مشاوره رایگان

3 عاملی که لازم است تا یک کارآفرین موفق در حوزه مشاور املاک شوید

5.0| از 1 نظر

سبقت گرفتن از رقبا در یک بازار بسیار رقابتی خیلی مهم اما ساده و آسان است. با این حال، در اینجا تعدادی توصیه در مورد اینکه چطور از دیگران پیشی بگیریم ارائه می شود.

کارآفرین موفق

با ارزش تخمینی  بیش از 200 تریلیون دلار در جهان، بخش مشاور املاک بدون شک یکی از ارکان اصلی اقتصاد امروز است. بخصوص در آلمان، به نظر می رسد سرمایه گذاران املاک دارای شور و هیجان باورنکردنی برای خرید هستند. طبق گفته نایت فرانک مشاور املاک و مستغلات، قیمت آپارتمان ها، خانه ها و ادارات در برلین به میزان 20 درصد در سال 2017 جهش داشته است. همانطور که PWC، " گرایش های در حال ظهور در املاک و مستغلات اروپا، گزارش سال 2019" را خلاصه می‌کند، مشاور املاک به صورت کلی و در شهرهای آلمان فعال باقی می ماند، علی رغم تداوم قیمت های بالا، یکبار دیگر جز 10 مورد برتر برگزیده سال 2019 می شود.  

در حالی که سرمایه گذاری در مشاور املاک به تدریج در بسیاری از جوامع غربی معروف می شود، اهمیت پیشی گرفتن بر رقبا به عنوان یک وظیفه چالش برانگیز ظاهر می شود. در 17 سال گذشته، خانه‌های فروخته شده و بازسازی شده را به ارزش میلیون ها یورو درست در قلب آلمان خریداری کرده ام. در اینجا می گویم چطور شما هم می توانید این کار را انجام دهید.

1.منتظر شرایط بهینه و عالی نباشید.

این به نظر یک حالت کلاسیک و قدیمی است که هر استاد بازرگانی هر روز به موعظه بپردازد. با این وجود و بخصوص در مشاور املاک، این امر اساساً مهم است. صادقانه بگویم، وقتی در این صنعت شروع به کار کردم، به نظر می رسید که شرایط کامل و بی عیب و نقص وجود ندارد. در ابتدای سال‌های 2000، برای مثال، بازار مشاور املاک در آلمان تقریباً مُرد و میزان تخلیه خانه ها تقریباً بالا بود. با این حال، بعد از انجام یک بررسی معقول و مناسب از بازار فعلی، واقعاً جدا کردن تعدادی از فرصت‌های کاملاً امیدوارکننده سخت نبود.

علاوه براین، من حقیقتاً معتقدم که زندگی و کار کردن با نسخه "آموختن در عمل" شانس مرا برای موفق شدن تا حد زیادی افزایش داد. مطالعه موقعیت های نظری با تحصیل در دانشگاه یا خواندن دو جین کتاب قطعاً می تواند به کسب دانش مفید و کاربردی کمک کند اما در نهایت، بخش عملی است که همواره حوزه مثمر ثمر برای اکثر کارآفرینان را می سازد.

هر چه زودتر شروع کردن کار تقریباً همیشه باعث برتری شما نسبت به رقبا می شود. مطمئن باشید، برتری یافتن بر رقبا نیازمند تمایل به خطر کردن و توجه و تمرکز زیاد است. وقتی به سادگی سفر مشاور املاکی خودتان را شروع می کنید، به صورت طبیعی تمام مهارت های ارزشمندی که برای یک کسب و کار موفق در بازار زمین و ساختمان نیاز دارید را کسب خواهید کرد.

2.روابط صحیح ایجاد و حفظ کنید.

به محض اینکه مشاور املاک خودتان را به راه می اندازید، باید فوراً به ابزارهای ارتباطی تان توجه کنید. بخصوص در آلمان و در این صنعت بخصوص، حفظ شهرت خوب و نیکنامی حیاتی و مهم است. می‌خواهید ملکی را بخرید یا به افرادی بفروشید که به نظر می رسند بدنام هستند یا کسانی که در اینترنت نظرات منفی بسیاری نسبت به آنها وجود دارد؟ احتمالاً خیر.

برای جلوگیری از این سناریو، مدیران ارشد اجرایی و سرمایه گذاران باید عمدتاً به دنبال ساخت یک برند شخصی باشند. با تبدیل شدن کارآفرینان به یک قدرت در منطقه یا ناحیه جغرافیایی، ممکن است اعتماد و نیز شهرت و عمومیت شان به طور جدی افزایش یابد.

برای خلق یک برند شخصی، بخش اعظمی از توجه و تمرکزتان باید بر روی روابط عمومی سنتی باشد. ممکن است بخواهید با تبلیغات در روزنامه های محلی شروع کنید و سپس با تبلیغات در سطح ملی و بین المللی پیش بروید. با نفوذ اطلاعات و تصاویر در مورد کسب و کارتان، این شهرت و عمومیت ممکن است برای ارتقای برند شرکت تان نیز به کار آید.

در کنار پوشش رسانه ای، کانال های ارتباطی متعدد دیگری نیز وجود دارند که به افزایش شهرت و نیکنامی قابل توجه و آگاهی عمومی کمک می کنند. برای مثال، من با حساب کاربری اینستاگرامم به صورت موفقیت آمیزی به ارتباط با 100 هزار نفر رسیده ام.

آنهایی که منابع دردسترس بیشتری دارند نیز می توانند به باز کردن یک کانال در یوتیوب فکر کنند که در آن می توان ویدیوها با کیفیت بالا را به مشتریان و همکاران احتمالی نشان داد. یک روند جدید را می توان در هواپیماهای بدون سرنشین مجهز به دوربین یافت که می توانند ویدیوهای سینمایی استثنایی از ملک شما با قیمت معقول و مناسب تهیه کنند.

3.تفکر افقی را امتحان کنید.

در حالی که ممکن است ابتدا به نظر نیاید، بخش مشاور املاک در واقع دائماً در حال تغییر است. مناطقی که چند ماه پیش مکانی عالی برای خرید زمین بودند ممکن است امروز مکان بدی برای سرمایه‌گذاری باشند و بالعکس. تفکر در مورد روندها و رویدادهای آتی ثابت شده است که نتیجه را تغییر می دهد و در واقع باارزش را از بی ارزش و به اصطلاح گندم را از فلفل جدا می کند.

من شخصاً طرفدار بزرگ مقایسه با سایر صنایع هستم. صنایع ماشین و اتومبیل سازی از آن بخش هایی هستند که من در حال حاضر دنبال آن هستم. همانطور که گزارشات اخیر می گویند، چشم انداز صنعت خودروسازی آلمان در حال حاضر، سرمایه گذاری عظیمی در ماشین های سواری شخصی کرده است.  

با افزایش وسایل حمل و نقل شخصی و سرعت در حمل و نقل در معرض احتمال انقلاب در حمل و نقل هستیم، می توان حدس زد که شاهد تغییر در مشاور املاک نیز خواهیم بود. تعداد کمتری از وسایل نقلیه که فضای محدود شهرهای مدرن را پُر می کنند می توانند به طور بالقوه فرصت‌های جدیدی برای ساخت و ساز ایجاد کنند.

گذشته نشان داده است که در هنگام ورود به حوزه ای از سایر حوزه های کسب و کاری، واکنش هایی ممکن است بوجود آید. هر واکنشی ممکن است باشد، شما اجازه ندهید متخصصان با ذهن بسته به شما بگویند نباید مزاحم سایر صنایع شوید. در پایان، دارای تفکر رو به جلو باشید که شما را از دیگران متمایز می سازد و جایگاه شما در بازار مشاور املاک آلمان را تضمین می کند.

 

ممکن است از این مطالب خوشتان بیاید



نظر خود را بنویسید

ارسال نظر

انسیه فراهانی

انسیه فراهانی | 11/6/2021 11:41:45 AM

منم توحوزه املاک کار میکنم.موارد خیلی مهمی بودن. مرسی