مشاوره رایگان

چگونه به افرادی که با مشکل کمبود اعتماد به نفس مواجه هستند کمک کنیم

4.5| از 2 نظر

اگر شما یا یکی از دوستانتان با این مشکل مواجه هستید، تغییر در طرز تفکر می تواند کارساز باشد.

مشاهده افرادی که خود را به جهت کمبود اعتماد به نفس محدود می کنند بسیار ناراحت کننده است. اما شما چگونه می توانید به آن ها کمک کنید؟

عضو شبکه کارآفرینی Jack Canfield می گوید که شما باید به دیگران یادآوری کنید که اضطراب و هیجان دو روی یک سکه هستند. اگر فردی احساس اضطراب یا عدم اعتماد به نفس می کند، تغییر در طرز تفکر او می تواند منجر به کاهش هیجان و تقویت اعتماد به نفس شود.

روبرو شدن با ترس ها، شیوه دیگری برای مواجهه با موانع است. از دیگران بپرسید که بدترین حالت ممکن کدام است، آن ها در خواهند یافت که شکست آن ها را به نقطه ای خواهد برد که هم اکنون در آن قرار دارند.

شبکه کارآفرینی یک شبکه ویدیوئی با کیفیت بالا می باشد که از زندگی کارفرینان موفق و رهبران متفکر، محتوای تفریحی، آموزشی و انگیزشی تهیه کرده و ارائه می کند. ما تخصص ها و فرصت هایی را برای تسریع رشد برند ارائه می کنیم و با ویدئوها و محتواهای شنیداری خود که در تمام برنامه های دیجیتال در زمینه تجاری منتشر می شود، کسب درآمد می کنیم.

En با صدها کانال برتر یوتیوب در حوزه تجارت عمودی شراکت می کند. بر حسب نیاز خود از طریق شبکه شرکای ما مانند Roku، Apple TV و برنامه های کارآفرینی که برای سیستم عامل های Ios و Android در دسترس می باشند، ویدئوهای ما را تماشا کنید.

ممکن است از این مطالب خوشتان بیاید



نظر خود را بنویسید

ارسال نظر

مریم موحدی

مریم موحدی | 10/19/2021 1:02:19 PM

منم خیلی روی اعتماد به نفسم کار کردم. خوشبختانه خیلی بهتر شدم

آرین ملک محمدی

آرین ملک محمدی | 12/18/2021 8:47:46 AM

راهکارایی که خودم استفاده کردمو به دوستامم گفتم. مرسی از شما که کمک بزرگی بهم کردین