مشاوره رایگان

دانلود فوری کتاب استارتاپ 100 دلاری

  4.0 | از 1 نظر 120,000   60,000 تومان مولف:  دکتر شمس الدین یوسفیان ناشر:  ارشدان دسته بندی کتاب:  کارآفرینی و استارتاپ
اشتراک گذاری:
 دانلود فوری کتاب

ویدئوی معرفی کتاب

پادکست بخشی از کتاب

ارزیابی بیشتر استارت آپ 100 دلاری

"وقتی درهای شغل سنتی بسته شدند، از کوره در رفتن راحت است، اما کریس گیلبو در هر جایی فرصت ها را می بیند. ایجاد شغل شما شبیه به یک رویا می ماند، اما در این  موضوع بدیهی، او در کتابی به شما نشان می دهد که چطور اینکار را انجام دهید، یک قدم ساده در هر زمان."

در ادامه نظر برخی بزرگان را در مورد این کتاب میخوانیم:

 

آلن پائول، نویسنده بزرگ در چین

"کسب و کار مانند مسافرت کردن، اغلب با آغاز ضعیف جلو می رود. شما مجبورید چاره موقت پیدا کنید، نوآوری کنید و به واقعیت نزدیک بمانید. نمی توانید راه حل ها را بخرید، پس باید راه حل های خود را ایجاد کنید. ناگهان اولین بخش موفقیت را دارید- چیزی با ارزش. من تمام این موارد را از استارت آپ 100 دلاری گرفتم، که پر از توصیه عملی راجع به اختراع امرار معاش خودتان است. من خودم چندتا استارت آپ 100 دلار راه انداختم، که چند تا از آن را بعدا فروختم. کریس گیلبو (نویسنده این کتاب)  می داند دارد راجع به چه چیزی صحبت می کند. به کتاب او گوش دهید!"

 

Kevin Keelly، نویسنده کتاب "آنچه تکنولوژی می خواهد"

"این کتاب چیزی بیش از راهنمای ساده است، این کتاب راهنمای "چگونگی انجام آن" است که باید هرکسی را که راجع به شروع کسب و کار فکر می کند متقاعد کند که نیازمند شانس برای استارتاپ نیست."

 

John jantsch، نویسنده کتاب "بازاریابی نوار داکت و موتور مرجع"

آیا یک گره و عقده بزرگی در دل شما وجود دارد که مانع از شروع کسب و کار یا پیگیری شغل رویائیاتان می شود؟ توصیح عملی و با تجربه کریس گیلبو  و برنامه کار کارآمد او برای موفقیت کارآفرینانه نگرانی های شما را کاهش خواهد داد و شما را در مسیر مورد نظر برای قبول کردن مسئولیت آینده تان و تحت کنترل درآوردن آن قرار می دهد."

 

Erin Doland، سر دبیر Unclutterer.com و نویسنده کتاب "از به هم ریختگی درآوردن زندگی تان در یک هفته"

"شما نمی توانید یک کسب و کار پر رونق را بر اساس آرزوها و رویاها رشد دهید. شما نیازمند نوعی خرد پایه ای می باشید که از تجربه سخت کوشانه به دست آمده باشد. برای سال ها کریس گیلبو زمان های سختی را گذراند و در کتاب استارت آپ 100 دلاری، او به صورت مرحله به مرحله از اینکه چگونه او و چندنفر دیگر چطور شور و اشتیاق خود را به سود بدل کردند، شما را راهنمایی می کند. خواندن این کتاب برای کارآفرین فردی یک الزام است!"

 

Todd Henry، نویسنده کتاب "خلاقیت تصادفی"

نیاز نیست شروع کسب و کار شما گران قیمت یا دشوار باشد. از توصیه کریس پیروی کنید و در نهایت به مردم کمک خواهید کرد، خوش می گذرانید و هیچگاه دیگر برای کسی کار نخواهید کرد."

 

برای دریافت مشاوره رایگان در پایین ترین قسمت سایت، درخواست مشاوره خود را ثبت کنید یا در ساعت اداری با شماره 02147626900 تماس بفرمایید یا عدد 3 را به شماره 09195920590 پیامک نمایید.

نظر خود را بنویسید

ارسال نظر

هادی یعقوبی

هادی یعقوبی | 11/8/2021 12:03:26 PM

مرسی از معرفی کتابای درجه یک

کتاب های مشابه