مشاوره رایگان

دانلود فوری کتاب 6 راز موفقیت استارتاپ

  4.0 | از 1 نظر 120,000   60,000 تومان مولف:  دکتر شمس الدین یوسفیان ناشر:  ارشدان دسته بندی کتاب:  کارآفرینی و استارتاپ
اشتراک گذاری:
 دانلود فوری کتاب

ویدئوی معرفی کتاب

پادکست بخشی از کتاب

اکثر ما افکار شروع یک کسب و کار را در سر داریم:

هنگامی که به دیوارهای اتاقک خاکستری زل زده­ اید یا در بیرون مشغول زحمت کشیدن برای دستمزدی ساعتی تحت دستور کسی که از حاصل دسترنج شما سود می­برد هستید، این تصوری دلپذیر است.

"من می­توانم این کار را انجام دهم"، شما می­گویید، "این کار چقدر می­تواند سخت باشد؟"

برخی که به دلیل تمایل به در دست گرفتن مسئولیت سرنوشت خود جسور شده ­اند، واقعاً این جهش را انجام می­دهند. اوضاع تا لحظه ­ای که آنها متوجه می­شوند مسائل زیادی وجود دارند که می­توانند اشتباه باشند، خوب پیش می­رود.

بر اساس اعلام نشریات مشهور در زمینه موفقیت، بزرگ­ترین دل­شکستگی، شکست خوردن در انجام کاری است که در آن برای یک ایده تغییر جهانی، اشتیاقی فراوان داریم.

در واقعیت، دلشکستگی بزرگتر، جای دادن این ایده در بنیادی متزلزل، و تماشای از هم پاشیده شدن آن است.

چه چیزی واقعاً شما را وادار به شروع یک کسب و کار می­کند؟ اگر شما مانند اکثر مردم باشید:

  • می­خواهید بر جهان تأثیر بگذارید.
  • می­خواهید برای خود و خانواده­تان ثروت ایجاد کنید.
  • می­خواهید ایده خود را به یک محصول یا خدمت محسوس تفسیر کنید.
  • می­خواهید برای صرف وقت با خانواده ­تان انعطاف­پذیری داشته باشید.
  • می­خواهید کاملاً احساس سرزنده بودن داشته باشید.
  • می­خواهید از نقاط قوت خود به نحوی استفاده کنید که منجر به ایجاد ارزشی عمیق شود.

این تمایلات، توهم نیستند. هزاران کارآفرین وجود دارند که کسب و کارهای موفقی را بروی پایه­ای مستحکم ایجاد کرده و این اهداف را هر روز به سرانجام می­رسانند.

در 6 رمز شروع موفقیت، جان برادبری، یک مربی آرام، ثابت قدم و با تجربه، ندایی ارزشمند از عقل و منطق که در هر قدم از این مسیر بدون موعظه یا تضعیف اشتیاقتان،  شما را راهنمایی کرده، را به ارمغان می­آورد. او اشتیاق کارآفرینانه را تجلیل کرده در حالی که ساختار مورد نیازش را برای رسیدن به موفقیت ارائه می­دهد.

راه حل نه در پائین کشیدن اشتیاق، بلکه در بالا کشیدن آگاهی است. با متوقف کردن زودهنگام فرآیند راه ­اندازی­تان، برای نگاهی هدفمندانه داشتن به خود و چیزهایی که در دست دارید-نیت، اهداف، مهارتها، منابع، و نیازهایتان- شما می­توانید نوعی از خوشبینی بسیار ارزشمند را توسعه داده، که بروی صخره­ای از وضوح، ارزیابی صادق و آمادگی عمدی استوار است. من آن را خوشبینی به دست آمده می­نامم.

اگر می­خواهید که قبل از شروع کسب و کارتان، ریسک شغلی، ریسک دارایی­ها، ریسک ارتباطات و ریسک سلامتی خود را سبک کرده و کاهش دهید، این کتاب را بخوانید. با مطالعه این کتاب شما آسان­تر نفس کشیده و مهمتر از همه اینکه، احتمال اینکه کسب و کارتان، موفقیتی بزرگ باشد را افزایش خواهید داد.

 

این کتاب برای اشخاص زیر است:

  • کارآفرینان مشتاقی که نسبت به یک ایده کسب وکار شور و شوق داشته و می­خواهند که به طرز چشمگیری احتمال موفقیت خود را بهبود بخشند.
  • صاحبان کسب و کار موجود یا تیم بنیانگذارانی که می­خواهند عملکرد سرمایه­گذاری و خرسندی خود در رهبری آن را بهبود بخشند.
  • سرمایه­گذارانی که به دنبال راه­های بهتری برای تشخیص بنیانگذاران و سرمایه­گذاران موفق از بقیه بوده و کسانی که می­خواهند به تیمهای استارت­آپ خطرات و فرصتهای مرتبط با اشتیاق کارآفرینی را آموزش دهند.
  • مربیان کارآفرینی و ارائه­دهندگان خدماتی که ابزاری را برای کمک به دانش­آموزان و مشتریان خود برای درک فراز و نشیب­های اشتیاق کارآفرینی می­خواهند.
  • هر کسی که می­خواهد متوجه شود هنگامی که شخصی عاشق یک ایده شده، چه اتفاقی می­افتد و  چطور می­تواند این ایده را به بهترین شکل و روشی سالم و سودآور در زندگی به ارمغان بیاورد.

 

برای دریافت مشاوره رایگان در پایین ترین قسمت سایت، درخواست مشاوره خود را ثبت کنید یا در ساعت اداری با شماره 02147626900 تماس بفرمایید یا عدد 3 را به شماره 09195920590 پیامک نمایید.

 

نظر خود را بنویسید

ارسال نظر

رضوان شکوری

رضوان شکوری | 11/7/2021 11:51:02 AM

نکات کلیدی تو این کتاب یاد گرفتم. ممنونم ازتون

کتاب های مشابه