مشاوره رایگان

دانلود فوری کتاب استارتاپ های بسیار موفق آمریکایی

  4.0 | از 1 نظر 120,000   60,000 تومان مولف:  دکتر شمس الدین یوسفیان ناشر:  ارشدان دسته بندی کتاب:  کارآفرینی و استارتاپ
اشتراک گذاری:
 دانلود فوری کتاب

ویدئوی معرفی کتاب

پادکست بخشی از کتاب

آقای سامور نویسنده این کتاب، یکی از سه برادر بنیانگذار شرکت معروف "راکت اینترنت" می باشد. خالی از لطف نیست کمی راجب سرگذشت این کتاب و نویسنده اش و ارتباط آن با کشور ایران صحبت کنیم.

 

1- نویسنده کتاب به سیلیکون ولی می رود و زندگی و روش مدیران شرکت های بزرگ و کوچک را بررسی  میکند و تجارب آن در کتاب حاضر (استارتاپ های بسیار موفق امریکایی) به قلم در میاورد.

2- با توجه به تجربیاتی که از پژوهش در سیلیکون ولی به دست میاورد، شرکت " راکت اینترنت" را افتتاح میکند. سیاست این شرکت پیاده سازی استارتاپ های بسیار موفق آمریکایی در کشور های توسعه نیافته  بوده است  و می باشد.

3- بالاخره شرکت راکت اینترنت با شراکت با MTN آفریقای جنوبی (که با ایرانسل رابطه نزدیکی داشته است) به ایران می اید و  استارتاپ های (اسنپ فامیلی) اسنپ، بامیلو،اسنپ فود، اسنپ تریپ و ... را بنیانگذاری میکند.

 

فرصت مطالعه کتاب بنیانگذار شرکت راکت اینترنت (که در ایران اسنپ را بنیانگذاری کردند) را از دست ندهید!

کتاب حاضر، پژوهش‌های تجربی در رابطه با نحوه‌ی آغاز، پایه‌ریزی و رشد فعالیت اقتصادی را معرفی می­کند. پژوهش‌های موجود، بر مبنای مصاحبه‌های با موفق‌ترین استارتاپ‌های آمریکایی با فناوری مدرن انجام شده‌اند. نمونه‌ی حاضر، متشکل از 75 کارآفرین، 11 صندوق سرمایه‌گذاری جسورانه، 2 بانک و 2 شرکت حقوقی در سیلیکان والی و ماساچوست و نیز 2 پروفسور کارآفرینی است. در این کتاب، بر آن شدیم تا برخی مشخصه‌های کلیدی کارآفرینان و سایر افراد مرتبط با فعالیت‌های اقتصادی موفق را بیان کنیم. این کتاب، نگاه ویژه‌ای بر توسعه‌ی مجموعه‌هایی از پیشنهادهای رسمی درخصوص آموزش‌هایی برای کارآفرینان دارد. این پیشنهادها را می‌توان به‌عنوان نقاط انگیزشی برای تمامی افرادی در نظر گرفت که رؤیای راه‌اندازی تجارت خود را در سر می‌پرورانند. مروری بر ادبیات و روش‌ها، حاکی از آن است که مفهوم مرتبط با خلق نوین تجارت و فعالیت اقتصادی، تا بدین جا توسعه‌ی کافی و وافی را نداشته است. کتاب حاضر، در تلاش است تا موضوع مطرحه را از طریق پژوهش‌های میدانی قابل‌توجه کشف نماید. مطالعه‌ی حاضر می‌تواند آموزش‌های مناسبی را برای کارآفرینان در خلق فعالیت اقتصادی موفق فراهم نماید.

 

برای دریافت مشاوره رایگان در پایین ترین قسمت سایت، درخواست مشاوره خود را ثبت کنید یا در ساعت اداری با شماره 02147626900 تماس بفرمایید یا عدد 3 را به شماره 09195920590 پیامک نمایید.

نظر خود را بنویسید

ارسال نظر

افروز قاسمی

افروز قاسمی | 11/8/2021 12:04:18 PM

عاشق این کتاب شدم. خیلی چیزا یاد گرفتم

کتاب های مشابه