مشاوره رایگان

Mark Zuckerberg برای همسر خود یک جعبه خواب می سازد

5.0| از 2 نظر

این وسیله ساده، به همسر او امکان می داد تا تمام شب را بدون مزاحمت تلفن و یا استرس دانستن اینکه ساعت چند است، بخوابد.

Mark Zuckerberg برای همسر خود یک جعبه خواب می سازد

Mark Zuckerberg در طول سال ها با فیس بوک و دیگر شبکه های اجتماعی همکاری کرده است اما در عین حال نباید فراموش کرد که او یک مهندس است و استعداد خود را در جهت کمک به همسرش برای داشتن یک خواب شبانه خوب به کار گرفته است.

او با پست گذاشتن در اینستاگرام، توضیح داد که چگونه در ماه های اخیر زمان خود را صرف ساختن یک جعبه چوبی ساطع کننده نور کرده است. این اختراع قدری عجیب به نظر می رسد اما زمانیکه بشنوید چرا او چنین وسیله غیر معمولی را ساخته است، از تعجبتان کاسته خواهد شد.

Mark Zuckerberg برای همسر خود یک جعبه خواب می سازد

همسر او Priscilla  می داند که فرزندانشان معمولا بین ساعات 6 تا 7 صبح بیدار می شوند، بنابراین او عادت کرده بود که در طول شب تلفن خود را چک کند تا ببیند ساعت چند است و چه زمانی باید بیدار شود. مشکل اینجا بود که دانستن زمان او را دچار استرس می کرد و نمی توانست دوباره به خواب برود.

راه حل Zuckerberg ساختن یک وسیله جدید بود که نشان بدهد چه زمانی وقت دقیق بیدار شدن بچه ها است، اما در اوقات دیگر هیچ گونه حواس پرتی ایجاد نکند. نتیجه نهایی این اختراع، یک جعبه خواب بود. این جعبه، عملکرد بسیار ساده ای دارد به این صورت که نور کمی که متمرکز به پایین است را از خود ساطع می کند، اما هر روز فقط بین ساعت 6 تا 7 صبح روشن می شد. اگر Priscilla بیدار شود و ببیند که چراغ روشن نیست، می داند که باید به خواب خود ادامه دهد، اما اگر بیدار شود و ببیند که چراغ روشن است، می داند که زمان بیدار شدن است. با حل این مسئله به این صورت، هرگز نیازی به دانستن زمان و ایجاد مزاحمت توسط تلفن نبود.

با موفقیت این آزمایش، Zuckerberg به دوستانش که خواهان ساخت نسخه مورد نظر خود با به کار گرفتن ایده خود به عنوان اختراعی جدید بودند پاسخ می داد، به نظر می رسد که اکنون جعبه خواب می تواند به محصولی جدید تبدیل شود، البته به گمان من برخی ویژگی های گوشی های هوشمند نیز باید در این وسیله به کار گرفته شود.

ممکن است از این مطالب خوشتان بیاید



نظر خود را بنویسید

ارسال نظر

 کتایون زمانی

کتایون زمانی | 10/19/2021 12:48:37 PM

این وسیله واسه منم لازمه. خیلی خوبه

کاملیا بهرامی نیا

کاملیا بهرامی نیا | 12/22/2021 8:34:13 AM

چقدر ابتکار دارن برای همه چیز