مشاوره رایگان

این توصیه ها می توانند به شما کمک کنند تا با اطمینان بیشتری سرمایه گذاری کنید

5.0| از 2 نظر

در اینجا بیان می شود که چرا سرمایه گذاری مانند صحبت کردن برای عموم است.

این توصیه ها می توانند به شما کمک کنند تا با اطمینان بیشتری سرمایه گذاری کنید

عضو شبکه کارآفرینی Phil Town توصیه هایی را مطرح می کند که به شما کمک می کند تا ضمن سرمایه گذاری اعتماد بیشتری داشته باشید.

در آغاز، به یاد داشته باشید که سرمایه گذاری مانند یک فرایند یادگیری است، فرایندی که مستلزم تلاش های بسیاری است. Town آن را به صحبت کردن برای عموم تشبیه می کند چرا که هر دو نیازمند تمرین و اعتماد به نفسی هستند که به مرور زمان به دست می آید. به عنوان یک قانون، هرچه بیشتر تلاش کنید و تجربه بیشتری به دست بیاورید، اعتماد بیشتری به خود خواهید داشت.

علاوه بر این باید بر تحقیق تمرکز کرده و عقلایی رفتار کنید. درباره سرمایه گذاری خود احساسی قضاوت نکنید چرا که منجر به اشتباه در قضاوت شما خواهد شد.

اطمینان حاصل کنید که شما ایده کلی دارید که نشان می دهد شرکت در عرض یک دهه آینده در چه جایگاهی خواهد بود. چشم انداز بلند مدتی داشته باشید. در این صورت قادر خواهید بود تا تصمیمات آگاهانه تر بیشتری درباره اینکه آیا یک سرمایه گذاری به نفع شما هست یا خیر اتخاذ کنید.

شبکه کارآفرینی یک شبکه ویدیوئی با کیفیت بالا می باشد که از زندگی کارفرینان موفق و رهبران متفکر، محتوای تفریحی، آموزشی و انگیزشی تهیه کرده و ارائه می کند. ما تخصص ها و فرصت هایی را برای تسریع رشد برند ارائه می کنیم و با ویدئوها و محتواهای شنیداری خود که در تمام برنامه های دیجیتال در زمینه تجاری منتشر می شود، کسب درآمد می کنیم.

En با صدها کانال برتر یوتیوب در حوزه تجارت عمودی شراکت می کند. بر حسب نیاز خود از طریق شبکه شرکای ما مانند Roku، Apple TV و برنامه های کارآفرینی که برای سیستم عامل های Ios و Android در دسترس می باشند، ویدئوهای ما را تماشا کنید.

ممکن است از این مطالب خوشتان بیاید



نظر خود را بنویسید

ارسال نظر

نعیم دقتی

نعیم دقتی | 10/4/2021 12:59:20 PM

تازه با سایت و دوره هاتون آشنا شدم. چقدر اطلاعاتی که میدین خوبن

مونا فروهری

مونا فروهری | 11/23/2021 1:00:38 PM

خداروشکر تصمیمم در مورد سرمایه گذاری درست بود. دوره های شما تاثیرشو گذاشت