مشاوره رایگان

این طراح مد همواره مصمم بوده است تا طراحی هایش را به شیوه خود به اجرا درآورد

5.0| از 1 نظر

Misha Nonoo انواع لباس هایی را طراحی می کند که زنان شاغل بتوانند در هر موقعیتی به تن کنند. او کار خود را از طراحی برای برندهای دیگر آغاز کرد اما سریعا توانست برندی با نام مشخص را راه اندازی کند که کارش طراحی لباس های آماده پوشیدنی بود که خود او خواهان پوشیدن آن ها بود ولی در بازار پیدا نمی کرد

Misha Nonooدارای طراحی ویژه ای برای زنان شاغل است که از اتاق هیئت رئیسه تا تعطیلات آخر هفته و قرارهای عاشقانه را پوشش داده و آماده به تن کردن است.

این طراح مد همواره مصمم بوده است تا طراحی هایش را به شیوه خود به اجرا درآورد

Misha Nonoo انواع لباس هایی را طراحی می کند که زنان شاغل بتوانند در هر موقعیتی به تن کنند. او کار خود را از طراحی برای برندهای دیگر آغاز کرد اما سریعا توانست برندی با نام مشخص را راه اندازی کند که کارش طراحی لباس های آماده پوشیدنی بود که خود او خواهان پوشیدن آن ها بود ولی در بازار پیدا نمی کرد.

Nonoo در مصاحبه ای برایم تعریف می کرد که: همواره می خواستم برند شخصی خود را داشته باشم چرا که بر این باور بودم که باید دیدگاه خود را در کارهایم وارد کرده و به شیوه مخصوص به خود آن ها را به مرحله اجرا درآورم.

در جریان این گفتگو Nonoo به پیشرفت خوبی اشاره کرد که به او کمک کرد تا کسب و کار خود را راه اندازی کند، ضمن اینکه او اطمینان داشته است که افراد مناسبی وارد زندگی اش شده و به او در این کار کمک خواهند کرد.

ما همچنین در مورد استقامت او که یکی از ویژگی های بی شمارش می باشد و همچنین مراحل گسترده و دشواری که تجربه کرده است و اینکه چگونه به کار خود ضمن وجود تردیدها ادامه داده است، صحبت کردیم.

با مشاهده ویدئو می بینید که Nonoo ما را در پذیرش ریسک هایی که در مسیر راه اندازی و حفظ یک کسب و کار وجود دارد و نهایتا زندگی که خواهان داشتن آن هستید، راهنمایی می کند.

بیوگرافی

مخاطبین Misha Ninoo زنان شاغل چند بعدی هستند که همواره در حال رفتن می باشند. این برند لباس های شیک و تطبیق پذیری را ارائه می دکند که در موقعیت های مختلف زندگی برای آن ها کاربرد دارد.

Nonoo ادعا می کند که نخستین طراحی است که از رسانه اجتماعی به عنوان محلی برای برنامه های مد، به ویژه نمایش مجموعه بهار و تابستان سال 2016 خود در اینستاگرام و مجموعه پاییز سال 2016 در اسنپ چت استفاده کرده است. او از نخستین افرادی بود که از مدل ارتباط مستقیم با مشتری استفاده کرد و توانست شفافیت بالایی به دست آورده و به کاهش قیمت ها و ارتباطات معنادار رشد یافته با مشتریان دست یابد. ارائه محصولات خلاقانه پر تقاضا، شخصی سازی و جلوگیری از اتلاف منابع از جمله دلایل رشد برند او هستند.

او در بحرین متولد شد، در لندن بزرگ شده و در پاریس درس خواند. وی می گوید که رشد کردن در فضاهای فرهنگی متفاوت بر طراحی هایش تاثیر گذاشته است. او فینالیست 2013 CFDA/Vogue Fashion Fund بوده و موفق به دریافت عناوین زیر شده است:

Forbes’ 30 under 30, Crain’s New York Business’s 40 under 40 and Fast Company’s Most Creative People.

ممکن است از این مطالب خوشتان بیاید



نظر خود را بنویسید

ارسال نظر

آرزو جدیدی

آرزو جدیدی | 9/20/2021 9:59:04 AM

اینجور خانما باعث میشن ما به تواناییای خودمون امیدوار بشیم