مشاوره رایگان

شتاب‌دهنده مجازی چیست؟

5.0| از 3 نظر

آلیف براون

 

"اگر که شما یک شتاب‌دهنده بدون فضای رشد باشید، این چگونه کار می‌کند؟ " این سؤالی بود که چندین مدیر آلمانی در یک جلسه فروش از من می‌پرسیدند.

آنها اولین کسانی نبودند که چنین سؤالی را می‌پرسیدند در حقیقت، ما بیش از سه سال است که میزبان شتاب‌دهنده‌های مجازی هستیم. در اصل، مردم می‌گفتند این عمل موفقیت‌آمیز نخواهد بود. با این حال، ما ثابت کرده‌ایم که نتایج واقعی زمانی حاصل می‌شود که شرکت‌کنندگان در مناطق بخش‌های مشتری خود واقع شوند، بنابراین ما برنامه‌ای را توسعه دادیم که به آنها امکان می‌دهد بهترین‌ها را در هر دو جهان داشته باشند - دسترسی به تخصص دره سیلیکون در حالی که در همان مکان مشتری خود هستند.

بنابراین، شتاب‌دهنده مجازی چیست؟

ما هر کلاس آنلاین را با سخنرانی زنده آغاز می‌کنیم و با ارائه تیم‌ها به پایان می‌رسانیم. همه سخنرانی‌های ویدئویی ما به‌صورت واقعی زنده هستند - برخلاف سایر کلاس‌های آنلاین که سخنرانی‌های از قبل ضبط شده دارند. – زنده‌بودن این کلاس‌ها به این معنی است که شرکت‌کنندگان می‌توانند در هر لحظه هر سؤالی که دارند از ما بپرسند. سخنرانی‌های زنده همچنین مشارکت بین همتایان، مربیان و کارآموزان حرفه‌ای ما را تشویق می‌کند. مربیان IAG می‌توانند تجربیات زندگی واقعی مربوط را با افراد حاضر به اشتراک بگذارند که تیم‌ها را به شناخت محوریت اصلی تشویق می‌کند و دلیل معتبر یا نامعتبر بودن یافته‌های آنها را بررسی می‌کند.

آیا شرکت‌کنندگان "با کار نکردن" از زیر بار مسئولیت شانه خالی می‌کنند؟

خیر. هر تیم شرکت‌کننده باید هر هفته یک به‌روزرسانی ارائه دهد. ارائه‌های تیمی آنها مجموعه‌ای در حال رشد از اسلایدهای الگوی _ از قبل تبیین شده_ پاورپوینت است که آنها اسلایدهای خالی را پر کرده و چند ساعت قبل از شروع سخنرانی ارسال می‌کنند. اگر آنها ارائه خود را نسبت به هفته قبل تغییر ندهند یا آن را به‌موقع تحویل ندهند، مجاز به ارائه نیستند. این امر باعث افزایش فشار همسالان به هنگام جستجوی افراد برای تأیید کار با به اشتراک‌گذاری آنچه که آن‌ها با مشتریان صحبت کرده‌اند، می‌شود. همچنین مشخص می‌کند که چه کسانی برندگان واقعی در داخل شتاب‌دهنده هستند، و چه کسانی همچون حشراتی تنبل هستند که دست به سیاه‌وسفید نمی‌زنند!

در حالی که تیم‌ها در حال ارائه هستند، افراد دیگر باید بازخورد یا سؤالاتی را به تیم ارائه‌دهنده، ارائه کنند. ما همه مشارکت‌ها را ردیابی می‌کنیم و اطمینان حاصل می‌کنیم که همه به طور مساوی تأثیر خود را بر روی شتاب‌دهنده بگذارند. اگر یک فرد یا تیم در پایان دوره هیچ پیشرفتی در نتایج یادگیری خود نشان ندهد، به آنها گواهی دوره اعطا نمی‌شود.

آیا من باارزش‌ترین محصولم را با شتاب‌دهنده‌ها خلق می‌کنم؟

در نهایت، بله. شتاب‌دهنده ما به 2 فاز تقسیم شده است. فاز 1: مرحله‌ای 7 هفته‌ای از اعتبارسنجی ایده‌ها تا تناسب محصول/ بازار است. اگر تیم شما بازار خود را تأیید کند، شما کار خود را به‌سوی مرحله 2 ادامه خواهید داد و در آنجا مجاز به ساخت باارزش‌ترین محصول خود هستید. در طول مرحله 2، از شما خواسته می‌شود تا بیشتر به مدل کسب و کار خود بپردازید تا بتوانید به سؤالات سخت و محدودیت‌های موجود در زیرساخت‌های شرکت و صنعت در مقیاس بزرگ پاسخ دهید.

آیا کل شتاب‌دهنده آنلاین است؟

خیر. تیم IAG برای یک شروع و اتمام هر فاز شتاب‌دهنده، یک سفر 2-3 روزه به مکان شما در هرجایی که باشید، خواهد داشت.

برای تولید نتایج واقعی که برندگان واقعی شما را مشخص می‌کند، باید ایده‌ها را با مقیاس آزمایش کنید. این به معنای اجرای یک فرایند نوآوری قابل تکرار و سیستماتیک است. بهترین راه برای انجام این کار چیست؟ با کمک کارمندان فعلی خود. آنها از نقاط قوت و ضعف شرکت شما اطلاع دارند. آنها بازار شما و انتقال مشتری شما را می‌دانند. اکنون، تنها کاری که شما باید انجام دهید این است که به آنها فرایندی را بیاموزید که مؤثر باشد.

 

ممکن است از این مطالب خوشتان بیاید



نظر خود را بنویسید

ارسال نظر

ندا کرمی

ندا کرمی | 9/11/2021 10:32:35 AM

مقاله هاتون خیلی خوبه منم میخام سایت بزنم بهم خیلی اطلاعات میده

فرناز صالحی

فرناز صالحی | 9/14/2021 10:30:31 AM

نکات خوبی برای شروع کار بود. ممنون

بهناز حسومی

بهناز حسومی | 11/8/2021 12:00:04 PM

جواب خیلی از سوالاتمو اینجا گرفتم