مشاوره رایگان

کسب درآمد با گوشی در منزل و جذب مشتری چگونه است؟

| از 0 نظر

حال که ایده‌ی کسب درآمد با گوشی در منزل را اجرا کردید، مطمئنا این سوال را دارید که چگونه می‌توان برای این کسب و کار مشتری جذب کرد؟ به طور قطع جذب مشتری برای کسب درآمد با گوشی در منزل سخت و زمان‌بر است، با این وجود با اجرا کردن چند ایده و از طریق روش‌های مختلف می‌توانید مشتریان و مخاطبان بسیاری را برای کسب و کار خود جذب کنید.

در صورتی که مایل به جذب مشتری برای کسب درآمد با گوشی در منزل هستید، باید روی احساسات مخاطبان تاثیر بگذارید و سعی کنید میل به ارتباط گیری با بیزینس خود را در وجود مخاطبان ایجاد کنید.

یکی از مهم‌ترین راهکارها برای جذب مخاطب جهت کسب درآمد با گوشی در منزل، فعالیت مداوم و پویا بودن است؛ برای مثال در صورتی که از شبکه‌ی اینستاگرام برای عملی ساختن یک ایده‌ی کسب و کار استفاده می‌کنید، لازم است همیشه فعال باشید، به طور مرتب پست و استوری جذاب بگذارید و کاری کنید که مخاطبان شما را فراموش نکنند.

حداقل 1 پست در روز می‌تواند باعث پیشرفت کسب و کار شما شود و به مخاطبان ثابت کند که شما فردی منظم هستید و روی کسب و کار خود متمرکز هستید. نکته‌ی دیگری که باید برای کسب درآمد با گوشی در منزل و جذب مشتری در نظر داشته باشید، استفاده از ابزارهای ارتباطی مختلف است. تمامی مردم تنها از یک پلتفرم استفاده نمی‌کنند.

برای جذب مشتری باید از راه‌های ارتباطی پرطرفدار استفاده کنید؛ ایجاد وب سایت یا وبلاگ و استفاده از شبکه‌های اجتماعی مختلف همچون اینستاگرام، یوتیوب، تلگرام، توییتر و... می‌تواند به جذب مخاطب هر چه بیشتر برای کسب و کار شما کمک کند.

نکته‌ی دیگر برای جذب مشتری بیشتر برای کسب درآمد با گوشی در منزل این است که برای مخاطبان خود محتوای داستانی بگویید؛ بسیاری از وبلاگ نویسان، یوتیوبرها و اینفلوئنسرهای اینستاگرامی از همین روش برای جذب مشتری استفاده کرده‌اند و به موفقیتی چشمگیر رسیده‌اند.

باید با گفتن داستان‌های کوتاه و جذاب، ذهن مخاطب را درگیر کنید؛ در صورتی که در حیطه‌ی تولید محتوای جذاب برای مخاطبان تخصص ندارید، می‌توانید از فریلنسرهایی که در این حیطه به شکل تخصصی فعالیت می‌کنند، کمک بگیرید.

درامد انلاین

کسب درآمد با گوشی در منزل

ممکن است از این مطالب خوشتان بیاید



نظر خود را بنویسید

ارسال نظر