مشاوره رایگان

سیستم همکاری در فروش

| از 0 نظر

سیستم همکاری در فروش یا  Affiliate-Marketingدر واقع فرآیندی است که توسط آن محصولات و خدمات شرکت های دیگر را به مشتریان خود معرفی می کنید. درآمد زایی و کسب درآمد در جهت استقلال مالی ، ذهن همگان را در سرتاسر جهان به خود مشغول کرده است. تمام افراد در جستجوی شغلی هستند که با کمترین میزان فعالیت، بیشترین درآمد را داشته باشند. ممکن است این موضوع کمی دور از ذهن به نظر برسد. با کمی جستجو می توانید مشاغلی را پیدا کنید که با کمترین میزان فعالیت درآمد مناسبی را برای شما کسب کند. سیستم همکاری در فروش را می توان به عنوان شغل دوم، و یا با صرف زمان زیاد آن را یک شغل اصلی و دائمی در نظر گرفت.

مفهوم سیستم همکاری در فروش چیست؟

سیستم همکاری در فروش در واقع عملیاتی است که محصولات، کالا و خدمات شرکت های دیگر را به مشتریان معرفی کرده و در جهت فروش آن اقدام به تبلیغات می کنید. با حق کمیسیون بالا، فارغ از میزان تحصیلات، سن و سال و میزان سرمایه می توانید در سیستم همکاری در فروش اشتغال پیدا کنید. این شغل هیچ گونه  محدودیت زمانی و مکانی را دارا نمی باشد. می توان به صورت تمام وقت و پاره وقت به آن مشغول بود. شرایط اشتغال در سیستم همکاری در فروش با هر نوع وضعیتی سازگار است. این نوع از اشتغال برای دانش آموزان و دانشجویانی که می خواهند در کنار درس خواندن کسب درآمد داشته باشند بسیار مناسب است. این شغل برای خانم های خانه دار که می خواهند در کنار کارهای مربوط به منزل و یا به عنوان شغل دوم درآمد جانبی هم داشته باشند بسیار مناسب می باشد.

همکار فروش با قرار دادن لینک فروش محصول در صفحه خود، دسترسی مشتریان را برای خرید آن محصول فراهم می کند. به ازای هر کلیکی که بر روی لینک فروش می شود، درصدی به عنوان حق کمیسیون و یا پورسانت برای همکار فروش در نظر گرفته می شود. همسو شدن با ترند های روز دنیا در موفقیت شما بسیار تاثیر گذار است. حوزه مارکتینگ یا بازاریابی به گونه ای است که در آن رقابت حرف اول را می زند. برای موفقیت در ماراتون سیستم همکاری در فروش باید اطلاعات خود را به روز نگه دارید. برای این منظور از روش های به روز برای جستجوی کانال ارتباطی خود با فروشنده استفاده کنید.

حمایت از کمپین ها برای موفقیت در سیستم همکاری در فروش بسیار مهم است. با حصول اطمینان از کیفیت محصول و خدمات شرکت عرضه کننده آن و در نظر گرفتن تمامی جوانب، از هدر رفتن وقت خود بر سر مسایل بیهوده که ممکن است در آینده به وجود بیاید جلوگیری کنید. از محصولات و کالایی که از کیفیت و خدمات مناسبی برخوردار است حمایت کنید، تا اعتبار شما را خدشه دار نکند. برای بازدهی بیشتر بهتر است از چندین استراتژی بازاریابی به طور همزمان استفاده کنید. از استراتژی های بازاریابی به روز و علمی در جذب مشتری استفاده کنید. استراتژی های پر بازده را به صورت مداوم برای تاثیر بیشتر به کار بگیرید.

سعی بر این است که با استفاده از روش های مارکتینگ، فروش خود را افزایش دهید. ولی در صورت عدم حصول نتیجه هیچ گونه جریمه یا توبیخی متوجه شما نمی باشد. همکار فروش با قرار دادن لینک فروش محصول در صفحه خود، دسترسی مشتریان را برای خرید محصول فراهم می کند.

سیستم همکاری در فروش

چگونه میتوان از طریق سیستم همکاری در فروش کسب درآمد کرد؟

کسب درآمد مبتنی بر سیستم همکاری در فروش به صورت غیر حضوری یا آنلاین صورت می گیرد. سیستم همکاری در فروش به گونه ای است که الزاما نیازی به حضور فیزیکی فروشنده، شما و مشتری ندارد. بلکه به صورت کاملا غیر حضوری، حتی در خواب هم می توانید کسب درآمد داشته باشید. به طور کلی محدودیت سنی، جغرافیایی و میزان تحصیلات، جایی در سیستم همکاری در فروش ندارد.

سیستم همکاری در فروش نیازی به تایید و رضایت مشتری ندارد. ارتباط با مصرف کننده و رضایت مشتری از مهمترین اصول برای فروشندگان و شرکت های ارائه دهنده خدمات و محصولات است. بدون رضایت مشتری و به وجود آمدن مشتری های ثابت، هیچ کسب و کاری پایدار و همیشگی نخواهد بود. بر خلاف شرکت ها و فروشندگان، سیستم همکاری در فروش به رضایت مشتری و پشتیبانی آن احتیاجی نخواهد داشت. در واقع وظیفه اصلی سیستم همکاری در فروش پیوند خریدار با فروشنده است.

همکار فروش هیچ مسئولیتی در قبال کالای عرضه شده ندارد و فقط حق کمیسیون خود را دریافت می کند. شما به محض ثبت نام در سایت های ارائه دهنده خدمات سیستم همکاری در فروش می توانید کار خود را برای جذب مشتری آغاز کنید. سعی کنید که در انتخاب محصولات دقت کنید. انتخاب یک محصول نامناسب می تواند به شدت بازخورد های شما را کاهش دهد. برعکس این قضیه هم صادق است؛ انتخاب یک محصول جذاب و همه پسند می تواند کار را برای شما بسیار آسان کند.

سیستم همکاری در فروش

سیستم همکاری در فروش کالاهای دیجیتال

یکی از بخش های سیستم همکاری در فروش، کالاهای فیزیکی مانند کالا های دیجیتال هستند که از شاخص ترین شاخه های آن محسوب می شوند. شرکت آمازون اولین شرکتی است که از سیستم همکاری در فروش استفاده کرده است. امروزه هزاران نفر در سرتاسر دنیا از این طریق برای خود درآمدزایی می کنند. بسیاری از اینفلوئنسر ها از این طریق در شبکه های اجتماعی، کاربران خود را تشویق به خرید محصولات و وارد شدن به قسمت خرید کالا های خود می کنند. با ساخت ویدئو هایی با عنوان جعبه گشایی یا Open Boxing محصولات دیجیتال، کاربران خود را ترغیب به انتخاب لینک محصول می کنند. در این ویدئو ها با بررسی محصول، صحبت در مورد محاسن دستگاه و عیوب آن، اعتماد کاربران خود را به کالای مورد نظر جلب می کنند. هرچه ویدیو با کیفیت تری تولید کنید دنبال کننده های بیشتری را به خود جلب می کنید. به همین صورت مشتری های بیشتری را روانه لینک فروش محصولات خود می کنید.

در مواردی شرکت ها علاوه بر پورسانت هزینه ی ساخت ویدئو و تبلیغات را به همکار فروش پرداخت می کنند. سیستم همکاری در فروش روشی بسیار مفید برای صاحبان کالا محسوب می گردد؛ این سیستم باعث افزایش فروش برای شرکت ها و تولید کنندگان می شود. از سوی دیگر، برای همکار فروش هم ایجاد کسب درآمد می کند. سیستم همکاری در فروش به مشتری در انتخاب کالا بسیار کمک می کند. برای دستیابی به فروش خوب باید وب سایتی با محتوای غنی تولید کنید. این امر برای افزایش مخاطب بسیار حیاتی و مهم می باشد. شما باید در تلاش باشید که دنبال کننده های خود در شبکه های اجتماعی را افزایش دهید؛ تا افراد بیشتری با محصولات شما آشنایی پیدا کنند.

سیستم همکاری در فروش

سیستم همکاری در فروش با پورسانت بالا

میزان حقوق و پاداش بر اساس عملکرد شما محاسبه می شود و می تواند متغیر باشد. سایر مشاغل به دلیل دارا بودن چهارچوب خاص خود این اجازه را به شما نمی دهند که بیشتر از حد مجاز کار کنید. علاوه بر آن میزان کسب درآمد شما یک رقم معین و ثابت است. سیستم همکاری در فروش به شما این اجازه را می دهد که در هر ساعت و به هر میزان که مایل باشید فعالیت کنید و درآمد خود را افزایش دهید. سیستم همکاری در فروش یک شغل و کسب و کار مقرون به صرفه است. بیشتر کسب و کارها برای راه اندازی نیاز به سرمایه ی اولیه دارند؛ ولی شما با کمترین هزینه و گاها بدون صرف هیچ هزینه ای می توانید کار خود را شروع کنید.

نوع دیگر سیستم همکاری در فروش، از طریق دعوت دوستان است. از این شیوه در شرکت های استارتاپی بیشتر استفاده می شود. در این نوع سیستم شما نمی توانید مبلغ پورسانت خود را برداشت کنید؛ بلکه به گونه ی اعتباری و امتیازی می توانید از خدمات آن شرکت استفاده کنید. برای مثال با معرفی یک نفر به تاکسی اینترنتی می توانید از یک سفر رایگان بهره مند شوید. امروزه از این شیوه در بازی های درون پرداختی و فروشگاه ها و شرکت های خدماتی آنلاین به وفور استفاده می شود.

 برای کسب درآمد و دریافت پورسانت بالا باید یک صفحه با بازخورد زیاد، به صورت وب سایت یا در قالب صفحات شبکه های اجتماعی را راه اندازی کنید. برای دستیابی به درآمد خوب باید سایت یا صفحه ای با محتوای بسیار غنی و به روز داشته باشید. سیستم همکاری در فروش در حدود 20 سال پیش توسط شرکت آمازون پایه گذاری گردید. در ایران از سال 1397 سیستم همکاری در فروش توسط دیجی کالا راه اندازی شد. در حال حاضر حدود 30 هزار سایت و صفحه اینستاگرام در حال کسب درآمد از این طریق هستند.

سیستم همکاری در فروش

سیستم همکاری در فروش اینستاگرام چگونه است؟

برای موفقیت در سیستم همکاری در فروش باید با تولید محتوای مناسب در صفحه اینستاگرام خود مخاطبان هدف را گرد هم آورید و محصول را معرفی کنید. عملکرد شما باید مطابق با سلیقه و نیاز مشتریان باشد تا باعث کسب نتیجه مطلوب شود. این امر باعث می شود که بر تعداد مصرف کنندگان افزوده گردد. از محصولات مورد علاقه خود برای معرفی استفاده کنید. برای نتیجه گیری بهتر محصولاتی را برای معرفی انتخاب کنید که به آن علاقه دارید. بهتر است با محتوای صفحه اینستاگرام و شخص شما سازگار باشد. این امر باعث می شود که در مخاطب حس اطمینان بیشتری به وجود بیاید. یادآوری منافع مشتری یکی از مهمترین نکات در فروش است. با استفاده از سیستم همکاری در فروش برای معرفی محصولات یا خدمات مورد نظر، مانند یک متخصص عمل کنید و از ویژگی ها و معایب محصول یا خدمات در صفحه اینستاگرام خود صحبت کنید. با این کار حس اعتماد مخاطب را به خود جلب کرده و باعث افزایش فروش محصول می شوید.

به هیچ وجه خود را به تبلیغات محدود نکنید. سیستم همکاری در فروش هیچ محدودیتی ندارد و نیازی نیست که خود را به تبلیغات محدود کنید. محدود کردن خود به منابع خاص، مانع پیشرفت شما می شود. به جای تمرکز بر روی یک منبع وقت و انرژی خود را صرف جذب مخاطب از چندین منبع مختلف کنید. جذب مخاطب از طریق شبکه اجتماعی اینستاگرام، یکی از بزرگترین منابع برای معرفی محصولات و خدمات محسوب می شود. برای اینکه نتیجه ی بهتری کسب کنید، از چندین استراتژی مختلف استفاده کنید. با بررسی میزان بازدهی هر استراتژی به طور جداگانه، استراتژی که بیشترین بازدهی را داشته است مکررا تکرار کنید.

اینستاگرام بهترین برنامه برای اجرای سیستم همکاری در فروش، در بین شبکه های اجتماعی می باشد. امروزه سیستم همکاری در فروش در بین خانم های خانه دار و دانشجویان بسیار محبوب شده است. با در اختیار گرفتن محصولات تولیدی های و بوتیک ها و دریافت پورسانت اقدام به معرفی کالا ها کنید و با بالا بردن آمار فروش، درآمد خود را افزایش دهید و همچنین باعث می شوید سود بیشتری عاید صاحب محصول شود.

جمع بندی

برای کسب درآمد به وسیله سیستم همکاری در فروش، نیازی نیست که کالایی در اختیار داشته باشید. فقط کافیست کالای دیگر فروشگاه ها را معرفی کنید و برای آن مشتری پیدا کنید. با تولید محتوا در سایت خود و صفحه اینستاگرام مخاطبان بیشتری را جذب می کنید. در صفحه خود به بررسی کالا ها و مقایسه آنها بپردازید. کالاها و محصولات را از طریق لینک فروش که در اختیار دارید معرفی کنید. با این کار می توانید درآمد بالایی را از طریق سیستم همکاری در فروش برای خود کسب کنید.

سیستم همکاری در فروش

ممکن است از این مطالب خوشتان بیاید



نظر خود را بنویسید

ارسال نظر