مشاوره رایگان

تولیدات پرسود در ایران

| از 0 نظر

یک مدیر قادر است یک کسب و کار را از هیچ و با کمترین هزینه ممکن به سوددهی رساند. مشروط به این که تکنیک ها و مهارت های مدیریت و رهبری را بلد باشد و بداند دقیقا چه عملی باید انجام دهد. شخصی که توانایی مدیریت سرمایه را نداشته باشد، حتی با بیشترین حجم سرمایه هم قادر به تولیدات پرسود در ایران نیست. این افراد زمانی که سرمایه شان به پایان برسد، کارشان دیگر تمام شده است. اگر شما هم از اشخاصی هستید که برایتان چنین سوالی پیش می آید که تولیدات پرسود در ایران چیست، تا انتهای این مقاله با ما همراه باشید.

تولیدات پرسود در ایران چیست؟

ایده های بسیار زیادی برای راه اندازی یک کسب و کار برای تولیدات پرسود در ایران وجود دارد و اشخاص ایده پرداز هم بسیار هستند، اما آنچه امروزه کمتر دیده می شود، اشخاصی هستند که به واقع عملگرا باشند و مسئولیت برپایی و توسعه یک کسب و کار را بر عهده بگیرند.

  • تولیدی پوشاک: با گسترش صنعت دنیای مد، تمام افراد جامعه به سوی ایجاد تنوع در لباس ها روی آورده اند. با توجه به این موضوع صنعت لباس از تولیدات پرسود در ایران می تواند باشد که از سود مناسبی برای تولید کنندگان برخوردار است. عرضه تولیدات پرسود در ایران در کنار زیبایی و طراحی منحصر به فرد و همراه با مد روز می‌تواند برند شما را در بین خریداران بسیار مطرح کند.
  • تولید لوازم التحریر: تا زمانی مراکز آموزشی دایر باشند و دانش آموزان به تحصیل بپردازند، نوشت افزار یکی از تولیدات پرسود در ایران است. تولیدی نوشت افزار می تواند یک کارگاه کوچک و جمع و جور باشد که یکی از بهترین کار تولیدی محسوب می شود و همچنین می تواند یک کارخانه بزرگ باشد که به سرمایه بسیار زیاد احتیاج دارد. نکته مهم این است که شما می توانید در ابتدا کار خود را در ابعاد کوچک آغاز کنید و با گذشت زمان آن را توسعه دهید.
  • تولید وسایل کادویی: این نوع کسب و کار تولیدی با میزان سرمایه کم و تنوع بالا در تولید، می‌تواند در هر زمینه ای فعالیت کند. تعداد زیادی از هنرمندان، نقاشی ها، مجسمه ها و کارهای خطاطی شان را از این طریق به فروش می رسانند و با تولید محصولات خلاقانه به عنوان هدیه و کادو، تولیدی محصولات خودشان را برپا کرده اند. شمع سازی، ساخت جعبه کادویی، تولید عروسک، چرم دوزی و… همه جزو تولیدات پرسود در ایران هستند. با به خرج دادن کمی سلیقه می توانید به تنهایی این کسب و کار تولیدی را برپا کنید.

تولیدات پرسود در ایران

راه اندازی خطوط تولیدات پرسود در ایران

این مسئله اهمیتی ندارد که یک کار تولیدی با سرمایه کم راه‌اندازی کنید، یا از ابتدای کار با پشتوانه مالی قوی کار خود را شروع کنید. مهم عرضه تولیدات پرسود در ایران می باشد. برای کسب سود مناسب باید فرآیندها، اهداف و چشم اندازها را مدیریت کنید، تا بتوانید کسب و کارتان را توسعه بخشید. در غیر این صورت همیشه در حد و اندازه ی یک کسب و کار کوچک باقی می مانید و همچنین درآمد و سود شما افزایش نمی یابد.

  • پرورش زنبور عسل: عسل از تولیدات پرسود در ایران است. همچنین در تمام دنیا متقاضی فراوانی دارد. بنابر این چشم انداز بلند مدت برای تولیدی عسل و پرورش زنبور می تواند فراتر از بازار داخلی باشد. البته تولیدات پرورش زنبور به عسل محدود نمی باشد. شما می توانید محصولات دیگری مانند ژل رویال و گرده گل را هم به فروش برسانید.
  • تولید اسباب بازی: اسباب بازی های آموزشی و تفریحی یکی از نیازهای اصلی تمام کودکان هستند و بازاری دائمی دارند. همچنین این نوع از کسب و کار می تواند به صورت واحد های تولیدی کوچک و بزرگ راه اندازی شود. ممکن است برپایی کارگاه تولید اسباب بازی به مقدار زیادی سرمایه نیاز داشته باشد، اما اگر قادر به مدیریت آن باشید، می توانید با بهره گیری از وام های اشتغال، سرمایه اولیه برای تاسیس تولیدی را تامین کنید. سپس از سود کسب و کارتان، اقساط وام را پرداخت کنید.
  • تاسیس گلخانه آلوئه ورا: برگ گیاه آلوئه ورا به موجب خواص متعددی که دارد به وفور در صنایع بهداشتی، آرایشی و حتی خوراکی استفاده می شود. به دلیل نیاز فراوان صنایع و کارخانجات به این مواد اولیه، راه اندازی پرورش گیاه آلوئه ورا از توجیه اقتصادی بالایی برخوردار است. با در اختیار داشتن سرمایه ای در حدود 10 میلیارد تومان در زمینی به مساحت 5000 متر می توانید اقدام به راه اندازی گلخانه پرورش آلوئه ورا کنید.

تولیدات پرسود در ایران

تولیدات پرسود در ایران نیاز به چقدر سرمایه اولیه دارند؟

  • تولید مایعات مصرفی خودرو: با توجه به وجود تعداد زیاد خودرو ها در سطح شهر، نیاز به ملزومات خودرو و مایعات مصرفی آن ها بیشتر از قبل احساس می شود. همچنین بر پایی خط تولید آب رادیاتور خودرو به سرمایه خیلی زیادی احتیاج ندارد، بسیار مقرون به صرفه است. با استفاده از سیستم بازاریابی موثر و شناخت بازار هدف، می تواند از تولیدات پرسود در ایران باشد.
  • تاسیس گلخانه آلوئه ورا: برگ گیاه آلوئه ورا به موجب خواص متعددی که دارد به وفور در صنایع بهداشتی، آرایشی و حتی خوراکی استفاده می شود. این محصول یکی از تولیدات پرسود در ایران می باشد. با در اختیار داشتن سرمایه ای در حدود 10 میلیارد تومان در زمینی به مساحت 5000 متر می توانید اقدام به راه اندازی گلخانه پرورش آلوئه ورا کنید.
  • احداث گلخانه گل رز: تجارت گل های شاخه بریده دارای بازار بسیار پر سودی می باشد. از تولیدات پرسود در ایران، گل های شاخه بریده، گل رز است که دارای بازار مشتری پسند می باشد. همین امر باعث گردیده است که در امور بازاریابی نیازی به فعالیت بسیار زیادی نداشته باشد. گلخانه های پرورش گل رز، سالانه 300 هزار شاخه گل رز را تولید می کنند. راه اندازی گلخانه گل رز نیاز به سرمایه ای در حدود 2 میلیارد تومان، به عنوان سرمایه ثابت و 1.5 میلیارد تومان برای خرید ماشین آلات دارد.
  • تولید مواد ضد عفونی کننده: امروزه الکل اتیلیک از تولیدات پرسود در ایران و در دنیا محسوب می شود. برای احداث کارگاه تولید الکل، به فضایی در حدود 7000 متر مربع احتیاج دارید. میزان سرمایه ثابت مورد نیاز شما برای راه اندازی این کسب و کار، در حدود 8 میلیارد تومان و ارزش ماشین آلات مورد نیاز چیزی در حدود 4 میلیارد تومان می باشد. بر این اساس شما میتوانید سالانه نزدیک به 800 تن الکل تولید کنید.

تولیدات پرسود در ایران

پیشنهاد تولیدات پرسود در ایران ویژه خانم های خانه دار

شرایط و توانایی فردی بر نوع کسب و کاری که برپا می‌کنید، بسیار تاثیر گذار است. تولیدی های خانگی بهترین راه برای اشتغال زایی بانوان هستند. خانم ها می توانند خودشان و سایر افراد دیگر را به کار مشغول کنند. بعضی از تولیدی ها جزو مشاغل با سرمایه کم در منزل می باشند و می توان آن ها را در کمترین زمان ممکن برپا کرد، محصولات خانگی می تواند از تولیدات پرسود در ایران باشد. اما برخی از این تولیدی ها به میزان کمی سرمایه اولیه نیاز دارد. در صورتی که از مدیریت صحیح و مناسبی برخوردار باشد، می‌توان این مشاغل تولیدی را با استفاده از وام های اشتغال زایی برپا کرد.

  • بسته بندی محصولات مختلف.
  • تولید انواع ترشی، سبزیجات، میوه خشک،‌ آجیل و درست کردن مربا و انواع دسر در منزل چند وقتی است که به یک ایده پردرآمد بدل شده است و از تولیدات پرسود در ایران محسوب می شود.
  • تولید محصولات بهداشتی مانند انواع صابون های خانگی از تولیدات پرسود در ایران می باشد.
  • تولیدی‌ محصولات صنایع دستی مانند چرم، زیورآلات و… از تولیدات پرسود در ایران هستند.
  • تولید انواع فینگر فود، شیرینی جات، پخت کیک در منزل از کار های پر درآمد این روز ها می باشد. این روز ها محصولات غذایی خانگی از تولیدات پرسود در ایران هستند.
  • تولید هدایا و جعبه های کادویی مانند عروسک، شمع، تابلو، دیوار کوب و… با استفاده از یک خط تولید خانگی می توانید بر اساس سفارش مشتری، اقدام به تولید انواع هدیه های سفارشی کنید.
  • تولید شمع های لوکس یکی از ایده های تولیدی می باشد که چند وقتی از اجرای آن می گذرد و مورد استقبال قرار گرفته است.
  • تولید اثاثیه منزل مثال دیگری از تولیدات پرسود در ایران محسوب می شود و می تواند بسیار پردرآمد باشد. با راه اندازی یک کارگاه می توانید اقدام به طراحی و تولید مصنوعات چوبی مانند میز، صندلی و کتابخانه و... کنید.

تولیدی

تولیدات پرسود در شمال ایران

در گذشته بسیاری از ساکنان شمال ایران برای پیدا کردن کسب و کار به تهران مهاجرت می‌کردند. متاسفانه هنوز هم این رویه ادامه دارد و اشخاصی که فقط به دنبال شغل کارمندی یا کارگری می باشند، از این مناطق به شهرها نقل مکان می‌کنند. این در حالی است که شهر ها و روستا های شمالی می‌توانند بهترین مکان برای برپایی کار تولیدی باشند. در این مناطق نیروی کار به اندازه کافی موجود است، هزینه ها بسیار کمتر می باشد و در صورتی که مدیریت مناسبی صورت گیرد، می توان کسب و کار هایی در هر وسعتی راه اندازی کرد. وقتی که به راه اندازی کسب و کار تولیدی در شمال فکر می‌کنیم، اولین چیزی که به ذهنمان می رسد، مشاغلی مرتبط با کشاورزی، دامپروری و باغداری و...‌ می باشد. همین مشاغل می‌توانند کسب و کار های مناسبی باشند. محصولات این کسب و کار ها از تولیدات پرسود در ایران هستند و سود خوبی عاید توسعه دهندگان می کنند.

  • تولید صنایع دستی و سوغات محلی از تولیدات پرسود در ایران می باشد.
  • گلخانه و پرورش گیاهان تزئینی.
  • پرورش زنبور عسل و تولید عسل، موم و انواع مشتقات آن از تولیدات پرسود در ایران هستند.
  • تولید ورمی کمپوست.
  • راه اندازی گلخانه گیاهان ثمرده.
  • تولید مواد غذایی ارگانیک.
  • تولید غذای حیوانات.
  • پرورش گیاهان آپارتمانی مانند نهال درخت، نشاء و…
  • تولید فراورده‌های لبنی و پروتئینی.
  • راه‌اندازی اقامتگاه های‌ بومگردی.
  • تولید زعفران از تولیدات پرسود در ایران می باشد.
  • تولید پسته.
  • تولید قارچ خوراکی.
  • پرورش دام و حیواناتی چون شترمرغ، گوسفند، مرغ، بلدرچین و…
  • تولید لوازم و ظروف آشپزخانه: ظروف پخت و پز از پر استفاده ترین لوازم در منزل هستند.

کسب و کار های محلی بسیار متنوع‌ تر از این موارد می باشند و ساکنین شمالی ایده های زیادی را در مناطق محلی، جامه عمل پوشانده اند و به موفقیت دست پیدا کرده اند.

تولیدات پرسود در ایران

جمع بندی

تولید جواهرات از تولیدات پرسود در ایران است، که به جز منابع مالی، نیاز به سلیقه و دقت بسیار دارد. می توانید با گذراندن دوره های جواهر سازی و سرمایه گذاری در این زمینه، کارگاه جواهر سازی خود را تاسیس کنید. انواع مشاغل تولیدی را با توجه به جوانب مختلف دسته‌ بندی کردیم و آنچه خواندید جهت کسب ایده و راهنمایی ذهن شما بوده است. پیش از برپایی یک کسب و کار تولیدی حتما تحقیقات زیادی را درباره ی آن به انجام برسانید و سپس به ایده هایتان جامه عمل به پوشانید.

ممکن است از این مطالب خوشتان بیاید



نظر خود را بنویسید

ارسال نظر