مشاوره رایگان

کار در سایت های تبلیغاتی

| از 0 نظر

به راحتی می توانید با کلیک کردن بر روی وب سایت های تبلیغاتی کسب درآمد اینترنتی کنید. البته کار در سایت های تبلیغاتی، درآمد زیادی ندارد و نمی توان به عنوان تنها منبع درآمد بر روی آن حساب کرد. اما با این کار می توانید کمی پول اضافی پس انداز کنید. کسب درآمد فقط با دیدن تبلیغات مانند سایت های کلیکی پرسشی است که همیشه در میان وبگردها و کسانی که به اینترنت و کسب درآمد از آن علاقمند هستند،‌ مطرح است. اگر می خواهید از نحوه کار در سایت های تبلیغاتی و کسب درآمد از آن ها مطلع گردید، تا انتهای این مقاله ما را همراهی کنید.

منظور از کار در سایت های تبلیغاتی چیست؟

PTC مخفف کلمه Paid To Click به مفهوم پرداخت در ازای کلیک می باشد. کار در سایت های تبلیغاتی کلیکی در واقع اشتغال در سایتی است، که در قبال دریافت مبلغی معین از تبلیغ کنندگان، ضمانت می کند تا تعدادی بازدید کننده را به سمت سایت تبلیغ کننده راهنمایی کند. بنابراین در این نوع سایت ها، شما به عنوان کاربران سایت عضو می گردید و در واقع مسئولیت انجام بازدید از تبلیغات را برعهده می گیرید و به ازای هر کلیکی که بر روی تبلیغات موجود انجام می دهید، مبلغی معین دریافت می کنید.

کار در سایت های تبلیغاتی و کسب درآمد از طریق اینترنتی امکان دارد و می توان از طریق اینترنت کسب درآمد دلاری کرد. می توان از طریق سایت های کلیکی درآمد دلاری یا ریالی کسب کرد. مدت مدیدی است که روش های درآمدزایی از طریق سایت های کلیکی زیاد و زیادتر میگردد. از آن جایی که کسب و کار ها به سوی اینترنتی شدن کشیده می شود، نیاز به کسب و کارهای نوظهور برای تبلیغات بیشتر شده است.

سایت های تبلیغات کلیکی بسترهای آنلاینی هستند که در آن ها کاربران قادر می باشند به سادگی با کلیک برروی لینک ‌های تبلیغاتی موجود و مشاهده تبلیغات در زمان کوتاهی، کسب درآمد کنند. بطور خلاصه کار در سایت های تبلیغاتی به آن دسته از کار ها گفته می‌شود که در یک سایت تبلیغات کلیکی عضو می شوید و در قبال مشاهده تبلیغات آن ها پول دریافت می کنید. از منظر بازاریابی سایت های تبلیغاتی قادر هستند که به عنوان یک کارگزاری میان تبلیغ کنندگان و مصرف کنندگان در نظر گرفته شوند. در واقع این نوع سایت ‌ها با استفاده از روش توزیع مجدد، بخشی از هزینه ی تبلیغات را میان کاربرانی که تبلیغ را مشاهده می کنند پخش می کنند. این روش باعث میگردد تا تبلیغ ها بیشتر دیده شوند. سادگی در استفاده و عدم وجود قوانین دست و پاگیر باعث شده تا کار در سایت های تبلیغاتی کلیکی به یک مدل کسب و کار تبدیل شود.

کار در سایت های تبلیغاتی

مدت مدیدی است که روش های درآمدزایی از طریق سایت های کلیکی زیاد و زیادتر میگردد.

کار در سایت های تبلیغاتی و کسب درآمد

صاحبین سایت با توجه به هزینه های موجود، نرخی را برای هر بار مشاهده تبلیغ مشخص می کنند و این هزینه را از صاحب تبلیغ دریافت می کنند. سپس بخشی از این هزینه را به کاربران خود برای تماشای این آگهی های تبلیغاتی پرداخت می کنند. به زبان ساده تر فرض را بر این بگذارید که با کار در سایت های تبلیغاتی برای هر بار کلیک بر روی تبلیغات، مبلغی معادل 10 هزار تومان از صاحب تبلیغ دریافت می کنید. با توجه به این مبلغ اگر صاحب تبلیغ، 100 کلیک سفارش دهد یا بخواهد 100 بار تبلیغش دیده شود، مبلغی معادل 1 میلیون تومان باید به سایت پرداخت نماید. صاحب سایت با توجه به ساز و کار خود، بخش کوچکی از مبلغ را به هر کلیک و تبلیغی که کاربران با کار در سایت های تبلیغاتی تماشا می کنند پرداخت می کند.

صاحبان تبلیغات در این روش به ساده ترین شکل ممکن می توانند برای سایت و فروشگاه خود حجم عظیمی ترافیک جذب کنند. همچنین رتبه ی سایت خود را در الکسا، گوگل و سایر موتورهای جستجو افزایش دهند. به عنوان مثال، تبلیغ دهنده با هزینه 200 هزار تومان می تواند 20 هزار بازدید کننده برای سایت خود خریداری کند. کاربران با کار در سایت های تبلیغاتی کلیکی بدون پرداخت هیچ مبلغی در ازای کلیک بر روی تبلیغات به کسب درآمد می پردازند. به زبان ساده تر، هر کاربر با کار در سایت های تبلیغاتی و صرف زمانی در حدود ۱۰ دقیقه می تواند تبلیغات مشخص شده را تماشا نماید. همچنین درصد تعیین شده از بهای هر تبلیغ را به خود اختصاص دهد.

البته امری واضح است که با صرف فقط 10 دقیقه کار در سایت های تبلیغاتی نباید توقع معجزه و درآمد فوق العاده ای را انتظار داشته باشید. اما با عضویت در سایت تبلیغات کلیکی معتبر که از اسپانسر های فراوانی برخوردار است، با بهره گیری از روش های اصولی، خواهید توانست پس از مدتی به درآمدی مناسب از هر سایتی برسید. می توانید هم زمان در ۱۰ سایت تبلیغات کلیکی معتبر عضو گردید. آنگاه درآمد شما برای روزی 1 ساعت کار در سایت های تبلیغاتی، می تواند با توجه به وقتی که صرف کرده اید رقم بسیار بالایی باشد.

کار در سایت های تبلیغاتی

با صرف فقط 10 دقیقه کار در سایت های تبلیغاتی نباید توقع معجزه و درآمد فوق العاده ای را انتظار داشته باشید.

تکنیک های مهم برای کار در سایت های تبلیغاتی چیست؟

به هنگام کار در سایت های تبلیغاتی، اگر فقط به کلیک کردن و تماشای تبلیغات بسنده کنید هرگز به درآمد مطلوب نخواهید رسید. باید سعی کنید در این سایت ها برای خود زیر مجموعه ی مستقیم جذب کنید، آنگاه به ازای هر کلیک زیر مجموعه شما بر روی تبلیغات، درصدی نیز به شما تعلق می گیرد. فرض کنید هر کلیک زیر مجموعه تان ۱۰%  برای شما سود دهی داشته باشد و شما موفق به جذب ۵۰۰ زیر مجموعه گردیده اید، آن گاه درآمد کل شما نسبت به درآمد حاصل از کلیک های خودتان ۵۰ برابر رشد داشته است.

با توجه به این نکته، بهترین استراتژی برای موفقیت کار در سایت های تبلیغاتی کلیکی و تمرکز بر روی گرفتن زیر مجموعه های مستقیم می باشد. همچنین تلاش کنید با افزایش اعتبار خود، تعداد زیر مجموعه های خود را بیشتر کنید و سهم خود را از هر کلیک افزایش دهید. بهترین راه برای افزایش زیر مجموعه، استفاده از وب سایت، وبلاگ و شبکه های اجتماعی به عنوان پلتفرمی جهت تبلیغات می باشد. همچنین می توانید از سایت ها و انجمن های دیگران برای تبلیغات استفاده کنید.

در سایت های تبلیغات کلیکی معتبر، بنرها و پوستر هایی شخصی سازی شده، برای کاربران جهت جذب زیر مجموعه قرار داده شده است. با استفاده از بنرهای این چنینی و ایجاد تبلیغات متنی و قرار دادن آن ها در سایت ها و شبکه های مجازی می توانید زیر مجموعه های فراوانی برای کار در سایت های تبلیغاتی جذب کنید و به دنبال آن درآمد خود را افزایش دهید. نکته مهم این است که افراد زیر مجموعه‌ شما به ازای هر کلیک به اندازه ی شما کسب درآمد می کنند و سهم شما از فعالیت زیر مجموعه هایتان از درآمد آنها کسر نمیگردد. بلکه سهم شما از سود سایت، پرداخت میگردد، زیرا برای سایت تبلیغ کردید و کاربر جدید جذب نموده اید.

کار در سایت های تبلیغاتی

بهترین استراتژی برای موفقیت کار در سایت های تبلیغاتی کلیکی و تمرکز بر روی گرفتن زیر مجموعه های مستقیم می باشد.

کار در سایت های تبلیغاتی و معرفی محصولات خانگی

به طور کلی، برخی از کسب و کار ها از شاخصه های مناسب تری برای بهره وری از فضای تبلیغات کلیکی برخوردار هستند.

  • مشتریان دائمی: کسب و کارهایی که با یک بار جلب خریدار قادر به تبدیل کردن آن ها به مشتری دائمی می باشند، از پتانسیل بالایی برای بهره مندی از تبلیغات کلیکی برخوردار هستند. برای مثال وقتی یک بیمار از طریق تبلیغات کلیکی به مطب پزشکی مراجعه کند، امکان تبدیل شدن وی به یک مشتری دائم فراهم می شود.
  • کسب و کار های پر درآمد: برخی از مشاغل، با یک بار فروش محصولات خود به مشتری، درآمد های بسیار کلانی کسب می کنند. برای مثال گاهی فروش یک قلم از لوازم خانگی می تواند یک فروش با سود بزرگ باشد. پس در این حالت، تبلیغی که قادر باشد کاربری را به سایت شما هدایت کند، سود بالایی را برای کسب و کار شما به ارمغان می آورد.
  • اقلام ویژه: برخی از اجناس خاص وجود دارند که به سهولت در دسترس همه افراد قرار نمی گیرند. اقلامی که فرد قادر نمی باشد با مراجعه به فروشگاه های محل و یا فروشگاه های زنجیره ای آن ها را به دست آورد. این اجناس مواردی هستند که به واسطه ی کار در سایت های تبلیغاتی کلیکی می توان آن را به مشتریان هدف معرفی کرد. برای مثال، دسترسی به عطر های معروف و برند در ایران چندان کار ساده ای نیست، در واقع ادکلن های اصل اجناسی نیستند که در هر فروشگاهی در دسترس همگان باشند. در این مورد، کسی که در موتور جستجوی گوگل، عبارت عطر اصل را جستجو کند و توسط آن به سایت مورد نظر هدایت گردد، از امکان بالای خرید برخوردار است.

در نظر داشته باشید که موارد بالا، فقط تعدادی محدود از کسب و کار هایی بودند که شامل تبلیغات کلیکی می شوند. به طور کلی، کار در سایت های تبلیغاتی دارای پتانسیل بالایی برای معرفی کسب و کار های مختلف است.

کار در سایت های تبلیغاتی

کسب و کارهایی که با یک بار جلب خریدار قادر به تبدیل کردن آن ها به مشتری دائمی می باشند، از پتانسیل بالایی برای بهره مندی از تبلیغات کلیکی برخوردار هستند.

تاثیر کار در سایت های تبلیغاتی و ثبت تبلیغات رایگان بر میزان فروش

کار در سایت های تبلیغاتی کلیکی به طور کامل بر پایه ی هوش مصنوعی بنا گردیده است. این نوع تبلیغات بر پایه کلمات کلیدی سئو صورت می گیرد. این روش به این صورت است که شما تعدادی کلمه کلیدی را به سرویس تبلیغات معرفی می کنید و آن را 100 هزار تومان شارژ کرده و برای هر کلیک هزینه 500 تومان را قرار می دهید. به محض اینکه کاربر کلمات کلیدی مشابه را جستجو کند، تبلیغات شما برای کاربر نمایان میگردد، اگر کاربر به تبلیغات شما علاقه نشان دهد و بر روی آن کلیک کند، از شما هزینه تبلیغات کم میگردد. این روند تا جایی پیش می رود که بودجه تبلیغاتی شما صفر شود. این که مشتریان پس از کلیک بر روی تبلیغ شما خرید کنند یا نه به عوامل مختلفی بستگی دارد. اما از ویژگی های مثبت آن، این است که موفق به معرفی محصولات و خدمات خود شده اید و توانسته اید کاربر را در ابتدای خرید قرار دهید.

  • مرحله اول فروش، آگاهی از برند نام دارد. شما باید با بازاریابی توسط محتوا، چه به صورت متنی چه ویدیویی به افراد جامعه هدف مرتبط با کسب و کار خود را معرفی کنید. در این قسمت شاهد ریزش خریداران زیادی خواهید بود.
  • مرحله بعدی جذب مخاطب نام دارد. برای جذب افرادی که در این مرحله حکم بیننده را دارند، اگر از روش های اصولی بازاریابی برخوردار باشید، می توانید همگی را به مشتری واقعی تبدیل کنید.
  • مرحله آخر ریتنشن مارکتینگ می باشد. ریتنشن به این معنا است که خریدار پس از انجام خرید در یک فاصله زمانی، مجددا از شما خرید کند. به این مرحله وفاداری یا مشتری ثابت گفته می شود. در این قسمت مشتری کسب و کار شما را کاملا درک می کند. همچنین آن را به عنوان یک برند، که برایش مفید است در نظر دارد. پس از این که با استفاده از کار در سایت های تبلیغاتی کلیکی کاربر را به سایت فروشنده هدایت کردید، باید با استفاده از روش های نوین و مطمئن در علم مارکتینگ حس نیاز را در خریدار ایجاد کنید تا در نهایت به فروش منجر گردد.

کار در سایت های تبلیغاتی

این که مشتریان پس از کلیک بر روی تبلیغ شما خرید کنند یا نه به عوامل مختلفی بستگی دارد.

جمع بندی

کار در سایت های تبلیغاتی یکی از روش های نوین تبلیغات می باشد. هدف گذاری صحیح بر روی مشتریان هدف ،بالاترین امتیاز این نوع تبلیغ است. اگر پس از تحلیل کسب و کار خود به این نتیجه رسیدید که این نوع تبلیغات مناسب کسب و کار شما است، در مرحله بعدی باید به سراغ شرکت های معتبر و حرفه ای، فعال در این حوزه بروید. فراموش نکنید که موفقیت یک کمپین تبلیغات کلیکی، تا حد بسیار زیادی به نحوه ی اجرای آن وابسته است.

ممکن است از این مطالب خوشتان بیاید



نظر خود را بنویسید

ارسال نظر