مشاوره رایگان

با صد میلیون تومان چیکار کنم؟!

4.3| از 3 نظر

با صد میلیون تومان چیکار کنم؟! به راستی با 100 میلیون تومان چکار می‌توان کرد؟!

جواب این سوال به پارامترهای مختلفی بستگی دارد. نمونه بارزش سطح لاکچری بودن شما. بله؛ ممکن است جزء آن دسته از سانتیمانتال‌هایی باشید که صد میلیون تومان خرج یک دست لباس و یک تفریح یکی دو روزه با دوستان‌تان است. در این صورت حقیقتا هیچ ایده ای برای این که با صد میلیون تومان‌تان چکار کنید، ندارم. چه می‌دانم بروید خوش بگذرانید، بروید لباس بخرید، اصلا هر کاری دوست دارید بکنید. شما که پول خرج کردن را خوب بلدید. دیگر چرا از من می‌پرسید با صد میلیون تومان چیکار کنم؟!

شاید هم جزء این لاکچری‌هایی که فقط پول ساعت و آیفون دست‌شان صد میلیون تومان است، نیستید. نه این که دوست نداشته باشید مانند آن‌ها باشید ها. اتفاقا دلتان غنج می‌رود برای یک زندگی آنچنانی، اما مایه اش را ندارید. از دار دنیا صد میلیون تومان دارید که آن هم نمی دانید چکارش کنید.

می‌خواهید راه را برایتان روشن کنم تا صد میلیون تومان‌تان به دویست میلیون و دویست میلیون تومان‌تان به سیصد میلیون تبدیل شود و این داستان شیرین تا آخر عمر ادامه پیدا کند؟!

اگر فکر می‌کنید جادوگری، شعبده بازی چیزی هستم، باید خدمتتان عارض شوم که متاسفانه اشتباه می‌کنید. کاش بودم و اوضاع خودم و شما را از این رو به آن رو می‌کردم که دیگر غصه صد میلیون و دویست میلیون را نخوریم. آن وقت ما هم مثل بچه پولدارها پشت مازراتی مشکی جذاب‌مان می‌نشستیم، به دل جاده‌های پر پیچ و خم شمال می‌زدیم و آخر هفته را در لوکس‌ترین ویلای رو به دریا سپری می‌کردیم. البته از ما تا این حال خوش آنقدرها هم فاصله نیست. کافی است عاقل باشیم و درست تصمیم بگیریم!

همان‌طور که متوجه شدید، بحث امروزمان سروکله زدن با این صد میلیون تومانی است که داریم و می‌خواهیم زندگیمان را با آن زیر و رو کنیم! تا پایان با من همراه باشید که ایده های تاپی برایتان دارم.

با صد میلیون تومان چیکار کنم؟!

با صد میلیون تومان چیکار کنم؟


   برای کسب اطلاعات و ایده های بیشتر اینجا کلیک کنید و عضو پیج ما شوید.      


ایده های مختلف سرمایه گذاری با صد میلیون

  • با صد میلیون تومان چیکار کنم؟! مغازه لوازم آرایشی بزن!

قرار نیست یک فروشگاه تاپ و آنچنانی با کلی امکانات تاسیس کنید و برترین مارک های دنیا را در آن به فروش برسانید که همه انگشت به دهان بمانند. برای شروع یک مغازه کوچک کافی است. نصف سرمایه تان را بابت اجاره چنین مغازه ای بدهید و با نصف دیگرش جنس بخرید. البته دور جنس های بنجل و به دردنخور را خط بکشید و با ارائه اجناس اورجینال مشتریانتان را به وفاداری ترغیب کنید!

  • با صد میلیون تومان چیکار کنم؟! یک کارواش راه بینداز!

یکی دیگر از ایده های سرمایه گذاری با صد میلیون تومان راه اندازی کارواش است. می گویید نه برادر من، این راهش نیست؟!

چه چیزی باعث شده که این گونه فکر کنید؟! شُکر خدا از هر ده خانواده ایرانی هشت خانواده وسیله نقلیه دارند. با فرض این که سه تا از این خانواده ها خانه حیاط دار داشته باشند و خودشان زحمت شستن ماشین هایشان را بکشند، 5 خانواده باقی می ماند که شستن ماشین‌شان را به کارواش می سپارند. بیهوده نیست که می گویم کارواش از آن ایده های پولسازی است که اگر بی خیالش شوید، ضرر کرده اید!

  • با صد میلیون تومان چیکار کنم؟! کترینگ غذا راه اندازی کن!

اگر صد میلیون تومان دارید و دست پختتان هم حرف ندارد، نانتان توی روغن است. یک کترینگ غذا در یک منطقه اداری راه اندازی کنید و تا می توانید پول به جیب بزنید. دستپخت خودتان هم تعریفی نبود، نهایتا یک آشپز می گیرید و حقوقش را می دهید. لازم نیست همان اول کار هزار و یک جور غذا بپزید. با یک منوی محدود شروع کرده و کم کم کارتان را گسترش دهید.

  • با صد میلیون تومان چیکار کنم؟! آنلاین شاپ تاسیس کن!

آنلاین شاپ یکی از بهترین ایده های سرمایه گذاری با صد میلیون تومان است. اگر آنلاین فعالیت کنید، دیگر نیازی نیست نصف سرمایه تان را بابت اجاره مغازه هدر بدهید. می توانید تمام سرمایه تان را صرف خرید جنس کرده و مشتریانتان را شگفت زده کنید! 

این ایده ها را نمی پسندید؟! بعدی ها را چطور؟!

  • غذای نیمه آماده تهیه کنید. از سبزی سرخ شده گرفته تا پیاز داغ و بادمجان سرخ شده و...
  • روی چوب و سنگ حکاکی کنید.
  • زیورآلات بفروشید.
  • محصولات رزینی بسازید.
  • توی بورس سرمایه گذاری کنید.
  • ارز دیجیتال بخرید و بفروشید.
  • خدمات زیبایی انجام بدهید.
  • ...

با صد میلیون تومان چیکار کنم؟!

با صد میلیون تومان چیکار کنم؟!

با صد میلیون سرمایه در ایران چیکار کنم؟!

  • با صد میلیون تومان چیکار کنم؟! بوتیک زنانه بزن!

راه اندازی بوتیک زنانه یکی از سودآورترین ایده های سرمایه گذاری با صد میلیون در ایران است. در جریان علاقه وافر خانم ها به خرید که هستید؟! پس این دست و آن دست کردن جایز نیست. خُب برای راه اندازی بوتیک زنانه چه چیزهایی نیاز دارید؟!

یک مغازه کوچک و قدری لباس زنانه. سعی کنید در صورت امکان مغازه ای بیابید که مقدار رهن آن کمتر باشد. در این صورت به ناچار باید کرایه بیشتری بپردازید. اما از این بهتر است که بیشتر صد میلیون تومان را برای رهن بدهید برود و شما بمانید و یک مغازه خالی و یک جیب خالی تر! با فرض این که 20 میلیون تومان از سرمایه تان را برای رهن مغازه بدهید، 80 میلیون دیگر باقی می ماند. می دانم لباس زنانه خیلی گران است، اما نهایتا 70 میلیون از سرمایه تان را هم به خرید اجناس اختصاص بدهید. ده میلیون باقی مانده نیز برای دکوراسیون مغازه. برای شروع کار عالی است. کسب و کارتان پر برکت!

  • با صد میلیون تومان چیکار کنم؟! فروشگاه اینترنتی فروش محصولات دست ساز و سوغاتی راه اندازی کن!

یکی از ایده های سرمایه گذاری با صد میلیون تومان که ردخور ندارد، راه اندازی فروشگاه اینترنتی فروش سوغاتی و محصولات دست ساز است. تازه اینترنتی هم هست، نه مغازه ای می خواهد و نه دردسری دارد. در خانه می نشینید و پول در می آورید! شاید بگویید برادر من، چه دل خجسته ای داری! کو پول که مردم با آن مسافرت بروند و سوغاتی بخرند؟! قرار نیست که همه فقط وقت مسافرت رفتن سوغاتی بخرند. یعنی تا به حال نشده همین طور یک هویی دلتان هوای گز اصفهان و نان برنجی کرمانشاه را بکند؟!

  • با صد میلیون تومان چیکار کنم؟! تراریوم بساز!

اگر خوش سلیقه هستید و از هر انگشتتان یک هنر می بارد، تراریوم بهترین ایده سرمایه گذاری با صد میلیون تومان است که برایتان سراغ دارم. بازار فروش تراریوم بسیار گسترده تر از چیزی است که فکرش را می کنید. اگر توانایی و سلیقه اش را دارید، بسم الله!

اگر ایده مورد نظرتان را در متن بالا نیافتید، ناامید نشوید. نگاهی به لیست پایین بیندازید. قول می دهم مورد پسندتان واقع گردد!

  • دکوری بسازید.
  • گل های مصنوعی و گلدان های تزئینی درست کنید.
  • کالای خواب تولید کنید.
  • آلوئه ورا پروش بدهید.
  • ترشی و مربا درست کنید.
  • عرقیات گیاهی تولید کنید.
  • زنبورداری کنید.
  • قارچ پرورش بدهید.
  • ...

با صد میلیون تومان چیکار کنم؟!

ایده سرمایه گذاری با صد میلیون تومان


  برای کسب اطلاعات و ایده های بیشتر اینجا کلیک کنید و عضو پیج ما شوید.       


به عنوان شغل دوم با صد میلیون چیکار کنم؟

اگر به آن دسته از افرادی تعلق دارید که از حقوق بخور و نمیر کارمندی به ستوه آمده اید و به دنبال یک شغل دوم مناسب می گردید، این جا بهشت شماست. من به شما می گویم که چگونه با صد میلیون تومان سرمایه زندگیتان را از این رو به آن رو کنید! 

  • استارت یک کسب و کار خدماتی را بزنید!

شاید عجیب به نظر برسد، اما کسب و کارهای خدماتی یکی از پرتقاضاترین کسب و کارها در دنیای امروز هستند. مثلا می توانید یک کافه دنج بزنید یا یک باشگاه ورزشی یا حتی یک مرکز تشخیص رنگ خودرو. خلاصه این که یک خدمت ناب ارائه بدهید و پول پارو کنید!

  • یک شغل اینترنتی راه اندازی کنید!

کسب و کار خدماتی نشد، بروید سراغ مشاغل آنلاین که امروزه افسار دنیا را در دست گرفته اند و می تازند! سوپرمارکت آنلاین بزنید، لوازم آرایشی بفروشید، کتاب بفروشید و هزار و یک ایده دیگر که خودتان بهتر می‌دانید!

  • مشاغل خانگی را امتحان کنید!   

کار در منزل ایده ای نان و آب دار به ویژه برای آن دسته از افرادی است که به هر دلیلی نمی توانند در خارج از منزل کار کنند. اگر شما هم جزء این افراد هستید، می توانید ایده هایی همچون جواهر سازی، شمع سازی، تهیه مربا و ترشی جات، تهیه شیرینی، ساخت تراریوم و... را امتحان کنید.

  • چه ایده ای پربازده تر از مشاغل کشاورزی؟!

مشاغل کشاورزی از آن ایده های پولسازی هستند که نمی توان از خیرشان گذشت. سرمایه آنچنانی نمی خواهند که هیچ، خیلی هم کم زحمتند. نمونه اش پرورش قارچ و پرورش آلوئه ورا و آووکادو. اگر به شغل کشاورزی علاقه دارید، همین امروز شروع کنید. فردا دیر است!

 این ها تنها نمونه هایی از شغل های دومی هستند که با کمتر از 100 میلیون سرمایه ردیف می شوند. اگر زرنگ باشید، از این مشاغل بیش از شغل اولتان پول در می آورید!   

با صد میلیون تومان چیکار کنم؟!

با صد میلیون تومان چیکار کنم؟!

احداث کارخانه تولید پیچ با صد میلیون عملی است؟!

تا به حال به احداث یک کارخانه آن هم با سرمایه صد میلیون تومان فکر کرده اید؟! اصلا به نظرتان می‌شود با صد میلیون تومان کارخانه دار شد؟!

بله که می‌شود. اگر صد میلیون دارید، از همین حالا کت و شلوار و کراواتتان را آماده کنید که قرار است به جمع کارخانه دارها ملحق شوید! همان‌طور که در جریان هستید، پیچ یک وسیله کلیدی است که نبود آن همه را به دردسر می اندازد. راستش اصلا فکرش را هم نمی‌کردم یک روز دست به قلم شوم و درباره مزیت‌ها و کاربردهای پیچ بنویسم! خلاصه این که اگر پیچ نباشد، خیلی چیزها نخواهند بود. پس بزنید توی کار تولید پیچ!

حتما می‌خواهید بگویید ای آقا، تو که باز حرف محال زدی. مگر می‌شود با این چندرغازی که ما داریم، کارخانه تولید پیچ زد؟!  

چرا نشود؟! من که نمی‌گویم یک سوله دو هزار متری و هزار و یک نوع دستگاه آنچنانی و صدها کارگر ردیف کن و کارخانه بزن. این‌ها برای مراحل بعدی است. در ابتدای راه همین که یک جای کوچک اجاره کنی و دستگاه ‌های اولیه را بخری، کافیست. لازم نیست کارگر بگیری و حقوق کارگر بدهی و هزار و یک جور خرج برای خودت بتراشی. از اعضای خانواده ات کمک بگیر تا سرمایه از خانه خودت خارج نشود! انشاالله بعدها که وضعت توپ شد و یک کارخانه بزرگ زدی، دست بقیه را هم بگیر. فکر می‌کنی کارآفرینان موفق از کجا شروع کرده اند؟! از همین جایی که من و تو ایستاده ایم. چه بسا چند گام عقب‌تر!

یک خبر خوب برای تو که قصد داری با صد میلیون تومان سرمایه ات یک کارخانه تولید پیچ راه بیندازی! هیچ می‌دانستی ما 7 هزار نوع پیچ و مهره داریم که بدون وجود آن‌ها کار خیلی از صنایع لنگ است؟! فقط می‌خواستم بگویم نگران بازار فروش محصولاتت نباش که حسابی داغ است!

با صد میلیون تومان چیکار کنم؟!

با صد میلیون تومان چیکار کنم؟!

با صد میلیون تومان چیکار کنم و چی بخرم؟

با وجود این همه ایده ناب که خدمتتان معرفی نمودم، باز هم می پرسید با صد میلیون تومان چیکار کنم و چی بخرم؟!

ایده سرمایه گذاری با صد میلیون تومان تمامی ندارد! اگر ایده های فوق مورد پسندتان واقع نشده است، هیچ ایرادی ندارد. آنقدر ایده جدید معرفی می کنم که شغل دلخواهتان را پیدا کرده و به جان من دعا کنید!

اگر صد میلیون تومان دارید و نمی دانید با آن چکار کنید، من به شما خرید و فروش میوه و صیفی جات به صورت عمده را پیشنهاد می‌دهم. سود این کار عالی است. کافی است میوه و صیفی جات مختلف را از شهرهای دیگر خریداری کنید و به شهر خودتان بیاورید. شرط می بندم که در عرض چند ماه 100 میلیون تومانتان تبدیل به 200 میلیون تومان می شود!

اگر به کار خرید و فروش صیفی جات علاقه ای ندارید، یک غذاخوری کوچک بزنید! شک ندارم اگر طعم دستپخت بی نظیرتان زیر زبان مشتریان برود، خیلی زود پیشرفت می‌کنید و صاحب یک رستوران بزرگ می‌شوید. حتی می توانید به ایده رستوران های زنجیره ای هم فکر کنید!   

از دیگر ایده‌های سرمایه گذاری با صد میلیون تومان می‌توان به تولید لیوان یک بار مصرف کاغذی، طراحی روی تیشرت، ساخت تابلو عکس با چوب، احداث دفتر پیشخوان و... اشاره کرد.

حالا می‌رویم سراغ سوال بعدی؛ با صد میلیون تومان چی بخرم؟!

با صد میلیون تومان دلار بخرید. گران که شد، بفروشید.

با صد میلیون تومان طلا و سکه بخرید. گران که شد، بفروشید.

با صد میلیون تومان ارز دیجیتال بخرید. روند قیمتش که صعودی شد، بفروشید.

با صد میلیون تومان ماشین ثبت نامی یا قسطی بخرید و به قیمت آزاد بفروشید.

با صد میلیون تومان اوراق مشارکت، صکوک و... بخرید و از فروش آن‌ها سود کنید.

با صد میلیون تومان یک ملک کوچک بخرید و پس از مدتی بفروشید.

با صد میلیون تومان چیکار کنم؟!

ایده های سرمایه گذاری با صد میلیون

جمع بندی!

شاید صد میلیون تومان داری و نمی دانی با آن چه کسب و کاری راه بیندازی که هم سرمایه ات حفظ شود و هم سود قابل توجهی به جیب بزنی. شاید با خیلی ها در این باره مشورت کرده ای و هر بار این جمله تکراری را شنیده ای: ای بابا، انگار توی این دنیا سِیر نمی کنی. با صد میلیون تومان که نمی شود کار کرد. بنده خدا آخر صد میلیون تومان هم شد سرمایه؟!

تمام این حرف های منفی را نشنیده بگیر و با من همراه شو. من بهترین ایده های سرمایه گذاری با صد میلیون تومان را به تو معرفی می کنم. ناب ترین آن ها را برگزین و سرمایه ات را ده برابر کن. به آن هایی که گفتند نمی شود و نمی توانی ثابت کن که کار نشد ندارد! با صد میلیون تومان چیکار کنم؟! با صد میلیون تومان یک کسب و کار اینترنتی راه بینداز. کتاب بفروش، لوازم آرایشی بفروش، لباس بفروش یا هر چیز دیگری که می دانی بازارش خوب است!

با صد میلیون تومان یک مغازه کوچک اجاره کن، قدری لوازم آرایشی، لباس یا هر چیز دیگری بخر و کار و بارت را راه بینداز.

با صد میلیون تومان یک کترینگ غذا در یک منطقه اداری راه بینداز. غذاهای خوشمزه بپز و با قیمت مناسب بفروش. شک ندارم که از سودش شگفت زده می شوی!

با صد میلیون تومان یک آنلاین شاپ فروش صنایع دستی و سوغاتی تاسیس کن و از فروش سوغاتی شهرهای مختلف کسب درآمد کن.

با صد میلیون تومان قارچ و آلوئه ورا و آووکادو و امثال این ها را پرورش بده و بفروش.

با صد میلیون تومان یک دستگاه حکاکی روی سنگ و چوب بخر و هنرت را به نمایش بگذار. اگر بتوانی تراریوم بسازی، به هدف زده ای!

با این سرمایه می توانی صیفی جات و میوه های مختلف را به طور عمده خریداری کنی و بفروشی. سودش اعجاب انگیز است. می توانی یک کارگاه جواهرسازی راه اندازی کنی یا حتی در منزل این کار را انجام بدهی. می توانی ترشی، مربا و شیرینی درست کنی و بفروشی. 

با صد میلیون تومان می توانی یک کافه کوچک و دنج بزنی یا یک بوتیک زنانه. اصلا می توانی زنبورداری کنی و عسل بفروشی. می توانی یک دستگاه چاپ روی تیشرت بخری و با چاپ عکس دلخواه مشتریان روی تیشرت هایشان کسب درآمد کنی.

می توانی طلا و سکه بخری و بعدها بفروشی. می توانی ارز دیجیتال خرید و فروش کنی یا حتی اوراق بهادار.

این همه گفتم می توانی تا به تو ثابت کنم اگر بخواهی، می توانی کوه را روی کوه بگذاری. خرید و فروش ارز دیجیتال و طلا و سکه که کاری ندارد! اگر موافقی، یاعلی!

با صد میلیون تومان چیکار کنم؟!

ایده کار 


  برای کسب اطلاعات و ایده های بیشتر اینجا کلیک کنید و عضو پیج ما شوید.     


 

ممکن است از این مطالب خوشتان بیاید



نظر خود را بنویسید

ارسال نظر

حمیده

حمیده | 11/17/2022 10:19:17 AM

سلام مطلبتون خوب بود ولی برای هرکسی مفید نیست چون فقط راه اندازی کار کافی نیست بازاریابی و یافتن بازار هدف اهمیت دارد که خیلی ها روابط اجتماعی پایین دارند و یاد هم ندارند چ کنند

negar

negar | 11/28/2022 11:11:09 AM

به نظر بنده که عالی بود. چون بحث فقط راجع به راه اندازی کسب و کار با این مبلغه و بازاریابی یه بحث جداست که میشه اندازه یه کتاب در موردش نوشت.

نخست ماشین

نخست ماشین | 2/14/2024 3:38:44 PM

سلام مقاله خیلی خوب و جامعی بود و ایده های عالی و درآمد زایی بودن. در جواب دوستمون در کامنت قبلی که گفتن معرفی و راه اندازی کافی نیست و باید در زمینه بازاریابی هم اطلاعاتی داده بشه باید گفت اولین قدم برای راه اندازی هر کسب و کاری استارت و راه اندازی اون کسب و کار هست نمیشه شما هنوز به عنوان مثال کارگاه بلوک زنی راه اندازی نکرده باشی و هیچ بلوکی تولید نکرده باشی بعد انتظار داشته باشی که بتونی بازاریابی کنی. اولین قدم استارت هر کدام از ایده هایی است که معرفی کردین و بعد از اون باید رفت دنبال بحث بازاریابی و تبلیغات و مسلما زمانی که تمرکز روش بشه فروش هم ایجاد میشه. دقیقا ما همین کار رو داخل نخست ماشین انجام میدیم کارمون تولید دستگاه های صنعتی است تولید می کنیم و بعد بازار هدف رو پیدا می کنیم و میفروشیم به عنوان مثال یک دستگاه بلوک زنی تولید میشه و بعد با تبلیغات و بازاریابی به سادگی می فروشیم و این مسیر ادامه پیدا می کنه تا این که بعد از مدتی میبینی کلی سفارش داری که ذهنت فقط روی تولید قفل میشه. فکر میکنم مثالمو شفاف زدم. ممنون از شما