مشاوره رایگان

درآمد از طریق کلیک

5.0| از 1 نظر

در این محتوا مطالبی را در ارتباط با درآمد از طریق کلیک برای شما عزیزان آماده کرده ایم. افرادی که قصد کسب اطلاعاتی را در این حوزه دارند، حتما تا انتهای محتوا همراه ما باشند. چون در ادامه به بررسی مطالبی همچون:  آیا درآمد از طریق کلیک میسر است؟ کسب درآمد از طریق کلیک بر روی تبلیغات، درآمد دلاری از طریق کلیک، درآمد زایی در ایران از طریق کلیک، آموزش روش کسب درآمد کلیکی از سایت های مختلف در این حوزه پرداخته ایم.


    برای کسب اطلاعات و ایده های بیشتر اینجا کلیک کنید و عضو پیج ما شوید.        


آیا درآمد از طریق کلیک میسر است؟

کسب درآمد از طریق کلیک، به دلیل روش های جدید و متنوعی که روزانه برای بازاریابی اینترنتی ابداع می شوند، به سرعت در حال گسترش و پیشرفت می باشد. سایت های کلیکی تاثیر گذاری بالایی را در فضای آنلاین برای کسب و کارها دارند. کسب درآمد از طریق کلیک بدون نیاز به سرمایه ی اولیه می باشد. به این صورت که تنها با یک گوشی هوشمند متصل به اینترنت در منزل می توان از طریق کلیک کسب درآمد کرد. چون کسب درآمد کلیکی یکی از روش های بازاریابی می باشد که با استفاده از این مدل تبلیغات اقدام به هدایت ترافیک به یک وب سایت و یا تبلیغ یک محصول می کنند.

برای انجام این روش بازاریابی یک سری شرکت ها و وب سایت هایی هستند که اقدام به ارائه ی خدمات کلیکی می نمایند.   نحوه ی کار سایت های کلیکی به این صورت  است که یک سری سایت ها و شرکت ها به عنوان یک واسطه در میان تبلیغ کننده و مصرف کننده قرار می گیرند و موجب هدایت مشتریان به محصولات تبلیغ شده می شوند. برای درآمد از طریق کلیک، شما به عنوان نفر سفر با کلیک کردن بر روی تبلیغات ارائه شده از این سایت ها، مبلغی را دریافت می کنید.

البته چند نکته ای هم برای کسب درآمد از طریق کلیک وجود دارد، به عنوان نمونه، سایت های PTC تبلیغات خود را به شکل متن و یا ویدیو قرار می دهند که با کلیک بر روی هر تبلیغ، شما به سمت صفحه ی لندینگ هدایت می شوید. بعد از وارد شدن به صفحه ی لندینگ تبلیغ مورد نظر به شما نمایش داده می شود. در پایان بعضی از تبلیغات سوالاتی در خصوص محصولات تبلیغ شده از بیننده پرسیده می شود. در صورتی که شما تبلیغ را تا انتها مشاهده نکرده باشید، نمی توانید به درستی پاسخ آن سوالات را دهید. اگر پاسخ سوالات را به درستی وارد نکنید، مبلغ توافق شده به حساب شما پرداخت نمی شود.

روش دیگری که برای کسب درآمد از طریق کلیک می باشد، کسب درآمد در خواب است.  این روش یکی از محبوب ترین روش های کسب درآمد از طریق کلیک  PPC  نام دارد. در این روش همکاری در فروش برخی لینک های افیلیتی را باید به اشتراک بگذارید و با هر کلیکی  که بر روی لینک ها انجام می شوند، می توانید کسب درآمد کنید. 

درآمد از طریق کلیک

درآمد از طریق کلیک

کسب درآمد از طریق کلیک بر روی تبلیغات

کسب درآمد از طریق کلیک یکی از روش های محبوب برای افرادی است که قصد کسب درآمد آنلاین را دارند. چون انجام این کار نیاز به مهارت خاصی نداشته و یکی از روش های کسب درآمد به صورت پاره وقت می باشد. در این روش کاربران تنها با کلیک بر روی تبلیغات مختلف و مشاهده ی آن ها می توانند مبلغی را دریافت کنند.  کسب درآمد از طریق کلیک دارای برخی مراحلی می باشد که به شرح زیر است:

  • در ابتدا باید بهترین و معتبرترین سایت کلیکی را شناسایی کنید.
  • بعد از کسب اطمینان لازم از سایت، در آن ثبت نام کرده و حساب کاربری خود را ایجاد کنید.
  • تبلیغات موجود در سایت را تا انتها تماشا کنید.
  • بعد از تماشای تبلیغ مورد نظر از طرف سایت هزینه ای به حساب کاربری شما واریز خواهد شد.
  • بعد از این که میزان درآمد شما به حد نصاب رسید، شما می توانید دستمزد خود را از سایت بزنید.

تبلیغات به صورت روزانه در حساب کاربری شما به روز می شوند، و شما می توانید با کلیک بر روی تبلیغات و مشاهده ی آن ها تا آخر تبلیغ، دستمزدی دریافت کنید. نحوه ی تماشای تبلیغ به این صورت است که بعد از باز کردن تبلیع باید در صفحه ی مورد نظر منتظر بمانید تا تایمر مربوطه شمارش معکوس را به پایان برساند. مدت زمانی که برای مشاهده ی تبلیغ در نظر گرفته می شود 3 تا 30 ثانیه می باشد. مبلغ پرداختی برای هر تبلیغ به مدت زمان آن بستگی دارد.  در برخی موارد ممکن است وب سایت ها از شما بخواهند که بعد از کلیک بر روی تبلیغات، به پرسشی پاسخ دهید و یا یک معمای ساده را حل کنید.

کاربران می توانند بدون داشتن امکانات  یا مهارت خاصی با استفاده از این روش به درآمد برسند. امروزه سایت های کلیکی روش های دیگر را هم  برای جلب رضایت کاربران به به روش های کسب درآمد از طریق کلیک افزوده است. به همین خاطر کاربران می توانند با عضویت در این سایت ها از روش های مناسب  برای کسب درآمد از طریق کلیکی خود استفاده کنند.

درآمد از طریق کلیک

درآمد از طریق کلیک


     برای کسب اطلاعات و ایده های بیشتر اینجا کلیک کنید و عضو پیج ما شوید.          


درآمد دلاری از طریق کلیک

وب سایت های پرداخت در ازای هر کلیک که PTC نام دارند، یکی از پر مخاطب ترین راه های کسب درآمد از طریق کلیک می باشند. استفاده از این روش کار در کل دنیا مرسوم است. بنابراین شما برای کسب درآمد از طریق کلیک به دلار می توانید در سایت های خارجی عضو شده و مشغول به فعالیت باشید. کسب درآمد از طریق کلیک به این صورت است که در ازای هر کلیک مبلغ 1 تا 2 سنت  به حساب کاربری شما واریز می شود، در دنیا شاید این مبلغ بسیار ناچیز باشد. ولی با توجه به پایین بودن ارزش ریال کشور ما نسبت به دلار، روش کسب درآمد از طریق کلیک در سایت های کلیکی خارجی می تواند یک روش جذاب و کارآمد برای یک منبع درآمد ارزی باشد.

البته باید در انتخاب سایت های کلیکی خارجی اطمینان کافی را از معتبر بودن آن حاصل کنید. چون سایت های کلاهبردار کلیکی زیادی در اینترنت هستند که دستمزد را واریز نمی کنند. سایت های خارجی دارای برخی محدودیت های روزانه ی درآمدی هم می باشند. در ادامه به بررسی چند وب سایت کلیکی معتبر خارجی می پردازیم که به شرح زیر هستند:

  • evergreen Clix: وب سایت اورگرین کلیکس یکی از سایت هایی می باشد که روش های مختلفی برای کسب درآمد از طریق کلیک ارائه می دهد. عضویت در این سایت رایگان بوده و ارزش هر کلیک یک صدم دلار می باشد. پرداخت این سایت به صورت روزانه بوده و حداقل برداشت 2 دلار می باشد.
  • star-clicks: وب سایت استار کلیکس یکی دیگر از سایت هایی می باشد که اقدام به ارائه ی روش های مختلفی برای کسب درآمد از طریق کلیک می نماید. استار کلیکس از پلنی ساده و کاربردی برای درآمدزایی برخوردار است. عضویت در این سایت رایگان بوده و ارزش هر کلیک یک صدم دلار می باشد. حداقل برداشت از این سایت 50 دلار بوده و پرداخت به وسیله ی پی پال و بیت کوین می باشد.
  • GptPlanet: وب سایت کلیکی جی تی پلانت متعلق به کشور چک می باشد و اقدام به ارائه ی خدماتی مانند کسب درآمد از طریق کلیک می نماید. عضویت در این سایت رایگان بوده و ارزش هر کلیک یک صدم دلار می باشد. حداقل برداشت از این سایت یک دلار بوده و از روش های مختلفی امکان برداشت دستمزد وجود دارد.
  • Scarlet: سایت کلیکی اسکارلت یکی دیگر از وب سایت های خارجی برای کسب درآمد از طریق کلیک می باشد. عضویت در این سایت کاملا رایگان بوده و در ازای هر کلیک می توان یک صدم دلار دریافت کرد. حداقل مبلغ برداشت 2 دلار بوده و قابلیت پرداخت را به روش های مختلف دارد.

درآمد از طریق کلیک

درآمد از طریق کلیک

درآمد زایی در ایران از طریق کلیک

در این بخش از محتوای درآمد از طریق کلیک به بررسی درآمد زایی در ایران از طریق کلیک می پردازیم. تقریبا بیشتر کسب و کارهای اینترنتی برای تبلیغات محصولات خود، سایت های کلیکی را انتخاب می کنند. خدماتی که سایت های کلیکی در اختیار کسب و کارهای اینترنتی با هر زمینه ی کاری می گذارند، شامل افزایش تعداد کاربران، افزایش فروش، برقراری ارتباط با مخاطبان، افزایش تعداد ثبت نام ها، پیدا کردن مشتریان جدید و ... می باشند. برای این که در ایران اقدام به کسب درآمد از طریق کلیک کرد، بایستی با تکنیک ها و روش های کسب درآمد آشنایی داشت. تکنیک های کسب درآمد کلیکی تنها محدود به استفاده از سایت های کلیکی نمی باشد. با داشتن یک وب سایت و بهره گیری از روش هایی مانند گوگل ادسنس، افیلیت مارکتینگ، انتشار رپورتاژ آگهی می توان به درآمد میلیونی دست پیدا کرد. برای موفقیت در تمامی این موارد بایستی به سئوی محتوای تولید نهایت توجه را داشته باشید.

روش های زیادی برای کسب درآمد از طریق کلیک وجود دارد، از جمله ی این روش ها می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • بازاریابی همکاری در فروش: یکی از روش های کسب درآمد از طریق کلیک، افیلیت مارکتینگ می باشد. درآمدزایی در این روش خیلی سریع نبوده و به سرعت انجام نمی شود. پروسه ی کسب درآمد از این روش به این صورت است که، باید محصولی برای معرفی به دیگران پیدا کنید و آن را در وب سایت خود خود تبلیغ کنید.
  • تبلیغات کلیکی: تبلیغات کلیکی با روش های مختلفی قابل انجام می باشد ولی معمول ترین آن استفاده از گوگل ادسنس است.
  • فروش فضا برای تبلیغات: در این روش با استفاده از گوگل ادسنس می توانید فضایی از وب سایت خود را برای تبلیغ در اختیار شرکت ها بگذارید. برای هر فضا و ابعاد از وب سایت خود باید قیمت مشخصی را در نظر بگیرید.

درآمد از طریق کلیک

درآمد از طریق کلیک

آموزش روش کسب درآمد کلیکی از سایت های مختلف در این حوزه

همان گونه که در مطالب بالاتر به این موضوع اشاره کردیم، درآمد از طریق کلیک به دو روش صورت می پذیرد. دو روش کسب درآمد کلیکی به شرح زیر می باشد:

  • PTC: روش اول کسب درآمد از طریق کلیک که به آن PTC گفته می شود. در این روش شما در سایت های کلیکی ثبت نام کرده و پنل کاربری ایجاد می کنید. نحوه ی کسب درآمد از طریق کلیک در این روش به این صورت است که، بر روی لینک تبلیغاتی که به صورت روزانه در اکانت شما به نمایش گذاشته می شوند، باید کلیک کرده و تبلیغات را مشاهده کنید. سپس بعد از اتمام تبلیغات برای شما بابت مشاهده ی آن مبلغی در حساب کاربری شما واریز می شود. شما می توانید دستمزد خود را زمانی که به میزان خاصی رسید، برداشت وجه بزنید. برای کسب درآمد از طریق سایت های کلیکی می توانید در سایت ها معتبر ایرانی که به صورت زیر می باشند، ثبت نام کرده و مشغول به فعالیت باشید:
  • سایت انتورک: این سایت یکی از سایت های بسیار معتبر برای نمایش تبلیغات می باشد. با عضویت در این سایت می توانید از کلیک بر روی تبلیغات به درآمد برسید.
  • سایت ادنگاه: یکی دیگر از روش های کسب درآمد از طریق سایت ادنگاه می باشد که با نمایش تبلیغات در آن می توان به کسب درآمد از طریق کلیک رسید.
  • سایت نکست ادز: این سایت هم مانند دو سایت قبلی به شما امکان کسب درآمد از طریق کلیک بر روی تبلیغات را می دهد.
  • PPC: روش دوم کسب درآمد از طریق کلیک که به آن PPC گفته می شود. یک وب سایت و یا وبلاگ برای کسب درآمد از طریق کلیک در این روش نیاز است. تبلیغات کلیکی به وسیله ی سایت های واسطه در وبلاگ و سایت شما قرار خواهند گرفت. در این روش هر بازدید کننده ای که وارد سایت شما شود و بر روی تبلیغات کلیک کند، هزینه ای به حساب شما اضافه خواهد شد. این روش برای کسب درآمد از طریق کلیک خیلی بهتر است. شما با طراحی یک سایت و یا وبلاگی در حوزه های مختلف که از تعداد بالایی بازدید کننده ی بالایی برخوردار باشد، می توانید با استفاده از سرویس گوگل ادسنس تبلیغات گوگل را در سایت خود به نمایش بگذارید و بابت هر کلیک درآمدی را دریافت کنید.

درآمد از طریق کلیک

درآمد از طریق کلیک 


     برای کسب اطلاعات و ایده های بیشتر اینجا کلیک کنید و عضو پیج ما شوید.         


جمع بندی

در این محتوا به بررسی مطالبی در ارتباط با درآمد از طریق کلیک پرداختیم، امیدواریم با مطالعه ی آن به تمامی سوالاتی که در ذهنتان ایجاد می شوند، رسیده باشید. چون به طور مفصل تمامی مواردی که در رابطه با درآمد از طریق کلیک می دانستید را شرح دادیم.

درآمد از طریق کلیک

درآمد از طریق کلیک

ممکن است از این مطالب خوشتان بیاید



نظر خود را بنویسید

ارسال نظر

محمد

محمد | 3/27/2024 12:48:08 PM

سلام وقت بخیر لطفا نظرتون را بابت این سایت می فرمائید ظاهر امر درآمد خوبی داره ممنون https://video-p11.buzz/9095458869196247/