مشاوره رایگان

کسب درآمد با گوشی

5.0| از 2 نظر

کسب درآمد با گوشی

کسب درآمد با گوشی رویایی است که این روزها تحققش در گرو داشتن یک گوشی هوشمند و یک بسته اینترنت ترجیحا پرسرعت است. اگر این بند و بساط را دارید، می توانید برای پول دار شدن روی کمکشان حساب کنید!

شاید بگویید ای برادر من؛ اگر می شد از این ماسماسک پول درآورد که هیچ کس در فقر و تنگدستی زندگی نمی کرد. حتی اگر شده قرض و قوله کرده یا یک وام کوچک دست و پا کنند، یک تلفن همراه نه چندان هوشمند می خرند و استارت کاروبارشان را می زنند.


 برای کسب اطلاعات و ایده های بیشتر اینجا کلیک کنید و عضو پیج ما شوید.   


 حرف شما درست. اما من نمی گویم که مردم چون پول ندارند گوشی و بسته اینترنت بخرند، کار نمی کنند. می گویم چون از این روش جادویی بی خبرند، دست روی دست گذاشته اند و بیکار نشسته اند. هر ثانیه که از این موضوع غافل باشید، ضرر کرده اید. ضرر مالی آن هم به مقدار فراوان!  

خُب حالا که متوجه شدید راهی به این آسانی برای کسب درآمد وجود دارد، عزمتان را جزم کنید و همین امروز یک پارو برای پول پارو کردن بخرید و استارت کارتان را بزنید!

بحث امروزمان در مورد کسب درآمد با گوشی است. اگر شما هم دوست دارید به جای اتلاف وقت و بازی کردن با گوشی و چرخیدن بی حاصل در شبکه های اجتماعی از تلفن همراهتان پول در بیاورید، این مطلب جذاب را از دست ندهید.

کسب درآمد با گوشی

کسب درآمد با گوشی

کسب درآمد با گوشی آیفون

خیلی از لاکچری های آیفون به دست اصلا فکر کسب درآمد با گوشی از ذهنشان هم خطور نمی کند. آن ها یا زده اند توی کار صادرات و واردات یا پزشکی چیزی هستند. وگرنه در به در به دنبال یک روش خوب می گشتند که ثانیه هایشان را به طلا تبدیل کنند! اما ماجرا به همین جا ختم نمی شود. حقیقتا تمام کسانی که گوشی آیفون دارند، تاجر یا پزشک یا بساز، بفروش و امثال این ها نیستند. خیلی ها ماه ها کار کرده و از تفریح و خوش گذرانی هایشان زده اند تا بتوانند پُز سیب گاز زده پشت ماسماسکشان را به در و همسایه و دوست و آشنا بدهند. دست بر قضا تعداد افرادی که در گروه دوم جای می گیرند، بیش از گروه اول است. اگر آیفون دارید و به دنبال یک کار نان و آب دار می گردید تا قسط گوشی تان را سر وقت برسانید، من پیشنهادهایی اعجاب انگیز برایتان دارم. همه چیز با یک اپ جذاب قابل حل است!

  • در Big Time بازی کنید و پول در بیاورید!

یکی از راه های کسب درآمد با گوشی آیفون بازی کردن است. بله؛ از طریق بازی کردن هم می توان پول درآورد. بعضی بازی ها هستند که در ازای امتیازات به شما تیکت می دهند. شما می توانید این تیکت ها را بفروشید و پولش را به جیب بزنید. اگر در به در به دنبال یک اپلیکیشن خوب برای این کار می گردید، پیشنهاد من به شما Big Time است.

  • با سفر در شهرهای Top Mission زندگیتان را از این رو به آن رو کنید.

یکی از بی نظیرترین اپ هایی که می تواند سه سوته شما را پولدار کند، Top Mission است. این اپ هیجان انگیز یک نقشه و یک دوربین را در اختیار شما قرار می دهد. اگر با دقت به نقشه نگاه کنید، علائمی را می بینید که می بایست آن ها را دنبال کنید و موسسات علامت گذاری شده توسط سیستم را بیابید. یک عکس ناقابل از آن ها گرفته و آپلود کنید. والسلام!

این ایده ها هم حرف ندارند:

  • نصب اپلیکیشن های فروش عکس
  • تکمیل نظرسنجی های پولی
  • مشاهده تبلیغات، ویدئوها و محتواهای سرگرمی
  • ...

کسب درآمد با گوشی

کسب درآمد با گوشی آیفون

روش کسب درآمد با گوشی

روش های کسب درآمد با گوشی تا دلتان بخواهد، زیادند. این که کدام روش را برگزیده و از آن طریق پول در بیاورید، به خودتان بستگی دارد. من چند ایده خلاقانه پیشنهاد می دهم، بهترینش را گلچین کرده و اوضاع نا به سامان زندگیتان را دگرگون کنید!

  • همکاری در فروش

اگر آب دستتان است، زمین بگذارید و به جای آن تلفن همراهتان را بلند کنید. برایتان یک پیشنهاد شگفت انگیز دارم. بزنید توی کار همکاری در فروش. اگر سودش خوب نبود، همه چیز را از چشم من ببینید. همکاری در فروش همان افیلیت مارکتینگی است که باکلاس ترها می گویند. می دانید باید چه کار کنید؟

باید برای محصولات و خدمات برندهای مختلف تبلیغ کنید و در ازای فروش کمیسیون بگیرید. به نظرتان کار سختی است؟!


 برای کسب اطلاعات و ایده های بیشتر اینجا کلیک کنید و عضو پیج ما شوید.   


 

  • تولید محتوای ویدئویی

آشپزی بلدید؟ نقاشی بلدید؟ دستی در موسیقی دارید؟ هنر خاصی دارید که دیگران مشتاق یادگیری اش هستند؟

اگر این طور است، چرا محتوای ویدئویی تولید نمی کنید و نمی فروشید؟! خیلی ها منتظرند که شما ویدئوهای آموزشیتان را منتشر کنید تا بخرند و بهره ببرند. درآمدش هم عالی است. یک بار امتحان کنید، شیفته اش می شوید!

  • مشاوره آنلاین

اگر روانشناس خوبی هستید یا می توانید مشاوره تحصیلی، شغلی، خانوادگی و... بدهید، چه کاری پولسازتر از مشاوره آنلاین؟! این روزها مردم به دنبال دو تا گوش شنوا برای شنیدن دردودل هایشان هستند. اگرتوانایی اش را دارید و می توانید راهکارهایی امیدبخش بدهید، بسم الله! 

اگر این ایده ها دلتان را نبُرد، بعدی ها را برانداز کنید:

  • یوتیوب را برای کسب درآمد به خدمت بگیرید.
  • از اینستاگرام پول در بیاورید.
  • ادمین شبکه های اجتماعی شوید.
  • از تلگرام کسب درآمد کنید.
  • بازی کنید.
  • از دیوار و شیپور پول در بیاورید.
  • بازاریابی کنید.
  • از آپلود ویدئو و استریم پول در بیاورید.
  • سفارش تایپ و ترجمه بگیرید.
  • عکاسی کنید.
  • عکس و ویدئو ادیت کنید.
  • ...

کسب درآمد با گوشی

کسب درآمد از طریق گوشی

راه های کسب درآمد با گوشی در ایران

در این روزها که تعداد افراد دارای گوشی هوشمند بیشتر از تعداد کسانی است که مسواک دارند، اگر می خواهید به امنیت مالی برسید؛ باید به فکر یک راه توپ برای کسب درآمد با گوشی باشید! برای این کار نیازی نیست از تخت خواب گرم و نرمتان دل بِکَنید و راهی خیابان های پرترافیک شهر شوید تا به محل کارتان برسید. می توانید فارغ از این رفت و آمدهای خسته کننده در خانه کار کنید و پول در بیاورید. آن هم چه پولی!

  • تلگرام را به پول تبدیل کنید!

شک ندارم که شما بهتر از من با تلگرام آشنایی دارید و از زیر و بَمَش باخبرید. اگرچه تعداد عاشقان تلگرام به اندازه شیفتگان اینستاگرام و فیسبوک و توییتر نیست، اما همین ها هم غنیمتند. به ویژه این که تلگرام هر از چندگاهی دستی به سر و روی خودش کشیده و با آپدیت ویژگی هایش دلبری می کند. پس تعجبی ندارد که تعداد کاربران این شبکه روز به روز بیشتر شده و کسب و کارهای فعال در آن لحظه به لحظه پر رونق تر شوند. برای پول درآوردن از تلگرام کافیست یک کانال راه اندازی کرده، مطالب جذاب منتشر نموده، عضوگیری کرده و در نهایت تبلیغ های نان و آب دار کنید.  

  • پول توی بازی کردن است!

اگر جزء افرادی هستید که اکثر اوقات فراغتتان را به بازی کردن می گذرانید، یک خبر توپ برایتان دارم و آن، این که می توانید بازی کنید و پول در بیاورید! به جای انجام بازی هایی که وقتتان را به فنا داده و بسته اینترنتتان را به باد می دهند، آنلاین بازی کرده و کسب درآمد کنید.

این ایده ها به کنار، ایده های بعدی چطورند؟!

  • بلاگر شوید. این روزها هیچ شغلی به اندازه بلاگری درآمد ندارد.
  • فروشگاه اینترنتی راه اندازی کنید. شک ندارم که به جان من دعا خواهید کرد!
  • پیج اینستاگرام خرید و فروش کنید. چه خرید و فروشی پرسودتر از این؟!
  • ...

کسب درآمد با گوشی

کسب درآمد با گوشی موبایل

برنامه و نرم افزار کسب درآمد با گوشی

خیلی هایمان میلیون ها تومان صرف خرید گوشی های هوشمند آنچنانی می کنیم، اما از پتانسیل های باورنکردنی آن ها استفاده نمی کنیم. اگر این گجت الکترونیکی بی نظیر را زیر و رو کنید، امکانات بسیاری در وجودش کشف می کنید که با کمک آن ها می توانید حسابی پول در بیاورید! صدها که چه عرض کنم، هزاران برنامه درآمدزا وجود دارند که کافیست آن ها را روی تلفن همراهتان نصب کنید. آن وقت متوجه خواهید شد که کسب درآمد با گوشی آنقدرها هم که فکر می کنید، سخت نیست!

  • برنامه Google Opinion Rewards را نصب کرده و پول پارو کنید!

یکی از شگفت انگیزترین برنامه هایی که پای پول را به زندگی شما باز می کند،Google Opinion Rewards  است. اگر سیستم عامل تلفن همراهتان اندروید است، دست بجنبانید و دانلود و نصبش کنید. از کجا؟!

معلوم است دیگر. از گوگل پلی بزرگوار. اگر فکر می کنید برای کسب درآمد از این طریق بازی می کنید، فیلم می بیند، اظهار نظر می کنید و پول نقد به جیب می زنید، سخت در اشتباهید. آنچه از این کار نصیبتان می شود، پول نقد نیست؛ امتیاز است. امتیازاتتان را جمع آوری کنید و هر وقت به حد مطلوب رسید، از فروش آن ها فیلم و اپلیکیشن بخرید!

  • به کمک واتساپ رویاهایتان را محقق کنید!

واتساپ عزیز که معرف حضورتان هست؟!

اگر فکر می کنید واتساپ تنها یک اپلیکیشن برقراری ارتباط رایگان ساده است و کاربرد دیگری ندارد، اشتباه می کنید. واتساپ یک اپلیکیشن است، برای برقراری ارتباط استفاده می شود، رایگان و بی دردسر هم هست. اما ماجرا به همین جا ختم نمی شود!

شاید عجیب و غیرقابل باور به نظر برسد، اما واتساپ روزانه پذیرای یک میلیارد کاربر است. می دانید چرا تا این اندازه محبوب است؟

چون دنگ و فنگ و قرتی بازی سایر اپ ها را ندارد. ماجرا وقتی جالب تر می شود که بدانید همه پیام ها، حتی پیام های اسپم و تبلیغاتی مزاحم هم در این اپلیکیشن خوانده می شوند. با این اوصاف واتساپ جان می دهد برای تبلیغات! به همین سادگی با گوشی موبایلتان تبلیغ کنید و پول در بیاورید.

  • شما زحمت نکشید، آپارات پول در می آورد!

آپارات هم یک چیزی توی مایه های یوتیوب است. همان طور که می توان شاخ یوتیوب شد و گونی گونی پول درآورد، در آپارات هم به شرط حرفه ای بودن می توان کسب درآمد کرد. این هم یک روش صد درصد تضمینی برای آنان که به فکر یک راه کسب درآمد با گوشی هستند. در آپارات پول ریخته، کافیست زرنگ باشید و جمعش کنید!

کسب درآمد با گوشی

نرم افزارهای کسب درآمد با گوشی

راه های کسب درآمد با گوشی برای نوجوانان

گذشت آن زمان هایی که دست نوجوانان تا رسیدن به سن جوانی، شاید هم بیشتر در جیب پدرشان بود. امروزه همه برای مستقل شدن از جان مایه می گذارند و خوشبختانه این قضیه سن و سال و جنسیت سرش نمی شود!   اگر نوجوان هستید و جویای ایده برای کسب درآمد با گوشی، من کلی ایده ناب برایتان سراغ دارم. این شما و این هم ایده های شگفت انگیز من!

یکی از بهترین راه های کسب درآمد با گوشی انجام تبلیغات است. هیچ کس بدش نمی آید کسب و کارش دیده شود. بنابراین بازار تبلیغات و بازاریابی حسابی داغ است. اگر بتوانید شبکه های اجتماعی را در این راستا به خدمت بگیرید، هم بازار کسب و کار دیگران را داغ می کنید، هم خودتان به نان و نوا می رسید!

تولید محتوا از آن روش های کسب درآمد با گوشی است که درآمدش حرف ندارد. خیلی ها دوست دارند محتواهای باکیفیتی را در صفحات و کانال های خود منتشر کنند. اما متاسفانه یا خوشبختانه وقت کافی برای این کار ندارند. شما که فرصت و خلاقیتش را دارید، پول بگیرید و انجامش دهید!

مدیریت شبکه های اجتماعی یکی دیگر از طلایی ترین ایده های کسب درآمد با گوشی است. نه زحمت و دردسر چندانی دارد، نه تخصص خاصی می خواهد. اما درآمدش عالی است. بسیاری از کسب و کارها کانال تلگرام و پیج اینستاگرام دارند. اما به دلیل مشغله های زیاد فرصت فعالیت ندارند. شما زحمت این کار را بکشید و در عوض دستمزد بگیرید!

اگر این ایده ها را دوست ندارید، ایده های بعدی با نهایت احترام تقدیم حضورتان:

  • ایجاد بازار اجناس دست دوم
  • فروش فالوور و لایک اینستاگرام
  • فروش عضو و بازدید پست تلگرام
  • راه اندازی سمساری آنلاین
  • آموزش و مشاوره
  • تبلیغ در شیپور و دیوار
  • نصب اپلیکیشن
  • تولید محتوای ویدئویی
  • فعالیت در یوتیوب
  • تولید کتاب الکترونیکی
  • تولید پادکست
  • ...

کسب درآمد با گوشی

 راه های کسب درآمد با گوشی برای نوجوانان

جمع بندی

گوشی که فقط برای چت کردن و زنگ زدن و عکس انداختن و بازی کردن نیست. از این ماسماسکی که بیست و چهار ساعته سرتان را از آن بیرون نمی آورید، می‌توانید مثل آب خوردن پول در بیاورید. فرقی هم نمی‌کند آیفون است یا اندروید، اندازه یک پاره آجر است یا نصف کف دست. مهم این است که هوشمند باشد و به اینترنت وصل شود!

هزار و یک روش متعدد و متنوع برای کسب درآمد با گوشی وجود دارد. فرقی ندارد کدام را برگزیده و عملی می‌کنید. آنچه حائز اهمیت است، این است که این ماجرا دو سر بُرد است. یا شما می‌بَرید یا... یا ندارد، حتما شما می‌بَرید! 

ایده می‌خواهید؟!

به روی چشم. ایده‌های زیر تقدیم به شما:

  • اینستاگرام را برای کسب درآمد به خدمت بگیرید.
  • از یوتیوب پول در بیاورید.
  • ادمین رسانه‌های اجتماعی شوید.
  • از تلگرام کسب درآمد کنید.
  • بازی کنید و پول در بیاورید.
  • از دیوار و شیپور درآمد کسب کنید.
  • بازاریابی و تبلیغ کنید.
  • از آپلود ویدئو و استریم پول در بیاورید.
  • تایپ و ترجمه کنید.
  • عکاسی کنید.
  • عکس و ویدئو ادیت کنید.

این ایده‌ها را نمی‌پسندید؟! فکر این جا را هم کرده ام. ایده‌های بعدی چطورند؟

  • بلاگر شوید. این روزها نان توی بلاگر شدن است.
  • فروشگاه اینترنتی راه اندازی کنید. درآمدش حرف ندارد.
  • بزنید توی کار خرید و فروش پیج اینستاگرام.
  • ...

دوست دارید از نصب نرم افزارهای مختلف پول در بیاورید؟! این هم به چشم. ایده‌های زیر مختص شماست.

  • واتساپ نصب کنید، تبلیغ کنید، پول در بیاورید.
  • آپارات نصب کنید و پول پارو کنید.
  • برنامه Google Opinion Rewards را نصب کنید و پول نقد که نه، پول غیر نقد به جیب بزنید!
  • ...

خلاصه این که راه کسب درآمد با گوشی فت و فراوان است. کافیست مرد عمل باشید!


 برای کسب اطلاعات و ایده های بیشتر اینجا کلیک کنید و عضو پیج ما شوید.   


 

 

 

 

ممکن است از این مطالب خوشتان بیاید



نظر خود را بنویسید

ارسال نظر

حمیدرضا عالی بیگی

حمیدرضا عالی بیگی | 1/30/2023 2:47:44 PM

مثل همیشه عالی! خسته نباشید.

یحیی

یحیی | 10/12/2023 3:05:54 AM

چطور کار کنم