مشاوره رایگان

کار فروش اینترنتی

| از 0 نظر

کار فروش اینترنتی امروزه طرفداران بسیار زیادی را سمت خود جذب کرده است. به این صورت که خیلی از افراد سعی دارند که از این طریق به درآمد برسند. بیشتر صاحبان کسب و کارها هم برای بهبود سودآوری خود و افزایش فروش محصولاتشان به فکر راه اندازی کسب و کار فروش اینترنتی افتاده اند. اگر شما هم قصد راه اندازی کار فروش اینترنتی را دارید، حتما تا انتهای مطالب همراه ما باشید. چون در ادامه قرار است به بررسی این که کار فروش اینترنتی چیست و چند نمونه از کار فروش اینترنتی بپردازیم.


  برای کسب اطلاعات و ایده های بیشتر اینجا کلیک کنید و عضو پیج ما شوید. 


 کار فروش اینترنتی یعنی چه؟

منظور از کار فروش اینترنتی این است که، فروش به صورت غیر حضوری بوده و در ازای فروش کالا و یا خدمات، هزینه ی مورد نظر توسط مشتری به صورت آنلاین پرداخت می شود. تعریف دیگری که می توان از کار فروش اینترنتی داشت، به این صورت است که، اگر ثبت سفارش به صورت آنلاین باشد و تحویل آن از طریق پست صورت بگیرد، یا در صورتی که سفارش به صورت مجازی و آنلاین بوده و تحویل آن به صورت دانلود باشد، به این فرایند، فروش اینترنتی می گویند.  کار فروش اینترنتی با روش های گوناگونی انجام می شود. این روش ها به شرح زیر هستند:

  • ارائه ی خدمات دانلودی و مجازی
  • فروش انواع کالاهای فیزیکی
  • خدمات مربوط به ایمیل
  • تهیه و ارائه ی نرم افزارهای مالی و اداری
  • چند رسانه ای یا مالتی مدیا

با پیشرفت در زمینه ی علم و تکنولوژی و با کمک دنیای مجازی، امروزه مرز و زمان دیگر معنایی ندارد. کار فروش اینترنتی در عصر کنونی از جایگاه ویژه ای در میان اکثر کسب و کارها برخوردار شده است. با راه اندازی کار فروش اینترنتی دیگر نیازی به این نیست که حتما در فلان پاساژ و یا خیابان، مغازه ای داشته باشید تا بتوانید محصولات خود را در آن به فروش برسانید. کار فروش اینترنتی موجب شده است تا بدون محدودیت زمانی و مکانی بتوانید محصولات خود را در معرض دید و فروش قرار دهید. به این صورت که، دسترسی مشتریان به محصولات و خدمات شما از هر نقطه امکان پذیر می باشد و نیازی به حضور فیزیکی مشتری نیست.

در حال حاضر به دلیل نفوذ اینترنت در جامعه، کاربران به راحتی می توانند، محصول مورد نظر خود را در چند فروشگاه متعدد مقایسه کرده و سپس خرید اینترنتی خود را ثبت نمایند. از جمله  اقداماتی که صاحبان کار اینترنتی برای جلب اعتماد مشتریان خود می توانند انجام دهند، گرفتن نماد اعتماد الکترونیکی می باشد. نظارت مراجع قضایی بر روی این فضا موجب افزایش اعتماد مشتریان شده است.

کار فروش اینترنتی

کار فروش اینترنتی

کار فروش اینترنتی لباس

کار فروش اینترنتی لباس به شکل قابل توجهی رونق پیدا کرده است و همین امر موجب شده تا افراد زیادی از این فرصت استفاده کرده و برای موفقیت بیشتر کسب و کار خود را گسترش دهند. از آن جایی که یکی از نیازهای اصلی همه ی افراد پوشاک می باشد، پس تقاضا برای این کار هیچ موقع از بین نخواهد رفت. کار فروش اینترنتی لباس را هم می توانید از طریق شبکه های اجتماعی مانند تلگرام، اینستاگرام و یا پیام رسان های دیگر ایرانی انجام دهید. همین طور می توانید از بستر وب برای کار فروش اینترنتی لباس اقدام نمایید.  مراحل راه اندازی کار فروش اینترنتی لباس در بستر وب به صورت زیر است:

  • ایجاد یا خرید یک وب سایت فروشگاهی: اولین مرحله برای راه اندازی کار فروش اینترنتی لباس، ایجاد یا خرید یک سایت فروشگاهی می باشد.
  • انتخاب قالب مناسب برای فروشگاه اینترنتی: در کار فروش اینترنتی، سایت شما همانند فروشگاه های موجود در بازار نیاز به یک ویترین جذاب دارند. برای سایت خود سعی کنید قالبی انتخاب کنید که در عین زیبا و شیک بودن، کار با آن راحت باشد و مشتری را گیج نکند.
  • بارگذاری محصولات در فروشگاه اینترنتی: در این مرحله از راه اندازی کار فروش اینترنتی نوبت به بارگذاری محصولات شما می رسد.
  • انتخاب اسم و لوگوی مناسب برای فروشگاه اینترنتی: برای کار فروش اینترنتی نیاز به یک اسم جذاب و لوگوی متناسب با محصولاتی که قرار است در فروشگاه اینترنتی خود به فروش برسانید، می باشد. لوگویی که برای فروشگاه خود انتخاب می کنید، بایستی جذاب باشد تا مشتریان با دیدن آن به یاد شما بیفتند. نام فروشگاه هم  در عین سادگی باید با کسب و کار شما مرتبط باشد و هم به راحتی در ذهن مشتری بماند.
  • بازاریابی: در این بخش از راه اندازی کار فروش اینترنتی، بایستی از تکنیک های فروش و مارکتینگ برای بازاریابی محصولات استفاده نمایید. این امر موجب می شود تا سیل مشتری به سمت فروشگاه شما بیاید.

کار فروش اینترنتی

کار فروش اینترنتی لباس


  برای کسب اطلاعات و ایده های بیشتر اینجا کلیک کنید و عضو پیج ما شوید. 


 کار فروش اینترنتی لوازم آرایشی

کار فروش اینترنتی لوازم آرایشی با سرعت بالایی در حال گسترش است و زمینه ی رشد بسیار زیادی هم دارد. صنعت لوازم آرایشی شامل طیف گسترده ای از محصولات می باشد که در کسب و کارهای دیگر هم مانند سالن های زیبایی، فروشگاه های لوازم آرایشی و بهداشتی، کلینیک های زیبایی هم استفاده می شود. راه اندازی کار فروش اینترنتی لوازم آرایشی می تواند یک ایده ی بسیار جذاب و ناب تجاری باشد.  اولین قدم برای راه اندازی کار فروش اینترنتی لوازم آرایشی، تحقیق کردن است. به این صورت که باید بدانید از کجا می توانید لوازم آرایشی را با نرخ مناسب و عمده تهیه نمایید. البته در همین راستا ذکر این موضوع هم از این قاعده مستثنی نمی باشد که محصولات تهیه شده باید از کیفیت بالایی برخوردار باشند. این امر موجب محبوبیت فروشگاه آنلاین شما می شود.

تهیه ی لوازم آرایشی و بهداشتی به قیمت عمده، این فرصت را برای شما به ارمغان می آورد تا محصولات خود را با قیمت مناسب تر به فروش برسانید و مشتریان زیادی را جذب کنید. آگاهی از نوع رقابت موجود در بازار از دیگر فاکتور های کلیدی در فرایند تحقیق و بررسی است.  برای این که بتوانید محصولات خود را از بازار متمایز کنید، بایستی اطلاعات خود را در مورد مارک هایی که میزان فروش بالا و محبوبیت زیادی دارند، افزایش دهید. سعی کنید یک یا دو محصول آرایشی تمرکز کنید. در ابتدا نباید محصولات متنوعی را روانه ی بازار کنید. چون در این صورت ممکن است با کاهش میزان فروش رو به رو شوید. بعد از جذب مشتریان زیاد می توانید از طریق نظر سنجی و بررسی نیازهای آن ها، اقدام به افزایش تدریجی محصولات خود نمایید.

موضوع بسیار مهم دیگری که در این راستا وجود دارد، این است که قیمت محصولات آرایشی، باید از کم تا زیاد متغیر باشند. در این صورت می توانید پاسخگوی طیف گسترده ای از مشتریان از سطوح مختلف اقشار اقتصادی جامعه باشید. امروزه افراد زیادی در شبکه های اجتماعی مختلف حضور دارند، شما می توانید، تبلیغات خود را در شبکه های اجتماعی مختلف قرار دهید. در این صورت می توانید با استفاده از بازاریابی شبکه های اجتماعی، ترافیک بالایی را به سمت فروشگاه اینترنتی خود سوق دهید.

کار فروش اینترنتی

کار فروش اینترنتی محصولات آرایشی

کار فروش اینترنتی محصولات خانگی

کار فروش اینترنتی محصولات خانگی یکی دیگر از روش های کسب درآمد آنلاین می باشد. کسب درآمد از فروش محصولات خانگی مهم ترین اصل در شکل گیری مشاغل خانگی است. حیطه ی بسیار وسیع و گسترده ای برای تولید انواع محصولات خانگی وجود دارد و همین امر موجب موفقیت کار فروش اینترنتی محصولات خانگی می شود. برای راه اندازی کار فروش اینترنتی محصولات خانگی، بایستی در ابتدا باید یک کار درست و متناسب با علاقه و توانایی های خود را انتخاب کنید. ایده های متعدد و زیادی برای راه اندازی کار فروش اینترنتی محصولات خانگی وجود دارند که ما در ادامه به معرفی چند نمونه از بهترین آن ها می پردازیم:

  • کارهای هنری و صنایع دستی: یکی از ایده های مناسب برای راه اندازی کار فروش اینترنتی محصولات خانگی، کارهای هنری و صنایع دستی می باشد. کارهای هنری از تنوع بسیار بالایی برخوردار است. به این صورت که، از خیاطی و بافتنی گرفته تا یک سری از هنرهای خاص مربوط به مناطق ویژه ی کشور مانند سوزن دوزی، پته دوزی و ... هر کدام از این هنرها می توانند یک ایده ی مناسب برای کسب و کار اینترنتی باشند. با داشتن کمی خلاقیت و ارائه ی مدل ها و طرح های جذاب می توانید مشتریان زیادی را جذب نمایید.
  • فروش انواع مواد غذایی نیمه آماده: صنعت آشپزی یکی از ایده های پرطرفدار برای کار فروش اینترنتی می باشد. چون طیف محصولات صنعت آشپزی بسیار متنوع و گسترده است. امروزه برخی از افراد به دلیل مشغله ی کاری فرصت تهیه ی برخی از مواد غذایی همچون پیاز داغ و سیرداغ یا سبزی های سرخ شده ی خورشتی، سبزی های پاک شده و هویج خرد شده و ... را ندارند. با تهیه ی این محصولات و فروش آن ها از بستر اینترنت می توانید به درآمد بسیار مناسبی دست پیدا کنید.
  • فروش انواع رب و لواشک های خانگی: یکی دیگر از ایده های مرتبط با صنعت آشپزی برای کار فروش اینترنتی، تهیه ی انواع میوه های خشک، مرباها یا ترشی جات، تهیه ی انواع رب های خانگی و لواشک ها و ... می باشد. قطعا با آماده کردن لیستی از این محصولات با کیفیت مناسب می توانید مشتریان زیادی را جذب خود کرده و به درآمد بالایی دست پیدا کنید.
  • فروش سینی های مزه یا دسرها و پیش غذاها: از دیگر ایده های مناسب برای کار فروش اینترنتی، تهیه ی انواع سینی های مزه و دسرها می باشد. در حال حاضر بازار فروش سینی های مزه در ایران و دسرهای خانگی و پیش غذاهای خاص بسیار داغ است. به این صورت که در اکثر مهمانی ها می توان نمونه ای از این محصولات را مشاهده کرد. با تهیه ی این محصولات با کیفیت بالا می توانید به درآمد قابل توجهی برسید.

کار فروش اینترنتی

کار فروش اینترنتی در خانه

کار فروش اینترنتی برای بانوان

در حال حاضر کار فروش اینترنتی برای بانوان  به یک روش درآمدزایی بسیار عالی تبدیل شده است. برخی از افراد فکر می کنند که در خانه نمی توانند شغل مناسب با درآمد کافی داشته باشند. ولی این تصور کاملا غلط بوده و مشاغل اینترنتی به خصوص برای بانوانی که در منزل هستند، می توانند شرایط بسیار خوبی را برای کسب درآمد ایجاد کنند. تعداد زیادی از کارهای مناسب اینترنتی برای خانم ها وجود دارند که چند نمونه از بهترین آن ها به شرح زیر هستند:

  • کیک های خانگی: بانوانی که در زمینه ی آشپزی و پخت انواع کیک های خانگی مهارت و استعداد کافی دارند، با تهیه ی کیک های خانگی و فروش آن ها در بستر اینترنت می توانند به درآمد مناسبی دست پیدا کنند. امروزه بیشتر مردم تهیه ی کیک های خانگی را به کیک های آماده در شیرینی فروشی ها ترجیح می دهند.
  • راه اندازی سایت مجله ی آشپزی: افرادی که در آشپزی تخصص دارند، می توانند با راه اندازی سایت مجله ی آشپزی، مشغول به کار فروش اینترنتی باشند. به این صورت که با فروش آموزش هایی که در این زمینه می توانند به کاربران ارائه دهند، شروع به کسب درآمد نمایند.
  • راه اندازی سایت مجله ی مد و زیبایی: یکی دیگر از ایده های کار فروش اینترنتی، راه اندازی سایت مجله ی مد و زیبایی می باشد. در این سایت بانوان می توانند مقاله ها و آموزش هایی را در ارتباط با آرایش بانوان، مدل های جدید لباس، نحوه ی مراقبت از پوست و مو و ... ارائه دهند. سپس با افزایش ترافیک سایت خود، اقدام به قبول تبلیغات کرده و به درآمد برسند. همین طور می توانند از طریق فروش فیلم ها و کتاب های آموزش آرایشگری کسب درآمد نمایند.
  • راه اندازی مجله ی اینترنتی عروسی: راه اندازی مجله ی عروسی یکی دیگر از ایده های مناسب برای کار فروش اینترنتی می باشد. در این سایت بانوان می توان با ارائه ی مطالب مفید و آموزشی به نوعروس ها و تازه داماد ها، مخاطبان زیادی را جذب نمایند.

کار فروش اینترنتی

کار فروش اینترنتی برای بانوان

جمع بندی

تا به این جای مطالب به بررسی این که کار فروش اینترنتی چیست پرداختیم. همین طور چند نمونه از انواع ایده هایی که می توان با استفاده از آن ها، کار فروش اینترنتی را راه اندازی کرد را معرفی کردیم.  انتخاب صحیح ایده ی مورد نظر برای شروع به کار فروش اینترنتی یکی از اصلی ترین رمز موفقیت در کسب و کارهای اینترنتی می باشد. شما می توانید با توجه به استعداد و علاقه ی خود و تحقیق نیازهای جامعه، اقدام به انتخاب یک ایده ی شغلی مناسب نمایید.

کار فروش اینترنتی

کار فروش اینترنتی چیست؟


  برای کسب اطلاعات و ایده های بیشتر اینجا کلیک کنید و عضو پیج ما شوید. 


 

ممکن است از این مطالب خوشتان بیاید



نظر خود را بنویسید

ارسال نظر