مشاوره رایگان

8 راه برای کسب درآمد آنلاین بدون ایجاد وقفه در شغل روزانه تان

5.0| از 1 نظر

در راه دست یافتن به استقلال مالی مجبور به پذیرش ریسک  نیستید.

آیا به دنبال کسب درآمد به صورت آنلاین هستید؟ آیا می خواهید درآمد میلیونی را تقریبا بدون زحمت به دست آورید؟ اطمینان داشته باشید که اغلب بازاریابان چرب زبان به شما این باور را خواهند داد که زندگی خوب تنها به اندازه چند فشار بر صفحه کلید کامپیوتر با شما فاصله دارد.

آن ها به شما می گویند که مسیر شما به سوی کسب ثروت آنلاین، با استفاده از این راز جدیدا کشف شده بکر، درست در نزدیکی شما قرار دارد. تنها در صورتیکه شما بخشی از گروه آن ها باشید، این راز را با شما به در میان می گذارند. بله، درست است. شما انتخاب شده اید. به عنوان یکی از چند نفر خوش شانس.

همه ما می دانیم که این داستان چگونه به پایان می رسد، اینگونه نیست؟ وسوسه تمایل به ایجاد درآمد و ترک کار کردن برای یک شرکت بزرگ که تمام ساعات زندگی ما را از 9 صبح تا 5 بعداز ظهر اشغال می کند، بسیار قوی است. به اندازه ای قوی که این سیستم ایجاد درآمد آسان، شما را وسوسه می کند تا ماشه را بکشید و سریع آن را بقاپید. اما پس از این چه اتفاقی می افتد؟ شما تصمیمی گرفتید و اقدامی را انجام دادید. اکنون باید آماده باشید. تمام کاری که باید انجام دهید استفاده و اجرا کردن است.

اما اغلب تنها مشکلی که وجود دارد این نیست. ما استفاده نمی کنیم و قطعا در اجرا نیز شکست می خوریم. می شنویم که افراد بسیاری در مورد زحمت کشیدن برای کار ما را نصیحت می کنند. آن ها می گویند سخت کار کن. زحمت بکش و جان بکن. تمام ساعات شب را بیدار بمان. مطمئنا این عقیده از حسن نیت نیاکان ما بر می خیزد. آن ها می خواستند که ما را با بهترین ابزارها برای موفقیت تجهیز کنند. بله، آن ها معنای خوبی در ذهن داشتند. اما رنج کشیدن و سخت کار کردن برای موفقیت کافی نیست. اگر بتوانید بدون خستگی کار خود را پیش ببرید، ممکن است از طریق اینترنت هم کمی پول بدست آورید. اما آیا کاملا از افسار زندگی برای یک شرکت بزرگ رها خواهید شد؟ احتمالا خیر.  

کارآفرینی

چگونه بدون ایجاد وقفه در شغل روزانه خود، به صورت آنلاین کسب درآمد کنیم؟

هدف اکثر افراد، کسب آزادی و استقلال است. استقلال مالی و آزادی از شغلی که دیگر عاشق آن نیستند. آن ها به این جهت خواهان آزادی هستند که بتوانند هر زمان و با هرکسی که بخواهند به جایی که تمایل دارند بروند و مجبور به گزارش رفتارها و حرکات خود، نباشند. اما قبل از آنکه بتوانید این کار را انجام دهید، نیاز به یک برنامه دارید. شما می توانید تصمیم قطعی بگیرید. کار خود را متوقف کرده و احتمال هر گونه عقب نشینی را کنار بگذارید. این راه حل ممکن است برای برخی افراد کارساز باشد. اما برای دیگران نوعی احساس واقعی ترس وجود دارد که مانع از پایان دادن به جلسات کاری آن ها می شود.

واقعیت این است که اکثر مردم بیش از حد درمورد آن فکر می کنند. آیا نیاز دارید که کار روزانه خود را برای کسب درآمد بیشتر به صورت آنلاین، متوقف کنید؟ البته که نه. بهترین بخش آن این است: زمانیکه راهی برای بهره برداری از ثروت پایان ناپذیری که در اطراف شما و در اینترنت وجود دارد، یافتید، تنها کاری که باید انجام دهید اندازه گرفتن تلاش ها و اقداماتتان است. آیا با انجام این کار به یک بیلیونر تبدیل خواهید شد؟ احتمالا نه. اما قطعا ثروتمند خواهید شد و پتانسیل کسب درآمد میلیونی را خواهید داشت. تنها کاری که باید انجام دهید، آغاز کار با حس اعتماد به نفس به خودتان است.

تمام آنچه که باید انجام دهید، ترسیم یک مسیر برای خودتان می باشد. چگونه به صورت آنلاین درآمد کسب خواهید نمود؟ و چقدر زمان به این کار اختصاص خواهید داد؟ شما بدون وقت صرف کافی، قادر به انجام این کار نخواهید بود. اما مسئله فقط سخت کار کردن نیست. شما باید هوشمندانه کار کنید. ما 4 ساعت کار در هفته را هوشمندانه می دانیم و این به معنای برون سپاری است. مسیر اولیه خود را ترسیم کنید و تلاش کنید که باقی راه را برون سپاری کنید. نیاز ندارید که در تمام زمینه ها متخصص باشید. تنها باید در چیزی واقعا خوب باشید که تصمیم به انجام آن را دارید.

هر فردی باید از جایی شروع کند. اگرچه پول نباید هدف اصلی شما باشد، اما اگر به دنبال کسب درآمد از طریق شغل جانبی هستید، در این صورت هدف شما مشخص است. بر نخستین 100 دلاری خود تمرکز کنید. اگر بتوانید 100 دلار به دست بیاورید، پس می توانید آن را به 1000 دلار هم تبدیل کنید. خود را غرق در کارهایی نکنید که باید انجام بدهید. از کم شروع کنید اما انتظار این را هم داشته باشید که کار زمان بری باشد. این کار یک شبه انجام نخواهد شد، بنابراین با انتظار کسب ثروت نامحدودی که با یک فشار انگشت ناگهان در حساب بانکیتان ظاهر شود، خود را در معرض ناامیدی قرار ندهید.

1- تجارت روزانه آنلاین خود را شروع کنید

 Jeremy Delk یکی از اساتید من، که یکی از موفق ترین افرادی هست که می شناسم، به معنای واقعی کلمه از صفر شروع کرده است. در واقع، حتی از صفر هم پایین تر بود. او در تولد 18 سالگی اش 30 هزار دلار از پدر به ارث برده بود، و آن را صرف ایجاد پورتفویی کرد که ارزش آن بیش از 2/1 میلیون دلار بود و از طریق تجارت روزانه سهام کسب درآمد می کرد. این کار قبل از انفجار حباب دات کام بود. او در آن زمان به قدری اعتماد به نفس داشت که توانست 800 هزار دلار برای تضمین باز ماندن معاملات کنار بگذارد. در 22 سالگی وارد دانشگاه شد و توانست در طول روز درآمدی کسب کند که از کل درآمدی که استادانش در کل سال کسب می کردند بالاتر بود.

پس از آن، زمانیکه آن حباب معروف منفجر شد، او تمام دارایی اش را از دست داد. اخطارهای کسر موجودی آمدند و تمام آن پول ها از بین رفت. بدتر اینکه او ارثی که از پدرش به او رسیده بود را نیز از دست داد. اما همیشه به من می گفت که آن دردها به شکل گیری شالوده صحیحی در او منجر شد. در طول آن سال ها چیزهای زیادی آموخت و هنگامیکه وضعیت بازار به حالت قبل بازگشت و بهتر شد، او به یکی از برترین مراکز تجاری کشور راه پیدا کرد. این کار او را در مسیری قرار داد که بتواند کسب و کار خود را راه اندازی کند و در نهایت به یک کارآفرین بسیار موفق تبدیل شود که سالانه بیش از 100 میلیون دلار درآمد دارد.

توصیه او به ما چیست؟ با کارهای کوچک شروع کنید. راه و چاه را یاد بگیرید و به اشتیاق و علاقه خود توجه داشته باشید. قرار نیست که در هر کاری که شروع کرده اید، عالی باشید. شما احتمالا پایین تر از متوسط خواهید بود. اما در طول زمان، ارتقا خواهید یافت. این کار مستلزم برداشتن گام های تدریجی است و شما باید ذهنیت صحیحی نسبت به آن داشته باشید. تداوم و فعالیت برای هر گونه اقدامی لازم هستند، به ویژه در مواردی که سرمایه شما در معرض ریسک قرار دارد و در آغاز راه از کاری که شروع کرده اید اطمینان کافی ندارید. کسب درآمد آنلاین از طریق هر وسیله ای آسان نیست. باید دقت کنید و حرکات هوشمندانه ای انجام دهید.

Delk بیان می کند که شما باید در یکی از سه مورد بزرگ زیر یک حساب تجاری باز کنید: E-Trade، TD Ameritrade، Fidelty. هر یک از این موارد به تنهایی کافی هستند. از کم شروع کنید. به کم قانع باشید و در حال یادگیری فوت و فن کار، ریسک های بزرگ نکنید. مهمتر اینکه به جای پول بر این نکته تمرکز کنید که چرا در حال انجام این کار هستید. پول چیز بسیار خوبی است اما ما برای اهداف زرق و برق دار کمتر تلاش می کنیم تا برای چیزهایی که واقعا برایمان معنادار هستند. نه تنها می توانید بدون ایجاد وقفه در شغل روزانه تان کسب درآمد کنید، بلکه به مرور خواهید توانست از وابستگی خود به کار برای شرکت های بزرگ نیز بکاهید.

2- یک کسب و کار مبتنی بر تجارت الکترونیک دست و پا کنید

اغلب کارآفرینان مهمی که من می شناسم، با چشمانی کاملا باز به دنیای کسب و کار تجارت الکترونیک وارد شده اند. بهترین مزیتی که در این بخش وجود دارد وجود گزینه های بسیار زیاد است. شما می توانید یک کسب و کار مبتنی بر drop shipping ایجاد کنید بدون آنکه هیچ محصولی از خود داشته باشید. می توانید در سایت آمازون به عنوان یک فروشگاه FBA فروش داشته باشید. علاوه بر این می توانید یک فروشگاه Shopify راه اندازی کنید و فروش خود را مستقیما در آنجا انجام دهید و یا پیشنهادات متعدد دیگری برای فروش محصولات متنوعی داشته باشید که در دنیای مجازی وجود دارند.

Jaime Cross موسس MIG Soap سال ها دعا می کرد که بتواند روشی برای پول درآوردن پیدا کند. او مادری خانه دار بود که از فرزندانش مراقبت می کرد و چالش های مالی زیادی در زندگی داشت. آن ها بسیار ناراحت بودند که باید با تلاش و زحمت زیاد پولی را به دست آورند و با آن تنها بتوانند برخی از  مواد غذایی مورد نیاز خود را تهیه کنند. او برایم تعریف می کرد که آن زمان، دشوارترین زمان زندگی اش بوده است. اما شبی، در خواب، رویایی به او دست داد. او خودش را دید که همچون شیمیدانی حرفه ای در حال ترکیب صابون و مواد شیمیایی دیگر با یکدیگر است.

7 سال زمان سپری شد و او اکنون می تواند از طریق فروش صابون های دست ساز به صورت آنلاین که همگی طبیعی و ارگانیک هستند، سالانه میلیون ها دلار درآمد داشته باشد. او برایم تعریف کرد که مواد شیمیایی زیادی در محصولاتی که امروزه به صورت آنلاین به فروش می رسند وجود دارد که آن ها را برای افراد ناسالم می کند. او به واقع محصولاتی را تولید کرده است که به حدی ارگانیک هستند که حتی قابل خوردن می باشند. عجیب به نظر می سد. اما داستان زندگی او نشان می دهد که زمانیکه فکر خود را بر چیزی متمرکز کنید، همه چیز ممکن می شود. درحالیه بسیاری از افراد به جای پافشاری کردن بر هدف خود و کار و تلاش برای محقق ساختن آن، سریعا آن را رها می کنند.

3- وارد رقابت های بازاریابی شبکه ای شوید

برای اغلب افراد، اصطلاح بازاریابی شبکه ای، واژه خوبی به نظر نمی رسد. اما افرادی نیز در دنیای بازاریابی شبکه ای وجود دارند که با استفاده از آن، دستاوردهای بزرگی به دست آورده اند. Ray Higdon، مالک شرکت Rank Makers، یکی از موفق ترین بازاریابان شبکه ای در جهان است، تیم گسترده او متشکل از ده ها هزار کارمند و صدهاهزار بازاریاب شبکه ای می باشد. اما Higdon هم کار خود را مانند دیگر افراد آغاز کرد. تمام چیزی که او می خواست کسب درآمد جزئی به صورت آنلاین، بدون ایجاد وقفه در شغل روزانه اش بود.

او در آغاز قدم های کوچکی برداشت. به مرور زمان دریافت که فرصت مناسبی وجود دارد که او می تواند از آن بهره برداری کند. سپس شروع به استفاده از شبکه های اجتماعی به عنوان ابزاری اولیه برای استخدام، بدون پرداختن حتی یک سنت به آگهی های تبلیغاتی کرد. او برایم تعریف کرد که ویدئوهای روزانه و مداومی که به مدت 9 سال تهیه می کرد، به او کمک کرده بود که بتواند با کمترین تلاش، دیدگاه های زیادی را به خود جلب کند. مطلبی وجود دارد که باید زمانیکه شما در ویدئوها ظاهر می شوید و سعی دارید واقعا به مخاطب خود خدمت کنید، گفته شود. این مطلب، زمانی بروز می یابد که شما به حاشیه امنی از نظر درآمدی دست یافته باشید. بعدها این امر تبدیل به خدمت رسانی به دیگران و نه صرفا به خود می شود.

Higdon نمونه ای واقعی از این نوع است. انرژی او مسری است، ضمن اینکه او نیز کار خود را مانند دیگر افراد آغاز کرده است. واقعیتی که اهمیت دارد این است که هر روشی که شما برای به دست آوردن پول از طریق اینترنت انتخاب می کنید، باید بر روی آن تمرکز کنید. شما نمی توانید از فرصتی به فرصت دیگر بروید و انتظار داشته باشید که به همه آن ها هم دست بیابید. این روش به هیچ وجه موثر نخواهد بود. روشی را به صورت آزمایشی امتحان کنید و با گذشت زمان، تمام انرژی و اشتیاق خود را صرف آن کنید. اینجاست که پول واقعی به دست خواهد آمد.

4- یک مشاور کوچک در عرصه کسب و کار باشید

از جمله مشاغل آنلاینی که همچون یک طوفان، فضای وب را در اختیار گرفته اند، مربیان و مشاوران هستند. زیبایی این امر در این است که زمان زیادی برای انجام این کار لازم نیست. شما قطعا می توانید ضمن داشتن شغلی تمام وقت، این کار را نیز انجام دهید. بعلاوه، اغلب افراد با مربیان و مشاوران آشنا هستند و کسب و کارها می دانند که برای موفقیت واقعی خود، نیاز به کمک و توصیه های دیگران دارند. واقعیت این است که اغلب کسب و کارها، هنگامیکه زمان رشد و تغییر نسبی در شرکت هایشان و افزایش درآمد فرا می رسد، دچار شکست می شوند. در واقع یک مشاور بیش از هر شخص دیگری به کسب و کارها کمک می کند تا از مرتکب شدن اشتباهات هزینه بر، پیشگیری کنند.

این مزیت نیز وجود دارد که ترغیب کسب و کارها برای پرداخت پول به شما برای انجام چنین کارهایی، بسیار آسان تر از کارهای دیگر می باشد. قراردادهای 1000 تا 5000 هزار دلاری در ماه بسیار معمول هستند، البته استثناهایی نیز وجود دارد. در عین حال شما نیاز دارید که فوت و فن کار را یاد بگیرید. همچنین باید نرخ بازگشت سرمایه مثبتی را برای مشتریان خود ایجاد کنید. اگر کسب و کارها شاهد نتایج مثبت به دست آمده توسط شما باشند، به احتمال زیاد پرداخت خود به شما را ادامه خواهند داد و این امری کاملا بدیهی است. بنابراین از افزودن ارزش به کسب و کار مطمئن بوده و در مورد شیوه هایی سخن نگویید که قادر به به انجام رساندن آن ها نخواهید بود.

Katie Richardson، در سال های اخیر کار خود را به انجام مشاوره تمام وقت اختصاص داده است. سال ها پیش، او با همسرش Ben Richardson شرکتی را تاسیس کرد که اختراعی هوشمندانه برای شستن نوزادان تازه متولد شده بود. اما او پس از فروش شرکت و کسب درآمد، به این فکر افتاد که اکنون زمان کمک به دیگران و آموزش آن ها در جهت تاسیس شرکت های جدید می باشد. او بر مخاطبین هدف خود که زنانی با درآمدهای 6 رقمی یا بیشتر بودند تمرکز کرد و و توجه ویژه خود را بر ایجاد کسب و کاری موفق قرار داد که که به مشتریان این امکان را می داد تا بتوانند امور خود را روز به روز بهبود ببخشند.

5- وب سایت ها و یا قیف های فروش مختص خود را ایجاد کنید

وب سایت ها و قیف های فروش، بسیار متداول و مطابق روز هستند. اگر در پی وارد شدن به کسب و کاری مبتنی بر ارائه خدمات هستید، قطعا می توانید این کار را انجام دهید تا درآمد بیشتری به صورت آنلاین کسب کنید و در عین حال لطمه ای نیز به شغل روزمره تان وارد نشود. برای انجام این کار شما نیاز به خلاقیت دارید. علاوه بر این، این حوزه بسیار رقابتی می باشد. در آغاز، نیاز خواهید داشت که چند شغل با درآمد کم ایجاد کنید و یا برخی خدمات را به صورت رایگان ارائه دهید تا بتوانید نگاه ها را به سمت خود جلب کنید. اما این کار ارزشش را دارد. با انجام این کار به راحتی می توانید ماهانه 1000 دلار یا بیشتر به دست بیاورید.

6- به فکر فروش دوره های دیجیتال باشید

دوره های دیجیتال، مرتبط با آینده ما هستند. اغلب کارآفرینان موفق، از طریق دوره های دیجیتال به علاقمندان آموزش می دهند. آیا این بدان معناست که شما باید یک متخصص در این زمینه باشید؟ نه، البته که نه. تنها کاری که باید انجام دهید برداشتن گام هایی جلوتر از مخاطبین هدفتان می باشد. فقط همین. دوره های دیجیتال، می توانند از طریق طیف گسترده ای از روش ها مانند Kajabi، Karta و دیگر موارد ایجاد شوند. اما باید شناخت کافی از مکانیزم بازاریابی برای این دوره ها داشته باشید.

مطمئنا برنامه هایی مانند Udemy نیز وجود دارند. اما با استفاده از آن ها بخش بزرگی از درآمد خود را در معرض ریسک قرار می دهید، ضمن اینکه هیچ کنترلی بر تخفیفات و ترفیعات آن ها نیز ندارید. آن ها به راحتی می توانند دوره ای به ارزش 200 دلار را از شما بگیرند و ارزش آن را به 10 دلار کاهش دهند. در حالیکه این ترفیع برای Udemy عالی است، اما برای افرادی که ساعت ها زمان خود را صرف ایجاد این دوره ها می کنند، چندان جالب نخواهد بود. بهترین شیوه برای شما، ایجاد دوره در برنامه شخصی خودتان و بازاریابی برای آن از طریق مواردی مانند وبینارهای دیجیتال می باشد.

7- یک وبلاگ راه اندازی کنید

وبلاگ نویسی، حوزه بسیار ارزشمندی می باشد. برای آغاز وبلاگ نویسی نیازی ندارید که یک نویسنده حرفه ای باشید. برای این کار از هر جایی می توانید شروع کنید. اما نباید چندان احساساتی شوید. به ویژه در ابتدای کار. زمان زیادی لازم است تا به سطح مناسبی از دنبال کننده ها دست یابید. اگر فکر می کنید که این امر یک شبه اتفاق خواهد افتاد، بیشتر فکر کنید. واقعا این چنین نخواهد بود. اگر نگوییم سالها، ماه ها طول خواهد کشید و تلاش مستمری لازم خواهد بود. اما در نهایت، این کار یکی از بهترین منابع بدست آوردن درآمد جانبی است که می توانید پیدا کنید.

چطور باید شروع کرد؟ موضوعی را انتخاب کنید. کمی در مورد آن تحقیق کنید. و مطمئن شوید که بر موقعیت مناسبی هدف گذاری کرده اید که دارای کشش و جذابیت کافی می باشد. از روندهای موجود پیروی نکنید. بر موضوعاتی مانند سلامت، ثروت و یا ارتباطات تمرکز کنید. این دقیقا جایی است که شما بیشترین درآمد را به دست خواهید آورد. در عین حال شما می توانید دامنه ای از محصولات و خدمات مرتبط را از طریق ابزارهایی مانند بازاریابی معرف و دیگر آگهی های قرار گرفته در محتوای خود به فروش برسانید.

8- یک آژانس تبلیغاتی راه اندازی کنید

بر آگهی های هر کدام از شبکه های اجتماعی مانند فیس بوک، یوتیوب، اینستاگرام و یا گوگل که تمرکز کرده باشید، می توانید با راه اندازی یک آژانس تبلیغاتی پول زیادی را به دست بیاورید. بعلاوه اینکه نیازی نیست که شغل روزانه خود را رها کنید. ضمن اینکه می توانید این کار را از خانه و با تلفن همراه خود نیز انجام دهید. اما ابتدا باید فوت و فن کار را فرا بگیرید. منابع آموزشی زیادی در این زمینه وجود دارند. شما می توانید در یک دوره نیز شرکت کنید. یا اینکه می توانید از ویدئوهای رایگان یوتیوب استفاده کنید. در صورتیکه فرد متعهدی باشید می توانید تمام مهارت های مورد نیاز را به صورت رایگان از اینترنت به دست آورید.

تمام اطلاعات لازم در اینترنت وجود دارد. برخی افراد ترجیح می دهند تا به راحتی دوره هایی را خریداری کنند چرا که شیوه ای سازمان یافته برای درک اطلاعات بوده و اغلب گام به گام پیش می رود. به ویژه زمانیکه قصد دارید تمام مطالب را بدانید شیوه بسیار خوبی است.

 در این صورت چه مبلغی را می توانید برای این کار دریافت کنید؟ محدودیتی در این باره وجود ندارد. شما می توانید نرخ ثابتی داشته باشید و یا به صورت درصدی کار کنید. اگر بتوانید نتایج خوبی برای مشتریان خود به ارمغان آورید، چه کسی می داند که این درآمد تا کجا می تواند افزایش پیدا کند.

ممکن است از این مطالب خوشتان بیاید



نظر خود را بنویسید

ارسال نظر

shahriyari

shahriyari | 11/2/2021 11:48:52 AM

منم داشتم به همچین موضوعی فکر میکردم. مرسی که راهنمای میکنید