مشاوره رایگان

آیا شکایت کردن مداوم از شرایط، موجب بروز تاثیراتی بر سلامت افراد می شود

5.0| از 1 نظر

هرچه بیشتر از اوضاع زندگی تان شکایت کنید، احتمال اینکه قادر به کسب عادت های مثبت بیشتری باشید، کاهش می یابد.

 

در این ویدئو، Jack Canfield از شرکای شبکه کارآفرینی به اثرات خطرناک ذهنی و جسمی شکایت کردن از زندگی می پردازد.

وی بیان می کند که شکایت کردن موجب تحریک منفی ذهن شده و از ایجاد نتایج مطلوب تری مانند تفکر مثبت جلوگیری می کند. علاوه بر این، گله مندی از زندگی، موجب کاهش کورتیزول می شود، هورمونی که به واسطه استرس، آزاد شده و می تواند موجب ایجاد مشکلاتی برای سلامت فرد مانند کلسترول بالا، دیابت و مشکلات قلبی گردد.

اگر فکر می کنید که بیش از حد در حال شکایت از زندگی هستید و تمایل دارید که این عادت را در خود تصحیح کنید، Canfield اشتغال به اموری متضاد با شکایت کردن را توصیه می کند، اموی مانند سپاسگذاری کردن از شرایط. با پذیرفتن ابعادی از زندگی خود که قدردان وجود آن ها هستید، به مرور متوجه خواهید شد که در حال فاصله گرفتن از گله مندی مخرب هستید.

شبکه کارآفرینی یک شبکه ویدیوئی با کیفیت است که برنامه های تفریحی، آموزشی و الهام بخشی را از زندگی کارآفرینان و رهبران موفق تهیه می کند. این شبکه، تجربیات افراد موفق و فرصت های ممکن برای تسریع رشد برند و کسب درآمد از محتوای ویدیوئی و شنیداری ارائه می دهد که در تمام پلتفرم های دیجیتال با ماهیت تجاری قابل استفاده است.

شبکه کارآفرینی با صدها مورد از کانال های برتر یوتیوب در عرصه کسب و کارهای عمودی شراکت دارد. تماشای ویدیوهایی از شرکای این شبکه در Roku، Apple TV و اپلیکیشن های کارآفرینی که در ابزارهایی با سیستم عامل ios و Android قابل دستیابی می باشد، امکان پذیر است.

ممکن است از این مطالب خوشتان بیاید



نظر خود را بنویسید

ارسال نظر

سینا ذبیحی

سینا ذبیحی | 11/2/2021 11:18:34 AM

مدتیه دارم تمرین میکنم که فقط به مسیر و تلاشم فکر کنم و غر نزنم