مشاوره رایگان

گوگل درآمد پیش بینی شده را به دست نیاورد و این بدترین روز در بازار سهام این شرکت از سال 2012 تا کنون

5.0| از 1 نظر

ضمن اینکه، شرکت تکنولوژیکی Nasdaq نیز از رکورد بالای خود سقوط می کند.

گوگل درآمد پیش بینی شده را به دست نیاورد و این بدترین روز در بازار سهام این شرکت از سال 2012 تا کنون بوده است

بازار بورس امروز صبح، بهبود نسبی در مقایسه با رکورد شدیدی که داشت به دست آورد، اما شاخص شرکت Nasdaq Composite به میزان 66/0 درصد از رکورد بالایی که دیروز به واسطه افت Alphabetic Inc  و عملکرد ضعیف دیگر سهام های تکنولوژیکی به دست آورده بود کاهش یافت. شاخص شرکت S & P نزدیک به 1/0 درصد و شرکت Dow 15/0 درصد بوده است.

Entrepreneur Index نیز به دنبال ضعف شدید در عملکرد بخش تکنولوژی به 7/0 درصد کاهش یافت.

سهام شرکت Alphabetic Inc بدترین روز خود را از سال 2012 تا کنون که شرکت، پیش بینی های درآمدی خود برای سه ماهه نخست سال را از دست داد، تجربه کرد. سهام این شرکت به میزان 7/7 درصد و پس از رکود بالایی که روز دوشنبه اینترنت، پس از بسته شدن بازار گزارش داد، کاهش یافت.

این کاهش، میزان افت شرکت Alphabet در سال جاری را به 7/14 درصد می رساند، که پایین ترین رقم در بین سهام FAANG ( Facebook, Amazon, Apple, Netflix ) می باشد. این شرکت تغییرات محصول در آگهی ها را دلیل این کاهش می داند، اما توضیحات بیشتری ارائه نکرده است. تحلیل گران Wall Street همچنان در انتظار عملکردهای بهتر از شرکت هستند چرا که این شرکت به عنوان یکی از شرکت های تکنولوژیکی اصلی مطرح بوده است.

برخی از دیگر بخش های تکنولوژی نیز با چالش هایی مواجه بوده اند. Facebook (  منفی 71/0 درصد )، Amazon.com ( منفی 61/0 درصد ) و Netflix ( منفی 35/0 درصد ) همگی امروز با کاهش مواجه بودند. Adobe Systems Inc (  09/1 درصد ) . شرکت تراشه ساز Analog Devices ( 07/2 درصد ) و NVIDIA ( 93/0 درصد ) از جمله استثناهای قابل توجه این بخش بودند.

بخش REIT امروز مواردی از بیشترین سودها را در Entrepreneur Index منعکس کرده است. نرخ بهره پایین بوده و بخش بزرگی از بازار REIT پاسخ مثبتی داشته است. Essex Property Trust و Boston Properties بیشترین سود را در میان نه شرکت REIT موجود در این شاخص داشتند، و به ترتیب 75/1 درصد و 65/1 درصد افزایش داشتند. با این حال شرکت Mall REIT Macerich 93/2 درصد کاهش داشت. بسیاری از خرده فروشان بزرگ Macerich با چالش مواجه بوده اند و خود شرکت نیز اینچنین بوده است. این شرکت در سال جاری 1/7 درصد و در طول 12 ماه گذشته 2/30 درصد کاهش داشته است.

 دیگر سودهای مناسب در شاخص امروز شامل Fedex Corp ( 52/1 درصد )، Chipotle Mexican Grill  ( 5/1 درصد )، Aflac Inc ( 33/1 درصد ) و Ford Motor Co ( 26/1 درصد ) می باشد.

از جمله دیگر زیان های قابل توجه امروز می توان به Wynn Resorts ( منفی 9/2 درصد )، Tesla ( منفی 15/1 درصد ) و Simon Property Group ( منفی 17/1 درصد ) اشاره کرد.

Interpreneur Index TM لیست برترین شرکت های فعال در بازرگانی عمومی را که توسط کارآفرینان تاسیس و اداره می شود را جمع آوری کرده است. روح کارآفرینی یک دارایی ارزشمند برای هر کسب و کاری می باشد، و این شاخص نیز صرف نظر از اینکه تا چه میزان شرکت مورد نظر به رشد دست یافته است اهمیت آن را نشان میدهد. این کسب و کارهای الهام بخش، می توانند در صورت داشتن زمان بیشتر در وب سایت Entrepreneur.com مورد مطالعه قرار گیرند.

ممکن است از این مطالب خوشتان بیاید



نظر خود را بنویسید

ارسال نظر

نسرین خدابنده لو

نسرین خدابنده لو | 10/26/2021 10:49:43 AM

ممنون از اینکه تجربیات شرکتای بزرگم میذارین