مشاوره رایگان

با استفاده از این ابزارهای بهینه سازی موتور جستجو وب سایت خود را در صدر رتبه بندی جستجو قرار دهید

5.0| از 1 نظر

با استفاده از این برنامه های کلیدی، اطلاعات محرمانه را به دست آورده و در صفحه اول گوگل قرار بگیرید.

 با استفاده از این ابزارهای بهینه سازی موتور جستجو  وب سایت خود را در صدر رتبه بندی جستجو قرار دهید

نکته: هدف ما معرفی محصولات و خدماتی می باشد که به نظر برای شما جالب و مفید خواهد بود. اگر شما اقدام به خرید آن ها نمایید، ممکن است شرکت سازنده، قسمت کوچکی از درآمد حاصل از فروش خود را از شرکای تجاری ما دریافت کند.

مهم نیست که ایده اولیه شما در مورد کسب و کار چقدر کوچک باشد، شما قطعا رقبایی را در جنبه های مختلف خواهید داشت. برای برجسته شدن در بین رقبا، شما باید به صفحه اول جستجوی گوگل راه پیدا کنید – اما بدون اطلاع از نکات کلیدی شیوه های بهینه سازی موتور جستجو قادر به انجام این کار نخواهید بود. این ابزارها به شما کمک خواهند کرد تا پیچیدگی های موجود در بهینه سازی موتور جستجو و انتخاب کلمات کلیدی را حل کرده و به این ترتیب کسب و کار خود را در مقابل دیدگان مشتریان قرار دهید.

Rank Stat: اشتراک مادام العمر 59 دلار

این ابزار، بینش دقیقی را در مورد استراتژی های بازاریابی آنلاین رقبا در اختیار شما قرار خواهد داد. Rank Stat به شما امکان می دهد تا کلمات کلیدی را پیدا کنید که هر دامنه یا URL آن در گوگل رتبه بندی شده است. این حالت به شما اجازه می دهد تا دریابید که کدام یک از رقبا از شما پیشی گرفته اند و شما از کدام یک سبقت گرفته اید.

Rank Stat یک ابزار کاربر پسند است که به شما کمک میکند تا یک استراتژی بهینه سازی موتور جستجوی کاربردی را طراحی کنید. شما می توانید جستجوهای دقیقی را به زبان های گوناگون هدایت کرده و نتایج را از نظر حجم جستجو و هزینه هر کلیک فیلتر کنید. حتی می توانید فیلترهای هوشمند خود را داشته باشید که شما را در کلمات کلیدی اساسی و پولی، در صدر قرار می دهد.

Keyword Fox: اشتراک مادام العمر 59 دلار

شما با استفاده از این ابزار نوآورانه، نیازی به انتخاب کورکورانه کلمات کلیدی نخواهید داشت. Keyword Fox نخستین و تنها ابزار وب می باشد که می تواند ترافیک واقعی برای یک کلمه کلیدی خاص را برآورد کند. الگوریتم منحصر به فرد آن ها، از آمارهای گوگل برای تعیین تعداد اثرگذاری هایی که می تواند برای یک کلمه کلیدی خاص به دست آید، استفاده می کند. با استفاده از دیدگاه های جامعی که شما در مورد حجم جستجو و سطح رقابت به دست خواهید آورد، خواهید توانست نقشه راه موثری را برای بهینه سازی موتور جستجو ایجاد کنید، به نحوی که مشتریان مستقیما به وب سایت شما هدایت شوند.

Keyword Pro SEO Bundle: اشتراک مادام العمر 99 دلار

ترکیب قدرت Rank Stat با دیدگاه های هوشمندانه Keyword Fox این دستاورد مقرون به صرفه می باشد. شما دستیابی مادام العمری را به هر دوی این ابزارهای بهینه سازی موتور جستجو یافته و از کلمات کلیدی مبتنی بر هوش مصنوعی مورد استفاده برای جستجو، برای هموار کردن مسیر خود برای قرار گرفتن در صفحه اول گوگل استفاده خواهید کرد.

ممکن است از این مطالب خوشتان بیاید



نظر خود را بنویسید

ارسال نظر

فاطمه راست کردار

فاطمه راست کردار | 10/25/2021 11:20:26 AM

رو سئوی سایتمون خیلی داریم کار میکنیم. مرسی از یادآوری نکات مهم