مشاوره رایگان

ارائه آگهی های تبلیغاتی در LinkedIn که می توانند تغییرات بسزایی ایجاد کنند

5.0| از 1 نظر

استراتژی های زیر به شما کمک خواهند کرد تا آگهی هایی را ارائه دهید که مشتریان را متقاعد می کند تا بر روی آگهی شما کلیک کرده و خرید کنند.

ارائه آگهی های تبلیغاتی در LinkedIn که می توانند تغییرات بسزایی ایجاد کنند

نظرات بیان شده توسط کارآفرینان، متعلق به خود ایشان می باشد.

بخش زیر از کتاب Ted Prodromous با عنوان Ultimate Guide to LinkedIn for Business می باشد که می توانید آن را در وب سایت های Amazon، Barnes & Noble، Apple Books و IndieBound خریداری کنید.

هر فرد روزانه هزاران آگهی را می بیند، به همین جهت نفوذ در انبوه آگهی ها و جلب توجه مخاطب، بسیار دشوار است. شما باید در الگوی اندیشه های بیننده، مداخله کنید و در این بین آسیبی نیز به او وارد نکنید. اگر بتوانید علاقه آن ها را جلب کنید، آن ها بر روی آگهی شما کلیک خواهند کرد تا مطالب بیشتری مطالعه کنند. اگر موفق به جلب توجه مخاطب در یک یا دو ثانیه نشوید، آن ها از آگهی شما عبور کرده و احتمال دارد که شما را ناخودآگاه در آینده بلاک کنند. به همین دلیل است که شما باید به برنامه ریزی دقیق کمپین های آگهی های تبلیغاتی خود در لینکدین پرداخته و حداکثر بازدهی را از هزینه خود به دست آورید.

نکته مهم در نوشتن آگهی های آنلاین موفق، قرار دادن خود به جای مخاطبینی است که در حال خواندن آگهی شما هستند. احساسات آن ها را تصور کنید. نکات کلیدی مد نظر آن ها را بیابید. دریابید که آن ها نسبت به چه چیزهایی بی تفاوت هستند. زمانیکه شما بتوانید به ذهن آن ها ورود کنید، خواهید توانست آگهی هایی را بنویسید که پیوسته توجه دیگران را به خود جلب کرده و به آن ها نوعی احساس راحتی در قبال شما و محصولات شما خواهند داد.

عنوان و تصاویر، مهمترین عامل در آگهی شما هستند. اغلب متخصصین تبلیغات آنلاین بر این باورند که عنوان می تواند نزدیک به 90 درصد نرخ تبدیل را به خود اختصاص دهد. اگر نتوانید توجه مخاطب را با عنوانی متقاعد کننده و یا تصویری چشم گیر به خود جلب کنید، آن ها هرگز ادامه آگهی شما را نیز نخواهند خواند، چه برسد به کلیک بر روی آن.

5 عامل کلیدی وجود دارد که می تواند میزان کلیک بر روی عنوان شما را افزایش دهد. توجه داشته باشید که تمام این عوامل می تواند منجر به کلیک بر روی آگهی محصولات یا خدمات شما شوند، بنابراین شما باید دریابید که کدام عامل بهترین نتیجه را برای شما در بر دارد. این عوامل عبارتند از:

  • ترغیب حس کنجکاوی: اگر عنوان خود را با عباراتی مانند: چگونه من .... یا چگونه من باید..... شروع کنید، خوانندگان کنجکاو شده و مایل به خواندن کل عنوان خواهند بود.
  • مزایا: با ارائه مزایای شفاف محصول در عنوان خود، در حال تاکید بر این نکته هستید که افراد چیز جدیدی یاد خواهند گرفت که برایشان یک مزیت رقابتی محسوب می شود. آن ها بر روی آگهی شما کلیک خواهند کرد تا مطالب بیشتری دریابند.
  • عواطف: افراد به کلمات خاصی واکنش نشان می دهند، به ویژه زمانیکه پای احساساتشان هم به میان کشیده شود. استفاده از کلمات صحیح افراد را متقاعد خواهد کرد تا روی آگهی شما کلیک کنند.
  • قابل باور بودن: اغلب افراد، ایده های ملموس را می پسندند چرا که با آن ها آشنا بوده و احساس نزدیکی می کنند. زمانیکه شما می شنوید که یک بعلاوه یک مساوی است با دو، این جمله برای شما ملموس است چرا که می دانید جمله صحیحی است. زمانیکه می شنوید: فضا تا چه اندازه بزرگ است؟ احساس راحتی نمی کنید چرا که پاسخ قطعی برای این سوال وجود ندارد. مصاحبه با متخصصین آشنا با افراد در آگهی، راه ساده ای برای ملموس و قابل باور ساختن آگهی شماست.
  • انتظار: بسیار مهم است که انتظارات معقولی را در آگهی خود از محصول ذکر کنید و انتظارات غیر قابل دستیابی را در مخاطب ایجاد نکنید.

نوشتن عناوین قوی

پیشنهاد برترین نویسندگان آگهی های تبلیغاتی به شما این است که بنشینید و شروع به نوشتن عناوین بر روی برگه کاغذی بکنید تا زمانیکه ایده جدیدی به ذهنتان خطور نکند. هرچیزی که به ذهنتان می رسد را یادداشت کنید. تا زمانیکه حداقل 30 عنوان ننوشته باشید، متوقف نشوید. اغلب این عناوین مناسب نخواهند بود، اما با انجام یک طوفان ذهنی، در نهایت عناوین مناسبی خواهید داشت که می توانید آن ها را امتحان کنید.

شیوه خوب دیگر برای ارائه ایده های نوشتن عناوین، رفتن به نزدیک ترین مغازه یا سوپر مارکت و نگاه کردن به عنوان مجلات است. کتابفروشی محله شما، قفسه های زیادی دارد که با صدها مجله در زمینه های مختلف پر شده است. شما به صورت آنلاین نیز می توانید سرچ کنید. عناوین و خلاصه مقالاتی که توجه شما را جلب می کند را بنویسید و از کلمات مشابه برای نوشتن عناوین جذاب برای آگهی های لینکدین خود استفاده کنید.

تمام نویسندگان آگهی های تبلیغاتی، چیزی موسوم به swipe file را دارند، پوشه ای که در آن مقالات، مجلات و عناوین روزنامه ها و ایمیل هایی را که به عنوان منبع ایده برای آگهی های خود استفاده می کنند را ذخیره می کنند. آگهی هایی که روزانه دریافت می کنید، منابعی عالی برای نوشتن عنوان و آگهی هستند. پوشه ای برای خود ایجاد کنید که بتوانید عناوین و مقالاتی که توجهتان را جلب کرده را ذخیره کنید. زمانیکه آماده نوشتن آگهی های جدید هستید، نگاهی به مجموعه ای که جمع کرده اید، بیندازید، سپس طوفان ذهنی را انجام دهید- در این صورت ذهن شما با استفاده از این پوشه پر از ایده های جدید خواهد بود، و قادر خواهید بود 30 تا 50 عنوان را در زمان کوتاهی یادداشت کنید.

قدرت تصاویر

تصاویر در تبلیغات، به اندازه عناوین قدرتمند هستند و اغلب تصاویر می توانند بر حسب محصولی که ارائه می دهید، مهم ترین بخش آگهی شما باشند. انتخاب تصاویر صحیح برای آگهی، می توانید 70 درصد دلیلی باشد که سبب شود افراد بر روی آگهی شما کلیک کنند. تصویر باعث خواهد شد که آگهی شما در لینکدین برجسته شده و توجه مخاطب را به خود جلب کند. تصویر انتخابی باید به آگهی و نوع محصول ارائه شده مرتبط باشد. فریب مخاطب با تصاویر غیر واقعی می تواند منجر به کلیک آن ها بر روی آگهی شود، اما اگر این تصویر با محصولات تطابق نداشته باشد، بلافاصله ناامید خواهند شد.

تصاویری از یک فرد واقعی، بیشترین گیرایی را در لینکدین دارند. یک هد شات ساده با استفاده از دوربینی که به صورت حرفه ای به سوژه نزدیک می شود، بسیار عالی خواهد بود. شما نیازی ندارید که از تصاویر معمولی فردی در یک بازی بیسبال استفاده کنید یا چهره هایی احمقانه را تجسم کنید. شما با مخاطبین حرفه ای در وبسایتی تجاری روبرو هستید، بنابراین باید تصاویر مناسبی را انتخاب کنید.

هدف گذاری آگهی ها

یکی از قدرتمندترین ویژگی های تبلیغات لینکدین، توانا ساختن شما در هدف گذاری مخاطبینی است که آگهی های شما برای آن ها پخش خواهد شد. شما می توانید آگهی های بسیار خاصی را برای گروه های جمعیتی بسیار خاص تهیه کنید، بنابراین نرخ پاسخ به آگهی شما به صورت اساسی افزایش خواهد یافت. یک آگهی لینکدین که به خوبی برنامه ریزی شده باشد، با ارزیابی نتایج برای شما همراه خواهد بود، در این صورت شما می دانید که کدام آگهی و ویژگی های جمعیت شناختی هدف گذاری شده، بهترین عملکرد را برایتان خواهد داشت. بسیاری از آگهی دهندگان، از مزایای ناشی از توانایی هدف گذاری وب سایت ها استفاده نمی کنند، و تمام آگهی های خود را برای تمام عناوین شغلی نمایش می دهند. ارائه آگهی هایی خاص و مرتبط و ارائه آن به مخاطب هدف، نرخ تبدیل شما را افزایش داده و هزینه های تبلیغاتی شما را کاهش خواهد داد.

شما می توانید آگهی های لینکدین خود را بر اساس هریک از معیارهای زیر یا تمام آن ها، هدف گذاری کنید:

  • کارکرد شغلی
  • عنوان شغلی
  • شرکت
  • صنعتی که شرکت در آن زمینه فعال است
  • پرسابقگی شغل
  • اندازه شرکت
  • موقعیت جغرافیایی
  • کشور

شما نیاز به بعضی آزمایشات برای هدف گذاری صحیح آگهی های خود خواهید داشت، اما زمانیکه به ویژگی های جمعیت شنناختی مشتریان ایده آل خود دست یافتید، تبلیغاتتان فروش مستمری را برای کسب و کارتان به همراه خواهند داشت. صبور باشید، آگهی خود را آزمایش کرده و نتایج را ارزیابی کنید، در این صورت درخواهید یافت کدام آگهی ها، بهینه ترین موارد برای شما هستند.

ممکن است از این مطالب خوشتان بیاید



نظر خود را بنویسید

ارسال نظر

مهرآیین امامی

مهرآیین امامی | 10/25/2021 10:53:04 AM

ما هم روی قسمتای مختلف کارمون داریم مانور میدیم. از این نکاتم حتما استفاده میکنیم. ممنون