مشاوره رایگان

نحوه حمایت و پیاده سازی Take Your Daughters and Sons to Work Day

5.0| از 1 نظر

Sarah Johal مراحل لازم برای تبدیل ساختن شرکت شما به یک شرکت دوستدار کودک را بیان می کند.

نحوه حمایت و پیاده سازی Take Your Daughters and Sons to Work Day

امروز 25 آوریل روز ملی Take your Daughters and Sons to Work Day در سال 2019 می باشد. این روز 26 سال پیش توسط خانم Foundation پایه گذاری شد، رویدادی که برای دختران و پسران 8 تا 18 سال و برای یادگیری درس های جدیدی در مورد محیط کار و سپس استفاده از این درس ها روز بعد در مدرسه طراحی شده است.

تمرکز این رویداد بر گسترش دادن فرصت های آتی برای تمام کودکان، در محیط شغلی و خانوادگی میباشد.

اما اگر شرکت شما با ایده کلی پذیرفتن کودکان در محیط کار برای مشاهده آنچه که پدر یا مادر یا هر فرد بزرگسال دیگری در طول روز انجام می دهد، مخالفت کند چه؟ برای پاسخ به این سوال، من به Sarah Johal مراجعه می کنم.

Johal یک مادر و متخصص بازاریابی با تجربه حمایت از برنامه های دوستدار والدین و دیگر فعالیت های انجام شده در سازمان های شناخته شده می باشد. وی تجربه توسعه برند برای Pandora Radio، Lyft و Workday دارد و ویراستار خبرنامه Underbelly است که به صورت هفتگی منتشر می شود و وظایف والدین در رسانه ها و دنیای تکنولوژیکی را بررسی می کند.

در صحبت های ما، Johal به تجربیات سه سال پیش خود به عنوان یک مدیر بازاریابی در Lyft و نبود گروهی در این شرکت اشتراک گذاری خودروکه به مشکلات کارمندان والد بپردازد، اشاره میکند.  

Johal با اشاره به شغل گذشته خود می گوید: من تجربه بسیار بدی از بازگشت به کار پس از مرخصی زایمان داشتم. چند ماه بعد، تصمیم گرفتم تا به Lyft بپیوندم، چرا که به نظر می رسید سیستم حمایتی سالم تری را برای تمام کارمندان فراهم میکند.

اگرچه برخی از زنان شاغل در این سازمان باردار بودند، من علائمی را مشاهده کردم که نشان می داد Lyft نتوانسته است فرهنگ جامعی را در حمایت از والدین شاغل ایجاد کند.

او می گوید: تمام ملاقات های کاری ساعت 5:30 بعد از ظهر برگزار می شد. من متوجه نگاه های معنادار دیگر والدین وقتی که آن ها مجبور بودند کودکان خود را نیز با خود بیاورند می شدم، اما هیچ کس زمانیکه همکارش سگ خود را با خود آورده بود چنین نگاهی نمی کرد.

به عنوان یک داوطلب، Johal تصمیم گرفت تا این نگرانی خود را به مرحله عمل برساند و به صورت داوطلبانه یک گروه مبتنی بر کارمندان یا ERG را برای والدین و افرادی که از کودکان مراقبت می کنند، در داخل شرکت راه اندازی کند.

او بر این باور بود که این گروه حداقل می تواند به نیازها و دیدگاه های کارمندانی که از کودکان خود مراقبت می کردند گوش کند. اما والدین شاغل در Lyft در آن زمان هیچ ERG برای تماس با خانه نداشتند.

یکی از دلایل می تواند نوپا بودن شرکت Lyft باشد ( این شرکت در سال 2012 راه اندازی شد ). اما حمایت از والدین شاغل، هدفی بود که نیاز به آماده کردن شرایط داشت. او در مطالعه ای که توسط Employer Assisstance and Resource Network on Inclusion انجام شد، به ارزش پیوستن به ERG برای هردوی کارمندان و خود سازمان اشاره کرده است.

Johal می گوید: من همچنین می خواستم اطمینان یابم که هیچ فرد دیگری این تعصبات – عمدی یا غیر عمدی – را تنها به دلیل هویت والدین و شیوه های کاری تجربه نکرده است. او گفت: قبلا تحت عنوان #UpLyft این شرکت چارچوبی را برای ایجاد ERG اتخاذ کرده است. در آن زمان، شرکت دیگر گروه های متنوعی مانند #UpLyft Women برای زنان شاغل در حوزه فناوری را داشته اند.

نحوه حمایت و پیاده سازی Take Your Daughters and Sons to Work Day

Johal کار خود را آغاز کرد، او #UpLyft Parents را در سال 2016 و تحت مدیریت خود راه اندازی کرد، شرکت نخستین Take our Kids to Work Day خود را در تمام دفاتر زیر مجموعه Lyft اجرا کرد و سیاست پرداخت در دوران مرخصی را برای تمام کارمندان تغییر داد. Johal از Lyft به یک شرکت بازاریابی به نام Workday در اوایل سال گذشته انتقال یافت، اما Lyft همچنان نیز از اثرات سخت کوشی های او بهره مند می گردد.

تنها دو ماه بعد، Lyft رتبه دوازدهم را در Father.1y به عنوان بهترین محیط برای کار پدران را کسب کرد. اگرچه Johal و ERG او، دوره های عملکرد را در Lyft تصحیح کردند، این گروه هرگز بدون تلاش ها و سخت کوشی های او به چنین موفقیتی دست نمی یافت. Take Our Kids to Work Day یکی از این موفقیت ها بود.

گوگل، فیس بوک و Visa تنها تعداد معدودی از سازمان هایی هستند که از جانب کارمندان خود و رسانه ها به جهت فعالیت های Take Your Child To Work Day تمجید شده اند. متاسفانه، به جهت فقدان برنامه ریزی مناسب رویداد، بودجه ناکافی و یا ترس از مسئولیت، بسیاری از شرکت ها، کارمندان خود را تشویق به آوردن کودکان خود به محیط کاری خود حتی برای یک روز نمی کنند.

مراسم امسال همراه با زمینه Workforce Development for All بوده است. و به این جهت، Johal توصیه هایی را در مورد اینکه چگونه می توانند یک مراسم مخصوص به خود را تحت چند هفته داشته و مهارت ها را توسعه داده و برای رهبران آتی الهام بخش باشند، ارائه کرد. توصیه های ارائه شده توسط او شامل موارد زیر هستند:

ارتباطات بسیار کلیدی است.

صرف نظر از اینکه در شرکت شما 2 نفر والدین فعالیت داشته باشند یا 2000 نفر، ارزش این را دارد که ببینید چگونه شرکت شما می تواند خانواده ها را در کار مشارکت دهد.

برای شرکت ها، ارتباطات و اینکه کارمندان بتوانند کودکان خود را برای یک روز هم که شده با خود به محیط کار بیاورند، بسیار مهم است. در این میان کارمندان باید به یاد داشته باشند که در این رویداد، علائق خود را به واحد منابع انسانی و یا گروه منابع انسانی بیان کنند، چرا که شرکت می تواند با استفاده از آن ها برنامه های ویژه ای را برای خود در نظر بگیرد. علاوه بر این، کارمندان می توانند به صورت داوطلبانه در قالب مشاوران داوطلب، در مورد مسئولیت های متنوع، ارائه خدمات کرده و امکان برنامه ریزی های بیشتر را فراهم کنند.

چشم انداز خود را ارزیابی کنید.

Johal بیان می کند که بسیار مهم است که تعطیلات رسمی سالانه در آوریل را جشن بگیرید و یا جشنی را در تابستان برگزار کنید که بیشتر کودکان می توانند در طول روزهای هفته نیز از شرکت بازدید کنند، چرا که برخی والدین دوست ندارند فرزندان خود را در ساعات مدرسه از محیط آموزشی خارج کنند.

این جشن ها در سال های اول می توانند محدود به برقراری ارتباط با کارمندان، بررسی سطوح مشارکت و بازخورد، و تعیین این نکته باشد که آیا نیاز به یک رویداد بزرگتر و باشکوه تر وجود دارد یا خیر.

 پول همه چیز نیست.

Johal می گوید ایده هایی که هیچ گونه سرمایه ای ندارند، فراوان هستند. فردی می تواند نخستین دفتر مخصوص به والدین سازمان شما را راه اندازی کند، و ایده دیگر می تواند یک برنامه مربی گری با محوریت والدین برای تقویت روابط بین والدین و افراد غیر والد باشد. نفر سوم می تواند یک عکس گروهی با مدیر را در رسانه اجتماعی منتشر کند.

بنابراین مشارکت کنید و داستان های خود را به اشتراک بگذارید. تنها به یاد داشته باشید که از اشکالی برای خانواده ها استفاده کنید که برای استفاده آن ها به ویژه خانواده هایی با فرزندان سن متوسط مناسب باشد.

توجه داشته باشید که برنامه ریزی نوآورانه برای تمام سنین چگونه است.

اگر بودجه کافی دارید، تنوعی از برنامه ها را داشته باشید که نشان دهنده ارزش های اصلی شما باشند. در Lyft ما دوره های رشد حرفه ای و مدیریت زمان را برای والدینی با فرزندان تازه متولد شده در نظر گرفتیم. برای کودکانی با سنین بیشتر، ما ورک شاپ های مهندسی Lego را راه اندازی کردیم که خانواده ها می توانستند شهرهای رویایی خود در آینده را طراحی کرده و بسازند و طراحی ماشین های ویژه را انجام دهند.

ما همچنین نشان دادیم که مراقبت موقت از کودک در صورتی که والدین نیاز داشتند برای رویدادی مهم و یا تماس تلفنی و یا حتی لذت بردن از جشن، قدری از فرزند خود دور بمانند، امکان پذیر است.

در کنار مزایایی که می تواند از مراحل بیان شده توسط  Johal ناشی شود، رضایت کارمندان و افزایش بهره وری نیز از دیگر موارد می باشد. افزایش حفظ کارمندان نیز می تواند دستاورد دیگری برای محیط دوستدار کودک شرکت شما باشد.

ممکن است از این مطالب خوشتان بیاید



نظر خود را بنویسید

ارسال نظر

رعنا مقدم

رعنا مقدم | 10/21/2021 11:37:37 AM

چقدر برای فرزندان ایده های مختلف دارن. مرسی از اشاره شما به مطالب مختلف