مشاوره رایگان

یک شغل سودآور جدید را به عنوان یک متخصص Agile و Six Sigma راه اندازی کنید

5.0| از 2 نظر

بسته کامل گواهینامه مدیریت کیفیت و پروژه ، تمام روش شناسی های ضروری برای مدیریت پروژه را در بر می گیرد.

یک شغل سودآور جدید را به عنوان یک متخصص Agile و Six Sigma راه اندازی کنید

نکته: هدف ما معرفی کالاها و خدماتی می باشد که به گمان ما برای شما جالب و مفید خواهد بود. اگر شما آن ها را خریداری کنید، کارآفرین احتمالا بخش کوچکی از درآمد حاصل از فروش را به شرکای تجاری ما اختصاص خواهد داد.

یکی از مهارت های نرم افزاری که شما برای اداره یک کسب و کار موفق نیاز دارید، توانایی سازماندهی است. شما نمی توانید کاندیداهایی را بیابید که کاراترین فرایندها را ایجاد کنند و مشکلات پیچیده را بدون مبنای مدیریت پروژه حل کنند.

شماری از ابزارهای دیجیتال وجود دارد که به شما در سازماندهی داده ها و فرایندها کمک می کنند، اما این ابزارها تا زمانیکه شما هم تیمی هایی را نداشته باشید که از اصول هوشمندانه زیر پیروی کرده و به اجرا در می آورند، مفید نخواهند بود. بسته کامل گواهینامه مدیریت کیفیت و پروژه مشتمل بر موثرترین اصول در خصوص تکنیک های مدیریت کیفیت و پروژه می باشد.

 شش سیگما

شش سیگما مجموعه ای از تاکتیک های مدیریتی می باشد که نخستین بار در کارخانه های تولیدی به کار گرفته شد. این قانون نخستین بار در Motorola برای ایجاد فرایندهای قابل پیش بینی و مبتنی بر مشتری ایجاد شد که می توانست میزان اشتباه الکترون های Motorola را به صفر کاهش دهد.

امروز شش سیگما مزایایی دارد که فراتر از کارخانه های تولید کالا می باشد. دو دوره این بسته شامل Six Sigma Green Belt و Six Sigma Black Belt به شما نشان خواهد داد که چگونه از روش شناسی های آن برای مدیریت پروژه استفاده کنید. شما یاد خواهید گرفت که چگونه فرایندهای موجود کسب وکار خود را به صورت کامل ارزیابی کرده و نقاط ضعف را یافته و اصلاح کنید. شما گواهینامه های خود را پس از اینکه کشف کردید که چگونه نیازهای مشتریان را تعریف کرده و گام های غیر ضروری برای دستیابی به محصول نهایی را حذف کنید، دریافت خواهید کرد.

Agile

Agile یکی دیگر از تاکتیک های مدیریت کیفیت و پروژه می باشد. 12 اصل آن بر مقدم شمردن نیازهای مشتریان و فرایندهای ساده و قابل تکراری است که به کسب و کار شما در داشتن سازماندهی یکنواخت کمک خواهند کرد.

دوره های چهار گانه Agile در این بسته نرم افزاری بر مهندسی نرم افزار با استفاده از Agile و همچنین اجرای شیوه های مقرون به صرفه تمرکز دارد. شما همچنین به سمت یک گواهینامه در Scrum حرکت خواهید کرد که به تیمتان کمک خواهد کرد با مشکلات انطباقی پیچیده کنار بیاید.

مدیریت پروژه

تمام این دوره ها، عوامل مورد نیاز برای مدیریت پروژه را در بر می گیرند، اما این دو کلاس، به شما کمک می کنند تا به یک انجمن تایید شده در مدیریت پروژه تبدیل شده و یا گواهینامه ارشد صنعتی را دریافت کرده و به یک فرد حرفه ای در مدیریت پروژه تبدیل شوید. این کلاس ها دیدگاه گسترده ای را در مورد مدل ها و شیوه های کسب و کار در حالت کلی فراهم کرده و نشان می دهند که چگونه مدیریت ریسک را انجام داده، ضروریات چرخه عمر محصول را فراهم کرده و تضمین کنید که نوآوری های لازم در زمان صحیح و با بودجه لازم فراهم خواهند شد.

هر کلاس به شما کمک می کند تا به سمت گواهینامه های ارزشمندی که رزومه شما را تقویت می کنند، تنها با پرداخت 39 دلار حرکت کنید.

ممکن است از این مطالب خوشتان بیاید



نظر خود را بنویسید

ارسال نظر

مهکامه خرمیان

مهکامه خرمیان | 10/19/2021 12:53:06 PM

روی تواناییای مدیریتیم خیلی کار کردم و مدام مطالعه دارم. مرسی از شما

سینا قایدطاهری

سینا قایدطاهری | 12/20/2021 8:47:54 AM

قدم به قدم خیلی داریم پیشرفت میکنیم. ممنون که تو این مسیر راهنمایی میکنید