مشاوره رایگان

عدم آمادگی شما برای رشد می تواند منجر به تخریب کسب و کارتان شود

5.0| از 2 نظر

چشمان خود را ببندید و زمانی را تصور کنید کسب وکارتان درآمدی را ایجاد می کند که شما را از نظر مالی بی نیاز می کند. فروش شما در حال افزیش است و لیست بلندی از مشتریان خواهان انجام تجارت با شما هستند.

عدم آمادگی شما برای رشد می تواند منجر به تخریب کسب و کارتان شود

هیچ گونه استرسی درمورد ناکافی بودن میزان فروش وجود ندارد.

آن روز، هدف هر کارآفرینی می باشد. ما یک کسب وکار را برای دستیابی به آزادی زمانی، امنیت مالی و تاثیرگذاری بر زندگی افرادی که کسب و کار ما به ارائه خدمات به آن ها می پردازد، آغاز می کنیم. این کار مسیر آسانی نیست. برای دستیابی به این اهداف، چیزهای بسیار بیشتری از آنچه که تصور می کردیم را باید در اختیار داشته باشیم.

شما می توانید به این اهداف و فراتر از آن هم دست پیدا کنید، اما زمانیکه ساختن یک شالوده قوی را آغاز کنید، به این معنا که برنامه ای برای بازاریابی محصولات و خدمات خود و عرضه آنچه که کسب وکار شما انجام می دهد را راه اندازی کنید. شما باید از استراتژی های رشدی استفاده کنید که کسب و کارتان را از یک ایده جالب فراتر می برد.

رشد بدون سیستم ها

رشد در همان حال که یک هدف است می تواند به نابودی یک کسب وکار نیز منجر شود. کارآفرینان نیاز به داشتن سیستم ها و ساختاری دارند تا بتوانند رشد سریع را کنترل کنند. فروش افزایش می یابد و ما از این بابت خوشحال می شویم، اما در عین حال برآوردن این فروش نیز باید عملی باشد.

شما احتمالا داستان هایی را در مورد کارآفرینان و کسب و کارهایی که ویژگی Oprah را دارند، شنیده اید. آن ها کار خود را تا حدی ادامه می دهند که یک افزایش گسترده در فروش خود را تجربه کنند. این کار کسب و کارهایی که آمادگی آن را ندارند، زمین گیر می کند. این امر اثر Orrah نامیده می شود و برای کارآفرینانی که در حد متوسط قرار دارند، اتفاق می افتد.

زمانی که باید سیستم ها و ساختارهایی را به کار بگیرید، پیش از شروع فرایند رشد سریع می باشد. باید کسب وکار خود را برای مقصدی که در حرکت به سوی آن هستید، آماده کنید، نه برای جایی که اکنون قرار دارید. در این صورت زمانی که فروش شما شروع به افزایش کند، قادر به برآوردن خدمات و محصولاتی خواهید بود که مشتریان خریداری کرده اند.

استراتژی تفکر پیش نگر

خبر خوب این است که شما می توانید این سیستم ها را در کسری از آنچه در گذشته هزینه کرده اید به کار گیرید. اینترنت، نرم افزار، تکنولوژی و دسترسی، این فرصت را به ما می دهد تا ساختاری داشته باشیم که می تواند رشد را در اختیار خود بگیرد. شما می تواند با شرکت ها، کسب و کار ها و عوامل دیگر شراکت کنید تا قادر به برآوردن اموری شوید که از عهده شما خارج است.

شما ممکن است تیم مورد نیاز برای پروژه ای به این اندازه را نداشته باشید اما با یک آژانس تحت وب همکاری می کنید که ابعاد تکنیکی بازاریابی دیجیتال را انجام می دهد. شما هزینه های خود را با همکاران تقسیم کرده، کارهای خود را برون سپاری کرده و آنچه که آن ها برای شما انجام می دهند را white label می کنید، بنابراین این کار، به عنوان محصولی از تیم شما ارزیابی می شود.

هرکسی می تواند موفق شود. شما نیز می توانید از این مدل برای هر نوع کسب وکاری استفاده کنید. نکته مهم این است که شما آمادگی رشد را دارید چرا که سیستم های صحیحی را در اختیار دارید. و بعد مالی کسب و کارتان را تحت کنترل دارید.

داشتن سیستم به این معناست که شما بخش آنلاین کسب وکار خود را راه اندازی کرده اید و تیم حرفه ای را در اختیار دارید حتی اگر کار خود را برون سپاری کنید. به این معنا که شما تولید محصول خود را در کنترل دارید حتی اگر با شراکت دیگر شرکت ها این کار را انجام می دهید. شما عوامل بازاریابی و فروش را در اختیار داشته و بعد مالی کسب وکارتان را تحت کنترل گرفته اید.

رشد سریع هدف هر کسب و کاری می باشد اما شما باید آمادگی آن را نیز داشته باشید. داشتن کسب و کار رویایی شما مستلزم در اختیار داشتن سیستم ها و ساختار مورد نیاز برای مسیری است که باید طی کنید. شما باید این کار را ضمن راه اندازی کسبو کار خود در نظر داشته باشید.

ممکن است از این مطالب خوشتان بیاید



نظر خود را بنویسید

ارسال نظر

مرتضی امینی خواه

مرتضی امینی خواه | 10/19/2021 12:45:56 PM

منم واسه همینه که اول تمام دوره های شما رو گذروندم تا کاملا آمادگی کسب کنم

حسین شهسواری

حسین شهسواری | 12/23/2021 8:47:06 AM

خداروشکر ما هم تقریبا از هر لحاظ آماده شروع هستیم. بیشتر آگاهیامون بخاطر شماست. ممنونیم