مشاوره رایگان

آیا به دنبال ایده ای برای شروع کسب و کار هستید

5.0| از 1 نظر

این کارآفرین، مشکل رایجی را که زنان با آن مواجه بوده اند را حل کرده و از این راه حل برای آغاز کسب و کار خود استفاده کرده است.

نظرات بیان شده توسط کارآفرینان متعلق به خود ایشان می باشد.

موسس شرکت Bra Lab یعنی Gina Crevi دریافت که زنان زیادی در رابطه با راحتی و طراحی سینه بندهای خود مشکل دارند. به عنوان یک راه حل طبیعی، او طراحی جدیدی را آغاز کرد که در آن تمام قطعات سینه بند قابل تعویض بودند و امکان تناسب راحت تر و ایده آل را به زنان می داد. او علاوه بر این از مواد منحصر به فردی استفاده کرده است که تضمین می کند احساس بدی در پوست ایجاد نمی شود.

Crevi از رسانه اجتماعی برا دستیابی به دامنه گسترده ای از زنانی که از سینه بندهای خود ناراضی هستند استفاده کرد. در ضمن این کار، او به سرعت بازار هدف خود را گسترش داد. با تمرکز بر خدمات مشتری، Crevi شروع به تحلیل داده ها و دیگر بازخوردهای مشتریان نسبت به طراحی جدید Bra Lab کرد. این کار تضمین کرد که شرکت همواره قوی و نوآور بوده و از رکود خارج خواهد شد.

در ویدئوی زیر در مورد Crevi و Bra Lab مطالب بیشتری خواهید دید.

شبکه کارآفرینی یک شبکه ویدیوئی با کیفیت بالا می باشد که از زندگی کارفرینان موفق و رهبران متفکر، محتوای تفریحی، آموزشی و انگیزشی تهیه کرده و ارائه می کند. ما تخصص ها و فرصت هایی را برای تسریع رشد برند ارائه می کنیم و با ویدئوها و محتواهای شنیداری خود که در تمام برنامه های دیجیتال در زمینه تجاری منتشر می شود، کسب درآمد می کنیم.

En با صدها کانال برتر یوتیوب در حوزه تجارت عمودی شراکت می کند. بر حسب نیاز خود از طریق شبکه شرکای ما مانند Roku، Apple TV و برنامه های کارآفرینی که برای سیستم عامل های Ios و Android در دسترس می باشند، ویدئوهای ما را تماشا کنید.

ممکن است از این مطالب خوشتان بیاید



نظر خود را بنویسید

ارسال نظر

سولماز وطن دوست

سولماز وطن دوست | 10/18/2021 11:07:31 AM

چه ایده جالبی. مرسی از شیر کردنش