مشاوره رایگان

مثبت گرایی و منفی گرایی هر دو در کسب و کارها مسری هستند

5.0| از 1 نظر

شما با کدام طرز فکر وارد کسب وکار خود شده اید؟

نظرات بیان شده توسط کارآفرینان شرکت کننده، متعلق به خود ایشان می باشد.

 

Drew Stern مدیر عامل شرکت مبتنی بر هوش مصنوعی Esquify بیان می کند که به منظور دستیابی به موفقیت پایدار، یک رهبر باید به داشتن دیدگاه مثبت گرا توجه داشته باشد. هیچ مسیر مستقیمی به موفقیت وجود ندارد، و در حالیکه برخی افراد یک موقعیت ویژه را به عنوان موفقیت یا شکست می بینند، Stern ترجیح می دهد تا هر موقعیت را یک موفقیت و یا فرصتی برای تغییر، بهبود و یا یادگیری چیزی جدید ببیند.

علی رغم تمرکز Esquify بر فرایندهای مصنوعی و اتوماتیک، Stern شرکت را به عنوان مکانی می بیند که در آن همکاران قادر به به اشتراک گذاری، همکاری و پیشرفت روزافزون هستند. شهرت شرکت به عنوان کسب و کاری که در آن افراد می توانند خود را به چالش کشیده و رشد کنند، یکی از عوامل متعددی است که سبب نرخ پایین جابجایی کارکنان و رضایت بالای شغلی شده است.

در ویدئوی زیر می توانید مطالب بیشتری در مورد Stern و esquify بیاموزید.

شبکه کارآفرینی یک شبکه ویدیوئی با کیفیت بالا می باشد که از زندگی کارفرینان موفق و رهبران متفکر، محتوای تفریحی، آموزشی و انگیزشی تهیه کرده و ارائه می کند. ما تخصص ها و فرصت هایی را برای تسریع رشد برند ارائه می کنیم و با ویدئوها و محتواهای شنیداری خود که در تمام برنامه های دیجیتال در زمینه تجاری منتشر می شود، کسب درآمد می کنیم.

En با صدها کانال برتر یوتیوب در حوزه تجارت عمودی شراکت می کند. بر حسب نیاز خود از طریق شبکه شرکای ما مانند Roku، Apple TV و برنامه های کارآفرینی که برای سیستم عامل های Ios و Android در دسترس می باشند، ویدئوهای ما را تماشا کنید.

ممکن است از این مطالب خوشتان بیاید



نظر خود را بنویسید

ارسال نظر

ماهور شکری

ماهور شکری | 10/18/2021 11:02:48 AM

من کاملا به استارتاپم امیدوارم و دارم خوب پیش میرم که خیلی مدیون شمام