مشاوره رایگان

Serena Williams یک صندوق سرمایه گذاری به نام صندوق سرمایه گذاری Serena را راه اندازی می کند

5.0| از 1 نظر

بعلاوه دو برادر با راه اندازی یک Coffee Startup از Denver یک کسب و کار را با Walmart راه اندازی کردند و یک برنامه جدید استارتاپ می تواند شیوه خرید شما را تغییر دهد.

Tennis Star Serena Williams یک صندوق سرمایه گذاری با نام Serena Ventures را راه اندازی کرد. این شرکت بر سرمایه گذاری های در حال انجام در مراحل اولیه و به ویژه بر کسب و کارهایی که مالک آن ها زن، رنگین پوست و شرکت ها و کارآفرینی های تازه کار باشند، تمرکز دارد. برخی از شرکت هایی که این صندوق در آن ها سرمایه گذاری کرده است شامل Master Class، the Wing و Brandless    می باشد.

دو برادر با راه اندازی یک Coffee Startup از Denver کسب و کاری را با Walmart آغاز کردند. این استارتاپ با نام Boyers Coffee در حال عرضه ترکیبات متفاوتی از قهوه به بیش از 1000 مورد از فروشگاه های والمارت در سراسر کشور می باشد.

علاوه بر این یک استارتاپ جدید خرید نیز با نام Down To Shop وجود دارد که به کاربران امکان می دهد تا ویدئوهای سرگرم کننده ای را در مورد محصولاتی که می توانند مستقیما از طریق اپ خریداری کنند را تماشا کنند. این شرکت پاییز گذشته بیش از 9/5 میلیون دلار ارزش داشت.

شبکه کارآفرینی یک شبکه ویدیوئی با کیفیت بالا می باشد که از زندگی کارفرینان موفق و رهبران متفکر، محتوای تفریحی، آموزشی و انگیزشی تهیه کرده و ارائه می کند. ما تخصص ها و فرصت هایی را برای تسریع رشد برند ارائه می کنیم و با ویدئوها و محتواهای شنیداری خود که در تمام برنامه های دیجیتال در زمینه تجاری منتشر می شود، کسب درآمد می کنیم.

En با صدها کانال برتر یوتیوب در حوزه تجارت عمودی شراکت می کند. بر حسب نیاز خود از طریق شبکه شرکای ما مانند Roku، Apple TV و برنامه های کارآفرینی که برای سیستم عامل های Ios و Android در دسترس می باشند، ویدئوهای ما را تماشا کنید.

ممکن است از این مطالب خوشتان بیاید



نظر خود را بنویسید

ارسال نظر

عماد فرساد

عماد فرساد | 10/18/2021 11:01:11 AM

خیلی ممنون که هم اطلاعات جانبی‌مونو بالا میبرین هم توی استارتاپ کمکمون میکنین