مشاوره رایگان

افراد موفق اغلب دارای این دو ویژگی هستند

5.0| از 2 نظر

یک رهبر خوب اهمیت سرعت و شدت را تشخیص می دهد.

در این ویدئو، عضو شبکه کارآفرینی Mike Piillips دو مورد از ویژگیهای اصلی رهبران را شرح می دهد: سرعت و شدت. Philips اشاره می کند که افراد موفق اغلب دارای انرژی بالا بوده و سریعا حرکت می کنند. آن ها اغلب نیرومند هستند وی، توصیه هایی را مطرح می کند که می تواند سرعت و شدت را در زندگی شما افزایش دهد.

در کسب و کار، کار کردن بر روی خود برای ارتقای کسب و کارتان الزامی می باشد. کار خود را با کسب دانش و اعتماد به توانایی هایتان آغاز کنید. سپس بر آموزش کارمندانتان تمرکز کنید.

برای شنیدن مطالب بیشتر بر روی ویدئو کلیک کنید.

می توانید ویدئوهای بیشتر را در کانال یوتیوب مشاهده کنید.

شبکه کارآفرینی یک شبکه ویدیوئی با کیفیت بالا می باشد که از زندگی کارفرینان موفق و رهبران متفکر، محتوای تفریحی، آموزشی و انگیزشی تهیه کرده و ارائه می کند. ما تخصص ها و فرصت هایی را برای تسریع رشد برند ارائه می کنیم و با ویدئوها و محتواهای شنیداری خود که در تمام برنامه های دیجیتال در زمینه تجاری منتشر می شود، کسب درآمد می کنیم.

En با صدها کانال برتر یوتیوب در حوزه تجارت عمودی شراکت می کند. بر حسب نیاز خود از طریق شبکه شرکای ما مانند Roku، Apple TV و برنامه های کارآفرینی که برای سیستم عامل های Ios و Android در دسترس می باشند، ویدئوهای ما را تماشا کنید.

ممکن است از این مطالب خوشتان بیاید



نظر خود را بنویسید

ارسال نظر

کامران محمدی پور

کامران محمدی پور | 10/16/2021 2:13:04 PM

منم دارم سعی میکنم ویژگیهامو به افراد موفق نزدیک کنم. مرسی از شما

تیارا ارشاد

تیارا ارشاد | 12/16/2021 8:31:12 AM

مرسی از شما که راهکارای موفقیتو برامون میذارین