مشاوره رایگان

چه زمانی یک شغل به یک حرفه تبدیل می شود

5.0| از 2 نظر

در اینجا چهار توصیه مطرح می شود که به شما در ایجاد تغییر کمک خواهد کرد.

چه زمانی یک شغل به یک حرفه تبدیل می شود

مجموعه کسب و کار و لذت Entrepreneur Press به کتاب هایی اختصاص دارد که تلاش های کارآفرینانه شما را به سطح بالاتری ارتقا داده و به شما کمک می کند تا از کارهای روزمره فراتر بروید. امیدواریم که کتاب تاثیرگذار خود را در اینجا پیدا کنید.

چه زمانی یک شغل به یک حرفه تبدیل می شود؟ آیا پنجمین سالی است که در یک شرکت کار می کنید؟ نخستین ارتقای خود را دریافت کرده اید؟ از یک اتاق کوچک به دفتر خود ارتقا یافته اید؟ یا چیز بیشتری به دست آورده اید؟

بخشی از کار شما به عنوان ناشر کتاب مستلزم تحقیقات در مورد مواردی است که کارآفرینان، کارآفرینان سازمانی و افرادی که برای آن ها کار می کنند، در مورد آن ها فکر می کنند. در ماه گذشته ما به این نکته توجه کردیم که چه چیزی ایجاد کننده یک حرفه می باشد؟ چگونه باید مهارت ها را برای این کار افزایش داد و چه چیزی شغل را به یک حرفه تبدیل می کند؟

نتیچه چه بود؟ همه چیز با شما آغاز می شود. شما عامل اصلی در داشتن یک حرفه بزرگ هستید. شما می توانید عامل محرک یک پروژه جدید باشید، شما می توانید شرکت جدیدی را راه اندازی کنید، شما می توانید زندگی کنونی خود را متحول کنید. اما حتما سوال می کنید که چگونه؟ با این کتاب ها آغاز کنید.

برای کسب و کار، من کتاب The Making of a Manager نوشته Julie Zhuo را پیشنهاد می کنم.

چه زمانی یک شغل به یک حرفه تبدیل می شود

این یک کتاب شگفت انگیز است که واقعا بیش از یک مباحثه می باشد. Zhuo تجربیات فردی خود را در یک شرکت بزرگ با خوانندگانی که احتمالا با مدیریت خود در چالش هستند، به اشتراک می گذارد. من این کتاب را به هر فردی که اخیرا به سمت مدیریت نیروی کار ارتقا پیدا کرده است توصیه می کنم. این کتاب با سخنان واقعی بیان می کند که کار مدیریت دشوار است و هیچ مفهومی به عنوان مدیر مادرزادی وجود ندارد.

برای خوش گذرانی، The OA را ببینید.

ما می دانیم که شما نیاز به چیزی برای خوشگذرانی دارید. بنابراین اگر قبلا The OA را در Netflix ندیده اید، با فصل 1 آغاز کنید. با سرشار بودن از رمز و راز، داستان های چند لایه ای و سفرهای چند بعدی، این یک فیلم ضروری برای تماشای تمام طرفداران فیلم های علمی و تخیلی فوق العاده است. فصل 2 ماه گذشته منتشر شد. بنابراین شما صحنه هایی را شاهد خواهید بود که اخیرا فیلمبرداری شده اند و می توانند شما را سرگرم کنند.

برای کسب و کار، مدیر بخش تحریریه Jennifer Dorsey پیشنهاد The confidence code توسط Katty Kay و Claire Shipman را می دهد.

چه زمانی یک شغل به یک حرفه تبدیل می شود

 به دست آوردن اعتماد به نفس کار دشواری است. برای بسیاری از افراد تحت کنترل درآوردن قدرت اعتماد به خود، مهارتی است که باید یاد گرفته شود و همواره ذاتی نمی باشد. اما چرا برخی افراد به نوعی اعتماد به نفس خود را بروز می دهند که گویی از تمام وجود آن ها نشات می گیرد؟ آیا آن ها با این مهارت به دنیا آمده اند؟

نویسندگان Kay و Shipman مطالعات دقیقی انجام داده و با مدیران کسب و کارهای مختلف، متخصصین تفریح و ورزش در این مورد که چه چیزی یک رهبر را دارای اعتماد به نفس می کند صحبت کرده اند. در این مرحله شما باید با خود رو راست باشید، کمال گرایی درونی خود را کنار بگذارید و از راضی نگه داشتن همه دست بردارید. این کار برای همه به ویژه زنان کاربردی خواهد بود کسانیکه نیاز به یافتن اعتماد به نفس خود و اعتماد کردن به آن دارند.

برای خوشگذرانی، The Marvelous نوشته Mrs. Maisel را بررسی کنید.

اگر بخواهم واقعیت را بگویم، دوست داشتن این نمایش درآغاز برای من بسیار دشوار بود. چرا هر مزیتی برای این زن در دسترس بود؟ او با چه چیزی در کشمکش بود؟ چرا من باید اهمیت می دادم؟ اما پس از آن، او شوخی را شروع کرد و Lenny Bruce را از زندان آزاد کرد و کنترل زندگی را در اختیار گرفت که قبلا توسط هر کسی غیر از خودش اداره می شد. خانم Maisel اکنون یک پرنده آزاد است، و من صبر ندارم که ببینم دفعه بعدی به کجا پرواز می کند.

برای کسب و کار، متخصص بازاریابی Danielle Brown ، Mentoring 101 by John C. MAxwel را پیشنهاد می کند.

چه زمانی یک شغل به یک حرفه تبدیل می شود

در Mentoring 101، John C. Maxwell نگاه فراگیری را به آنچه که یک رابطه منتورینگ می تواند و باید باشد، ارائه می دهد. با نمونه هایی از تجربیات خود و دیگران، او نه تنها نقش مربی را برجسته می کند بلکه به ویژگی هایی که یک شاگر ایده آل را به وجود می آورند، اشاره می کند. به عنوان فردی که بیشتر به دنبال یک مربی است تا یک فرصت، بسیار جالب بود که چنین خود ارزیابی در طول مسیر صورت بگیرد، با اندیشیدن به اینکه آیا باید این کار را انجام دهم؟ آیا این همان صورتی است که مردم مرا آنطور توصیف می کنند؟ آیا من تناسب خوبی برای شاگردی دارم؟

دو نکته اصلی برای من تئوری های Maxwell در مورد نگاه به دیگران و شیوه صحیح آموزش دیگران وجود دارد. او چنین استدلال می کند که مربیان باید به تمام افراد مانند 10 نگاه کرده و برخورد کنند، چرا که به نوبه خود بهترین افراد را در بین مردم معرفی می کند. زمانیکه صحبت به بحث آموزش دادن می رسد، او به شما پیشنهاد می کند که با شاگرد خود مانند یک استاد که شاگرد خود را آموزش می دهد رفتار کنید. نخست با نشان دادن وظایف و تدریجا به شیوه ای که شاگرد بتواند به خودی خود رشد کند. این کتاب توصیه های عالی دارد که در عین حال کوتاه و خلاصه می باشند، من برای 201 نیز آماده هستم.

 

برای خوش گذرانی، Red Rising trilogy نوشته Pierce Brown را بررسی کنید.

من زمانی به Red Rising مراجعه کردم که می دانستم یک داستان همراه با کابوس است، و اینطور هم بود. آنچه که من دریافتم جهنمی بسیار بدتر از یک کابوس بود. در نخستین کتاب این مجموعه سه تایی ما Darrow را دنبال می کنیم، یک ماینر در Mars که برای تحقق زندگی که رویای همسرش می باشد متحمل رنج و خیانت در مسیر خود می شود. رویایی در مورد یک جهان بهتر، بدون غل و زنجیر. در سیستمی طبقاتی که به واسطه رنگ ها تعریف می شود، جاییکه Reds و Golds در جهات متضاد می نشینند، Darrow مهارت های رهبری را آموخته است. هشدار: به هیچ یک از آن ها نزدیک نشوید. آن ها به محض اینکه دوستشان داشته باشید، خواهد مرد.

مورد قابل احترام: Unstoppable نوشته Ben Angel

چه زمانی یک شغل به یک حرفه تبدیل می شود

به منظور دستیابی به موفقیت در هر شغلی، شما نیاز به آغاز کار با یک مبنای قوی دارید: خودتان. اگر همواره احساس خستگی می کنید، همواره استرس دارید و افسرده هستید، و یا انگیزه ای برای حرکت رو به جلو ندارید، این ویژگی ها می تواند تمام جنبه های زندگی شما را مسموم کند. در واقع Ben Angel میتواند از روی تجربه سخن بگوید: او چنین احساس می کرد که هیچ انرژی برای ادامه پروژه ها و شغل خود ندارد، و طب سنتی نیز کمک کننده نبود.

به جای افتادن در دام چرخه معیوب استرس، Ben یک ماوریت 90 روزه را تعیین می کند تا ریشه این شرایط را بیابد و نتیجه این بررسی، غیر قابل توقف بودن است. تلاش برای رسیدن به اوج بهره وری در زندگی و یافتن مسیر صحیح برای زندگی. اما این یک راهنما برای شما است بنابراین شما نیز می توانید ابزارها و تاکتیک های اصلی را شناسایی کنید تا سلامت بهتر، انرژی بیشتر و توانایی بدون محدودیت داشته باشید.

ممکن است از این مطالب خوشتان بیاید



نظر خود را بنویسید

ارسال نظر

پرستو ریاضی

پرستو ریاضی | 10/3/2021 11:08:33 AM

وااای چقدر دنبال همچین کتابایی بودم. ممنون

میلاد پورغلامی

میلاد پورغلامی | 11/23/2021 1:08:16 PM

خیلی فکرمو درگیر کردن این کتابا. همشون عالی بودن