مشاوره رایگان

چه کارآفرینانی باید درمورد به روزرسانی مارچ 2019 گوگل اطلاع داشته باشند

4.5| از 2 نظر

مطالعه ما نشان داده است که 58 درصد از پاسخ دهندگان، به صورت منفی تحت تاثیر افت رتبه SEO خود قرار گرفته اند. در اینجا نظرات شما بیان می شود.

چه کارآفرینانی باید درمورد به روزرسانی مارچ 2019 گوگل اطلاع داشته باشند

درست زمانیکه فکر می کنید بهینه سازی موتور جستجو ( SEO ) را به خوبی متوجه شده اید، گوگل با به روزرسانی جدید الگوریتم خود وارد عمل می شود. آخرین مورد مانند به روزرسانی های قبلی این شرکت، تحولات اساسی را ایجاد نکرده است اما بسیار مهم است که به فاکتورهای جدید آن توجه شود در غیر این صورت ممکن است با افت رتبه بندی موتور جستجوی خود روبرو شوید. عوامل اصلی که این بار بر تغییرات رتبه بندی تاثیرگذار بودند بیشتر مبتنی بر محتوا بودند تا تکنیکی، لذا تنظیمات را آسان تر می کنند.

درحالیکه داده ها همچنان کاملا تحت تاثیر به روز رسانی اصلی هستند، مطالعه انجام شده توسط Search Engine Roundtable نشان داده است که 58 درصد از پاسخ دهندگان، تحت تاثیر منفی افت رتبه بندی خود قرار گرفته اند. بخشی از این پاسخ دهندگان تحت تاثیر منفی به روز رسانی پیشین قرار گرفته، و 44 درصد آن ها نیز هنوز از آن افت رتبه بندی، بهبودی نیافته اند. چه شما در به روزرسانی مارچ 2019 یک برنده بوده باشید یا یک بازنده، اقداماتی وجود دارد که می تواند برای بهبودی یا حفظ رتبه بندی SEO شما موثر باشند.

سیگنال های کاربر

تجربه کاربر، تمرکز اصلی این به روزرسانی است. گوگل به تصحیح نتایج جستجوی خود ادامه می دهد تا اطمینان یابد که نتایج، نیازهای جستجوکننده را برآورده می کنند. یکی از اقدامات اصلی SEO که توسط  الگوریتم به روز رسانی شده مورد استفاده قرا می گیرد، ضریب بازگشت است. سایت هایی که رتبه بندی SEO خود را پس از به روز رسانی ارتقا داده اند، میانگین بازدیدکنندگن از سایتشان 26 درصد بیش از مواردی بوده است که رتبه بندی SEO پایینی داشته اند. آن ها همچنین ضریب بازگشت پایین تری را نسبت به سایت هایی داشتند که در رتبه بندی SEO خود افت داشته اند.

بهترین شیوه برای ارتقای سیگنال های در وب سایت خود، پاسخ مستقیم به پرسش ها می باشد. برای آزمودن موثر بودن این موضوع، مشخص کنید که منظور کاربران از پرسش های مربوط به کسب و کار شما، چیست. سپس محتوای موجود خود را بررسی کنید تا دریابید که به سوال کاربر پاسخ میدهد یا او را از موضوع منحرف می کند، و محتوای مکملی را ایجاد کنید که بتواند جای خالی را پر کرده و کیفیت را ارتقا دهد. در نهایت، بخش های اضافی را در نظر بگیرید که به دقت به پرسش ها پاسخ می دهد، سپس جستجوگر را به محتوای اینترنتی دیگری نیز وصل کنید تا نتایج بیشتری از جستجوی خود دریافت کند.

اعتماد و برندسازی

گوگل اکنون تمایل به وب سایت هایی دارد که سطح بالایی از اعتماد به آن ها وجود داشته باشد، به ویژه آن هایی که اطلاعاتی را در مورد موضوعات حساس "پول شما یا زندگی شما ( YMYL )" را ارائه می دهند. درحالیکه این موضوعات مورد توجه خاص گوگل هستند، توجه ویژه ای نیز به مطالب مرتبط با سلامت، امور مالی و امنیت داشته باشید که الگویتم جدید به صورت نسبتا متفاوتی در مورد آن ها به کار گرفته می شود. اکنون سایت هایی ترجیح داده می شود که پروفایل برند قوی و تمرکز موضوعی گسترده ای داشته باشند.

اگر وب سایت شما اطلاعات خاص، با کیفیت بالا و قابل اعتمادی را درمورد دامنه گسترده ای از موضوعات مانند بیمه، آموزش، ثروت و غیره ارائه می دهد، می توانید از مزایای YMYL با استفاده از کلمات کلیدی که جستجوکنندگان را به سایت شما انتقال داده و آن ها را در آنجا نگه می دارد، استفاده کنید.

بهترین محتوا

زمانیکه صحبت از SEO به میان می آید، محتوا هنوز هم به سلطنت خود ادامه می دهد. وب سایت هایی با محتوای کم کیفیت توسط این به روز رسانی شدیدا آسیب دیدند، و افت قابل توجهی را در رتبه خود مشاهده کردند. محتوای ضعیف تنها به محتوای مطالب مربوط نمی شود بلکه به تاریخ انتشار نیز مرتبط است. وب سایت هایی که محتوا را به روز رسانی نکرده اند یا این کار را در گذشته انجام داده اند، محتوای بی کیفیت در نظر گرفته می شوند. بالعکس وب سایت هایی با مطالب به روز و جدید، به ویژه در صورت همراه شدن با مطالب با کیفیت، می توانند بازدیدکنندگان را در وب سایت خود حفظ کنند.

این اطلاعات نشان می دهند که کیفیت مهمتر از کمیت است، در عین حال باید به عنوان زنگ بیدار باشی برای شما باشد که توجه به محتوای مستمر و جدید داشته باشید تا رتبه بندی SEO خود را ارتقا دهید. بسیاری از کارآفرینان با مشکل به روز رسانی مطالب وب سایت خود مواجه هستند، اما ابزارهای اتوماتیک متعددی وجود دارد که می تواند به شما در مدیریت این فرایند کمک کند.

فراموش نکنید

درحالیکه الگوریتم جدید سیگنال های کاربر، اعتماد و محتوای خوب را هدف گرفته است، موضوعات دیگری را که در رتبه بندی SEO شما تاثیرگذار هستند را فراموش نکنید. Click Matix یک آژانس بازاریابی دیجیتال است که مرکز آن در ملبورن واقع است، یک اینفوگرافیک را با جزئیاتی از فعالیت های SEO ایجاد کرده است که کارآفرینان در سال 2019 باید بر آن ها تمرکز کنند، این موارد عبارتند از:

  • اشاره کردن بدون لینک: این ها اشاره هایی هستند که زمانی اتفاق می افتند که وبلاگ شما، محصول یا خدمت با اسم مورد اشاره قرار می گیرد اما لینکی همراه با آن وجود ندارد که به سایت شما مربوط شود.
  • بهینه سازی جستجوی مبتنی بر صدا: تمرکز بر عبارت های کلیدواژه ای که جستجوهای شنیداری را با استفاده از تلفن یا وسایل مبتنی بر صدا حمایت می کنند.
  • ایجاد لینک طبیعی. این روش امتحان شده و صحیح، می تواند موثر باشد اما لینک ها باید برای جستجوکننده، معنادار باشند تا از رتبه بندی SEO حمایت کنند.
  • SEO تاکتیکی. درحالیکه الگوریتم جدید بر این موضوع تمرکز ندارد، در صورت وجود مشکل گوگل متوجه آن می شود بنابراین کدگذاری شما باید به روز باشد.
  • بهینه سازی بر روی صفحه. علاوه بر محتوای خوب، هر صفحه از وب سایت شما نیاز به انتقال بهترین تجربه ممکن به کاربر دارد.
  • بهینه سازی محلی. این موضوع به ویژه برای کارآفرینانی مهم است که مبنای مشتریان آن ها محلی یا منطقه ای می باشد. شما می توانید از مزایای ابزارهایی مانند Google my business برای دستیابی به رتبه بندی SEO محلی استفاده کنید.

نکته اصلی

به روزرسانی ماه مارچ 2019 گوگل، بسیاری از کارآفرینان را وادار به به دست آوردن مجدد رتبه بندی بالای SEO خود کرده است. خوشبختانه برای ارتقا از رتبه ای پایین یا اطمینان از موفقیت SEO مستمر، اصلاحات نسبتا ساده ای وجود دارد. عامل اصلی، ترکیب این تمرکز جدید با اقدامات اصلی در رتبه بندی SEO برای دستیابی به بهترین نتایج است.

ممکن است از این مطالب خوشتان بیاید



نظر خود را بنویسید

ارسال نظر

بهمن نژاد

بهمن نژاد | 10/3/2021 10:53:50 AM

مطلب خیلی مهمی بود. خداروشکر با کمک شما تونستیم سایتمونو بالا بکشیم

کوروش غنی

کوروش غنی | 11/23/2021 1:14:50 PM

در حال حاضر تیممون خیلی داره رو سئو کار میکنه. مرسی از استاد بابت راهنماییای ارزندشون