مشاوره رایگان

شیوه هایی که باعث می شود نهادها و شرکت های بیرون از سازمان شما احساس کنند که بخشی از تیم شما هستند

4.5| از 2 نظر

در اینجا بیان می شود که چگونه یک رابطه سالم با نهادهای بیرون از شرکت داشته باشید.

شیوه هایی که باعث می شود نهادها و شرکت های بیرون از سازمان شما احساس کنند که بخشی از تیم شما هستند

مالکان کسب و کارهای کوچک از جمله پرمشغله ترین افراد در صنعت هستند. در واقع مطالعه ای نشان داده است که 72 درصد از مالکان بررسی شده، احساس می کنند که غرق در مسئولیت های زیاد خود شده اند. ایجاد تعادل بین مدیریت یک کسب و کار کوچک ضمن تمرکز بر رشد، به این معنا است که مسئولیت هایی مانند ارتباطات عمومی و بازاریابی به هنگام کمبود زمان و پول می توانند بسیار کمک کننده باشند.

یک گزارش از روند بازاریابی کسب و کارهای کوچک نشان داده است که اکثریت مالکان کسب و کارهای کوچک بررسی شده، از تاکتیک های بازاریابی که خود پیاده می کردند، رضایت نداشتند.

برون سپاری کارهایی مانند بازاریابی به فرد دیگری امکان می دهد تا به کارشناس شما تبدیل شود، درحالیکه شما تمرکز بر چیزی دارید که شما را به کارشناس در کسب و کار خود تبدیل می کند. حتی در مقیاس بزرگ که The UPS Store به اجرای آن می پردازد، ما دریافته ایم که نمی توانیم تمام کارها را خود انجام دهیم. ما با چندین شریک کار می کنیم تا به ما در حوزه های مختلف کمک کنند. در نقش هایی که اکنون و نیز در گذشته در شرکت های مختلف داشته ام، همواره تمایل به ملاقات، ارتباط و همکاری با آژانس های خارج از شرکت داشته ام.

اگرچه این کار برای شرکت های بزرگ متداول نیست، اما من از مزایا و منافع همکاری با دیگر افراد بهره برده ام. هدف دوجانبه همواره منجر به خدمت رسانی به مشتریان و ارتقای کسب و کار می شود.

همکاری با یک شرکت بیرون از سازمان، تا جایی موثر خواهد بود که شما به آن ها اجازه بدهید. مدیریت یک محیط کاری پویا که متشکل از کارمندان داخلی و بیرونی می باشد، مستلزم سازماندهی و ارتباط روشن می باشد. در اینجا توصیه هایی مطرح می شود که در این کار به شما کمک می کنند.

1-کار خود را با سنجش امور آغاز کنید.

هنگام ایجاد ارتباطات کاری، بسیار مهم است که از آغاز کار، شریک خود را ارزیابی کنید. ایجاد محدوده ها و داشتن ارتباطات روشن، نه تنها برای تقویت ارتباطات فردی که برای ارتباطات تجاری نیز مهم می باشد. برقراری ارتباط با شرکت های بیرونی و بیان اولویت ها و خطوط اصلی، به آن شرکت کمک می کند تا دریابد که چه نوع آزادی و محدودیت هایی را در کار خود خواهند داشت.

ارتباطات نامشخص، منجر به پرداخت هزینه های بالایی برای دریافت خدمتی می شود که نیازهای شما را برآورده نمی کند، داشتن محدوده مشخص به شما کمک می کند تا اطمینان یابید که خدمتی را دریافت می کنید که برای آن هزینه کرده اید.

2- باثبات اما انسانی رفتار کنید.

ما اغلب فراموش می کنیم که آژانس ها متشکل از افرادی هستند که دارای احساس، انگیزش و نواقص می باشند. در نظر گرفتن بعد انسانی یک شرکت، به مالکان کسب و کارهای کوچک کمک می کند تا از تمام قدرت و پتانسیل کارشناسان بیرونی استفاده کنند. چیزی دشوارتر از داشتن انگیزه برای پروژه ای نمی باشد که به نظر بیفایده می رسد.

3- برنامه داشته باشید.

بدترین کاری که شما می توانید انجام دهید، قدم زدن در محیط یک آژانس با دست خالی و بدون هیچ برنامه ای می باشد. قبل از ملاقات با شرکای خود، این دو سوال را از خود بپرسید: به کجا می خواهیم برویم؟ چگونه می خواهیم با هم به آنجا برسیم؟ پاسخ های شما منجر به برنامه ای خواهد شد که شرکای شما می توانند در آن مشارکت داشته و برای تحقق آن کار کنند. اگر از آغاز هیچ برنامه ای وجود نداشته باشد، هیچ گاه برنامه ای وجود نخواهد داشت.

4- رشد خود را ارزیابی کنید.

دریافت بازخورد به صورت مستمر از آژانس ها می تواند بهترین ابزار برای برآوردن بزرگترین نیازهای شما باشد. ترتیب دادن تماس های تلفنی مستمر و دیدارهای اداری، یک بعد انسانی را به کار می افزاید که به شما کمک زیادی می کند. ارزیابی های سالانه، امکان درک انتظارات شما را برای شرکا فراهم کرده و نواحی مستعد رشد را شناسایی می کند.

5- تغییر چیز خوبی است.

اگر کسب و کار شما مدتی مشغول همکاری با یک آژانس بوده است، ترسی نداشته باشید که افراد همکاری کننده با شما تغییر کنند. چهره ها، تیم ها و ایده های جدید، چشم انداز جدیدی را وارد کار شما می کند و می تواند منجر به رشد بیشتر شود.

به یاد داشته باشید: تنها تا اندازه ای که بر مشاورین آژانس خود برای رشد اتکا می کنید، آن ها نیز برای رشد حرفه ای به شما تکیه می کنند. به چالش کشیدن تیم همکاری کننده و انگیزه دادن به آن ها منجر به موقعیت برد برد برای هر دوی شما خواهد شد.

یافتن افراد باهوش در حوزه های تخصصی الزامی می باشد، به همین دلیل است که من همکاری با شرکا را دارای ارزش بالایی می دانم. در طول 25 سال گذشته، هر زمان که با یک آژانس همکاری کرده ام، همواره تلاش برای همکاری درمورد ایده ها و محصولاتی داشته ام که جهان هر روز به آن ها نیاز دارد. همچنانکه Ken Blancchard می گوید: هیچ یک از ما به اندازه همه ما باهوش نیستیم.

ممکن است از این مطالب خوشتان بیاید



نظر خود را بنویسید

ارسال نظر

مهرداد محمودی

مهرداد محمودی | 10/3/2021 10:57:41 AM

ممنون از مطالب راهبردی که میذارین. خیلی کمک میکنه

لاله طلوع

لاله طلوع | 11/23/2021 1:13:40 PM

ارزیابیامون نشون میده خوب پیش رفتیم. ممنون از اطلاعات جامعی که میدین