مشاوره رایگان

چرا توئیتر بیشترین سود را در Entrepreneue Index داشته و به رشد 95 درصدی دست یافته است

5.0| از 1 نظر

علی رغم ناپایداری هایی که در تجارت بین ایالات متحده و چین وجود داشته است، سهام شرکت توئیتر و دیگر شرکت های حوزه تکنولوژی وضعیت ثابتی را در بازار سهام داشته اند

توئیتر بیشترین سود را در Entrepreneue Index داشته و به رشد 95/2 درصدی دست یافته است.

]چرا توئیتر بیشترین سود را در Entrepreneue Index داشته و به رشد 95/2 درصدی دست یافته است

وزیر خزانه داری Steve Mnuchin امروز نطق دو پهلویی را در مورد تجارت بین ایالات متحده و چین در پکن ارائه داد. طبق گزارش نیویورک تایمز وی بیان کرد که گفتگوها در حال نزدیک شدن به نقطه ای هستند که یا منجر به ایجاد یک توافق خواهند شد و یا بدون هیچ توافقی پایان خواهند یافت.

داده های ماه مارچ مربوط به مشتریان که امروز صبح منتشر شد، تایید کرده است که اقتصاد ایالات متحده، تاب آوری خود را حفظ کرده و بازار سهام نیز به رشد خود ادامه داده است. شاخص شرکت های S&P 500 و Nasdaq به ترتیب 11/0 و 19/0 درصد افزایش یافته است، و بالاترین رکوردهای هفته گذشته را نیز پشت سر گذاشته است. شاخص شرکت Dow امروز با افزایش 04/0 درصد قدری از رکورد همیشگی خود پایین تر بوده است.

سود خوب در بخش تکنولوژی نتوانست بر ضعف بسیاری بخش های دیگر غلبه کند، و Entrepreneur Index را با زیان کم 01/0 درصدی مواجه ساخت.

توئیتر بیشترین سود را در شاخص داشته به 95/2 درصد دست یافته است. فیس بوک با ( 31/1 درصد ) و Adobe Systems Inc با ( 53/1  درصد ) نیز بالا بوده اند. Amazon (  منفی 6/0 درصد ) و Netflix ( 81/0 درصد ) کاهش قابل توجهی داشته اند. Alphabet Inc نزدیک به 47/1 درصد بوده و به رکورد 52 هفته با سود بالای خود ادامه داده است. اگرچه سهام این شرکت پس از گزارش نتایج مالی ضعیف شرکت، در تجارت post – close ضعیف بوده است.

سهام شرکت Tesla پس از سقوط به پایین ترین سطح خود در دو سال گذشته، در هفته گذشته، دوباره رشد کرد. و امروز با افزایش 69/2 درصدی، توانستند به کاهش 52 هفته ای خود پایان دهد. مدیر عامل و مدیر حراست شرکت Elon Musk، هفته گذشته اختلاف نظر خود در مورد روال توئیت نویسی آقای Musk را حل کردند. این شرکت همچنین بیان کرد که به دنبال افزایش سرمایه بیشتر خواهد بود.

از دیگر سودهای خوب در Entrepreneur Index امروز، می توان به Loews Corp ( 49/1 درصد )، Fedex Corp ( 41/1 درصد ) و Cerner Corp ( 23/1 درصد ) اشاره کرد.

بخش REIT عموما ضعیف بوده است. Kimco Realty Corp ( منفی 75/2 درصد ) بیشترین کاهش را در شاخص داشته است. Simon Property Group ( منفی 6/1 درصد ) نیز بسیار پایین بوده است.

شرکت مدیریت دارایی Franklin Resources امروز به 65/2 درصد کاهش یافت. علی رغم اینکه این شرکت، از پیش بینی های درآمدی روز جمعه فراتر رفته بود، قیمت سهام آن کاهش یافته است. سهام این شرکت امسال همچنان 2/15 درصد بوده است.

از دیگر زیان های امروز می توان به شرکت سازنده محصولات پزشکی Boston scientific corp ( منفی 74/1 درصد ) ، Kinder Morgan ( منفی 83/1 درصد ) و مدیریت بیمارستان Universal Health Services ( منفی 56/1 درصد ) اشاره کرد.

شبکه کارآفرینی یک شبکه ویدیوئی با کیفیت بالا می باشد که از زندگی کارفرینان موفق و رهبران متفکر، محتوای تفریحی، آموزشی و انگیزشی تهیه کرده و ارائه می کند. ما تخصص ها و فرصت هایی را برای تسریع رشد برند ارائه می کنیم و با ویدئوها و محتواهای شنیداری خود که در تمام برنامه های دیجیتال در زمینه تجاری منتشر می شود، کسب درآمد می کنیم.

ممکن است از این مطالب خوشتان بیاید



نظر خود را بنویسید

ارسال نظر

ظفریان

ظفریان | 10/2/2021 11:43:56 AM

اگه ما فقط یکم اونا رو الگو قرار بدیم کلی پیشرفت میکنیم👌