مشاوره رایگان

25 پادکست تجاری برتر برای کارآفرینان

4.0| از 1 نظر

گوش دادن به پادکست یکی از نمونه های عملکرد چند تکلیفی موثر است.

25 پادکست تجاری برتر برای کارآفرینان

پادکست یکی از فرمت های دیجیتال است که به سرعت در حال رشد بوده و نفوذ قابل توجهی را در میان گروه های سنی متفاوت به دست آورده است. شاید یکی از کاربردهای مهم پادکست ها در میان افراد ، این است که ابزاری برای یادگیری است، و حوزه کسب و کار را نیز به عنوان یکی از 5 حوزه برتر و محبوب صنعت در بر می گیرد. پادکست یادگیری را ساده و بی زحمت کرده و آن را به طور ویژه برای کارآفرینانی که همواره در حال حرکت هستند، جذاب ساخته است.

امروز هزاران پادکست برای افرادی که به دنبال ارتقای دیدگاه خود در مورد تاسیس، رشد و موفقیت اداره کسب و کارهای خود هستند، در دسترس است. بسیاری از این پادکست ها، توصیه های تخصصی را ارائه می دهند که توسط کارآفرینان موفق مطرح شده و اغلب با مصاحبه هایی با تاثیرگذارنده های برتر صنعت همراه است. هر یک از این پادکست ها دارای شیوه خاص و منحصر به فرد خود می باشند.

اگر به دنبال این هستید که مطالب بیشتری را در مورد پادکست های برتر کسب و کار در سال 2019 بدانید، بخش بعدی برای شما بسیار کمک کننده خواهد بود.

1-Entrepreneurs on fire

John Lee Dumas پادکست بسیار موفق Entrepreneurs on Fire را که برنده چندین جایزه شده است، برای الهام بخشیدن و آموزش کارآفرینان جدید تولید کرده است. این پادکست میزبان بیش از 2000 مصاحبه با سرشناسان صنعت مانند Seth Godin، Gary Vaynerchuk، Tony Robbins و Tim Ferriss بوده است. صرف نظر از اعتبار و استعداد شرکت کنندگان، پادکست Dumas با دیگر پادکست ها در این واقعیت که اپیزودهای جدید هر روز هفته ضبط می شوند متفاوت است.

2-Smart passive income

Pat Flynn میزبان این پادکست هفتگی بوده و برنده جایزه های متعددی شده است. این پادکست مصاحبه ، استراتژی و تاکتیک هایی را در مورد چگونگی افزایش سود و رشد کسب و کار آنلاین ارائه می دهد. اگر علاقمند به یادگیری در مورد شیوه هایی هستید که بتوانید کسب و کارهای آنلاین را راه اندازی کنید یا حضور خود در Youtube را رشد دهید، در این صورت این یک منبع عالی است که می توانید از مزایایش استفاده کنید.

3- Youpreneur

افرادی که از پادکست The new business ساخته کارآفرین انگلیسی و نویسنده پر فروش Chris Ducker لذت برده اند، از مشاهده جدیدترین ماجراجویی او در تولید پادکست، شگفت زده خواهند شد. Youpreneur برای کمک به کارآفرینان در درک این نکته که توسعه برند شخصی در قرن 21 به چه معنا می باشد، طراحی شده است. Ducker تمامی موضوعات از دریافت نمایندگی تا راه اندازی محصولات آنلاین و تبدیل شدن به مرجع صنعتی موفق را در پادکست های هفتگی خود پوشش داده و دیدگاه ها، توصیه ها و تاکتیک های کلیدی را برای کمک به موفقیت مالکان کسب و کار ارائه می کند.

4- Ambitious entrepreneur show

این پادکست یک پادکست تجاری است که برنده جوایز متعددی شده است. با میزبانی Annemarie Cross این برنامه برای کمک به کارآفرینان جوانی می باشد که مشکلات متعددی را در مسیر خود برای دستیابی به موفقیت و متمایز شدن در محیط بازار در پیش دارند. Cross دامنه ای از موضوعات ضروری کسب و کار مانند رهبری، بازاریابی آنلاین، توسعه ذهنیت مبتنی بر پول، مدیریت کسب وکار و برند سازی را پوشش می دهد.

5- As Told by Nomads

این پادکست به میزبانی متخصص بازاریابی دیجیتال، Tayo Rockson می باشد که دیدگاه های متفاوتی را برای کارآفرینانی که به دنبال ایجاد برند خود در دنیای کسب وکار با کمک بازاریابی دیجیتال هستند، ارائه می کند. اگر به دنبال داشتن دیدگاهی خلاقانه و جدید برای کمک به راه اندازی کسب و کار خود و توسعه استراتژی بازاریابی هستید، این یک پادکست عالی برای شما خواهد بود.

6- Entrepreneurial thought leaders

این پادکست الهام بخش و محرک فکر، توسط Stanford University تدارک دیده شده است.  برنامه هفتگی که مباحثات و مصاحبه هایی را با کارآفرینان موفق و نوآور ترتیب داده و داستان های فردی آن ها را برای کمک به دیگران در یادگیری درس های ارزشمند در مورد توسعه و راه اندازی کسب و کارها ارائه می دهد. این پادکست در آغاز برای کارآفرینان Stanford طراحی شده بود، اما افرادی از تمام سوابق می توانند از اطلاعات ارزشمند ارائه شده در این پادکست استفاده کنند.

7- Mixergy

این پادکست توسط Andrew Warner به عنوان شیوه ای برای ارائه توصیه، راه حل و استراتژی در مورد چگونگی غلبه بر چالش های مختلف مربوط به کارآفرین بودن، طراحی شده است. شنوندگان می توانند از ترکیبی از مصاحبه ها و دوره هایی که با کمک بیش از 1500 کارآفرین موفق تولید شده است، مطالب زیادی بیاموزند. Warner با پایه گذاران شرکت های موفقق بین المللی مانند Pixar، LinkedIn، Groupon و Wikipedia به منظور انتقال دیدگاه های سرشناس ترین افراد حوزه تجارت، به مخاطبین خود مصاحبه کرده است.

8- Learning With Leslie

کارآفرین موفق Leslie Samuel برای شنوندگان خود توصیه های جامع، درس ها و سفارش هایی را در مورد چگونگی تاسیس کسب و کارهای انلاین ارائه می دهد. این پادکست شامل مصاحبه ها و دیدگاه های کارآفرینانی است که پلتفرم های مختص به خود را ایجاد کرده و آن ها را به کسب و کارهای موفق آنلاین تبدیل کرده اند.

9- Entrepreneur Effect

این پادکست به افرادی اختصاص دارد که علاقه شدیدی به نوآوری و کارآفرینی دارند. Entrepreneur Effect همراه با مصاحبه ها و مونولوگ هایی می باشد که محرک فکر بوده و در خصوص شماری از موضوعات استراتژیک مهم تدوین شده و به کارآفرینان کمک می کنند تا ذهنیت موفقیت آمیزی را توسعه داده، و ابزارها و دانش کافی برای دستیابی به رشد و پایداری در حوزه کسب و کار را در اختیار داشته باشند.

10- Online Marketing Made Easy

اگر علاقمند به یادگیری در حوزه موضوعاتی مانند چگونگی آغاز کسب و کار آنلاین، چگونگی توسعه لیست ایمیل خود و یا چگونگی رشد فروش انلاین خود هستید، در این صورت برنامه هفتگی Amy Porterfield یک گزینه عالی برای شما خواهد بود. این پادکست شماری از موضوعات ضروری مانند تابلیغات رسانه اجتماعی، بازاریابی محتوا و برندینگ را پوشش داده و دوره های مینی مارکتینگ و راهنمای گام به گامی را همراه با اطلاعات عملی برای کمک به رشد و پایداری کسب و کار آنلاین شما با کمک بازاریابی دیجیتال ارائه می دهد.

11- The Internet Business Mastery

میزبانان Jeremy و Jason از سال 2006 به افراد کمک کرده اند تا دریابند که چگونه از مشکلات کار اداری 9 صبح تا 5 بعد از ظهر که پیش روی کارآفرینی قرار دارد، رهایی یابند. پادکست موفق آن ها به کارآفرینان تمام چیزهای لازم برای ایجاد جریان درآمدی آنلاین را آموزش داده و توصیه های کاربردی را در مورد چگونگی تغییر ذهنیت و جدیدترین استراتژی ها برای ایجاد درآمد آنلاین پایدار را ارائه می دهند.

12- eBay Radio

اگر علاقمند به تجارت الکترونیک هستید و به دنبال یادگیری مطالب بیشتر در مورد فروش در eBay می باشید، در این صورت این پادکست هفتگی منبعی ارزشمند برای شما خواهد بود. این پادکست توصیه های کلیدی، استراتژی ها و ابزارهای لازم برای راه اندازی، اداره و رشد کسب و کارهای آنلاین در eBay را ارائه داده و به پرسش های هفتگی شنوندگان در خصوص هر اپیزود پاسخ می دهد.

13- The Introvert Entrepreneur

این پادکست که برند جوایز متعددی شده است، به میزبانی Beth Buelow بوده و یکی از 25 پادکست برتر تجاری برای کارآفرینان در سایت Entrepreneur.com در سال 2014 بوده است. این پادکست شامل مباحثات هیجان انگیز، چشم اندازها وتوصیه هایی در مورد چگونگی ارتقای موفق کسب و کار، افزایش بهره وری، دستیابی به موفقیت و مبارزه با ترس ها در جهان تجارت از دیدگاهی درونی می باشد. اگر به دنبال یادگیری در مورد چگونگی ارتقای توانایی فردی، ارتباطات کاری و رهبری در حوزه کاری خود هستید، در این صورت این یک پادکست عالی برای شما خواهد بود.

13-1 RISE Podcast

RISE یک پادکست هفتگی است که شامل مباحثاتی با افراد سرشناس حوزه تجارت و رهبران صنعت می باشد و به مخاطبین خود کمک می کند تا با مشکلات جهان واقعی آشنا شده و اطلاعات کاربردی را برای رشد کسب و کار خود داشته باشند. این برنامه به میزبانی Rachel Hollis یک نویسنده نیویورکی و سخنران انگیزشی می باشد.

14- The $100MBA

این یک پادکست موفق است که برنده جوایز متعددی شده و مستمرا به عنوان یکی از پادکست های برتر در دسترس در ItUNES برای دانشجویان کسب و کار شناخته شده است. این برنامه به میزبانی Omar Zenhom می باشد که دیدگاه zero-fluff او درس های کاربردی را برای شنوندگان ارائه می دهد و در عین حال با کمک کارشناسان برتر این حوزه ساخته شده است.

15- HBR Ideacast

برای افرادی که وقت کافی برای شرکت در دوره های Harvard Business Review را ندارند، یادگیری HBR Ideacast که شامل مباحثات و مصاحبه های متعدد با متفکرین برتر جهانی در حوزه کسب و کار و مدیریت می باشد، بسیار هیجان انگیز خواهد بود. این برنامه به میزبانی Alison Beard و Curt Nickish بوده و اپیزودهای هفتگی را در مورد موضوعات مربوط و عوامل تاثیرگذار بر کارآفرینان و دنیای تجارت در مقیاس کلی ارائه می دهد.

16- School of Greatness

این برنامه زائیده ذهن نویسنده پر فروش Newyork Times ، کارآفرین و نائب قهرمان پیشین Lewis Howes می باشد. Howes این پادکست را برای ارائه داستان ها و ایده های الهام بخش برخی از صاحبان ذهن های برجسته تجاری تولید کرده است. او با موفق ترین کارافرینان مانند Tony Robins، Jay Shetty، Michael Beckwith و Russel Simmons مصاحبه کرده و توصیه هایی را برای کمک به کارآفرینان و حفظ تعادل در زندگی و داشتن طرز فکر مناسب برای تبدیل شدن به بهترین خود، ارائه می دهد.

17- The GaryVee Audio Experience

میزبان بی ادب و در عین حال مشهور این پادکست معروف نیاز به معرفی ندارد. مدیرعامل، سرمایه گذار و مجری مشهور Gary Vaynerchuk به صورت موفقیت آمیزی خود را در قالب یکی از کارآفرینان پیشروی نسل ما و میزبان The GaryVee Audio Experience برای ارائه اطلاعات مهم در حوزه بازاریابی و تجارت به شنوندگان خود، شناسانده است. این برنامه شامل ترکیبی از اپیزودهای معروف AskGaryVee، اپیزودهای ویدئویی DailyVee و همچنین سخنرانی ها، مصاحبه ها و گفتگوهایی می باشد که او انجام داده است.

18- How I Built This

پادکست تجاری NPR، به میزبانی Guy Raz دیدگاه هایی را در مورد زندگی و داستان برخی از مشهورترین رهبران تجاری شرکت های پیشرو در برخی صنایع ارائه می دهد. این پادکست هفتگی مصاحبه هایی را با افرادی مانند موسس Jet Blue Airways یعنی David Neeleman، و موسس Canva یعنی Melanie Perkins انجام داده است.

19- Social Pros Podcast

Social Pros توسط Jay Baer  و Adam Brown تهیه شده است. پادکست بازاریابی آن ها به موفقیت جهانی دست یافته و اخیرا بهترین پادکست در محتوای بازاریابی شناخته شده است. این برنامه متمرکز بر استراتژی های موفقیت آمیز و دیدگاه هایی در مورد رسانه اجتماعی بوده و داستان های گسترده ای را در مورد رازهای موفقیت شرکت هایی مانند ESPN، IBM و Ford برای کمک به افراد در جهت یادگیری چگونگی موفقیت در رسانه های اجتماعی ارائه می دهد.

20- BizChix

این یک پادکست محبوب است که در مورد زنان کارآفرین تهیه شده است. میزبان این برنامه Natalie Eckdahl کارشناسی ارشد خود را در رشته مدیریت اجرایی گرفته و هدایت کسب و کارهای متعددی را در طول دوره کاری خود بر عهده داشته است. Eckdahl آموزش ها، توصیه ها و مصاحبه ها و تماس های تخصصی را برای شنوندگان خود تهیه کرده به آن ها کمک می کند تا استراتژی های خود را اصلاح کرده، کسب و کار خود را توسعه داده و طرز فکر خود را برای دستیابی به موفقیت مدیریت کنند.

21- Masters of Scale

این یک پادکست موفق به میزبانی Reid Hoffman می باشد کسی که نامش در دنیای تجارت به جهت تاسیس LinkedIn شناخته شده است. این برنامه دیدگاه های عمیق، تحلیل ها، توصیه ها و تئوری های آزمون شده ای را در مورد چگونگی اجرا، توسعه و رشد کسب و کارهای خود با کمک مصاحبه هایی با رهبران اسطوره ای صنعت ارائه می دهد.

22- Startup Nation

برادران Jeff و Rich Sloan این برنامه رادیویی را به عنوان شیوه ای برای الهام بخشیدن و راهنمایی افراد در مسیر کارآفرینی خود طراحی کرده اند. این برنامه دو بار در ماه پخش شده و شامل مصاحبه هایی با افراد معمولی می باشد که اقدامات غیر عادی را برای ایجاد موفق کسب و کار خود انجام داده اند. این برنامه به جهت میزبانی مشترک و توصیه هایی که به شنوندگان خود ارائه می دهد، مخاطبین میلیونی دارد.

23- The Rise to the Top

پادکست David Siteman Garland پشت صحنه هایی را در مورد کسب و کار چندین میلیون دلاری خود ارائه داده و مصاحبه هایی را با همکاران و دیگر کارآفرینان موفق این صنعت انجام می دهد. داستان های الهام بخش و ارزشمند ارائه شده توسط DSG و مهمانان او، به کارآفرینانی با تمام سوابق کمک می کند و استراتژی ها و ابزارهای ضروری را که آن ها برای دستیابی به رشد و پایداری طولانی مدت نیاز دارند، در اختیارشان قرار می دهد.

24- The Tin Ferris Show

Ferriss یک کارآفرین بسیار موفق و نویسنده ای است که به جهت کتاب پر فروش خود The 4 hour Workweek شناخته شده است. این برنامه بیش از 300 میلیون بار دانلود شده و در حوزه مختلف، به موفقیت دست یافته است. مصاحبه های Ferriss با افرادی در سطح جهانی بوده و دیدگاه هایی در مورد تاکتیک ها، استراتژی ها، و ابزارهایی که برای دستیابی به رشد در کسب وکار لازم است را ارائه می دهد. او با کارآفرینان موفق و سلبریتی هایی در صنایع مختلف مانند Lebron James، Ray Dalio، Jon Favreau، Peter Thiel و Malcolm Gladwell مصاحبه کرده است.

25- My Wakeup Call

دکتر Mark Goulston پادکست الهام بخش خود را برای کمک به افراد در مسیر دستیابی به رشد و کامیابی بیشتر طراحی کرده است. هر فردی لحظات تعیین کننده ای در زندگی دارد که او را به عمق زندگی می برد و مهمانان این برنامه نیز از زنگ های هشیار کننده ای سخن می گویند که در زندگی شان رخ داده و منجر به تغییر، رشد و توسعه شان شده است. داستان های آن ها شامل غلبه بر کشمکش ها و موانع غیر قابل عبور است، و به شنوندگان کمک می کند تا بهترین خود بوده و زندگی موفقیت آمیز و هدفمندی را در جهت دستیابی به موفقیت داشته باشند.

ممکن است از این مطالب خوشتان بیاید



نظر خود را بنویسید

ارسال نظر

ترانه مقدمی

ترانه مقدمی | 10/2/2021 11:45:02 AM

ممنون بابت معرفی پادکستای درجه یک