مشاوره رایگان

این کارآفرین 19 ساله اسرار بازار زیر زمینی کفش های کتانی بیلیون دلاری را بیان می کند

4.0| از 1 نظر

Brandon Webb دیدگاه های خود در مورد کسب  و کار مناسبی که می تواند صد درصد حاشیه سود خالص داشته باشد را بیان می کند.

این کارآفرین 19 ساله اسرار بازار زیر زمینی کفش های کتانی بیلیون دلاری را بیان می کند

Brandon Webb با استفاده از توجه وافر امریکایی ها به کفش ورزشی، زندگی خود را متحول کرده است. این جوان 19 ساله لس آنجلسی، موسس Hypluxe است، یک انجمن که اسرار فروش در بازار انبوه ثانویه کفش های ورزشی با نسخه محدود را آموزش می دهد.

Webb می گوید که با گروهی از متخصصین برای نمایندگی فروش کفش ها با قیمت های سرگیجه آور همکاری می کند. Webb به Entrepreneur چنین توضیح داد که در سال 2018 شرکت Nike یکی از پرفروش ترین کفش های ورزشی تا به آن زمان یعنی off-white Air Jordan 1 White را تنها با قیمت 190 دلار به بازار عرضه کرد. امروز بیش از 3000 دلار پول لازم خواهد بود تا بتوانید در بازار پس فروشی تنها یک جفت از آن را خریداری کنید.

با ارائه کفش های ورزشی منحصر به فردی که تقریبا هر هفته ارائه می شوند، متخصصین تخمین می زنند که این بازار ثانویه 1 میلیارد دلار فروش داشته باشد. در این بخش Webb در این خصوص صحبت می کند.

چه چیزی باعث می شود که قیمت کفش های ورزشی افزایش پیدا کند؟

همه چیز بستگی به عرضه و تقاضا دارد. شرکت هایی مانند Nike یا Adidas کفش های ورزشی خود را ضمن همکاری با افراد مشهور و هنرمندانی مانند Virgil Abloh و Kanye West و دیگر افراد به فروش می رسانند. بازار پس فروشی می داند که این کفش ها به فروش خواهند رسید، چرا که هر کسی خواهان به پا کردن آن ها می باشد. دسترسی محدود، قیمت این کفش ها را در بازار پس فروشی به نهایت خود می رساند.

چگونه کفش های ورزشی را برای خرید انتخاب می کنید.

این امر یکی از بهترین چیزها در خصوص این بازار است، من قبل از ارائه یک کفش، می دانم که تا چه حد سودآور خواهد بود. در همان زمان که یک کفش ارائه می شود، من ایده خوبی در مورد حاشیه سود آن دارم. من ارتباطاتی دارم که میزان دقیق سرمایه را به من اطلاع می دهند و من دقیقا می دانم که تعداد آن ها چقدر خواهد بود. اما نیازی نیست که همه چیز را در مورد کفش های ورزشی بدانید تا دریابید که چه چیزی ارزش خریدن دارد. امروز وبلاگ های کفش های ورزشی، لیست هایی را از محبوب ترین کفش های ورزشی که به بازار خواهند آمد ارائه می دهند و آن را به صورت هفتگی به روز رسانی می کنند. حتی به شما می گویند که چه وب سایت هایی این فروش را آغاز خواهند کرد. در مجموع پول در آوردن در این حوزه بسیار ساده است.

چگونه می توانید تعداد زیادی از این کفش ها را به دست بیاورید؟

من تقریبا تمام کفش ها را به صورت آنلاین خریداری میکنم. اکثر نمایندگان فروش از برنامه کامپیوتری به نام bots برای فروش استفاده می کنند. Bots تقریبا هر چیزی را اتوماتیک کرده است، این برنامه قبل از آغاز فروش تعداد کفش ها را بسیار سریعتر از آنچه که یک انسان بتواند، چک می کند. این موارد در بین نمایندگان فروش کاملا متداول است، اما با بازی عادلانه، راهی برای موفقیت در اینجا وجود ندارد، و ربات های در دسترس برای عموم پایین تر از موارد استفاده شده در سطح خصوصی است. افرادی که بیشترین سود را به دست می آوردند دارای ارتباطاتی با سرمایه گذاران، هکرها، و افراد فعال در داخل صنعت هستند ضمن اینکه به نرم افزارهای خصوصی نیز دسترسی دارند. زمانیکه دریابیم به دنبال چه کفش هایی، با چه اندازه ای هستیم و کجا آن ها را خواهیم خرید، تجربه بیشتر، ابزارها و به ویژه سرمایه، موفقیت ما را تضمین خواهد کرد. ما می توانیم با لپ تاپ خود هزاران جفت کفش بخریم درحالیکه فرد دیگری ممکن است تمام شب را بیدار بماند و تنها موفق به خرید یک جفت شود و حتی از ربات هم استفاده کند. من برخی اوقات برای آن ها متاسف می شوم اما این قانون بازی است.

چقدر روی کاهش قیمت کفش ها سرمایه گذاری می کنید؟

هر فروشی متفاوت است، و هدف ما خرید بیشتر قبل از اتمام فروش است. سال گذشته به هنگام آغاز فروش off-white Air Jordan1 ، من حدود 100 جفت خریداری کردم. بقیه اعضای تیمم هم چنین خریدی انجام داده بودند. هر جفت 190 دلار بود، و من حدود 6000 دلار و در مجموع 25000 دلار صرف خرید کردم. فروش این کفش به صورت انحصاری در اتحادیه اروپا آغاز شد و بنابراین قیمت ها واقعا بالا بودند. ما همان روزی که کفش ها را خریدیم توانستیم 1000 دلار سود برای هر کفش داشته باشیم، امروز سرمایه آن 100 کفش حدود 290 هزار دلار ارزش دارد. برای یک روز کاری بد نبود. کفش های دیگر مانند Yeezys ممکن است حاشیه سودشان تنها چند صد دلار باشد اما خرید 1000 جفت، برای سود ما کافی خواهد بود.

شما کفش ها را در کجا به فروش می رسانید؟

این آسان ترین چیز در رابطه با کار من است. سال ها پیش فروشگاه متفاوتی داشتم اما امروز مکان هایی در بازار وجود دارد که به فروش کفش ورزشی اختصاص دارد بنابراین شما می توانید همه چیز را از طریق یک برنامه انجام دهید. این کار کل فرایند خرید و فروش را برای خریدار و فروشنده ساده کرده است. این برنامه ها در اصل به عنوان بازار سهام کفش های ورزشی عمل می کنند، و فروش را بیش از هر زمان دیگری ساده کرده اند.

یک نماینده فروش کفش ورزشی به طور متوسط چقدر میتواند درآمد داشته باشد؟

برای افراد مبتدی، اگر جدی باشند، به راحتی می توانند چند هزار دلار در طول ماه اولیه انجام این کار درآمد داشته باشند. اغلب افرادی که من به آن ها آموزش می دهم دانشجویان دانشگاه ها هستند که به صورت غیر مستمر فروش دارند. کفش های ورزشی همواره ارائه می شوند و چیزی که عالی است این است که اگر چیزی را بخرید و به هر دلیلی نتوانید آن را به فروش برسانید، به راحتی می توانید آن را پس بدهید. چیزی برای از دست دادن وجود ندارد.

آیا از بین شرکت های عمده کفش های ورزشی، مواردی بوده اند که خواهان متوقف کردن شما باشند؟

قطعا. هم فروشگاه های عمده فروشی و هم خرده فروشی و همچنین وب سایت های آنلاین. بسیار جالب است. آن ها حتی افراد متخصص بسیاری را استخدام می کنند تا مانع از خرید نمایندگی های فروش در جریان فروش انلاین شوند. در یک بازی که میزان فروش به صورت غیر متعارفی بالا است، همواره یک بازی موش و گربه وجود خواهد داشت. در پایان هم، همواره راهی برای ما وجود خواهد داشت.

آیا نمایندگی فروش کفش های ورزشی کار قانونی است؟

بله اکنون قانونی است. در زندگی مواردی پیش می آید که ما از آن ها آگاهی داریم اما ترجیح می دهیم واکنشی نشان ندهیم تا همه چیز تمام شود. گاهی فرصت هایی پیش می اید که شما نمی توانید آن ها را نادیده بگرید. این هم یکی از آن هاست. من همیشه به افراد می گویم که تا هر جا که می توانید از مزایای این کار استفاده کنید.

ممکن است از این مطالب خوشتان بیاید



نظر خود را بنویسید

ارسال نظر

فروغ حیدری

فروغ حیدری | 9/29/2021 4:01:26 PM

این مطالبتون کلی ایده میاره تو ذهن آدم ممنون ازتون