مشاوره رایگان

کسب و کاری که مبلغی را به شما پرداخت می کند تا به پادکست هایی گوش کنید

3.0| از 1 نظر

در اینجا 4 توصیه او برای داشتن یک ایده تجاری موفق ارائه می شود
Podcoin نخستین برنامه ای است که به شنوندگان پادکست به جهت زمان صرف شده شان، پاداش می دهد.

این یک رویای قدیمی است: دریافت پاداش برای انجام آنچه که به صورت نرمال و بدون هیچ تلاش اضافی انجام می دهید.

Geoff Cook موسس Podcoin تلاش کرد تا آنچه را که برنامه وفاداری برای شنوندگان پادکست می نامید را به واقعیت تبدیل کند. این پلتفرم، که در ژانویه 2019 راه اندازی شد، برای هر کاربر به ازای هر 10 دقیقه زمان صرف شده برای گوش دادن، یک podcoin – یا بین 015/0 و 04/0دلار، بسته به تناوب استفاده و نوع پادکست های گوش داده شده – ارائه می دهد. کاربران می توانند با استفاده از کارهای هدیه به مراکز فروشی مانند آمازون یا استارباکس مراجعه کنند و یا درآمد خود را صرف امور خیریه کنند.

در طول 4 ماه گذشته، این پلتفرم با رشد 15 درصدی در هر هفته روبرو بوده است، و به رقم گوش دادن 1 میلیون دقیقه در روز دست یافته است. پشتیبانی این کار، از طریق شرکت دیگری است که وی با عنوان Meet Group راه اندازی کرده است و بیش از 400 میلیون دلار هزینه تهیه و دستیابی دارد. اما چگونه می توان از یک اپلیکیشن پول بدست آورد؟ طبق گفته Cook Podcoin نخست بر ایجاد مخاطب تمرکز میکند، اما برنامه آتی آن کسب سود می باشد: ایجاد کنندگان محتوا به جهت تقویت ارزش پادکست خود از نظر مالی برای شنوندگان، مبالغی را به Podcoin پرداخت خواهند کرد، هرچه که کاربران بتوانند مبالغ بیشتری را با گوش دادن به یک پادکست کسب کنند، شنوندگان بیشتری برای ان پادکست به دست خواهد آمد.

در اینجا 4 استراتژی مطرح می شود که Cook برای ساخت شرکت خود از آن استفاده کرده است، ضمن اینکه توصیه های او به کارآفرینان برای دنبال کردن ایده های تجاری خود نیز بیان می شود.

یک گناه مرگبار را با یک فضیلت آسمانی ترکیب کنید.

در سال 2011 موسس LinkenIn و سرمایه گذار حوزه استارتاپ Reid Hoffman به مجله وال استریت گفت که موفق ترین استارتاپ ها تمایل به مطابقت با یکی از 7  گناه مرگبار را دارند. Cook طرز فکر Hoffman را برگزید اما آن را به عنوان فضیلتی آسمانی مطرح کرد – با این عقیده که ایده یک کسب و کار با کیفیت، به عنوان اصل مطرح است. برای Podcoin این فضیلت در قالب حرص و طمع ( انباشت پول و کارت های هدیه از طریق گوش دادن ) و امور خیریه ( شنوندگان می توانند آنچه که به دست می آورند را به انتخاب خود صرف امور خیریه کنند ) به دست می آید. این شرکت با شرکت های فعال در امور خیریه مانند Alex Lemonade Stand و Action Against Hunger همکاری می کند.

یک parade پیدا کنید و جلوی آن بپرید.

روندهای نوظهور در کسب و کار را که Cook آن ها را Parades می نامد را شناسایی کرده و ایده کسب و کار خود را با یکی از آن ها تطابق دهید. یک مکان مناسب برای شروع: موفق ترین استارتاپ های امروز را بررسی کنید. در طول یک دوره 10 روزه، Glossier، Rent و Runway دارایی مالی 1 میلیارد دلاری خود را جمع کرده و به باشگاه IPO پیوستند. Glossier و Casper هر دو وارد بازار عرضه مستقیم به مصرف کننده شدند و وسایل آرایشی و تشک های با کیفیتی را به بازار عرضه کردند.

با ارتباط دادن دو روند متفاوت، یک پیچ و تاب جدید را اضافه کنید.

دو روند بهتر از یکی است. موفقیت در حوزه اجاره خودرو نشانگر دو روند است- روند حداقلی ( که توسط کارشناس سازمانی Marie Kondo مدیریت می شود ) و تمایل نسل های جوان برای اجاره اتومبیل به جای استفاده از اتومبیل خود. Cook قصد دارد گوش دادن به پادکست و بازی را با هم ترکیب کند و در مرحله بعد رسانه های اجتماعی را نیز وارد این چرخه کند.

مفاهیم متداول برنامه های تلفن همراه مانند bottomless bowl و streaks را برای ارائه کالاهای اساسی دنبال کنید.

برنامه های تلفن همراه اغلب از استراتژی های خاصی برای تقویت مشارکت کاربران استفاده می کنند مانند محتوای bottomless bowl یا streaks. با اینکه برنامه های مربوط به بررسی و آگاهی از روی صفحه نمایش کاربر، با بحث ها و مخالفت هایی روبرو بوده است، اما Cook معتقد است که این استراتژی ها تا زمانیکه مخاطب را مشغول چیزی می کنند که یک کالای اساسی مانند پادکست ها است قابل اجرا هستند. پادکست ها و محتوای طولانی دیگری از این نوع، همگی برای رسانه های مبتنی بر حواس پرتی مخاطب هستند که همه ما در حال استفاده از آن ها هستیم.

ممکن است از این مطالب خوشتان بیاید



نظر خود را بنویسید

ارسال نظر

حسام عظيمی

حسام عظيمی | 9/29/2021 4:00:37 PM

چقدر تو دنیای امروز باید اطلاعاتمونو بالا ببریم تا از هر چیزی کسب درآمد کنیم