مشاوره رایگان

شراکت در کسب و کار اینترنتی

| از 0 نظر

در دنیای امروز، روش های کسب درآمد نیز در کنار دیگر تحولات، دچار تغییرات فراوانی شده است. از جمله روش های کسب درآمد در جهان کنونی، می‌توان به شراکت در کسب و کار اینترنتی اشاره کرد. این نوع روش از کسب درآمد، در کشورهای آمریکایی و اروپایی، چندین سال سابقه دارد و در ایران چند سالی است که مورد استفاده قرار می گیرد. این سیستم کسب و کار با رشد روز افزون مشاغل اینترنتی به وجود آمده و توسعه یافته است. با بهره گیری از این سیستم، قادر هستید در هر کجای جهان که باشید و یا در هر وضعیتی که قرار گرفته باشید کسب درآمد کنید. این شرایط باعث شده است تا در حال حاضر افراد زیادی تمایل به شراکت در کسب و کار اینترنتی داشته باشند.

منظور از شراکت در کسب و کار اینترنتی و آنلاین چیست؟

شراکت در کسب و کار اینترنتی در واقع عملیاتی است که محصولات، کالا و خدمات شرکت های دیگر را به مشتریان معرفی کرده و در جهت فروش آن اقدام به تبلیغات می کنید. با حق کمیسیون بالا، فارغ از میزان تحصیلات، سن و سال و میزان سرمایه می توانید در شراکت در کسب و کار اینترنتی اشتغال پیدا کنید. این شغل هیچ گونه  محدودیت زمانی و مکانی ندارد و می توان به صورت تمام وقت و پاره وقت به آن مشغول بود. شرایط اشتغال در شراکت در کسب و کار اینترنتی با هر نوع وضعیتی سازگار است. شریک شما در کسب و کار اینترنتی محصول شما را در صفحه خود، قرار می دهد و دسترسی مشتریان را برای خرید آن محصول فراهم می کند. به ازای هر قلم از فروش آن کالا درصدی به عنوان حق کمیسیون و یا پورسانت برای وی در نظر گرفته می شود. همسو شدن با ترند های روز دنیا در موفقیت شما بسیار تاثیر گذار است.

حوزه مارکتینگ یا بازاریابی به گونه ای است که در آن رقابت حرف اول را می زند. برای موفقیت در ماراتون شراکت در کسب و کار اینترنتی باید اطلاعات خود را به روز نگه دارید. برای این منظور از روش های به روز برای جستجوی کانال ارتباطی خود با فروشنده استفاده کنید. حمایت از کمپین ها برای موفقیت در شراکت در کسب و کار اینترنتی بسیار مهم است. با حصول اطمینان از کیفیت محصول و خدمات شرکت عرضه کننده آن از هدر رفتن وقت خود بر سر مسایل بیهوده جلوگیری کنید. از محصولات و کالایی که از کیفیت و خدمات مناسبی برخوردار هستند حمایت کنید، تا اعتبار شما را خدشه دار نشود. برای بازدهی بیشتر بهتر است از چندین استراتژی بازاریابی به طور همزمان استفاده کنید. از استراتژی های بازاریابی به روز و علمی در جذب مشتری استفاده کنید.

شراکت در کسب و کار اینترنتی

شراکت در کسب و کار اینترنتی در فروش اکسسوری

یکی از بخش های شراکت در کسب و کار اینترنتی، فروش کالاهایی مانند کالاهای دیجیتال، لوازم تزئینی، لوازم آشپزخانه و البسه می باشد، که از شاخص ترین شاخه های آن محسوب می شوند. امروزه هزاران نفر در سرتاسر دنیا از این طریق برای خود درآمدزایی می کنند. بسیاری از اینفلوئنسر ها در شبکه های اجتماعی با ساخت ویدئو هایی با عنوان جعبه گشایی محصولات مختلف، مخاطبان خود را ترغیب به انتخاب لینک خرید محصولات می کنند. در این ویدئو ها با بررسی کالاها، صحبت در مورد محاسن و عیوب آن، اعتماد مخاطبان را به کالای مورد نظر جلب می کنند. همچنین مشتری های بیشتری را روانه لینک فروش محصولات می کنید.

در برخی موارد شرکت ها علاوه بر پرداخت پورسانت برای شراکت در کسب و کار اینترنتی، هزینه ی ساخت ویدئو و تبلیغات را نیز پرداخت می کنند. شراکت در کسب و کار اینترنتی، روشی بسیار مفید برای صاحبان کالا محسوب می شود. این سیستم باعث افزایش فروش برای شرکت ها و تولید کنندگان می شود. از سوی دیگر، برای شراکت در کسب و کار اینترنتی هم ایجاد کسب درآمد می کند.

شراکت در کسب و کار اینترنتی به مشتری در انتخاب کالا بسیار کمک می کند. برای دستیابی به فروش خوب باید وب سایتی با محتوای بسیار غنی تولید کنید. این موضوع برای افزایش مخاطب بسیار مهم می باشد. شما باید تمام تلاش خود را برای جذب دنبال کننده های خود در شبکه های اجتماعی را به کار بگیرید. این امر باعث می شود تا افراد بیشتری با محصولات شما آشنایی پیدا کنند. شراکت در کسب و کار اینترنتی کالا در کشور ما نیز دارای سابقه ای در حدود 10 سال می باشد، ولی شرکت ها و فروشگاه های فعال در این زمینه جزو شرکت های بزرگ نبوده اند. دیجی کالا بعنوان بزرگترین پلتفرم فروشگاهی ایران در این حوزه فعالیت می کند.

شراکت در کسب و کار اینترنتی

شراکت در کسب و کار اینترنتی اینستاگرامی

برای دستیابی به موفقیت در شراکت در کسب و کار اینترنتی باید با تولید محتوای مناسب در اینستاگرام خود، مخاطبان هدف را گرد هم آورید و محصولات خود را معرفی کنید. عملکرد شما باید مطابق با سلیقه و نیاز مشتریان باشد تا باعث کسب نتیجه مطلوب گردد. این امر باعث میگردد که بر تعداد مصرف کنندگان افزوده شود. شما می توانید از محصولات مورد علاقه خود برای معرفی استفاده کنید. برای دستیابی به نتیجه بهتر محصولاتی را برای معرفی انتخاب کنید که به آن علاقه دارید.

این امر باعث ایجاد حس اطمینان در مخاطب می شود. یادآوری منافع مشتری از مهمترین نکات در فروش محصولات می باشد. در شراکت در کسب و کار اینترنتی برای معرفی محصولات یا خدمات، مانند یک متخصص عمل کنید و از ویژگی ها و معایب محصول یا خدمات آن صحبت کنید. با این کار حس اعتماد مخاطب را به خود جلب کرده و باعث افزایش فروش محصول می شوید. به هیچ عنوان خود را به تبلیغات محدود نکنید.

شراکت در کسب و کار اینترنتی هیچ محدودیتی ندارد و نیازی نیست که خود را به تبلیغات محدود کنید. محدود کردن خود به منابع خاص، مانع پیشرفت شما می شود. به جای تمرکز بر روی یک منبع وقت و انرژی خود را صرف جذب مخاطب از چندین منبع مختلف کنید. جذب مخاطب از طریق شبکه اجتماعی اینستاگرام، یکی از بزرگترین منابع برای معرفی محصولات و خدمات محسوب می شود. برای اینکه نتیجه ی بهتری کسب کنید، از چندین استراتژی مختلف استفاده کنید. با بررسی میزان بازدهی هر استراتژی به طور جداگانه، استراتژی که بیشترین بازدهی را داشته است مکررا تکرار کنید. اینستاگرام بهترین برنامه برای اجرای شراکت در کسب و کار اینترنتی، در بین شبکه های اجتماعی می باشد. امروزه مشارکت در کسب و کار اینترنتی در بین خانم های خانه دار و دانشجویان بسیار محبوب شده است.

شراکت در کسب و کار اینترنتی

شراکت در کسب و کار اینترنتی در فروش ملک

میزان درآمد در کسب و کار های خانگی هیچ محدودیتی ندارد. شما می توانید ملک هایی که برای فروش یا اجاره قرار داده شده اند را به مشتریان معرفی کنید و در قبال این کار حق کمیسیون خود را دریافت کنید. یک دلال معاملات ملکی مجازی بدون حضور در محل و به طور مجازی اقدام به معرفی و فروش یا اجاره ملک می کند. مشاور املاک یکی از راه های شراکت در کسب و کار اینترنتی می باشد. در هر منطقه ای از شهر تعداد زیادی بنگاه و مشاور املاک وجود دارد. حال فرض کنید شخصی قصد خرید یا اجاره یک خانه را دارد. این فرد باید به بنگاه های مختلف در نقاط مختلف مراجعه کند تا بتواند منزل مورد نظر خود را با پیدا کند. زمانی که در وبسایت خود آگهی های خرید و فروش و اجاره را قرار میدهید، مردم بدون نیاز به مراجعه حضوری و به راحتی می توانند در خانه خود با استفاده از اینترنت موارد موجود را مشاهده کنند.

در روش شراکت در کسب و کار اینترنتی فروش ملک، کسانی که قصد فروش یا اجاره ملک خود را دارند می توانند علاوه بر درج کامل جزئیات ملک در آگهی، تصاویری از ملک خود را نیز در آن قرار دهند. همچنین با استفاده از نقشه، موقعیت دقیق محل املاک را مشخص کنند. در این روش مخاطب بدون از دست دادن زمان خیلی راحت می تواند ملک مد نظر خود را برای خرید یا اجاره کردن پیدا کند. کلیه ی فعالیت ها در سال های اخیر به صورت اینترنتی و آنلاین انجام می گیرد. بعضی از مشاورین املاک کماکان بر روی سبک سنتی و قدیمی پافشاری می‌کنند. ولی با کمی دقت در می یابید که زندگی روزمره تمام مشتری های سنتی دچار تغییر و تحول شده است. تقریبا تمام افراد کارهای خود را به صورت آنلاین انجام می دهند.

شراکت در کسب و کار اینترنتی

شراکت در کسب و کار اینترنتی نیاز به عقد قرارداد دارد؟

به همراه شخصی دیگر تصمیم می‌گیرید که یک وب سایت تخصصی با عنوان رسمی برند محصولات یا خدماتتان تاسیس کنید که هم زمان مدیریت، نظارت و انجام امور بخش های مختلف آن به عهده هر دو نفر شما می باشد. در چنین حالتی که فقط یک سایت برای برند شما وجود دارد و مسئولیت آن بر عهده هر دو نفر شما می باشد، لازم است که قرارداد شراکت در کسب و کار اینترنتی را تنظیم کنید و امضا کنید.

تنها به یک شرط، نیاز به عقد قرارداد برای شراکت در کسب و کار اینترنتی نیست، آن هم وقتی است که شما علاوه بر فروش حضوری کالا در فروشگاه خود اقدام به راه اندازی یک سایت رسمی برای فروش اینترنتی کالای فروشگاه خود میکنید. کالای مورد نظر شما و شریکتان فقط توسط فروش اینترنتی و در سایت رسمی به فروش می رسد و منبع اصلی فروش و درآمدزایی، وب سایت شما می باشد. در این حالت در قرارداد مشارکت ابتدایی فروشگاه که بین شما و شریکتان منعقد گردیده، فقط کافیست که به این موضوع در قرارداد اشاره گردد.

این بدان معنا می باشد که اشخاص حقیقی یا حقوقی، قادر هستند که سرمایه نقدی یا غیر نقدی خود را به طور شراکتی و به شرط شراکت در سود و زیان، مطابق با قرارداد، در یک کسب و کار سرمایه گزاری کنند. در ابتدا، عنوانی که برای قرارداد مشارکت خود انتخاب می‌کنید باید به طور مختصر، معرف کسب و کار شما باشد که برای آن منظور، قرارداد مشارکت تنظیم گردیده است. برای مثال عنوان قرارداد شراکت در کسب و کار اینترنتی، می‌تواند یک عنوان مناسب برای قرارداد شما باشد. اما در نظر داشته باشید که محتوا و مفاد قرارداد بسیار مهمتر از عنوان آن می باشد. به همین دلیل کلیه تمرکز خود را بعد از نوشتن عنوان مشارکت نامه بر روی متن قرارداد معطوف کنید.

جمع بندی

برای کسب درآمد به وسیله شراکت در کسب و کار اینترنتی فقط کافیست کالای دیگر فروشگاه ها را معرفی کنید و برای آن مشتری پیدا کنید. یا اگر صاحب کسب و کار فروشگاهی هستید می توانید کالا ها و محصولات خود را به یک سایت فروشگاهی بسپارید. با تولید محتوا در سایت خود و صفحه اینستاگرام مخاطبان بیشتری را جذب می کنید. در صفحه خود به بررسی کالا ها و مقایسه آنها بپردازید. با این کار می توانید درآمد بالایی را از طریق شراکت در کسب و کار اینترنتی برای خود کسب کنید.

شراکت در کسب و کار اینترنتی

 

ممکن است از این مطالب خوشتان بیاید



نظر خود را بنویسید

ارسال نظر