مشاوره رایگان

کارهای خانگی با سرمایه کم

5.0| از 1 نظر

امروزه با توجه به تغییر سبک زندگی و ظهور عصر تکنولوژی ارتباطات و دنیای مدرن هر فردی می تواند در خانه خود مشغول به کار گردد. همان گونه که تعداد زیادی از افراد با استفاده از صفحات اینستاگرام، وب سایت و کانال تلگرام به فعالیت میپردازند و با انجام آشپزی، طراحی، نویسندگی و... به کسب درآمد میپردازند، شما هم می توانید به سادگی و راحتی کارهای خانگی با سرمایه کم را راه اندازی کنید و برای خود منبع درآمدی به وجود بیاورید. با توجه به شرایط موجود اقتصادی بسیاری از مردم به کسب و کارهای خانگی با سرمایه کم روی آورده اند. همچنین شرکت ها هم به دنبال دورکار سازی کارکنان خود هستند تا از میزان مخارج و هزینه های خود بکاهند.

لیست کارهای خانگی با سرمایه کم

  • ساخت ویدیو های آموزشی در منزل

یکی از کارهای خانگی با سرمایه کم، راه اندازی یک سایت و تولید محتوا های آموزشی می باشد. با توجه به شرایط موجود یکی از بهترین راه های کسب درآمد از طریق اینترنت راه اندازی بستری برای تولید محتواهای آموزشی است. البته این کسب و کار نخستین شغل پردرآمد نیست اما باید بدانید که از پولسازترین کسب و کار ها در دنیا محسوب می گردد. البته اینکه سایت آموزشی چه خصوصیاتی داشته باشد بستگی به شما دارد.

  • طراح گرافیک و صفحه آرایی

 اگر می خواهید یکی از کارهای خانگی با سرمایه کم داشته باشید و در زمینه طراحی گرافیکی و صفحه آرایی دارای تخصص می باشید این شغل برای شما بسیار مناسب است. این روزها افراد و شرکت های مختلف برای تبلیغات کسب و کار خود نیاز به تراکت، کارت ویزیت و‌ برای طراحی مجله، جلد کتاب و... نیازمند گرافیست هستند.

  • کسب و کار خرید و فروش کتاب‌

در حال حاضر خرید کتاب های دست دوم به صورت آنلاین بسیار پرطرفدار است و از کارهای خانگی با سرمایه کم محسوب می شود. بنابراین شما می توانید کتاب های دست دوم را تهیه کرده و آن ها را در پیج شخصی خود به فروش برسانید. امروزه با توجه به بالا رفتن ارزش کاغذ و افزایش قیمت کتاب های نو، بیشتر افراد به دنبال کتاب های دست دوم می گردند. با توجه به این موضوع با کمی تحقیق می توانید ببینید که قیمت کتاب های دست دوم در بازار چقدر است. سپس همان کتاب ها را با قیمت کمتر به فروش برسانید.

  • سرمایه گذاری در اوراق بهادار و بورس

امروزه با توجه به نوسانات شدید بازار اقتصاد ایران و افت ارزش دارایی افراد، یکی از راه های کسب درآمد و کارهای خانگی با سرمایه کم، سرمایه گذاری در بازار بورس می باشد. در حال حاضر بورس روشی مطمئن و آسان برای سرمایه گذاری در مقایسه با دیگر روش ها مانند، بازار مسکن، طلا، ارز و... محسوب می شود. بازار بورس به سرمایه ی کمتری نیاز دارد و سودآوری بیشتری نسبت به سایر روش های سرمایه گذاری در بر دارد.

کارهای خانگی با سرمایه کم

یکی از کسب و کار های جدید به واسطه ی شبکه های اجتماعی، راه اندازی مزون لباس می باشد.

کارهای خانگی با سرمایه کم برای بانوان

  • بلاگری در منزل

یکی از کارهای خانگی با سرمایه کم و بسیار پردرآمد به خصوص برای خانم ها در ایران، بلاگری می باشد. این نوع از کسب و کارهای خانگی با سرمایه کم یکی از مناسب ترین کسب و کارهایی است که هر شخصی قادر به انجام آن است. همچنین میزان درآمد از طریق بلاگری بسیار بالا می باشد. شما می توانید در هر تخصصی که مهارت دارید شروع به بلاگری کنید. برای مثال می توانید در زمینه ی نحوه ی استفاده از انواع لوازم آرایشی یک پیج اینستاگرام ایجاد کنید و در این زمینه اقدام به تولید محتوا کنید. اشخاصی که در حال حاضر حرفه ی بلاگری را در پیش گرفته اند ماهانه درآمدی بین ۳ تا ۱.۵ میلیارد تومان دارند. البته برای شروع این کار در اینستاگرام باید اطلاعات مورد نیاز در این زمینه را کسب کنید تا بتوانید توجه مخاطبان زیادی را به خود جلب کنید.

  • نویسندگی در منزل

یکی از ایده های جدید در زمینه ی کار با سرمایه کم نویسندگی می باشد. شما قادر هستید که درآمد بسیار خوبی از طریق نوشتن مطالب مختلف داشته باشید. برای شروع این نوع از کسب و کار باید به طور هدفمند و برنامه ریزی شده پیش بروید و به طور کاملا‌ اصولی آموزش ببینید. همچنین می توانید به تولید محتوای متنی برای سایت های مختلف بپردازید.

  • تایپ در منزل

یکی دیگر از کارهای خانگی با سرمایه کم انجام تایپ مطالب می باشد. اگر فردی با حوصله و دارای مهارت تایپ اطلاعات هستید، این شغل برای شما می تواند بسیار پول ساز باشد. البته در حال حاضر بسیاری از اشخاص و شرکت ها سعی می‌کنند که امور مربوط به تایپ و داده های خود را شخصا انجام دهند. اما با تبلیغ مناسب می توانید افرادی که وقت کافی برای انجام این کار را ندارند به سمت خود جلب کنید و اقدام به ثبت سفارش کنید.

کارهای خانگی با سرمایه کم

یکی دیگر از کارهای خانگی با سرمایه کم و از ایده های پولساز، آشپزی و شیرینی پزی در خانه است.

کارهای خانگی با سرمایه کم در روستاها

  • کسب و کار پرورش کرم ابریشم یا نوغانداری

پرورش کرم ابریشم یا نوغانداری و تولید محصولات ابریشمی از فعالیت هایی است که ساکنان روستایی به دلیل برخورداری از فضای مورد نیاز و آب و هوای خوب می توانند انجام دهند. پرورش کرم ابریشم یکی از کارهای خانگی با سرمایه کم می باشد، به همین دلیل به اشتغال اعضای خانواده هم کمک می کند. پرورش کرم ابریشم نیاز به صرف وقت زیادی ندارد و برای شروع به سرمایه ی کمی احتیاج دارد. همچنین این نوع از کسب و کارهای خانگی با سرمایه کم خیلی زود به سوددهی می رسند. در کنار تولید ابریشم و صنعت نوغانداری، روستاییان می توانند به هنر ابریشم بافی مشغول گردند و با تولید نخ های ابریشمی و محصولات دست بافت سنتی و هنری، در قالب فرش ها و تابلوفرش های زیبا درآمد بالایی کسب کنند.

  • کسب و کار پرورش طیور

ساکنین روستایی با برخورداری از فضای بسیار زیاد می توانند این نوع پرندگان را در خانه ی خود پرورش دهند و یکی از پرسود ترین کارهای خانگی با سرمایه کم را راه اندازی کنند و این محصولات با ارزش و پر طرفدار را به فروش برسانند. این روزها مردم ارزش مواد غذایی طبیعی و ارگانیک را بیش از پیش درک می کنند و حاضر هستند با پرداخت هزینه ی بیشتر، از مواد غذایی سالم تر در سفره غذایی خود استفاده کنند. همچنین محصولات ارگانیک مانند گوشت مرغ، بوقلمون، غاز و اردک و... و تخم آن ها از طعم و ارزش غذایی، بسیار متفاوتی با مواد غذایی صنعتی برخوردار می باشند.

  • تولید ورمی کمپوست

تولید این محصول کشاورزی نیاز به فضای زیادی ندارد و با کمی کسب دانش یکی از کارهای خانگی با سرمایه کم و قابل انجام است. ورمی کمپوست نوعی تکنولوژی برای مدیریت بیولوژیکی مواد زاید می باشد. این فرایند با تجزیه انواع فضولات دامی و زباله های تر به واسطه ی میکروارگانیسم ها و کرم های خاکی انجام می گیرد. محصول نهایی کودی تمیز، بی بو و مغذی برای انواع گیاهان با توانایی اصلاح کیفیت خاک است. کود های ورمی کمپوست جایگزین بسیار مناسبی برای کودهای شیمیایی هستند.

کارهای خانگی با سرمایه کم

پرورش کرم ابریشم نیاز به صرف وقت زیادی ندارد و برای شروع به سرمایه ی کمی احتیاج دارد.

کارهای خانگی با سرمایه کم و فروش در اینستاگرام

  • کسب و کار کترینگ مواد غذایی

یکی دیگر از کارهای خانگی با سرمایه کم و از ایده های پولساز، آشپزی و شیرینی پزی در خانه است. اگر از تخصص کافی در آشپزی برخوردار هستید می توانید یک کسب و کار پر درآمد برای خود در منزل راه اندازی کنید. شما می توانید برای ایجاد تنوع در پخت و پز از ویدیو های منتشر شده در شبکه های اجتماعی اینستاگرام و یوتیوب استفاده کنید. همچنین می توانید از فرایند پخت و پز خود نیز ویدیو های جذاب تولید کنید. با این کار مخاطبان زیادی را به سمت خود جذب می کنید و محصولات خود را به راحتی به فروش می رسانید. علاوه بر آن می توانید با ارائه ی نمونه کار های خود به کافه ها و رستوران ها ثبت سفارش کنید.

  • راه اندازی مزون لباس خانگی

یکی از کسب و کارهای جدید به واسطه ی شبکه های اجتماعی، راه اندازی مزون لباس می باشد. این ایده یکی از کارهای خانگی با سرمایه کم می باشد که برای اشخاصی که به مد و لباس علاقه مند هستند مناسب است. در این نوع کسب و کار باید یک سری لباس زیبا تهیه کنید و یکی از اتاق های منزل خود را برای این کار اختصاص دهید و آن را با دکور بندی زیبا تبدیل به مزون کنید.

  • تولید پاکت و جعبه ها کادویی

یکی از بهترین کارهای خانگی با سرمایه کم تولید پاکت و جعبه های کادو دست ساز جهت استفاده در مناسبت های مختلف می باشد. امروزه بسته بندی محصولات یکی از کارهای خلاقانه می باشد که روز به روز ایده های جدید در آن پیاده سازی می شود و در حال پیشرفت است. شما با کمی چاشنی خلاقیت و ایده های جدید می توانید این کار را به نحو احسنت انجام دهید. شما می توانید جعبه هایی زیبا و خلاقانه تولید کنید و آنها را برای انواع مناسبت ها مانند تولد و مناسبت های مختلف به مشتریان خود ارائه دهید. تمام افراد به دنبال جعبه های شیک و زیبا برای قرار دادن هدیه ی خود در آن می گردند. با توجه به پتانسیل بالای این کسب و کار شما می توانید به درآمدی مناسب برسید.

کارهای خانگی با سرمایه کم

اگر از تخصص کافی در آشپزی برخوردار هستید می توانید یک کسب و کار پر درآمد برای خود در منزل راه اندازی کنید.

کارهای خانگی و تولید با سرمایه کمتر از 1 میلیون چیست؟

  • پرورش و تولید گیاهان آپارتمانی

یکی از کارهای خانگی با سرمایه کم پرورش گیاهان زینتی آپارتمانی می باشد. اگر در منزل خود از فضای مناسب برای پرورش گل و گیاهان برخوردار هستید و انجام این کار مزاحمتی برای همسایه های شما ایجاد نمی کند می توانید این کسب و کار را راه اندازی کنید. اگر از اطلاعات کافی برای پرورش گیاهان زینتی آپارتمانی برخوردار نیستید می توانید با جستجو در اینترنت و فضای مجازی کسب اطلاعات کنید. امروزه گیاهان آپارتمانی مانند بنفشه آفریقایی و انواع کاکتوس از طرفداران بسیاری برخوردار شده اند. شما با سرمایه ی کم می توانید اقدام به پرورش آن ها کنید و به درآمد خوبی برسید.

  • پرورش قارچ در منزل

شاید فکر کنید که با توجه به افزایش روز افزون افرادی که به پرورش قارچ روی آورده اند، بازار فروش این محصولات اشباع شده است. اما با توجه به پرطرفدار بودن این محصول و برخورداری از گونه های مختلف، قادر هستید اطلاعات زیادی را در این رابطه به دست آورید و با کمی به کارگیری خلاقیت می توانید این کار را به یکی از کسب و کارهای خانگی با سرمایه کم و پردرآمد تبدیل کنید.

  • کسب و کار تولید لوازم دست ساز

تولید محصولات دست ساز و صنایع دستی از دیرباز از پر منفعت ترین راه های کسب درآمد بوده است. این نوع از کسب و کارهای خانگی با سرمایه کم یکی دیگر از شغل هایی است که جزو پردرآمدترین مشاغل خانگی است. شما می‌توانید با به کارگیری هنر خود کارهای زیادی مانند سوزن دوزی، محصولات دستباف، بافتنی و انواع وسایل تزئینی مانند منبت کاری، مجسمه سازی و... را انجام دهید. البته چشم های هموطنانمان به صنایع دستی ایرانی عادت کرده است و اغلب افراد به استادکاران ماهر در این رشته مراجعه می کنند. بنابراین در این کار باید از خلاقیت و سلیقه ی خود استفاده کنید. با استفاده از ایده های خلاقانه می توانید صنایع دستی نوآورانه ای تولید کنید و مخاطبان فراوانی را به سوی خود جلب کنید.

کارهای خانگی با سرمایه کم

بازار بورس به سرمایه ی کمتری نیاز دارد و سودآوری بیشتری نسبت به سایر روش های سرمایه گذاری در بر دارد.

جمع بندی

کارآفرینی و شروع یکی از کسب و کارهای خانگی با سرمایه کم برای خیلی از ما یک آرزوی دست نیافتنی به حساب می آید. چرا که همیشه به این صورت بوده است که راه اندازی یک کسب و کار با سود بالا نیاز به سرمایه ی اولیه بسیار زیادی دارد. از سوی دیگر اگر برای شروع نتوانید محصولات خود را به فروش برسانید، متضرر می شوید و سرمایه ی شما به کلی از بین می رود. ولی با محیا شدن بستر اینترنت در تمام نقاط و به وجود آمدن رسانه های اجتماعی رایگان، به راحتی در منزل خود می توانید اقدام به راه اندازی یکی از کسب و کارهای خانگی با سرمایه کم کنید و درآمد خوبی به دست آورید.

ممکن است از این مطالب خوشتان بیاید



نظر خود را بنویسید

ارسال نظر

احمد اختری

احمد اختری | 11/27/2023 7:02:15 PM

بسیار عالی بود اطلاعات مفیدی به من داد،