مشاوره رایگان

کسب درآمد از بیگو

4.5| از 27 نظر

در این محتوا، می خواهیم درباره کسب درآمد از بیگو صحبت کنیم. قبل از اینکه وارد این مبحث شویم، باید درباره ی اپلیکیشن بیگو یا بیگو لایو، بیشتر بدانیم. در دنیای امروزی، برنامه های استریم و اشتراک ویدیویی مانند اینستاگرام و تیک تاک، به سرعت رشد کرده اند و جایگاهی غیرقابل تعویض را بدست آورده اند. در این عرصه، همواره برنامه های جدید و نوظهوری وارد عرصه ی رقابت می شوند. اگر بخواهیم مثالی بزنیم، می توانیم برنامه ی قدرتمند بیگو را ذکر کنیم. نکته ی جالبی که درباره ی این اپلیکیشن باید بدانیم، این می باشد که امکان درآمدزایی از آن نیز وجود دارد. کسب درآمد از بیگو می تواند یک موضوع جذاب باشد که افراد علاوه بر تفریح، بتوانند از آن درآمدزایی نیز کنند. در ادامه بیشتر درباره ی این موضوع صحبت می کنیم و مطالبی پیرامون آن را برای شما مخاطبین عزیز، ارائه خواهیم داد. لطفا تا انتهای این مقاله همراه ما باشید.

آیا کسب درآمد از بیگو، صحت دارد؟

در این بخش از مقاله، می خواهیم درباره ی کسب درآمد از بیگو صحبت کنیم. به عبارتی می خواهیم بدانیم آیا موضوع کسب درآمد از بیگو صحت دارد و به طور واقعی امکان پذیر می باشد یا خیر. بیگو، یک برنامه استریم یا پخش زنده می باشد که افراد می توانند به وسیله ی آن، به صورت زنده ویدیویی را منتشر کنند و مردم در سراسر جهان، قادر به مشاهده ی آن باشند. این تکنولوژی در اپیدمی کووید 19 بسیار مورد توجه قرار گرفت و افراد زیادی که به دلیل چنین پاندمی، نتوانسته اند جلسات خود را به صورت حضوری برگزار کنند، از طریق این دسته از اپلیکیشن ها، جلسات خود را به صورت آنلاین و ویدیویی برگزار کرده اند.

کسب درآمد از بیگو

بیگو لایو، یک برنامه ی قدرتمند در زمینه استریم و پخش زنده می باشد

کسب درآمد از بیگو، باعث شده است این اپلیکیشن بیشتر از گذشته مورد توجه قرار بگیرد. در واقع افراد می توانند با به نمایش گذاشتن استعداد هایشان و جذب مخاطب، اقدام به درآمدزایی کنند. بر اساس بررسی های انجام شده، افراد می توانند به طور متوسط تا مبلغ 300 دلار در ماه به واسطه ی استریم های خود، درآمدزایی کنند. البته که این موضوع مستقیم به میزان فعالیت و تعداد مخاطبین بستگی دارد. بنابراین در ابتدا باید به سوال موجود در تیتر پاسخ دهیم. بله، کسب درآمد از بیگو صحت دارد و افراد زیادی در سراسر دنیا از این طریق در حال درآمدزایی می باشند. بنابراین تصمیم گرفته ایم در ادامه ی این مقاله، به توضیحاتی درباره ی روش های درآمدزایی در بیگو اشاره داشته باشیم. به عنوان نکته ی پایانی، باید اعلام کنیم که استفاده و دریافت برنامه ی بیگو، کاملا رایگان بوده و برای استفاده از آن، نیازی نیست مبلغی را پرداخت نمایید.

کسب درآمد از بیگو از طریق پخش زنده

کسب درآمد از بیگو، یک موضوع هیجان انگیز می باشد. زیرا اشخاص به این موضوع فکر می کنند که می توانند به راحتی و با نمایش استریم و پخش زنده، اقدام به درآمدزایی کنند. حال که درباره ی صحت این موضوع صحبت کرده ایم، اجازه دهید در این باره مثالی را بزنیم. ریکو تیان، موفق ترین شخصی است که در بیگو حضور دارد. او در حال حاضر حدودا بین 3 الی 4 میلیون نفر دنبال کننده دارد و از همین طریق در ماه، چیزی بین 34 الی 68 هزار دلار درآمد دارد. در طرف دیگر، شخصی به نام پگی احمدی حضور دارد. او هنگامی که شغل خود را از دست داد، علاقه مند به حضور در این برنامه شد. او یک آرایشگر حرفه ای بود و داستان های خود را در این برنامه به نمایش می گذاشت. در ابتدا او تنها ماهی 600 پوند از این برنامه درآمد داشت اما کم کم با موفقیت های بیشتر و دیده شدن بیشتر، توانست به مبلغ 2000 پوند در ماه دست یابد.

کسب درآمد از بیگو

از جمله مزایای این اپلیکیشن، کسب درآمد از طریق آن می باشد

همانطور که مشاهده می کنید، کسب درآمد از بیگو از طریق پخش زنده جالب و جذاب می باشد. افراد می توانند همانند بستر هایی مانند اینستاگرام، اقدام به جذاب مخاطب کنند و درآمدزایی کنند. این حالت از زوایایی شبیه به یوتیوب می باشد. البته تفاوت هایی با آن نیز دارد. به عنوان مثال افراد در بیگو، هنگامی که پخش زنده دارند، برای کسب درآمد، می توانند از مخاطبین خود درخواست هدیه یا سکه کنند. این سکه ها پس از آن که به حساب استریمر ها ارسال می شود، می توانند آن را پول نقد تبدیل کنند و درآمدزایی کنند. البته چنین پخش زنده هایی می تواند در ابتدا و پس از دریافت پول نیز با پخش همراه شود.

ترفند های جذاب برای کسب درآمد از بیگو

کسب درآمد از بیگو صرفا به یک شکل نمی باشد و از طریق روش های مختلفی امکان پذیر می باشد. در واقع افراد می توانند روش های مختلفی را در جهت درآمدزایی، پیاده کنند. در این بخش از مقاله، می خواهیم به برخی از این روش های ساده و در عین حال پولساز، اشاره کنیم. مورد نخست برای کسب درآمد از بیگو، آموزش چیزی می باشد که در آن مهارت دارید. معمولا مردم به دنبال مطالبی می روند که در آن ها خبره نیستند و برای آموزش آن، به سراغ افراد حرفه ای در آن زمینه می روند. بنابراین اگر استعداد ویژه ای در موضوعی خاص دارید، وقت را از دست ندهید و به سراغ نصب اپلیکیشن بیگو بروید.

کسب درآمد از بیگو

افراد زیادی از طریق این برنامه، اقدام به کسب درآمد می کنند

بسیاری از زنان موضوع کسب درآمد از بیگو را جدی گرفته اند و در حال حاضر نیز درآمدزایی می کنند. به عنوان مثال، بسیاری از زنان در این استریم ها، اقدام به آموزش آرایشگری می کنند تا ترفند های موجود در کار میکاپ آرتیست ها را به نمایش بگذارند. فراموش نکنید که کسب درآمد از بیگو، شما را وسوسه به آموزش چنین مهارت هایی می کند. از طرفی قدرت تعلیم و آموزش در شما نیز افزایش پیدا می کند و می توانید روی پرورش این استعداد نیز تمرکز کنید.

کسب درآمد از بیگو در همه گیری کووید 19 بسیار مورد توجه قرار گرفت. یکی از مواردی که در این اپلیکیشن به آن توجه خاصی شد، برگزاری موسیقی بود. در واقع گروه های مختلفی که به دلیل اپیدمی، نتوانسته اند کنسرت های خود را برگزار کنند، در این اپلیکیشن اقدام به برگزاری چنین رویدادی کردند و توانسته اند پول خوبی را به جیب بزنند.

آموزش کسب درآمد از بیگو لایو

کسب درآمد از بیگو از جنبه های مختلفی امکان پذیر می باشد. بسیاری از بلاگر ها، جریان روزمره ی خود را در شبکه های اجتماعی به تصویر می کشانند و از طریق جذب مخاطب، اقدام به درآمدزایی می کنند. اگر شما نیز در این کار خبره و توانا هستید، وقت آن رسیده است که دست به کار شوید و اقدام به درآمدزایی در بیگو کنید. جریان روزمره زندگی خود را به نمایش بگذارید و با جذب دنبال کننده، کسب درآمد کنید. شاید در ابتدا این موضوع برایتان سخت یا عجیب باشد و انجام آن عملی نباشد اما در حال حاضر افراد زیادی وجود دارند که با انجام چنین کارهایی، درآمد های نجومی دارند و زندگی های به اصطلاح لاکچری دارند.

کسب درآمد از بیگو

نمایی از لوگوی این اپلیکیشن

کسب درآمد از بیگو لایو، در بخش بازی های ویدیویی نیز پیگیری می شود که این بخش برای نوجوانان، بسیار جذاب و حائز اهمیت می باشد. در واقع افراد یا گیمر ها در این استریم ها، به توضیحاتی درباره ی بازی می پردازند و چگونگی گذر از مراحل و سایر موارد را به اشخاص دیگر آموزش می دهند. شاید باورش سخت باشد اما گیمر های زیادی در سراسر جهان وجود دارند که از طریق بازی کردن، درآمدزایی می کنند. کسب درآمد از بیگو مختص گیمر ها نیز می باشد و اگر شما نیز یک گیمر هستید، وقت آن رسیده است که از طریق این بستر، اقدام به کسب در آمد کنید. برخی از گیمر هایی که در بیگو استریم می گذارند، تا 5 هزار دلار در ماه نیز درآمد دارند.

کسب درآمد از سوشال مدیا بیگو بدون نیاز به سرمایه

کسب درآمد از بیگو و سوشال مدیا بیگو، بدون نیاز به سرمایه امکان پذیر می باشد. در واقع افراد زیادی در این شبکه اجتماعی حضور دارند که از روش های متفاوت تری مانند تبلیغ محصولات، اقدام به درآمدزایی می کنند. این دسته از افراد، در پخش زنده، اقدام به تبلیغ محصولات خود و به نمایش گذاشتن آن ها می کنند و از این طریق، مخاطبینی را جذب کرده و محصولات خود را به فروش می رسانند. موضوع مهمی که در این زمینه وجود دارد، بازاریابی محصولات می باشد. کسب درآمد از بیگو، مستلزم بازاریابی مناسب می باشد و اگر این موضوع به روش نادرستی اجرا شود، میزان فروش محصولات، کم و کمتر می شود.

یکی دیگر از روش های کسب درآمد از بیگو، دریافت اسپانسر یا حامی مالی می باشد. اگر شما به تعداد قابل توجهی مخاطب دست یافتید، می توانید اسپانسر دریافت کنید و درآمدزایی کنید. به عبارتی شما می توانید در این استریم ها، به تبلیغ این برند بپردازید و به همین واسطه و مشاهده افراد زیادی، کسب درآمد قابل توجهی نمایید.

از جمله روش های دیگری که کسب درآمد از بیگو را محقق می سازند، می توان به بازاریابی و صحبت درباره ی رویداد های روز عنوان کرد. علاوه بر این می توانید روش های خلاقانه و ایده های نوینی را پیاده کنید و از این طریق، مخاطب را جذب و درآمدزایی کنید.

کسب درآمد از بیگو

روش های مختلفی برای درآمدزایی در این برنامه وجود دارد

کلام آخر

در این مقاله، سعی کردیم به طور کامل و جامع، کسب درآمد از بیگو را بیان کنیم. با پیشرفت تکنولوژی و به روی کار آمدن ابزار های ارتباطی مانند تلفن همراه و اپلیکیشن ها، درآمدزایی در ابعاد جدیدی به وجود آمد. همین موضوع سبب شد تا افراد زیادی علاقه مند به ورود به چنین محیط هایی باشند. به عنوان مثال شاید تا 5 سال پیش، کسی فکر نمی کرد که با بازی کردن، بتواند درآمدزایی کند اما چنین موردی در حال حاضر، رخ داده است و افرادی زیادی به چنین کاری، مشغول می باشند.

در انتهای مقاله کسب درآمد از بیگو، امیدواریم از مطالب ارائه شده رضایت خاطر داشته باشید و اطلاعات مفیدی را دریافت کرده باشید.

ممکن است از این مطالب خوشتان بیاید



نظر خود را بنویسید

ارسال نظر

اصغر میرزائی

اصغر میرزائی | 12/23/2022 12:55:33 PM

راهنمای ها و مطالب مفیدی در مورد بیگو به ما ارسال کردید که از این بابت سپاسگزارم

محمد

محمد | 4/30/2023 12:06:52 PM

ممنون خوب بود کاش روش درآمد زایی رو توضیح بیشتری می دادید که با سکه الماس چه کنیم

Ali

Ali | 6/28/2023 11:20:51 AM

ممنون آموزنده بود

دیجی آرمان

دیجی آرمان | 7/28/2023 7:21:45 PM

خوبه عالی

شهیار

شهیار | 9/7/2023 6:01:44 AM

سلام.شما کلیات موضوع رو بیان کردید و اکثر مخاطبان بیگولایو، از اصل ماجرا که" میشود از بیگولایو درآمد کسب کرد" کاملا آگاه هستند. نکته اینجاست که ۱.چگونه میشود در بیگولایو به اصطلاح : "هاست" شد؟ ۲.آیا حتما باید شخصی که در بیگولایو درآمد دارد و "هاست" است ، شخص دیگری را نیز به "هاست" تبدیل کند؟! ۳.چگونه و با چه سطحی میشود به یک "هاست" تبدیل شد؟ ۴.مدیران بیگولایو، شماره حساب یا کارت و اطلاعات بانکی یک کاربر ساکن در ایران را از چه طریقی و با چه شرایطی میپذیرند؟! ۵.یک کاربر در ایران، از چه طریقی میتواند متوجه شود که به مرحله ای رسیده است که قابلیت درآمدزایی در بیگولایو را دارد؟ ۶.آیا حتما باید در ابتدا vip یا svip بیگولایو را خریداری کرد یا بدون هزینه های اولیه نیز میشود "هاست"host شد؟؟! ۷.حداقل فالوور یا الماس و لول level کاربر باید در چه سطح و شرایطی باشد تا به درآمدزایی برسد؟ ۸.موضوع شماره حساب بانکی که قرار است از طریق آن ، واریزی انجام شود بسیار مهم است. چطور و از کجا باید این شماره حساب ثبت گردد؟ ۹.بیگو لایو تا سطوح متوسط مثلا level20 که بنده هستم ، کماکان گزینه های خرید vip و svip را جهت امکانات جانبی و دکور و ابزار دائم پیشنهاد میدهد.و در هیچ بخشی گزینه ی ثبت شماره ی کارت یا شماره حساب بانکی وجود ندارد! تمامآ پیشنهاد خرید از بیگو برای کاربران باز میشود!! تبدیل beans و الماسها به پول چگونه است ۱۰.آیا حتما باید یک واسطه یا "host" یا کاربر دیگری که (vip وsvip)دارد ، ما را هم به "host" برای درآمدزایی تبدیل کند؟؟ لطفا مقاله ای با جزئیات کاملتر هم منتشر کنید. متشکرم

سعیدذعباس زاده .یزد

سعیدذعباس زاده .یزد | 9/11/2023 9:27:44 PM

بسیارمهم و تاثیر گذار بر تمام جامعه حتی ناباورانه و با بسیاری از معجزات الهی.یعنی انسان در پی رفاه و خوشبختی .اما جایی فریبنده ک همه را ازآن دور میکند .چرا این همه پاک سرشت ب حاشیه و هر مجرم و گناهکار بی وجدانی در راس امورات زندگی مردم را پراز غم و آسیب می‌کند و مواردتاثیر پذیر صددرصد.چراذقوه بر خلاف تمام نثتعهداتش راه عدل بر من بست.چرا هرمجرم و فاسدی را حمایت و قدرتمند کرد .و بجای عدل .زهرجا عدل درحال شکل‌گیری. تیشه بر ریشه زد .چرا درذجای عدل همیشه جای حق و باطل را عوض کرد چرا خوبان را با هزار مصیبت همراه و هر بیوجدانی را حمایت و قدرتمند کرد .چراذبر خلاف دنیای از تعهد بر همه پا گذاشت ک تمام سرقت های اعترافی در حالذعودت .مانع عدل و عودت سارقان شد حتی سا قان عودت ک از من گرفته ب سارقان بازگرداند چرا دربرابر هزاران حقیقت پاک خدا .حتی یک نفر نتوانست با یک حقیقت ارتباط و همراه اما در تمام موارد با فساد همراهی کرد تمام این موارد را با مدرک در اثبات دارم .بر حسب شلوغی کار در دنیای مجازی نبودم و هیچ نمی‌دانم در ستمی آشکار مرا کلاهبردار اینترنت موصوف .ب دلیل نداذندصد ملیون رشوه از جرمی کناهی ک خودشان مسوب آن بودن .من سعید عباسزاده یزد اثبات کننده تمام فسادها

بابک

بابک | 9/15/2023 2:09:23 PM

اینم میگفتی که بیگو شده محل فسادوفحشا

behrouz

behrouz | 11/4/2023 3:20:40 AM

مطالب بسیاززیبا وجا افتاده بود واقعن من وسوسه شدم برم تو کاردرامدزدایی تو بیگو، البته چن وقتیه نصب کردم ولی متاسفانه انچنان فعالیتی نداشتم ولی ازاین لحظه ک مطالب وخوندم دیگه قصد دارم با بیگو تیلیاردربشم😅😅😅

behrouz. omraei

behrouz. omraei | 11/4/2023 3:22:49 AM

بدجور وسوسه تیلیاردرشدن توبیگو شدم دعاکنیدمنم بتونم ی لقمه نون حلال ازفعالیت توبیگودربیارم، انشااله ب یاری وکمک خداوندمتعال ویکتا🫶👌👍🤲🥇😍🌹❤

کورش

کورش | 12/10/2023 2:42:50 AM

فرض کن من دربیگولایوگذاشتم چطوربایدشماره حساب بدهم تا این اپلیکیشن درآمد رابحسابم واریزکند

مهرداد

مهرداد | 12/20/2023 1:40:12 AM

مفید بود

سبحان نظری

سبحان نظری | 1/1/2024 2:00:31 AM

بهترین برنمه است برای تفریحی

𝓐𝓶𝓲𝓻 𝓐𝓵𝓲

𝓐𝓶𝓲𝓻 𝓐𝓵𝓲 | 1/11/2024 1:09:12 PM

سلام خسته نباشید ببخشید با پست گذاشتنم میشه درآمد داشت آخه من چنتا پست گذاشتم پروفایلم جلو کلیپهام هر کدومش 1دلار نوشته بعضیاش 70 سنت و به غیر از این صدتا دونه لوبیای طلایی هم دارم اینا به چه دردی میخوره !؟؟؟ کاش اینا رو هم توضیح میدادی

علی

علی | 1/19/2024 11:08:56 PM

هیچی تا الان نفهمیدم

مجید

مجید | 1/29/2024 11:42:43 AM

در مورد اصطلاحات بیگو امکانش هست بنویسید مثلاً pkیا هاست چیه یا گیفت چطور بخرن و غیره با سپاس

All

All | 2/3/2024 8:39:38 AM

این بی فایدهست برای من

کیهان خضری

کیهان خضری | 2/4/2024 4:34:17 AM

سلام اقا واقعا کارت درسته فقط من یه سوال داشتم گیر کردم امکانش باشه راهنمایی کنید واقعا ممنون میشم. من مدتی هست که تو بیگو فعالیت دارم و اکانتم را به لول ۱۹ رساندم ولی نحوه اینکه چطوری هاست شم رو نمیدونم تا مرحله فامیلی هم رفتم ها مشترک یه گروه فامیلی هم هستم الان امتیازم هم بالای ۵۰۰۰ شده الان ولی بقیشو نمیدونم خواهشن راهنمایی کنید خیلی ممنون از لطف تون دوست عزیز

Abdul Haq Hamidi

Abdul Haq Hamidi | 2/13/2024 4:44:02 PM

علی

Abdul Haq Hamidi

Abdul Haq Hamidi | 2/13/2024 4:46:10 PM

تژمظپرکلز

آرمین. صادق. شاهی

آرمین. صادق. شاهی | 2/19/2024 8:04:50 AM

عالی مفید بسیار عالی

آرش. صادقی

آرش. صادقی | 2/19/2024 8:11:46 AM

بسیار عالی مفید آموزنده بود استفاده بهینه

نیما

نیما | 3/4/2024 1:05:10 PM

حقیقت من بیگو را نسب کردم ولی یک مشت جقی حشر توش هستند

محمد

محمد | 3/7/2024 9:44:01 AM

من کیف پول بیگو به ریلال ‌عربی ودارم چگونه باید بگیرم ۴۰۰۰۰ریال صعودی هست

حسین

حسین | 3/22/2024 7:41:25 PM

ای کاش مشاوریا کسی بودکه به افرادهای که توانایی خیلی ازکارهارادارندونمیدانندچطوری انجام بدهند اموزش دادیه وقتهایی هست که حتی یک کلمه حرف هزاران مخاطب راجذب میکندبه امیدروزوشب پرپول

محمد

محمد | 3/26/2024 12:14:10 AM

وبا من در بیگو غیر ضرر چیزی نصیبم نشده

فاطمه کریمی

فاطمه کریمی | 4/7/2024 6:25:35 PM

میشه منم اد کنید

محمد خرمیان

محمد خرمیان | 4/8/2024 2:40:20 AM

چجوری. یکی. از بیگو میاد داخل. اکانت