مشاوره رایگان

کسب درآمد از آپارات

| از 0 نظر

من امروز می خوام در مورد نحوه ی کسب درآمد از آپارات برای شما توضیحاتی ارائه بدم. امروزه کسب و کارهای اینترنتی، افزایش چشمگیری داشته اند، در همین راستا روش های متعدد و زیادی برای کسب درآمد از شبکه های اجتماعی و دیگر رسانه ها ایجاد شده است. با استفاده از این روش ها، افراد علاقه مند به این نوع کسب و کارها می توانند، فعالیت مورد نظر خود را انتخاب کرده و به کسب درآمد های زیادی برسند. یکی از روش های کسب درآمد از رسانه های اینترنتی، آپارات می باشد. با ما همراه باشید تا ببینیم کسب درآمد از آپارات به چه صورت است.


برای کسب اطلاعات و ایده های بیشتر اینجا کلیک کنید و عضو پیج ما شوید.


 در این روش، افراد می توانند با تولید محتوای ویدیویی به درآمد های بسیار بالایی برسند. شاید این سوال در ذهن شما ایجاد شود که، با تولید یک فیلم چطور می توانیم به درآمد برسیم؟ خیلی راحت! شما می توانید با اشتراک گذاری انواع ویدیوها در زمینه های: آموزشی، نظامی، طنز، درسی، تله فیلم های کوتاه و سریالی، درآمدهای زیادی را کسب کنید.

کسب درآمد از آپارات با تولید ویدیو

مراحل  کسب درآمد از آپارات با تولید ویدیو به این صورت است که، تیم آپارات با در نظر گرفتن مدت زمان تماشای ویدیو و میزان بازدید، به کاربران خود مبالغی را پرداخت می کند. در حال حاضر آپارات یکی از برترین وب سایت های ایرانی به حساب می آید و امکان پیشرفت در این پلتفرم بسیار زیاد است. برای کسب درآمد بیشتر از آپارات با تولید ویدیو، باید ویدیوهایی را تهیه کنید که، بتوانند نظر کاربران زیادی را جلب کنند. در تولید ویدیو باید برخی نکات مهم در نظر گرفته شوند، که به شرح زیر هستند:

  • باید ویدیو کاملا یونیک باشد، یعنی شخصی که در کانال خود ویدیویی را به اشتراک می گذارد، باید صفر تا صد آن را خودش تولید کرده باشد. در غیر این صورت کپی و بازنشر شناخته می شود.
  • ترجمه ی ویدیوهای خارجی، به عنوان تولید محتوای ویدیویی در نظر گرفته نمی شود.
  • زیرنویس کردن ویدیوهای خارجی هم جزء تولید محتوای ویدیویی به حساب نمی آید.
  • در ویدیوهای آموزشی باید حتما صدا یا چهره ی آموزش دهنده، مشخص باشد. در غیر این صورت، تولید محتوای ویدیویی محسوب نمی شود.
  • گیمرها برای تولید محتوای خود باید حتما از دوربین و یا وب کم استفاده کنند، تا پلتفرم آپارات آن ویدیو را به عنوان تولید محتوا شناسایی کند.

کسب درآمد از آپارات

کسب درآمد از آپارات

کسب درآمد از آپارات با گوشی بهتر است یا با دوربین حرفه ای؟

 این سوال ممکن است ذهن برخی از افراد را درگیر کند که، کسب درآمد از آپارات با گوشی بهتر است یا با دوربین حرفه ای؟ تولید کننده های ویدیویی می توانند ویدیوهای خود را در سرویس های مختلفی بارگذاری کنند. امروزه دوربین برخی از گوشی ها به اندازه ای با کیفیت هستند که می توان با آن ها ویدیو های خیلی جذاب و با کیفیتی را تهیه کرد. تنها موردی که تولید کننده ها باید به آن دقت داشته باشند، اهمیت به کیفیت محتوا است. چون برای بیشتر دیده شدن ویدیو نیاز به تولید ویدیو با طراحی کاورهای جذاب می باشد.

برخی از شرکت های بزرگ برای این که به معرفی محصولات خود بپردازند، استفاده از دوربین های حرفه ای را برای تولید محتوا انتخاب می کنند.


برای کسب اطلاعات و ایده های بیشتر اینجا کلیک کنید و عضو پیج ما شوید.


روش کسب درآمد از آپارات چگونه است؟

نزدیک به چهار سال است که، گروه اجرایی آپارات تصمیم گرفته است، در ازای مدت زمان بازدید ویدیوهای اشتراک گذاری شده در کانال های معتبر، به اشخاصی که آن کانال را ایجاد کرده اند، مبلغی را پرداخت کند. در همین راستا، آپارات از درآمد هایی که از نمایش ویدیوهای آموزشی و تبلیغات و ... دریافت می کند، میزان مشخصی را به کانال هایی که اقدام به انتشار آن ویدیوها کرده اند، پرداخت می کند. هر اندازه مدت زمان ویدیو و تعداد بازدیدکنندگان  از آن ویدیو بیشتر باشد، صاحب کانال می تواند به مبالغ بیشتری دست پیدا کند.  صاحبان کانال ها با بارگذاری ویدیوهای با کیفیت و جذاب، می توانند مخاطبین زیادی را جذب کنند. کانال هایی که دارای مخاطب بیشتری هستند، در این زمینه موفق تر می باشند.

به دلیل این که حق تولیدکنندگان محتواهای ویدیویی در این پلتفرم به هیچ عنوان ضایع نمی شود، کاربران زیادی جذب آن  می شوند. چون در سیستم جدید آپارات، قوانین و مقررات سختگیرانه ای برای بازدید های فیک در نظر گرفته شده است. برخی پارامترهای مهم در آپارات وجود دارند که موجب افزایش درآمد تولید کننده ها و ثبت امتیاز برای آن ها می شوند، از جمله ی آن پارامترها به شرح زیر هستند:

  • لایک
  • کامنت
  • دنبال کننده
  • تعداد ویدیو
  • مدت زمان مشاهده

کسب درآمد از آپارات

کسب درآمد از آپارات

کسب درآمد از آپارات چقدر است؟

تعرفه ی درآمد از آپارات، به کیفیت ویدیو، زمینه و موضوع فعالیت، میزان جذب مخاطب بستگی دارد و تیم آپارات در ازای همین موارد، به صاحبان کانال هزینه های مشخصی را پرداخت می کند. تیم آپارات با این تغییری که در سیستم خود ایجاد کرده است، باعث جذب و تشویق افراد زیادی برای تولید ویدیوهای جذاب و با کیفیت شده است. درآمد تولید کننده های آپارات به ازای میزان تماشای موفق تبلیغات محاسبه می شود. اگر کاربر حداقل 4 ثانیه از یک تبلیغ را تماشا کند، به آمار ویدیویی یک نمایش موفق اضافه می شود.

 پلتفرم آپارات میزان سود دریافتی از نمایش ویدیو را به صورت پنجاه، پنجاه تقسیم می کند. در بیشتر موارد آپارات سود حاصل را به نفع تولید کننده حساب می کند. تمامی محاسبات درآمدی کانال های موجود در آپارات به صورت سیستمی حساب می شوند، در روزهای آخر ماه، درآمد کانال ها بیشتر از روزهای عادی می شود. در حال حاضر میزان درآمد تولید کننده های ویدیویی به ازای هر بازدید، بین 7 تا 15 هزار تومان متغیر می باشد.

نحوه کسب درآمد از آپارات بر چه اساسی است؟

نحوه  کسب درآمد از آپارات به این صورت است که، شما با تولید محتوای ویدیویی، ساخت کانال های عمومی و خصوصی می توانید محتواهای ویدیویی خود را در  کانال خود بارگذاری کنید. هر اندازه کانال شما از مخاطبین بالایی برخوردار باشد، شانس تماشای ویدیوهای شما بیشتر می شود. پلتفرم آپارات با توجه به مدت زمان تماشا و میزان بازدید ویدیو، برای صاحبان کانال هزینه ای را در نظر می گیرد. بعد از تولید محتوای جذاب، برای ایجاد کانال باید حداقل 200 دنبال کننده داشته باشید. پس از نشر ویدیو تا سه ماه، مخاطبین شما باید سه هزار ساعت ویدیوهای کانال شما را تماشا کرده باشند. بعد از گذراندن موفقیت آمیز این دو مرحله، شما می توانید با آپارات، مشارکت را شروع کنید و کانال شما به درآمدزایی می رسد.  البته ذکر این موضوع از قاعده مستثنی نمی باشد که، سایت آپارات دارای قوانین و چارچوب خاصی می باشد و باید سعی کنید که در مسیر تعریف شده، همیشه قدم بردارید.

برای افزایش میزان کسب درآمد از آپارات از طریق بازدید بیشتر، باید ویدیوی شما از عناوین و موضوعات جذابی برخوردار باشند. با ایجاد تبلیغات می توانید کاربران زیادی را به عضویت در کانال خودتان جذب کنید. در صورتی که قصد تولید محتوای ویدیویی آموزشی را داشتید، توضیحات را به صورت مختصر و مفید به کاربران ارائه دهید. در غیر این صورت، کاربران ممکن است از تماشای ویدیوی شما خسته شوند. در تولید ویدیوهای خود از کاورها و افکت های جالب و متفاوت استفاده کنید تا بتوانید نظر بیننده را به سمت ویدیوهای خود جلب کنید. با رعایت این موارد می توانید، موجب افزایش تعداد مخاطبین خود شوید. هر اندازه تعداد مخاطبین شما افزایش یابد، درآمد شما هم به طبع بیشتر خواهد شد. از هشتگ های مرتبط استفاده کنید تا مخاطبین در زمان جست و جو به محتوای شما سریع تر دسترسی پیدا کنند.

کسب درآمد از آپارات

کسب درآمد از آپارات

آموزش های روش های کسب درآمد از آپارات

کسب درآمد از آپارات را می توان به روش های گوناگونی انجام داد. از جمله روش های کسب درآمد از آپارات به شرح زیر هستند:

  • کسب درآمد از طریق تولید محتوای ویدیو: یکی از متداول ترین روش های کسب درآمد از آپارات، تولید محتوای ویدیویی می باشد. با انتشار ویدیوهای جذاب و با کیفیت در کانال ها می توان به درآمد های زیادی رسید. برای تولید ویدیوهای با کیفیت، باید موضوعات جدیدی انتخاب شوند تا مخاطبین بیشتری به تماشای آن رغبت پیدا کنند. پس برای موفقیت در این راه، نیاز به ایده پردازی و خلاقیت است، چون با داشتن خلاقیت می توان ویدیوهایی که با ذائقه مخاطبان سازگار هستند را تولید کرد. در صورتی که فردی برای شروع کار توانایی های لازم را نداشته باشد و از دانش و مهارت کافی برخوردار نباشد، می تواند با گذراندن دوره های آموزشی در این زمینه، به مهارت های مورد نیاز برسد. 
  • درآمد زایی با استفاده از پخش زنده: در این روش کسب درآمد از آپارات، باید تسلط کافی را در مورد نحوه ی کار با سیستم آپارات داشته باشید، تا بتوانید با فناوری پخش زنده و ارتباط مستقیم کار کنید. استفاده از این روش می تواند در جذب مخاطبین شما بسیار تاثیرگذار باشد. قابلیتی که آپارات برای پخش زنده ی خود دارد، امکان فروش بلیت است. باید در هنگام استفاده از پخش زنده، دقت زیادی در نحوه ی تلفظ کلمات و یا شیوه ی گفتاری داشته باشید. از آن جایی که امکان ویرایش در پخش زنده وجود ندارد، کاربران می توانند کوچکترین اشتباه شما را مشاهده کنند. در صورت بروز کوچکترین ضعفی از طرف شما، مخاطبان زیادی از کانالتان ریزش پیدا خواهند کرد و این موضوع می تواند موجب کاهش درآمد شما شود. 

کسب درآمد از آپارات

کسب درآمد از آپارات

آموزش کسب درآمد از آپارات با گوشی

تمامی مواردی که با کامپیوتر برای کسب درآمد از آپارات انجام می شوند، قابل اجرا بر روی گوشی های تلفن همراه هوشمند هم هستند. برای کسب درآمد از آپارات با گوشی، تنها کافی است که یک تلفن همراه هوشمند متصل به اینترنت داشته باشید. بعد از ایجاد حساب کاربری در اپلیکیشن یا سایت آپارات، و عضویت در شبکه می توانید وارد حساب کاربری خود شده و گزینه ی تولید محتوا را انتخاب کنید. البته شرایط ورود به پنل درآمدزایی برای افراد تولید کننده ی محتوا به شرح زیر هستند:

  • داشتن حداقل 200 دنبال کننده
  • انتشار ده ویدیوی تولید شده به وسیله ی صاحب کانال
  • حداقل تماشای 3000 ساعت از کانال شما در طول 3 ماه گذشته

بعد از این که تمامی این شرایط در پنل درآمدزایی شما فعال شد، می توانید برای کسب درآمد، در پنل درآمدزایی ثبت نام کنید. قدم چهارم پس از وارد شدن به پنل درآمدزایی آپارات، در انجام برخی اقدامات و موارد مورد نیاز برای افزایش درآمد است. برای کسب درآمد بیشتر بایستی تلاش کنید تا مخاطبین بیشتری را جذب کانال خود کنید.

 کسب درآمد از آپارات

کسب درآمد از آپارات  


برای کسب اطلاعات و ایده های بیشتر اینجا کلیک کنید و عضو پیج ما شوید. 


 

ممکن است از این مطالب خوشتان بیاید



نظر خود را بنویسید

ارسال نظر