مشاوره رایگان

هنرهای خانگی پردرآمد

5.0| از 1 نظر

در این محتوا می خوام برای شما توضیحاتی در مورد هنرهای خانگی پردرآمد ارائه بدم . در صورتی که دوست دارید در این زمینه اطلاعات خود را زیاد کنید، با ما همراه باشید تا  به بررسی انواع ایده های ناب و جدید هنرهای خانگی پردرآمد بپردازیم. تا چند سال پیش، اگر بحث شغل و شاغل بودن به وسط می آمد، همه یک تصویر از کارمند بودن و یا استخدام بودن در یک کارگاه و یا فروشگاه در ذهنش ایجاد می شد. اما امروزه شغل های خانگی زیادی وجود دارند که بدون داشتن سرمایه ی زیاد می توان آن ها را عملی کرد. تنها چیزی که برای راه اندازی این مشاغل خانگی نیاز است، داشتن مهارت، خلاقیت و  استعداد و ذوق هنری می باشد. برای درآمد زایی در منزل، ایده های زیاد و متنوعی از هنرهای خانگی پردرآمد وجود دارند، که در ادامه به بررسی آن ها خواهیم پرداخت.


برای کسب اطلاعات و ایده های بیشتر اینجا کلیک کنید و عضو پیج ما شوید.


هنرهای خانگی پردرآمد شامل چه مواردی می شود؟

برای راه اندازی کسب و کارهای مرتبط با هنرهای خانگی پردرآمد باید در ابتدا اعتماد به نفس و ریسک پذیر باشید. چون شاید در اول راه، ایده های هنرهای خانگی چندان قابل اجرا نباشند، یا درآمد قابل قبولی را نداشته باشند. باید برای رسیدن کسب و کار هنری به جایگاه مناسب، صبر و تلاش زیادی داشته باشید. هنرهای خانگی پردرآمد شامل انواع ایده های استارتاپی متفاوت و گوناگونی می باشند که چند نمونه از آن ها به شرح زیر هستند:

  • ساخت زیورآلات: با پیشرفت دنیای مد، تقاضا برای استفاده از زیورآلات بسیار افزایش پیدا کرده است. تنوع زیاد در ساخت این وسایل، شانس شما را برای رسیدن به درآمد بالاتر افزایش داده است.
  • نقاشی: نقاشی نیاز به مهارت و ذوق هنری بالایی می باشد. در صورت داشتن زمینه در سبک های گوناگون نقاشی، می توان به درآمد بسیار بالایی رسید.
  • تزیین وسایل شیشه ای: نقاشی روی شیشه با ویترای هم اکنون بازار نسبتا خوبی دارد و توجه افراد زیادی را توانسته است به سمت خود جلب نماید.
  • ساخت شمع های تزئینی: شمع سازی یکی از هنرهای خانگی پردرآمد می باشد و به یکی از اکسسوری های تزئینی پرطرفدار تبدیل شده است. استفاده از شمع ها موجب قشنگ تر شدن دکوراسیون فضاهای مختلف می شوند.
  • گل سازی: بدون شک در تمامی خانه های ایرانی، حداقل یک گلدان دکوری وجود دارد. همین موضوع موجب می شود که گل سازی به یکی از هنرهای خانگی پردرآمد تبدیل شود، چون یک ایده ی درآمدزا و خوبی است.
  • طراحی لوگو: در صورت داشتن مهارت در زمینه ی طراحی متریال های برندینگ اصلی مانند لوگو می توانید با طراحی لوگو با استفاده از سیستم کامپیوتری به درآمد خیلی بالایی برسید.
  • محصولات بافتنی: کار با کاموا امروزه به یکی از هنرهای پردرآمد خانگی تبدیل شده است. چون محصولات بافتنی تنها محدود به لباس نبوده و با ایجاد خلاقیت می توان با کاموا، ایده های جدیدی را خلق کرد.
  • ساخت اسباب بازی: یکی دیگر از هنرهای خانگی پردرآمد، ساخت اسباب بازی های پارچه ای، چوبی و فلزی و نمدی می باشد.
  • بافت فرش: فرش بافی یکی از قدیمی ترین هنرهای خانگی پردرآمد است که طرفداران زیادی را در کل دنیا دارد.

 هنرهای خانگی پردرآمد

هنرهای خانگی

هنرهای خانگی پردرآمد و پرفروش در اینستاگرام

هنرهای خانگی پردرآمد و پر فروشی وجود دارند که بدون نیاز به سرمایه ی آن چنانی، تنها با مهارت و استعداد بالا و ایده های جذاب می توان در خانه، آن ها را اجرا و عملی کرد. در زیر چند نمونه از هنرهای خانگی پردرآمد را که از طریق فروش آن در اینستاگرام می توان به درآمد بالایی رسید، را معرفی می کنیم:

  • آشپزی در اینستاگرام: برای این که مهارت های آشپزی خود را در اینستاگرام به اشتراک بگذارید، می توانید از ایده های متفاوتی استفاده کنید.  نوشتن طرز تهیه ی غذا در کپشن باعث می شود که کاربران زیادی پیج شما را دنبال کنند.
  • تهیه ی کیک و شیرینی خانگی: امروزه بیشتر افراد کیک ها و شیرینی های خانگی را به خرید از مغازه های قنادی فروشی ترجیح می دهند. در صورتی که در پخت شیرینی و کیک خانگی مهارت داشته باشید، می توانید مشتریان زیادی را به سمت خود جذب کنید.
  • اکسسوری های دست ساز: یکی دیگر از هنرهای خانگی پردرآمد، تولید اکسسوری های دست ساز مانند: صابون های دست ساز، شمع سازی، سفالگری، چرم دوزی ، محصولات چوبی و مکرومه بافی و ... می باشد.
  • طراحی دوخت: در صورتی که در زمینه ی خیاطی مهارت داشته باشید، به راحتی می توانید مدل های طراحی کرده ی خود را در اینستاگرام به اشتراک گذاشته و به صورت آنلاین سفارش بگیرید. امروزه دوخت و طراحی لباس های مجلسی کودکان با استقبال زیادی روبه رو شده است و شما از این طریق می توانید به درآمد خیلی بالایی برسید.
  • عروسک سازی: یکی دیگر از هنرهای خانگی پردرآمد، عروسک سازی می باشد. برای ساخت عروسک های زیبا می توانید از پارچه، کاموا، چوب و سیم های فلزی و گچ استفاده کنید. بعد از ساخت عروسک می توانید با استفاده از اینستاگرام، آن ها را به اشتراک بگذارید و سفارش های زیادی را دریافت کنید.
  • مربی رقص: یکی دیگر از هنرهای خانگی پردرآمد آموزش رقص می باشد. در صورتی که در این زمینه استعداد و مهارت داشته باشید، می توانید در خانه  کلاس های خصوصی و یا گروهی برپا کنید و به درآمد بسیار بالایی برسید.

هنرهای خانگی پردرآمد

هنرهای خانگی پردرآمد  


برای کسب اطلاعات و ایده های بیشتر اینجا کلیک کنید و عضو پیج ما شوید. 


برای کسب درآمد از هنرهای خانگی چه باید کرد؟

کسب درآمد از هنر یک شبه رخ نمی دهد! بله، ایجاد کسب و کارهای هنری یک پروسه ی زمان بری می باشد و نیاز به  ایده ها و افکار خلاقانه و متنوعی دارد. در کل رسیدن یک کسب و کار به درآمد مستلزم یک دوره است، پس باید از صبر و تحمل کافی برای اتمام دوره برخوردار باشید. برای کسب درآمد از هنرهای خانگی می توان به صورت زیر اقدام کرد:

  • فروش آنلاین: در صورت داشتن وب سایت و یا صفحه ی اینستاگرام، می توانید اقدام به فروش آنلاین محصولات خود نمایید. هر اندازه کیفیت کار و محصولات شما بالا باشد، نگاه بیشتری به سمت هنر شما جلب می شود. این امر موجب افزایش فرصت های فروش هنرهای شما می شود. برای افزایش دنبال کننده های خود در شبکه های مجازی می توانید محصولات خود را تبلیغ کنید. برای این کار نمونه کارهای خود را به چند اینفلوئنسر فعال ارسال کنید و از آن ها بخواهید که محصولات شما را تبلیغ کنند.
  • اجرا در گالری: هنرهای خود را می توانید در نمایشگاه ها به دوستداران هنر به قیمت بالاتر بفروشید. امروزه نمایشگاه های هنری زیادی برای فروش هنرهای خانگی وجود دارند، که تنها با پرداخت اجاره ی روزانه می توانید تمامی هنرهای خود را در معرض دید عموم قرار دهید و طرفداران زیادی را جذب کرده و به فروش برسانید.
  • برگزاری کلاس های آموزشی: امروزه افراد زیادی به دنبال آموزش هنرهای خانگی پردرآمد هستند، با برگزاری کلاس های آموزشی می توانید بدون هیچ سرمایه ای به درآمد بالایی برسید. آموزش های را می توانید به صورت خصوصی و گروهی انجام دهید. امروزه به دلیل پیشرفت در علم و تکنولوژی، آموزش های مجازی خیلی بازدهی خوبی دارند، می توانید از پیج اینستاگرام خود و یا از طریق آپارات به آموزش بپردازید و در قبال آموزش مبالغ بالایی را از کارآموزان خود دریافت کنید.

هنرهای خانگی پردرآمد

هنرهای خانگی پردرآمد

هنرهای خانگی و صنایع دستی پردرآمد در مشهد

در این بخش از هنرهای خانگی پردرآمد، به بررسی هنرهای خانگی و صنایع دستی پردرآمد در مشهد می پردازیم. سالانه افراد زیادی به شهر مشهد سفر می کنند، یکی از تفریحات گردشگران در زمان سفر به مشهد این است که به  بازارهای سنتی و پاساژها رفته و از انواع صنایع دستی مشهد برای عزیزان خود سوغاتی تهیه کنند. هنرهای خانگی و صنایع دستی شهر مشهد، بسیار متنوع است مانند پوستین دوزی، گلیم و انواع فرش های دستباف و ... در  زیر به معرفی چند نمونه از هنرهای خانگی پردرآمد می پردازیم:

  • نمد بافی: یکی از هنرهای خانگی پردرآمد و صنایع دستی شهر مشهد، نمد بافی می باشد. برای این کار از پشم گوسفند استفاده می کنند و طرح های زیبایی می بافند. با نمد بافی می توان انواع کلاه و لباس و قالیچه و زیرانداز و ... تهیه کرد.
  • آیینه کاری: یکی دیگر از هنرهای قدیمی شهر مشهد، آیینه کاری می باشد. این هنر قدمت تاریخی بسیار زیادی دارد که در زمان صفویه در شهر مشهد نهادینه شده است. بیشتر افرادی که به مشهد مسافرت می کنند از انواع هنرهای دستی مانند آیینه کاری و کاشی کاری خریداری می کنند.
  • ارغوان بافی: یکی دیگر از هنرهای خانگی پردرآمد و صنایع دستی شهر مشهد، ارغوان بافی می باشد. این هنر برگرفته از طبیعت است! ارغوان نام یک درخت خود رویی است که بیشتر در اطراف مشهد رشد می کند. با استفاده از ترکه هایی آن درخت انواع سبدها و آبکش ها و محصولات دیگری را می بافند. امروزه ارغوان بافی بسیار طرفدار پیدا کرده و در بیشتر مجالس عروسی و تزیینات مراسم ها از سبدهای و دیگر لوازم بافته شده از این متریال استفاده می کنند.
  • فیروزه: به دلیل وجود معادن سنگ فیروزه در اطراف شهر مشهد، هنر سنگ تراشی به یکی از هنرهای خانگی پردرآمد برای مردم مشهد تبدیل شده است.

هنرهای خانگی پردرآمد

هنرهای خانگی پردرآمد

درآمد هنرهای خانگی به چه عواملی بستگی دارد؟

تا چند سال پیش اگر صحبتی در مورد درآمدهای خانگی می شد، اولین چیزی که ذهن ما خطور می کرد، خیاطی، قالی بافی، گلدوزی و ... بود. امروزه وضعیت خیلی فرق کرده است، شاید در گذشته، درآمد های خانگی بیشتر به درد خانم های خانه دار می خورد، ولی الان دیگر هنرهای خانگی و روش های کسب درآمد، مرد و زن نمی شناسد. هستند افراد بسیار موفقی که در خانه به درآمد بالای 50 تا 60 میلیون نفر می رسند! با داشتن حداقل مهارت ها می توانید به درآمدهای بالایی در خانه بدون صرف سرمایه ی کلانی برسید. برای شروع به کار منتظر شرایط ایده آل نباشید، به جای آن سعی کنید برای خود یک برنامه و نظم مشخصی داشته باشید تا کم کم کسب و کار خود را راه اندازی کنید.

برخی از افراد دارای ذوق و سلیقه ی هنری بالایی هستند، به طبع این افراد به سمت کارهای هنری پردرآمد می روند. این افراد به دلیل ذوق و استعداد هنری که دارند، با خلق ایده ها و کارهای هنری جذاب می توانند در مدت زمان کم به درآمد بالایی برسند. درآمد هنرهای خانگی به عوامل گوناگونی بستگی دارد، که به شرح زیر هستند:

  • داشتن پشتکار و انضباط در انجام کارها
  • توانایی ترکیب اندیشه ها و نظرات
  • داشتن قوه ی تخیل بالا برای خلق آثار تک و ناب
  • زیبا پسند بودن و داشتن سلیقه ی ناب
  • کسب معروفیت و شهرت
  • کیفیت بالا و متفاوت بودن

هنرهای خانگی پردرآمد

هنرهای خانگی پردرآمد  


برای کسب اطلاعات و ایده های بیشتر اینجا کلیک کنید و عضو پیج ما شوید. 


 

ممکن است از این مطالب خوشتان بیاید



نظر خود را بنویسید

ارسال نظر

فهیمه راستکار

فهیمه راستکار | 8/6/2023 8:04:03 PM

سلام خیلی محتوای سایت شما خوب بود ممنونم کارهای هنری درآمد خوبی داره اگه واقعا پشتکار داشته باشی من خودم سرویس آشپزخانه رو به هنرآموز ها آموزش میدم و واقعا ارکارم لذت میبرم