مشاوره رایگان

شغل اینستاگرامی

5.0| از 1 نظر

در این محتوا برای شما عزیزان، در مورد انواع نمونه های شغل اینستاگرامی مطالب و توضیحاتی را آماده کرده ایم.  در صورتی که به این موضوع علاقه مند باشید، می توانید جهت کسب اطلاعات بیشتر تا انتهای محتوا با ما همراه باشید. شغل اینستاگرامی یکی از انواع  کسب و کارهای خانگی می باشد. بیشتر افراد کار در خانه را با استفاده از پلتفرم اینترنتی، نسبت به کار در بیرون از خانه ترجیح می دهند.


برای کسب اطلاعات و ایده های بیشتر اینجا کلیک کنید و عضو پیج ما شوید.  


شغل اینستاگرامی شامل چه مواردی است؟

امروزه گسترش شغل های اینستاگرامی موجب شده است که افراد زیادی به تحقیق و بررسی نحوه ی کسب درآمد  با استفاده از این پلتفرم بپردازند. شغل های اینستاگرامی از تنوع زیادی برخوردار هستند. چند نمونه از شغل های اینستاگرامی به صورت زیر هستند:

  • کسب درآمد به وسیله ی اینفلوئنسر شدن و یا بلاگری و ...: برخی از افراد با تولید محتواهای جذابی توانسته اند که در پلتفرم اینستاگرام معروف شده و به محبوبیت بالایی میان مردم برسند. بعد از معروف شدن و جذب تعداد بالای فالوور واقعی، فضای درآمد زایی برای این افراد ایجاد شده است. بلاگرها و اینفلوئنسرها حوزه های کاری متفاوتی دارند که در قبال دریافت هزینه هایی اقدام به تبلیغ محصولات انواع برندها می کنند.
  • صفحات تولید محتوای طنز و خنده دار: با تولید محتوای طنز و کمدی می توان مخاطبین زیادی را جذب کرد. هر اندازه تعداد مخاطبین واقعی بیشتر شود و این پروسه به سمت معروف شدن برود، فرصت درآمدزایی برای این صفحات شروع می شود. بیشتر درآمدزایی این پیج ها از طریق قبول تبلیغات است. میزان دستمزد تبلیغات هم بستگی به بازدهی تبلیغ و تعداد فالوورها دارد.
  • صفحات فروشگاهی: پیج های آنلاین شاپ محصولات داخلی و یا خارجی، یکی دیگر از انواع شغل های اینستاگرامی می باشد. برای راه اندازی صفحات فروشگاهی می توان از ایده های بسیار زیادی استفاده کرد، برخی از افراد برای توسعه ی کسب و کار خانگی، صفحه ی اینستاگرامی برای خود باز می کنند و از طریق آن محصولات خود را به فروش می رسانند.
  • ادمین صفحات اینستاگرامی: یک نمونه از شغل اینستاگرامی پردرآمد و بی دردسر، ادمین صفحات اینستاگرامی می باشد. ادمین اینستاگرام وظیفه ی اداره کردن پیج را دارد، به این صورت که با برقراری ارتباط، می تواند تاثیر زیادی را در جذب و نگهداری مخاطبین در صفحه داشته باشد. برخی از ادمین ها، وظیفه ی های دیگر علاوه بر خواندن دایرکت ها و پاسخگویی به سوالات را دارند. از جمله ی دیگر وظایف آن ها در طراحی پست ها، تولید محتوا و مدیریت تبلیغات است.
  • کپی رایتر یا همان نویسنده ی تبلیغات: یک نمونه ی دیگر از شغل اینستاگرامی، کپی رایتر یا طراحی تبلیغ است. بعضی از صفحات اینستاگرامی برای بهتر و بیشتر دیده شدن در این پلتفرم، اقدام به طراحی تبلیغات در مورد صفحه ی خود می کنند. هر اندازه متن کوتاه تر و از تاثیرگذاری بالاتری برخوردار باشد، به همان اندازه مخاطب جذب تبلیغ می شود.
  • متخصص در حوزه ی روابط عمومی: متخصصین حوزه ی روابط عمومی، وظیفه ی طراحی و تعیین سیاست ها و استراتژی های صفحات برای بازاریابی محصولات و برندینگ شدن را دارند.

شغل اینستاگرامی

شغل اینستاگرامی

شغلهای اینستاگرامی پولساز

یکی از مهم ترین چالش های زندگی برای هر فردی داشتن یک شغل مناسب و کسب درآمد از آن می باشد. شغلی که بتواند از طریق درآمد آن نیازهای مالی خود را برطرف کند. امروزه پلتفرم اینستاگرام به یک فرصتی جهت کسب درآمد تبدیل شده است. افراد به راحتی می توانند از طریق آن برای خود کسب و کاری راه اندازی کرده و مشغول به کسب درآمد شوند. شغل های متنوع و زیادی در پلتفرم اینستاگرام وجود دارند که همه ی مردم بدون محدودیت سنی می توانند با حضور در اینستاگرام و استفاده از ایده ها و استراتژی های جذاب به درآمد خوبی برسند. شغل های اینستاگرامی متنوع، با فروش و یا ارائه ی خدمات به صورت حضوری و یا غیر حضوری  موجب شده اند که بیشتر مردم در کنار داشتن شغل ثابت، از این پلتفرم هم به عنوان منبع درآمد دوم استفاده کنند.

شغل اینستاگرامی از انعطاف بسیار بالایی برخوردار است. همه ی افراد با داشتن کمی خلاقیت و نوآوری می توانند محصولات و خدمات خود را به افراد دیگر معرفی کرده و به فروش برسانند. برخی از  شغل های پولساز اینستاگرامی به شرح زیر هستند:

  • تولید کننده ی محتواهای طنز و کمدی
  • صفحات آموزش کسب درآمد از اینستاگرام با تولید محتوا
  • پیج های فروشگاهی
  • واینر
  • سفیر برند شدن

شغل اینستاگرامی

شغل اینستاگرامی


 برای کسب اطلاعات و ایده های بیشتر اینجا کلیک کنید و عضو پیج ما شوید.   


شغل اینستاگرامی بدون سرمایه

برای داشتن شغل اینستاگرامی نیازی به سرمایه نبوده و افراد می توانند از فضای اینستاگرام در منزل خود تنها به وسیله ی یک تلفن همراه هوشمند متصل به اینترنت درآمدزایی داشته باشند. ساعات خاصی برای شغل اینستاگرامی وجود ندارد و هر فرد می تواند با توجه به شرایط خود، اقدام به فعالیت کند. برای ایجاد یک شغل اینستاگرامی بدون سرمایه، تنها چیزی که لازم است، داشتن یک تلفن همراه متصل به اینترنت است.  انواع کارهای اینستاگرامی  بدون سرمایه به شرح زیر هستند:

  • فروش کالا: در زمان های گذشته، افراد برای فروش محصولات خود، نیاز به رهن و اجاره کردن مغازه داشتند. ولی امروزه با استفاده از پلتفرم اینستاگرام می توان یک فروشگاه مجازی برای خود راه اندازی کرد. با چیدمان جذاب و استفاده از رنگ های متناسب در پست می توان ویترینی زیبا از محصولات را در اختیار عموم قرار داد. در حال حاضر بیشتر مردم خریدهای آنلاین و اینترنتی را به جای صرف ساعت ها زمان، برای پیدا کردن جنس موردنظر ترجیح می دهند. آن ها با بررسی اجناس و قیمت های آن می توانند به راحتی از خانه اقدام به خرید نمایند.
  • عکاسی: یکی دیگر از شغل های اینستاگرامی بدون سرمایه، عکاسی می باشد. در صورتی که مهارت بالایی در عکس گرفتن دارید، می توانید در اینستاگرام به درآمد بالایی برسید. اگر تصاویر شما از کیفیت بالایی برخوردار باشد و در انتخاب آن ها کمی خلاقیت به خرج دهید، افراد زیادی به سراغ تصاویر شما خواهند آمد.
  • فروش محصولات ارگانیک: امروزه افراد محصولات غذایی ارگانیک و خانگی را برای داشتن رژیم غذایی سالم تر، نسبت به غذاهای آماده و کنسروی ترجیح می دهند. اگر از مهارت آشپزی برخوردار باشید، به راحتی می توانید با تهیه ی محصولات خانگی ارگانیک، نظیر: لواشک، کالباس های خانگی، ترشی ها و میوه های خشک و ... به درآمد بالایی برسید. اگر کیفیت محصولات شما بالا باشد، روز به روز تقاضا از طرف مشتریان هم بیشتر می شود.
  • طراحی لباس: یکی دیگر از شغل های پر درآمد اینستاگرامی که نیازی هم به سرمایه ندارد، طراحی لباس است. اگر در این زمینه از تخصص کافی برخوردار باشید، با طراحی لباس ها و اشتراک گذاری نمونه کارهای خود می توانید نظر افراد زیادی را به سمت خود جذب کنید.

شغل اینستاگرامی

شغل اینستاگرامی

بهترین شغل اینستاگرامی در ایران

  • برند سازی در اینستاگرام: امروزه اکثر بلاگرهایی که محبوبیت بالایی دارند، از طریق برند سازی پول های زیادی را دریافت می کنند. این افراد به دلیل محبوبیتی که در میان مخاطبین خود دارند و اعتماد آن ها را توانسته اند به خود جلب کنند، شروع به برندسازی می کنند. به این صورت که یک محصولی را با برند خود تولید می کنند و برای فروش در اختیار مخاطبین خود قرار می دهند.
  • آموزش و تدریس: در حال حاضر، بهترین شغل اینستاگرامی در ایران آموزش و تدریس است. در صورتی که برای آموزش دارای مهارت و تخصص خاصی هستید، می توانید از پلتفرم اینستاگرامی مشغول به این شغل باشید. آموزش زمینه های زیادی دارد، مانند آموزش آشپزی، آموزش تولید محتوا، آموزش رقص، آموزش های درسی و ...
  • واینر شدن: واینر به افرادی گفته می شود که در اینستاگرام شروع به تولید محتوای ویدیویی طنز و کمدی می کنند. واینرها معمولا به دلیل این که طنز پردازان شبکه های مجازی هستند، از تعداد مخاطبین بالایی برخوردار می شوند. واینرها به دلیل فالوور بالایی که دارند، برای تبلیغات مبالغ زیادی دریافت می کنند.
  • افیلیت مارکتینگ: افیلیت مارکتینگ یا همکاری در فروش، به کسب و کاری گفته می شود که با فروش محصولات دیگران به درآمد زایی می توان رسید. چنان چه محصول برای فروش و یا خدماتی برای عرضه ندارید می توانید از طریق فروش محصولات سایر سایت ها و پیج های اینستاگرامی سود بالایی را به دست بیاورید.  

 شغل اینستاگرامی

شغل اینستاگرامی

معرفی شغل اینستاگرامی دایرکتور

شرکت ها و مشاغلی که خدمات و محصولات خود را در فضای اینستاگرام به فروش می رسانند، باید اقدام به پاسخگویی سریع به پیام های دایرکت اینستاگرام بدهند. چون از طریق پیام های دایرکت است که آن ها محصولات خود را به فروش می رسانند. همین امر موجب شده است که دایرکتور به عنوان یکی  شغل اینستاگرامی تبدیل شود. دایرکتور وظیفه ی ارسال پیام های تبلیغاتی به مشتریان را دارد. شغل اینستاگرامی دایرکتور به صورت دورکاری بوده و  نیاز به بررسی 24 ساعته ی تمامی مسیج های ارسال شده به دایرکت و کامنت ها را دارد. همین پاسخگویی سریع به دایرکت ها موجب ایجاد حس اعتماد در مخاطبین می شود. کار دایرکتور زمانی سنگین می شود که یک پست و یا استوری به وسیله ی ادمین اینستاگرام در راستای ارائه ی خدمات و یا معرفی محصول در صفحه گذاشته می شود.  

چون سیل عظیمی از پیام ها به کامنت ها و یا دایرکت از طرف مخاطبین ارسال می شود. دایرکتور باید تک تک به تمامی این پیام ها با لحنی هوشمندانه جواب دهد، تا مشتریان بالقوه را بتواند به مشتریان بالفعل تبدیل کند. شغل اینستاگرامی دایرکتور باید از مهارت های نیروی پاسخگویی برخوردار باشد. مهارت های نیروی پاسخگوی دایرکت شامل تخصص های فردی و ویژه ای است که به صورت زیر می باشند:

  • از سرعت تایپ بالا هنگام کار با کیبورد برخوردار باشد.
  • ایده پرداز بوده و از خلاقیت و نوآوری بالایی برخوردار باشد.
  • منظم و دقیق و از همه مهم تر مسئولیت پذیر باشد.
  • تسلط کافی را به پلتفرم اینستاگرام داشته باشد
  • قواعد نگارش متن را بلد بوده و توانایی نویسندگی داشته باشد.
  • آشنا به متدهای جدید پاسخگویی سریع به دایرکت ها و پیام ها باشد.

بازار کار شغل اینستاگرامی دایرکتور بالا بوده و تقاضا برای فعالیت دایرکتوری از طرف متقاضیان روز به روز در حال افزایش است. میزان دستمزد و درآمد یک دایرکتور اینستاگرامی بستگی به مهارت ها و تجربه های فردی بوده و هر اندازه در رونق پیدا کردن کسب و کار نقش داشته باشد، به دستمزد او افزوده می شود. در حال حاضر حداقل میزان دستمزد دایرکتور با حقوق پایه ی وزارت کار می باشد.

شغل اینستاگرامی

شغل اینستاگرامی  


برای کسب اطلاعات و ایده های بیشتر اینجا کلیک کنید و عضو پیج ما شوید.   


 

ممکن است از این مطالب خوشتان بیاید



نظر خود را بنویسید

ارسال نظر

نیما یوسفی

نیما یوسفی | 12/9/2023 4:55:29 PM

عالیه