مشاوره رایگان

کسب درآمد از طریق یوتیوب

| از 0 نظر

در این محتوا، به نحوه ی کسب درآمد از طریق یوتیوب پرداخته ایم. به این صورت که در ادامه، به بررسی واقعی بودن درآمد یوتیوب، چگونگی انجام کار، میزان درآمد یوتیوبرهای ایرانی و آموزش های لازم در این راستا خواهیم پرداخت. اگر علاقه مند به این موضوعات هستید  و می خواهید دانش خود را در این زمینه افزایش دهید و با  تمام روش ها و راه های چگونگی کسب درآمد از یوتیوب آشنا شوید، تا انتهای محتوای همراه ما باشید.


 برای کسب اطلاعات و ایده های بیشتر اینجا کلیک کنید و عضو پیج ما شوید.    


آیا کسب درآمد از طریق یوتیوب واقعی است؟

پاسخ این سوال که آیا کسب درآمد از طریق یوتیوب واقعی است؟ بسیار واضح و شفاف می باشد. کاربران ایرانی می توانند در هر کجای کشور که هستند، به درآمد دلاری از طریق پلتفرم یوتیوب برسند. کسب درآمد از این پلتفرم امروزه آرزوی خیلی از علاقه مندان به درآمد دلاری می باشد. قطعا کسب درآمد از طریق یوتیوب به دلیل این که به دلار است، کاربران ایرانی را به میزان  درآمد بالایی خواهد رساند. برای رسیدن به درآمد از این پلتفرم باید برخی مراحل را طی کرد تا به رشد کافی رسید.

 از جمله ی این مراحل در تعداد مخاطبان می باشد که باید به 1000 نفر عضو فعال برسد و میزان تماشای ویدیوها در طول یک سال  بالای 4000 دقیقه شده باشد. به این صورت که اگر شما ده ویدیو داشته باشید و هر کدام از این ویدیوها 4 و نیم  دقیقه باشد، باید بیش از صد نفر آن ها را در طول یک سال، تا انتهای ویدیو دیده باشند تا در مجموع چهار هزار و نیم دقیقه از ویدیو های شما بازدید بخورد.

ولی تنها مشکلی که در این راستا وجود دارد، این است که کاربران ایرانی  در صورتی که ساکن ایران باشند، برای رسیدن به درآمد دلاری باید یک مسیر دشواری را طی نمایند. برای درآمد زایی از این پلتفرم نیاز به یک حساب کاربری گوگل ادسنس می باشد. یکی از مشاغل پردرآمد  و جذاب اینترنتی، کسب درآمد از طریق یوتیوب است، چون تولید محتوا در این پلتفرم به وسیله ی ویدیو می باشد. در حال حاضر یکی از بهترین ابزارهای ارتباطی در سراسر جهان، ویدیو است. یوتیوب در ازای دیده شدن هر کدام از ویدیوها به کاربران خود بعد از رسیدن به حد نصاب درآمد زایی، مبالغی در نظر می گیرد. البته این روزها، درآمدزایی از طریق یوتیوب کمی دشوارتر شده است، چون قوانین موجود برای کاربران بلاگر کمی دشوارتر شده است. 

کسب درآمد از طریق یوتیوب

کسب درآمد از طریق یوتیوب

کسب درآمد از طریق یوتیوب چگونه است؟

زمانی که بحث کسب درآمد از طریق یوتیوب به میان می آید، بیشتر مردم فکر می کنند که اگر در این پلتفرم یک کانالی راه اندازی کنند و از طریق آن ویدیوهای خود را به اشتراک بگذارند، می توانند به همین سادگی از طریق بازدید ویدیوهای خود، به درآمد بالا و دلاری برسند. در صورتی که رسیدن به درآمد از طریق یوتیوب مستلزم طی کردن مراحلی می باشد و این مراحل ممکن است اندکی زمان بر و سخت باشند.

با وجود این که کسب درآمد از طریق یوتیوب راه سختی بوده و دشواری های مربوط به خود را دارد، ولی شدنی است. البته تنها راه کسب درآمد از طریق یوتیوب این روش نبوده و روش ها و راه های متعدد دیگری هم برای پول درآوردن از این پلتفرم وجود دارند. همانگونه که می دانید ایرانی ها برای استفاده از یوتیوب تحریم هستند و اگر قصد کسب درآمد از ایران را داشته باشید، مسیر سختی را در پیش رو خواهید داشت. به این صورت که بعد از رسیدن به میزان بازدید از ویدیو به حد نصاب و داشتن حداقل 1000 مخاطب می توانید به درآمد برسید. کسب درآمد از یوتیوب مستلزم داشتن حساب گوگل ادسنس می باشد.

در صورتی که در ایران ساکن باشید، نمی توانید حساب گوگل ادسنس ایجاد کنید، چون نیاز به آدرس واقعی در کشوری غیر از ایران دارد. در صورتی که فردی خارج از ایران سراغ داشته باشید که مورد اطمینان باشد، می توانید از او خواهش کنید که یک حساب گوگل ادسنس برای شما ایجاد نماید. در این صورت شما می توانید کسب درآمد از طریق یوتیوب را شروع کنید. البته در همین راستا ذکر این موضوع از قاعده مستثنی نمی باشد که در این زمینه به هیچ عنوان نمی توان یوتیوب را دور زد. پس فکر این را که بخواهید با سرور مجازی و اطلاعات جعلی این کار را انجام دهید را از سرتان بیرون بیندازید. چون الگوریتم های یوتیوب بسیار پیشرفته می باشند و حساب شما را ممکن است غیر فعال کنند. این کار تمامی زحمات شما را ممکن است بر باد دهد. برای پیشرفت در این مسیر و کسب درآمد همیشه سعی کنید که از راه قانونی و اصولی پیش بروید.

کسب درآمد از طریق یوتیوب

کسب درآمد از طریق یوتیوب


 برای کسب اطلاعات و ایده های بیشتر اینجا کلیک کنید و عضو پیج ما شوید.    


کسب درآمد از طریق یوتیوب با گوشی

در این بخش از کسب درآمد از طریق یوتیوب، به بررسی انجام این کار به وسیله ی تلفن های همراه هوشمند می پردازیم. یوتیوب یکی از بسترهای مناسب برای کسب درآمد می باشد، به دلیل دلاری بودن درآمد این پلتفرم، افراد زیادی در این محیط به فعالیت می پردازند. برای فعالیت در این پلتفرم می توان هم از گوشی تلفن همراه استفاده کرد و هم از کامپیوتر. برای فعال سازی یوتیوب و کسب درآمد از طریق آن باید یک تلفن همراه هوشمند داشته باشید. سپس برنامه ی یوتیوب را برای گوشی مورد نظر خود دانلود نمایید. بعد از دانلود باید از ابزار تغییر IP برای ورود استفاده کنید.

 برای ایجاد کانال در یوتیوب باید اول فیلتر شکن را فعال کرده و بعد اپ یوتیوب را باز کنید. بعد از باز کردن برنامه ی یوتیوب بر روی بخش اکانت کلیک نمایید. صفحه ی اکانتی که باز می شود، اسم مورد نظر را برای حساب کاربری خود انتخاب کنید. در ادامه پسورد را وارد کرده و بر روی گزینه ی Next و Agree را کلیک کنید. 

با انجام این مراحل شما یک حساب کاربری برای کسب درآمد از طریق یوتیوب ایجاد کرده اید. صفحه ای که به روی شما باز می شود دارای یک آیکن دوربین مانندی است که با کلیک بر روی آن دو پیشنهاد نشان داده می شود. این پیشنهاد ها تحت عنوان زنده و ضبط هستند. در صورتی که شما ویدیوی آماده داشته باشید، می توانید از قسمت پایین ویدیوی مورد نظر خود را انتخاب کنید، بعد برای آن یک عنوان تعیین نمایید. بعد از این مراحل می توانید گزینه ی ایجاد کانال را انتخاب کرده تا برای شما کانال ساخته شود. سپس برای افزودن جزئیات ویدیو برای شما یک صفحه ای باز می شود که می توانید برای بازدید افراد بیشتر، حالت عمومی را انتخاب کنید. بعد از آپلود شدن ویدیو، شما می توانید ویدیوی خود را در کانال خود مشاهده نمایید.

کسب درآمد از طریق یوتیوب

کسب درآمد از طریق یوتیوب

میزان درآمد یوتیوبر های ایرانی

  • آریا کئوکسر ( Aria Keoxer) :یکی از پردرآمد ترین یوتیوبر های ایرانی، آریا می باشد که در حال حاضر در ترکیه زندگی می کند. آریا یکی از قدیمی ترین افرادی است که در یوتیوب فعالیت دارد. این فرد روزانه ویدیو بارگذاری می کند و همین امر موجب شده که 144 هزار دنبال کننده داشته باشد. میزان درآمد یوتیوب آریا در ماه بین 3000 هزار تا 310000 هزار یورو متغیر است.
  • آروین شو ( Rwin Show ): آروین هم اکنون دارای 35 هزار سابسکرایب می باشد. آروین که یکی از موفق ترین یوتیوبر های ایرانی است، در سوئد زندگی می کند و یک کانال گیمینگ دارد. میزان درآمد این شخص در مان چیزی بین 2500 یورو می باشد.
  • اسکیل وید ( SkillVid ): امیر عباس عبدالعلی یکی از ایرانیان موفق در یوتیوب می باشد که با ایجاد یک کانال آموزشی به نام اسکیل وید، اقدام به آموزش یوتیوب و ادیت ویدیوها در گوشی و ... می پردازد.این شخص نزدیک به 1000 یورو در ماه درآمد دارد.
  • موبونیوز ( Mobo News ): موبونیوز کانالی است که توسط یک ایرانی مدیریت می شود. در این کانال به بررسی موضوعاتی از قبیل گجت های تکنولوژی و موبایل ها پرداخته می شود. این کانال در ماه نزدیک به 3500 یورو درآمد دارد.
  • کیودی پای ( KewDiePie p): کیودی پای یک کانال سرگرمی می باشد. صاحب این کانال که یک ایرانی به نام کیان می باشد در آمریکا زندگی می کند. این فرد در حال حاضر 101 هزار دنبال کننده دارد. درآمد این کانال به صورت میانگین بین 1000 تا 10000 یورو متغیر است.
  • میا پلیز (Mia Plays ): میا پلیز که یکی از پردرآمدترین یوتیوبر های ایرانی می باشد در کانادا زندگی می کند. کانال او 129 هزار دنبال کننده دارد که میزان درآمدش در ماه بین 2000 تا 20000 هزار یورو متغیر است.
  • فرشاد سایلنت :( farshad silent )فرشاد یکی دیگر از یوتیوبر های موفق ایرانی می باشد که در حال حاضر در سوئد زندگی می کند. فرشاد نسبت به سایر یوتیوبرها رشد خیلی قوی و سریعی داشته است. در حال حاضر او نزدیک به 115 هزار مخاطب دارد. دلیل بیشتر بودن سابسکرایب فرشاد این است که به صورت روزانه در کانال خود ویدیو قرار می دهد. چون ویدیوهایش بسیار جذاب و سرگرم کننده است، بازدید بالایی از این ویدیوها می گیرد. میزان درآمد او ما بین 2000 تا 29000 یورو متغیر است.

 کسب درآمد از طریق یوتیوب

کسب درآمد از طریق یوتیوب

آموزش کسب درآمد از طریق یوتیوب

کسب درآمد از طریق یوتیوب همان گونه که قبلا به آن اشاره کردیم، مستلزم انجام برخی مراحلی می باشد که به شرح زیر هستند:

  • قدم اول: اولین قدم برای کسب درآمد از طریق یوتیوب، ایجاد یک کانال می باشد. ایجاد کانال منبع حضور شما در یوتیوب به حساب می آید. در انتخاب نام کاربر نهایت دقت را داشته باشید و سعی کنید نام کاربری منحصر به فرد و ساده ای را انتخاب نمایید. این امر موجب می شود که کاربران شما را به خاطر بسپارند. البته نام کاربری قابل تغییر بوده و می توانید آن را هر زمان خواستید تغییر دهید.
  • قدم دوم: دومین گام برای کسب درآمد از طریق یوتیوب تولید محتوای با کیفیت و بارگذاری آن در کانال می باشد. البته باید دقت کنید که ویدیویی که تولید می کنید چندان طولانی و حوصله سر بر نباشد. برای موفقیت در کسب درآمد از یوتیوب سعی کنید که حضور ثابتی داشته باشید، چون غیبت ها و وقفه های طولانی مدت موجب می شود که کانال شما فراموش شود. حضور مستمر در بارگزاری محتوا موجب می شود که مخاطبان دائمی پیدا کنید. البته سعی کنید به هر کدام از محتواهای خود، برچسب و کلمه ی کلیدی مختصر و جذابی اضافه کنید تا محتوای شما در قسمت جست و جوی افراد دیده شود.
  • قدم سوم: سومین قدم برای کسب درآمد در جذب مخاطب می باشد. اگر به بارگذاری محتواهای با کیفیت خود ادامه دهید، قطعا مخاطبان زیادی را جذب خواهید کرد. سعی کنید با مخاطبان خود تعامل ایجاد کنید و به کامنت ها و نظرات آن ها جواب دهید.
  • قدم چهارم: در این گام می توانید از ویدیوهای خود کسب درآمد نمایید. به این صورت که باید گزینه ی درآمد زایی را فعال کنید. یوتیوب بعد از کسب اطمینان از کپی رایت نبودن ویدیوهای شما، تبلیغات را وارد ویدیوها می کند.
  • قدم پنجم: در این مرحله باید تمامی شرایط لازم را فراهم کنید. به شرایط مورد نیاز که شامل هزار بیننده و چهار هزار ساعت بازدید از ویدیوها می باشد، در مطالب بالاتر اشاره کردیم.
  • قدم ششم: ششمین مرحله برای کسب درآمد از طریق یوتیوب، انجام تنظیمات گوگل ادسنس می باشد. برای این کار باید بیش از 18 سال سن داشته باشید. در این قسمت حساب بانکی و آدرس پستی معتبر و اطلاعات دیگری را باید ارائه دهید تا شخصیت حقیقی شما شناسایی شود. بعد از اتمام این مرحله شما می توانید بر مبنای کلیک بر تبلیغات و مبنای بازدید درآمد کسب کنید.

 کسب درآمد از طریق یوتیوب

کسب درآمد از طریق یوتیوب

جمع بندی

در صورتی که قصد کسب درآمد از طریق یوتیوب را داشته باشید، تمامی موارد ذکر شده در این محتوا می تواند به شما در این زمینه کمک کند. در صورتی که مهارت و توانایی تولید محتواهای ویدیویی را در خود می بینید، فرصت را از دست نداده و هر چه سریع تر از این پلتفرم، فعالیت خود را شروع کنید. هر اندازه موضوع و محتواهای جذابی را تولید کنید، به همان اندازه موفقیت شما در این پلتفرم تضمینی تر می شود. پس به دنبال ایده های جدید برای تولید محتوا باشید و از تمامی روش های ذکر شده استفاده کنید.


 برای کسب اطلاعات و ایده های بیشتر اینجا کلیک کنید و عضو پیج ما شوید.   


 

ممکن است از این مطالب خوشتان بیاید



نظر خود را بنویسید

ارسال نظر