مشاوره رایگان

کسب درآمد از طریق تبلیغات

| از 0 نظر

در این محتوا برای شما مطالبی را در مورد نحوه ی کسب درآمد از طریق تبلیغات آماده کرده ایم. در صورتی که قصد کسب درآمد از طریق تبلیغات را داشته باشید، با ما همراه شوید. چون در ادامه قرار است به بررسی نحوه ی کسب درآمد از طریق تبلیغات کلیکی، تبلیغات اینستاگرامی، تبلیغات گوگلی و... بپردازیم.


 برای کسب اطلاعات و ایده های بیشتر اینجا کلیک کنید و عضو پیج ما شوید. 


 کسب درآمد از طریق تبلیغات در اینستاگرام

کسب درآمد از طریق تبلیغات در اینستاگرام از بازدهی بسیار بالایی برخوردار است. از آن جایی که اینستاگرام یکی از بزرگترین جامعه ی اجتماعی می باشد که از جمعیتی بالغ بر 300 میلیون نفر برخوردار است. همین موضوع موجب شده تا این پلتفرم به یک بستر مناسبی جهت کسب درآمد تبدیل شود. روش های بسیار زیادی برای کسب درآمد از اینستاگرام وجود دارد. افراد زیادی هستند که با استفاده از روش های کسب درآمد در اینستاگرام درآمد بسیار بالایی دارند. پردرآمد ترین روش برای کسب درآمد از این پلتفرم، تبلیغات برای پیج ها  و سایر برندها می باشد. برندهای بسیار زیادی هستند که در اینستاگرام شروع به فعالیت کرده اند و کسب و کار خود را در انواع زمینه ها مانند محصولات، خدمات و ... راه اندازی کرده اند. این برندها برای افزایش رونق خود نیاز به معرفی محصولات و خدمات خود از طریق صفحات پرمخاطب به کاربران هدف خود دارند.

 صفحاتی که از تعداد مخاطبان بالا و واقعی برخوردار باشد و تعامل کاربران در آن زیاد باشند، بهترین گزینه ها برای انجام تبلیغات می باشد. اینفلوئنسرها که افراد تاثیر گذاری هستند، می توانند با اعتمادی که از مخاطبان خود جلب کرده اند، با انجام تبلیغات به درآمد بسیار بالایی دست پیدا کنند. البته در همین راستا ذکر این موضوع از قاعده مستثنی نمی باشد که تعداد بالای فالوور برای تبلیغات ملاک نمی باشد. ملاک اصلی برای تبلیغات میزان بازدهی و تعامل صفحات پر مخاطب می باشد. خود تبلیغات در اینستاگرام دارای روش های مختلفی می باشد که چند نمونه از آن به شرح زیر است:

  • برند سازی در اینستاگرام: شرکت ها و فروشگاه های زیادی وجود دارند که برای برند سازی محصولات خود هزینه های زیادی می کنند. با انجام تبلیغات برای این شرکت های تازه کار می توان به درآمد بالایی دست پیدا کرد.
  • اشتراک گذاری لینک سایت های مختلف: از دیگر روش های کسب درآمد از طریق تبلیغات در اینستاگرام، اشتراک گذاری لینک سایت های مختلف می باشد.
  • کسب درآمد از طریق تبلیغات در استوری: صفحاتی که استوری های آن ها بازدید بالایی دارند، از پتانسیل درآمد بالایی برخوردار هستند. این صفحات می توانند با کسب درآمد از طریق تبلیغات مبالغ بالایی دریافت کنند.

کسب درآمد از طریق تبلیغات

کسب درآمد از طریق تبلیغات

کسب درآمد از طریق تبلیغات کلیکی

یکی از محبوب ترین روش های کسب درآمد از طریق تبلیغات کلیکی برای کاربران اینترنتی می باشد. به این صورت که کاربران با کلیک بر روی تبلیغات مختلف و تماشای آن ها می توانند مبالغی را دریافت نمایند. انجام این کار نیازی به تخصص و مهارت خاصی نبوده و یکی از روش های کسب درآمد ساده و بی دردسر به شمار می آید. در این روش تبلیغاتی، برخی وب سایت هایی هستند که به عنوان یک واسطه بین کاربران و تبلیغ کننده ها عمل می کنند و موجب جذب ترافیک بیشتر وب سایت ها می شوند. به این صورت که تبلیغ کننده هایی که قصد افزایش ترافیک سایت خود را دارند از این وب سایت ها کمک می گیرند. این وب سایت ها به کاربران در ازای بازدید از تبلیغات، مبالغی را در نظر می گیرد و به حساب بانکی آن ها واریز می کند.

برای کسب درآمد از طریق تبلیغات کلیکی نیازی به مهارت خاصی نبوده و با عضویت در وب سایت های PTC می توان به درآمد رسید. تنها تجهیزات مورد نیاز برای کسب درآمد از طریق تبلیغات کلیکی، یک کامپیوتر و یا لپ تاپ متصل به اینترنت می باشد. کسب درآمد از طریق تبلیغات کلیکی یکی از راحت ترین روش های کسب درآمد آنلاین می باشد که مزایای زیادی هم دارد. افرادی که قصد کسب درآمد از این روش را دارند، می توانند در عرض چند ثانیه هزینه ای را از طریق تماشای تبلیغات کسب نمایند.  همین طور کاربران در حین کسب درآمد می توانند منابع جدیدی را کشف کرده و از آن ها بهره ببرند. چون کاربرانی که روی تبلیغات وب سایت های PTC کلیک می کنند می توانند محصولات جدید و کارآمدی را هم بر اساس علاقه مندی های خود پیدا کنند.

البته برخی وب سایت های متقلب و کلاهبرداری هم در زمینه ی PTC وجود دارند که اقدام به سوء استفاده از کاربران می کنند. باید در انتخاب پلتفرم های کلیکی نهایت دقت را داشته باشید تا در زمان دریافت دستمزد متضرر نشوید.

کسب درآمد از طریق تبلیغات

کسب درآمد از طریق  تبلیغات


 برای کسب اطلاعات و ایده های بیشتر اینجا کلیک کنید و عضو پیج ما شوید. 


 کسب درآمد از طریق تبلیغات گوگل

کسب درآمد از طریق تبلیغات گوگل یکی دیگر از روش های راحت کسب درآمد آنلاین می باشد.  انجام تبلیغات در گوگل و نمایش وب سایت ها در لینک های اول موتورهای جست و جو موجب رشد وب سایت و افزایش بازدهی آن می شود. گوگل با ارائه ی برخی سرویس ها به کاربران این امکان را فراهم آورده است که با استفاده از آن ها اقدام به درآمدزایی نمایند. یکی از این امکانات گوگل ادسنس می باشد. افراد زیادی هستند که با استفاده از گوگل ادسنس درآمدزایی می کنند. گوگل ادسنس یک شبکه ی تبلیغاتی بوده که موجب می شود که به صورت مستقیم وب سایت مورد نظر به تبلیغ کننده وصل شود.

 گوگل ادسنس متعلق به موتور جست و جوی گوگل می باشد. افرادی که قصد کسب درآمد از طریق تبلیغات گوگل را دارند، می توانند در ازای هر کلیک کاربر بر روی تبلیغات نمایش داده شده در سایت شما انجام می شود، مقداری پول دریافت کنند. از آن جایی که بازدهی تبلیغات گوگل ادسنس بسیار بالا می باشد، تعداد بازدید کننده هایی که بر روی تبلیغات کلیک می کنند، بیشتر بوده و همین موضوع موجب افزایش درآمد وب سایت ها از تبلیغات می شود.  کسب درآمد از طریق تبلیغات گوگل ادسنس خیلی راحت می باشد.

برای کسب درآمد تنها کافی است که کاربران بر روی تبلیغی که شما در سایت خود به نمایش می گذارید، کلیک کنند. شما می توانید با داشتن یک وب سایت و نمایش تبلیغات درآمد نامحدود داشته باشید. کسب درآمد از طریق تبلیغات گوگل بستگی به سه فاکتور مهم دارد که به شرح زیر است:

  • CPC: این فاکتور اشاره به کسب درآمد افراد در ازای هر کلیک کاربر دارد. به این صورت که افرادی که وب سایت تبلیغاتی دارند، با هر کلیک مخاطبان خود، مقداری پول می توانند دریافت کنند.
  • CTR: این فاکتور اشاره به میزان کلیک بازدیدکننده های نسبت به تماشای تبلیغ در وب سایت شما دارد. هر اندازه تبلیغ شما از میزان بازدید بیشتری برخوردار باشد، هزینه ی دریافتی شما بیشتر خواهد شد.
  • :RPM این فاکتور اشاره به میزان دفعات نمایش تبلیغات در سایت به ازای هر هزار impression دارد. به این صورت که، میزان درآمد را به تعداد دفعاتی که تبلیغ در وب سایت شما نمایش داده می شود تقسیم کرده و سپس نتیجه ی حاصل را در هزار ضرب نمایید.

کسب درآمد از طریق تبلیغات

کسب درآمد از طریق  تبلیغات

کسب درآمد از طریق تماشای تبلیغات واقعیت دارد؟

سوالی که ذهن بیشتر افرادی که قصد کسب درآمد از طریق تبلیغات را دارند، درگیر می کند، این است که کسب درآمد از طریق تماشای تبلیغات واقعیت دارد؟ با ما همراه باشید تا با هم به پاسخ این سوال دست پیدا کنیم. اپلیکیشن ها و وب سایت های متعدد و زیادی هستند که در ازای مشاهده ی محتواها و تبلیغات خود به کاربران مبلغی را در نظر می گیرند. به عنوان نمونه، یکی از روش های کسب درآمد از طریق تبلیغات، انجام نظرسنجی های آنلاین می باشد. همین موضوع موجب شده است که افراد زیادی به سمت این نوع کسب درآمد روی بیاورند. چون برای تماشای یک تبلیغ که چند ثانیه بیشتر طول نمی کشد، می توانید دستمزد دریافت نمایید.

 میزان درآمد هر فرد از تماشای تبلیغات به مدت زمانی بستگی دارد که برای این کار صرف می کند. البته درآمد هر فرد با توجه به پلتفرمی که برای تماشای تبلیغات انتخاب می کند، متفاوت می باشد. به عنوان نمونه، برخی از برنامه ها و وب سایت ها در ازای تماشای تبلیغات، پاداشی نیز ارائه می دهند.  در ادامه به بررسی روش های کسب درآمد از طریق تبلیغات می پردازیم:

  • Inbox Dollars: یکی از روش های کسب درآمد از طریق تماشای تبلیغات، inbox Dollars می باشد. با مشاهده ی روزانه ی انواع تبلیغات با این روش می توانید دستمزد بالایی را دریافت نمایید.
  • Swagbucks: یکی دیگر از پلتفرم های کسب درآمد از طریق تبلیغات، swagbucks می باشد.  این سایت برای تماشای انواع فیلم های تبلیغاتی  و ویدیویی مانند سرگرمی، سلامتی، مد، غذا و ... امتیاز می دهد. همین طور با استفاده از این پلتفرم علاوه بر تماشای فیلم با پاسخگویی به نظرسنجی ها و ... هم می توان به درآمد رسید.
  • iRazoo: یکی دیگر از پلتفرم هایی که موجب کسب درآمد از طریق تماشای تبلیغات می شود، iRazoo می باشد. عضویت در این سایت رایگان می باشد. بعد از عضویت در این سایت می توانید در ازای تماشای تبلیغات و یا ویدیوهای کوتاه، دستمزد دریافت کنید.
  • Nielsen: از این پلتفرم برای رتبه بندی برنامه های تلویزیونی استفاده می شود. به این صورت که این پلتفرم به عنوان سیستمی هوشمند، موجب اندازه گیری تعداد افرادی می شود که برنامه های تلویزیونی را تماشا می کنند. شرکت در این برنامه تنها با ارسال دعوت نامه می باشد و از این رو امکان عضویت در آن وجود ندارد. در صورت دریافت دعوت نامه و عضویت در این برنامه، پاداش بسیار قابل توجهی را در ازای تماشای تلویزیون به دست خواهید آورد.

کسب درآمد از طریق تبلیغات

کسب درآمد از طریق  تبلیغات

روند کسب درآمد از طریق پیامک تبلیغات

در این بخش از محتوای کسب درآمد از طریق تبلیغات، به بررسی روند کسب درآمد از طریق پیامک تبلیغات می پردازیم. یکی از روش هایی که در جذب مشتری تاثیر بسیار زیادی دارد، پیامک های تبلیغاتی می باشد. نحوه ی کار ارسال پیامک تبلیغاتی به این صورت است که، کسب و کارهایی که قصد تبلیغات محصولات و خدمات خود را دارند، از طریق سامانه های پیامکی اقدام به ارسال متن تبلیغاتی می نمایند. ارسال پیامک های تبلیغاتی برای کسب و کارهایی مانند رستوران ها، هایپرمارکت ها، باشگاه های ورزشی، فروشگاه های لوازم خانگی و ... موجب کسب درآمد بیشتر از طریق جذب مشتری شده است. کسب و کارهایی که قصد کسب درآمد از طریق تبلیغات پیامکی را دارند می توانند با استفاده از انواع روش های ارسال پیامک تبلیغاتی اقدام به تبلیغ محصولات خود نمایند. روش های ارسال پیامک تبلیغاتی به صورت زیر می باشند:

  • ارسال از روی نقشه: یکی از روش های ارسال پیامک تبلیغاتی برای کسب درآمد از طریق تبلیغات، ارسال از روی نقشه است. پنل های ارسال پیامک به افرادی که قصد تبلیغات محصولات و یا خدمات خود را دارند، این اجازه را می دهند تا یک منطقه ی جغرافیایی مشخصی را بر روی نقشه انتخاب کنند تا پیامک تنها به دست افراد حاضر در آن جا برسد.
  • ارسال لیستی: یکی دیگر از روش های ارسال پیامک برای کسب درآمد از طریق تبلیغات به صورت ارسال لیستی می باشد. در این روش صاحبان کسب و کارها باید لیستی از شماره تلفن های مشتریان خود را جمع آوری نمایند. سپس با بارگذاری لیست مورد نظر بر اساس محل زندگی مشتریان در پنل ارسال پیامک، اقدام به ارسال پیامک به صورت لیستی می نمایند.
  • ارسال بر اساس کد پستی: ارسال پیامک بر اساس کد پستی یکی دیگر از روش های ارسال پیامک تبلیغاتی می باشد. در این روش تنها با پیدا کردن 5 رقم اول کد پستی منطقه ی مورد نظر می توانید مشتریان خود را در آن منطقه هدف قرار داده و بعد از مشخص کردن رنج کد پستی، سامانه ی ارسال پیامک به تمامی خطوط حاضر در آن منطقه پیامک تبلیغاتی مورد نظر شما را ارسال می کند.

کسب درآمد از طریق تبلیغات 

کسب درآمد از طریق  تبلیغات

جمع بندی

در این محتوا به بررسی بیشتر روش ها و نحوه ی کسب درآمد از طریق تبلیغات پرداخته ایم، امیدواریم با مطالعه ی این مطالب، بتوانید مناسب ترین روش را  برای خود جهت کسب درآمد را از طریق تبلیغات انتخاب کنید. قطعا کسب درآمد از طریق تبلیغات یکی از آسان ترین روش های کسب درآمد آنلاین و اینترنتی می باشد.


 برای کسب اطلاعات و ایده های بیشتر اینجا کلیک کنید و عضو پیج ما شوید. 


 

 

ممکن است از این مطالب خوشتان بیاید



نظر خود را بنویسید

ارسال نظر