مشاوره رایگان

کسب درآمد از سایت کلیکی ایرانی

4.8| از 28 نظر

در این محتوا برای شما عزیزان به بررسی مطالبی در مورد کسب درآمد از سایت کلیکی ایرانی می خواهیم بپردازیم. در صورتی که قصد کسب درآمد از این روش را داشته باشید، تا انتهای محتوا همراه ما باشید. چون در ادامه به بررسی نحوه ی کسب درآمد از سایت کلیکی ایرانی و مهارت های مورد نیاز به همراه تجهیزات لازم و ... خواهیم پرداخت.


 برای کسب اطلاعات و ایده های بیشتر اینجا کلیک کنید و عضو پیج ما شوید. 


 کسب درآمد از سایت کلیکی ایرانی چگونه است؟

کسب درآمد از سایت کلیکی ایرانی یکی از راحت ترین و بی دردسرترین روش های  کسب درآمد اینترنتی و آنلاین می باشد. سایت های کلیکی سایت هایی هستند که در قبال دریافت مبلغی معین از تبلیغ دهنده، ضمانت می کنند که موجب افزایش تعداد بازدید  سایت تبلیغ دهنده شوند. سایت های کلیکی با هدایت کاربران به سمت سایت تبلیغ دهنده، موجب افزایش ترافیک سایت می شوند. کسب درآمد از سایت کلیکی ایرانی می تواند بهترین گزینه برای افرادی که قصد کسب درآمد اینترنتی را دارند باشد. کسب درآمد از سایت کلیکی ایرانی از انواع مختلف و گوناگونی برخوردار می باشد. از جمله روش های کسب درآمد از سایت های کلیکی می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • کلیک بر روی تبلیغات
  • مشاهده ی ویدیو
  • جست و جوی صفحات خاص در گوگل و کلیک بر روی آن
  • شرکت در نظرسنجی ها
  • و...

البته رایج ترین روش های کسب درآمد از سایت کلیکی ایرانی دیدن فیلم و عکس می باشد. موضوعی که در ارتباط با سایت های کلیکی ایرانی و خارجی وجود دارد، این است که میزان درآمد افراد از سایت های کلیکی ایرانی بسیار کم می باشد. ولی این امکان هم وجود دارد که در سایت های مختلف می توان عضو شده و با دریافت هزینه ای از هر سایت، به درآمد بالایی دست پیدا کرد. با عضویت در سایت های کلیکی خارجی می توان به درآمد دلاری دست پیدا کرد. سایت های زیادی در زمینه ی تبلیغات کلیکی وجود دارند که موجب جذب افراد می شوند. این افراد روزانه با کلیک بر روی تعدادی از تبلیغات و بنرها، وارد سایت های تعیین شده می شوند و تبلیغی که در آن سایت وجود دارد را مشاهده می کنند.

 برخی از افرادی که آشنایی کافی با زبان انگلیسی ندارند، در سایت های خارجی ثبت نام نمی کنند و بیشتر به کسب درآمد از سایت کلیکی ایرانی تمایل دارند. ولی بعضی از افراد که علاقه مند به دریافت درآمد دلاری هستند تمایل ثبت نام در سایت های خارجی دارند. این افراد در ازای تماشای هر تبلیغ اقدام به دریافت دستمزد دلاری می نمایند.

کسب درآمد از سایت کلیکی ایرانی

کسب درآمد از سایت کلیکی ایرانی

کسب درآمد از سایت کلیکی ایرانی یکتانت

همانگونه که می دانید در چندین سال اخیر کسب درآمد از سایت کلیکی ایرانی به صورت چشمگیری افزایش پیدا کرده است. دلیل این موضوع هم افزایش کسب درآمد و فعالیت های اینترنتی می باشد. به همین جهت سایت های زیادی اقدام به فراهم آوردن بستری مناسب برای کسب درآمد برای کاربران و افراد دیگر نموده اند. یکی از این سایت ها، وب سایت یکتانت می باشد. تبلیغات کلیکی انواع مختلفی دارند که روش کسب درآمد از هر کدام از آن ها متفاوت می باشد. انواع تبلیغات کلیکی در سایت یکتانت به صورت زیر می باشد:

  • تبلیغات همسان: تبلیغات همسان شباهت بسیار زیادی به قالب وب سایت نمایش دهنده دارند و از همین جهت مخاطبان زیادی بر روی آن کلیک می کنند.
  • تبلیغات بنری: منظور از تبلیغات بنری همان مستطیل هایی هستند که در انواع سایز ها در زمان ورود به یک وب سایت موجب جلب توجه مخاطبان می شوند.
  • تبلیغات پوش نوتیفیکیشن: این نوع تبلیغات کلیکی از طرف سایت های نمایش دهنده ی تبلیغات برای مخاطبین هدف موجود در همان سایت ارسال خواهد شد.
  • محصول نمایش داده شده: در این نوع از تبلیغات کلیکی، تبلیغ به کاربرانی نمایش داده می شود که آن ها برای یک بار هم که شده اقدام به مراجعه به سایت مورد نظر نموده و محصول خاصی را نگاه کرده اند. این تبلیغ موجب یاد آوردی آن محصول به مخاطب خواهد شد.

برای انجام این کار تنها نیاز به یک گوشی هوشمند و یا سیستم خانگی متصل به اینترنت می باشد. کسب درآمد از سایت کلیکی ایرانی فرایندی آسان داشته و همین موضوع دلیل محبوبیت آن شده است. از آن جایی که کسب درآمد از سایت کلیکی ایرانی از درآمد زیادی برخوردار نمی باشد، با عضویت در انواع سایت های کلیکی و یا زیر مجموعه گیری می توان در ماه به درآمد بالایی دست پیدا کرد.  البته باید در انتخاب سایت های کلیکی مورد نظر نهایت دقت را داشته باشید، چون افراد سودجوی زیادی از این روش اقدام به کلاهبرداری می کنند. 

کسب درآمد از سایت کلیکی ایرانی

کسب درآمد از سایت کلیکی ایرانی


 برای کسب اطلاعات و ایده های بیشتر اینجا کلیک کنید و عضو پیج ما شوید. 


 کسب درآمد دلاری از سایت های کلیکی

علاوه بر کسب درآمد از سایت کلیکی ایرانی، افرادی که قصد دریافت درآمد دلاری را دارند، می توانند از سایت های کلیکی خارجی اقدام به دریافت دستمزد خود به دلار نمایند. افرادی که تسلط کافی به زبان انگلیسی دارند، می توانند با عضویت در سایت های کلیکی خارجی اقدام به درآمد دلاری نمایند. از آن جایی که درآمد سایت های کلیکی زیاد نبوده، برای به صرفه بودن آن بهتر است در چند سایت کلیکی به صورت همزمان عضو شوید. این موضوع موجب می شود تا مجموع درآمد ماهیانه ی شما افزایش پیدا کند. کسب درآمد از سایت های کلیکی خارجی به دلیل این که دارای درآمد دلاری هستند، برای افرادی که در ایران زندگی می کنند، بسیار با صرفه می باشد.

 میانگین زمانی که باید برای کسب درآمد از سایت کلیکی بگذارید، کمتر از 10 دقیقه می باشد. در صورتی که در طول روز نزدیک به 2 ساعت زمان اضافی داشته باشید، می توانید از این روش به درآمد مناسبی دست پیدا کنید. در ادامه برای شما به بررسی چند نمونه از معتبرترین سایت های کلیکی خارجی می پردازیم که به شرح زیر می باشند:

  • Y Sense: یکی از محبوب ترین سایت های خارجی برای کسب درآمد کلیکی سایت Y sense می باشد. افراد زیادی هستند که در این سایت ها ثبت نام کرده و به درآمد بسیار قابل قبولی دست پیدا کرده اند. برای ثبت نام در این سایت نیاز به استفاده از یک ایمیل معتبر می باشد. بعد از دریافت کد تایید و تکمیل ثبت نام در این سایت، می توانید وارد پنل کاربری خود شوید. سپس بعد از آن می توانید فعالیت خود را شروع کنید.
  • Neo Bux: دومین سایت کلیکی معتبر در جهان سایت neo bux می باشد. این سایت از کاربری خیلی راحتی برخوردار بوده و ثبت نام در این سایت بسیار راحت می باشد. بعد از عضویت در این ثبت نام می توانید بلافاصله فعالیت خود را شروع کرده و به درآمد دلاری دست پیدا کنید.
  • Inbox Dollar: برای افرادی که ساعات زیادی را در اینترنت بیهوده می گذراند، این سایت بسیار مناسب می باشد. چون این سایت یکی از درآمدزا ترین سایت های کلیکی خارجی می باشد. طبق تحقیقات انجام شده افرادی هستند که تنها با 10 دقیقه کار روزانه در این سایت توانسته اند به درآمد 100 دلاری در ماه دست پیدا کنند.

کسب درآمد از سایت کلیکی ایرانی

کسب درآمد از سایت کلیکی ایرانی

برای کسب درآمد از سایت کلیکی ایرانی نیاز به مهارت خاصی داریم؟

کسب درآمد از سایت کلیکی ایرانی یکی از روش هایی است که امروزه افراد زیادی در این حوزه مشغول به فعالیت هستند. با پیشرفت در علم و تکنولوژی می توان از طریق اپلیکیشن های پولساز و سایت های کلیکی به درآمد رسید. کسب درآمد از سایت کلیکی ایرانی در چندین سال گذشته به عنوان یک روش موثر برای افزایش میزان بازدید از طریق رسانه های تبلیغ شده مورد استقبال قرار گرفته شده است. از آن جایی که کسب درآمد از سایت کلیکی ایرانی نیازی به مهارت های خاصی ندارد، تمامی افراد می توانند حتی با استفاده از یک گوشی از  طریق این روش به درآمد برسند. این سایت ها در واقع یکی از روش های بازاریابی برای هدایت ترافیک بیشتر به سمت سایت های تبلیغ دهنده می شود.

در این روش ها افراد با بازدید از لینک های ارائه شده در سایت های کلیکی ایرانی و حضور چند ثانیه ای در آن ها موجب افزایش میزان بازدید از سایت می شوند. این موضوع هم  رتبه ی سایت را در موتورهای جست و جو ارتقا می دهد. دلیل این که کسب درآمد از سایت کلیکی ایرانی از استقبال زیادی برخوردار شده است، این است که افرادی که مشغول به فعالیت در این سایت ها می شوند، از همان لحظه ی اول می توانند به درآمد برسند. همین طور برای کسب درآمد از سایت کلیکی ایرانی می توانند به صورت همزمان در چندین سایت فعالیت کنند و از مزایای همه ی آن ها بهره ببرند.

از همه مهم تر برای کسب درآمد کلیکی، اصلا نیازی به مهارت خاص و تخصص ویژه ای نبوده و با ساده ترین تجهیزات هم می توان به این کار مشغول شد. البته ذکر این موضوع در این راستا خارج از قاعده نمی باشد که برای کسب درآمد زیاد در این سایت ها باید مدیریت و استراتژی صحیحی را داشته باشید. در غیر این صورت نه تنها به درآمد بالایی دست پیدا نخواهید کرد، بلکه وقت خود را هم تلف می کنید. سایت های کلیکی به دسته های مختلفی تقسیم می شوند که به شرح زیر هستند:

  • PTC: این نوع سایت پرداخت هزینه ها را در قبال کلیک بر روی تبلیغات انجام می دهد.
  • GPT: این نوع سایت پرداخت هزینه را در ازای انجام یک کار مانند تکمیل نظرسنجی و یا ثبت نام در وب سایت ها و ... انجام می دهد.
  • PTR: یعنی پرداخت هزینه ها در قبال خواندن ایمیل و یا مشاهده ی آن می باشد.

کسب درآمد از سایت کلیکی ایرانی

کسب درآمد از سایت کلیکی ایرانی

کسب درآمد از سایت کلیکی ایرانی نیاز به چه تجهیزاتی دارد؟

یکی از روش های پرطرفدار در فضای مجازی کسب درآمد از سایت کلیکی ایرانی می باشد. امروزه با پیشرفت در زمینه ی اینترنت و تکنولوژی برای این که درآمد بالایی داشت، نیازی به فعالیت های سخت و زور بازو نمی باشد. بلکه در خانه می توان خیلی راحت با تجهیزات ساده ای مانند یک گوشی و یا کامپیوتر از طریق این روش به درآمد رسید. کسب درآمد از سایت کلیکی ایرانی نیازی به مهارت و تجهیزات خاصی نبوده و بدون پرداخت هیچ گونه پیش پرداخت و یا گذراندن آزمون های تخصصی می توان آن را انجام داده و به درآمد رسید. 

کسب درآمد از سایت کلیکی ایرانی یکی از روش های کسب درآمد اینترنتی می باشد. امروزه به دلیل این که تبلیغات اینترنتی نقش و جایگاه  پر رنگی را در بازاریابی  و تجارت کسب و کارهای کوچک و بزرگ دارند، تمامی کسب و کارها برای این که محصولات خود را به مشتریان هدف خود بشناسانند، اقدام به انجام تبلیغات اینترنتی در این بازار پر رقابت می کنند. تبلیغات کلیکی یکی از روش هایی است که سهم بزرگی را در تبلیغات آنلاین دنیا به خود توانسته است اختصاص دهد. در ایران بهره گیری از این روش موجب ایجاد کسب  کارهای زیادی شده است. افراد زیادی هم با عضویت در این سایت ها اقدام به کسب درآمد می نمایند. سایت های کلیکی می توانند با ارائه ی خدمات کلیکی برای کسب و کارها نتایج بسیار خوبی داشته باشند. البته باید در انتخاب سایت مورد نظر برای تبلیغات کلیکی از روش های درست و استراتژی های کارآمد استفاده کرد.

کسب درآمد از سایت های کلیکی ایرانی نیازی به مهارت و یا تجربه ی خاصی ندارد. همه ی افراد می توانند در هر سن و سالی مشغول به فعالیت در این سایت ها باشند. مورد دیگری هم که در مورد سایت های کلیکی وجود دارد، این است که تبلیغات کلیکی را می توان با توجه به علاقه مندی ها و شناسایی کاربران هدف و نمایش تبلیغات شناسایی و انتخاب کرد.  سایت های کلیکی برای نتیجه گیری بهتر از تبلیغات خود اقدام به ارائه ی گزارش ها و تحلیل های آماری می نماید. کاربرانی که قصد کسب درآمد از این سایت ها را دارند می توانند به صورت شبانه روزی به فعالیت در این سایت ها مشغول باشند. هر اندازه میزان تماشای تبلیغات آن ها بیشتر باشد، به همان اندازه درآمد آن ها زیاد تر خواهد شد.

کسب درآمد از سایت کلیکی ایرانی

کسب درآمد از سایت کلیکی ایرانی

جمع بندی

از آن جایی که اهمیت تبلیغات آنلاین در فضاهای مجازی بر هیچ کسی پوشیده نمی باشد، افراد زیادی اقدام به راه اندازی کسب و کارهایی برای ارائه ی این خدمات نموده اند. افرادی که قصد کسب درآمد از سایت کلیکی ایرانی را دارند می توانند با عضویت در این سایت ها به درآمد برسند.


 برای کسب اطلاعات و ایده های بیشتر اینجا کلیک کنید و عضو پیج ما شوید. 


 

 

 

ممکن است از این مطالب خوشتان بیاید



نظر خود را بنویسید

ارسال نظر

سارا

سارا | 10/30/2023 12:14:07 AM

با سلام کسب درامد کلیکی از سایت ایرانی دارای نماد الکترونیکی هر کلیک160تومان بنا به تجربه بنده بهتره تو این سایت ها سرمایه گذاری نکنید. من خودم از سایتشون برداشت داشتم. لینک کوتاه شده سایت: https://rizy.ir/4cSR مدیر لطفا تایید کن.تا بقیه دوستان استفاده کنن از این فرصت.

Hesam

Hesam | 11/17/2023 4:32:56 PM

سلام.دوستان من يه سايت كليكي به شما معرفي ميكنم كه درآمد دلاري دارد و با بيتكوين مي توانيد برداشت كنيد.اميدوارم شما هم استفاده كنيد: https://video-p11.buzz/2765120964789899/ sign up to get a 10 US Dollar newcomer bonus! I made more than 200 US Dollars by watching the video here, so you can try it.

Hesamjj

Hesamjj | 11/17/2023 6:20:43 PM

https://video-p11.buzz/2765120964789899/ sign up to get a 10 US Dollar newcomer bonus! I made more than 200 US Dollars by watching the video here, so you can try it.

مهری

مهری | 11/21/2023 7:40:39 AM

با سلام برنامه استخراج ابری عالی برا گوشی برداشت هم زدم بیشترین درامد رو تتر بیتکوین داره بعد از ۱ ماه ثبت نام قدرتون زیاد میشه درامد هم زیاد ترhttps://vespiary.io/?ref=Mohsen1234

میثم دهقان

میثم دهقان | 1/4/2024 11:40:05 PM

ممنون واقعا تو این دورو زمونه ادم باید تمام تلاششو بکونه. بازم ممنون

امیر

امیر | 1/11/2024 8:27:20 PM

سلام دوستان این سایت پول خوبی بابت دیدن ویدئو پرداخت میکنه https://video-p11.buzz/8381223686039382/ ثبت نام کنید تا 10 دلار آمریکا پاداش تازه وارد دریافت کنید! من با تماشای ویدیو در اینجا بیش از 200 دلار آمریکا به دست آوردم

امیر

امیر | 1/15/2024 3:04:43 PM

سلام دوستان این سایت پول خوبی بابت دیدن ویدئو پرداخت میکنه https://video-p11.buzz/8381223686039382/ 10 دلار هم برای ثبت نام میده

امیر

امیر | 1/15/2024 3:05:07 PM

سلام دوستان این سایت پول خوبی بابت دیدن ویدئو پرداخت میکنه https://video-p11.buzz/8381223686039382/ 10 دلار هم برای ثبت نام میده

مهسا

مهسا | 1/26/2024 3:42:37 PM

دوستان https://video-p11.buzz/8061662374934458/ وارید این سایت بشید ثبت نام کنید تا بفهمید درامد واقعی یعنی چی اثبات ۲۰۰ دلار برداشت زدم

رامین

رامین | 1/26/2024 3:43:36 PM

بدون سرمایه گذاری تو این سایت فقط روزی ۱۰ دلار درامد داشته باش https://video-p11.buzz/8061662374934458/ با دیدن ودیو های یوتیوب

pldn

pldn | 1/30/2024 1:33:04 PM

https://rizy.ir/hJmc

امیر

امیر | 2/5/2024 4:10:03 PM

* سلام دوستان *  ☆ این سایتی که بهتون معرفی میکنم پول خوبی بابت دیدن ویدئو پرداخت میکنه؛ 《 دقیقه ای 0.60 $  /   ساعتی  36 $》   10 دلار هم برای ثبت نام میده https://video-p11.buzz/8381223686039382/

samaneh

samaneh | 2/9/2024 4:46:09 PM

2 ماهه تو این سایت های کلیکی کار میکنم درامد آنچنانی نداره .بیشتر برای سرگرمیه تا کسب درامد.کسانی که هم که علاقمند هستند و می خواهند درامد اندکی داشته باشن چند تا سایت میذارم با توجه به تجربه خودم. (حداقل 50 تا سایت امتحان کردم به نظرم اینها به ترتیب بهترین ها هستند) https://viefaucet.com?r=6581b197e5f49d9bcfa9f5e2 https://r.adbtc.top/3576241 https://www.coinpayu.com/?r=aimar110 https://litefaucet.in/?r=18476. https://kiddyearner.com/?r=98696 https://www.scarlet-clicks.info/?ref=aimar110 این سایت ها نیازی به فیل ش ک ن ندارن و از همشون برداشت زدم

یحیی دلفروز

یحیی دلفروز | 2/16/2024 3:24:13 AM

این همه توضبح دادین ولی اسم سایتای ایرانی رو نگفتین

mohsen

mohsen | 3/11/2024 11:49:46 PM

9‍3‌‌ِ‍3‌‌ٖ56‌ِ66‌9ِ9‌‌ِ5‌‌ سایت www.video-p11.buZZ باید بالای ۳۰ کاربر تبلیغ کرده باشی من کاربر زیاد دارم هزکس خاست زنگ شمارم یا پیامایمیل بهش هر کاربر ۲۰ هزار میفروشم ثبت نام کنه fati0shz@gmail.com

مجتبی شفیعی ساروی

مجتبی شفیعی ساروی | 3/16/2024 11:07:44 AM

بسیار عالی

Hosein

Hosein | 3/26/2024 2:24:49 AM

اگه می‌خواهی از طریق سایت های مشاهده تبلیغ به درآمد برسی روی این لینک کلیک کن https://moneyeasilyobc.buzz/93230396945404

Hosein

Hosein | 3/26/2024 2:25:33 AM

اگه می‌خواهی از طریق سایت های مشاهده تبلیغ به درآمد برسی روی این لینک کلیک کن https://moneyeasilyobc.buzz/93230396945404

marjan51295

marjan51295 | 3/31/2024 11:44:17 PM

دریافت درآمد دلاری از طریق این لینک فقط https://video-p11.buzz/4887143203495098

محمد

محمد | 4/1/2024 3:26:28 AM

سلام چطوری میتونن ۳۰تاکابرم روتکمیل کنم آخه تاتکمیل نشه نمیتونم برداشت بزنم

علی اصغر

علی اصغر | 4/3/2024 3:50:46 PM

این برنامه عالی است

محمد طاها ابویی

محمد طاها ابویی | 4/4/2024 4:19:22 PM

خوب است

sahar

sahar | 4/5/2024 11:48:26 PM

سلام از سایت های خارجی چجوری برداشت کنم؟

فرهاد

فرهاد | 4/10/2024 9:10:41 PM

ثبت نام کنید تا 10 دلار آمریکا پاداش تازه وارد دریافت کنید! من با تماشای ویدیو در اینجا بیش از 200 دلار آمریکا به دست آوردم ، بنابراین شما می توانید آن را امتحان کنید. https://video-p11.buzz/2623644342936729/

Farhad

Farhad | 4/10/2024 11:30:37 PM

ثبت نام کنید تا 10 دلار آمریکا پاداش تازه وارد دریافت کنید! من با تماشای ویدیو در اینجا بیش از 200 دلار آمریکا به دست آوردم ، بنابراین شما می توانید آن را امتحان کنید. https://video-p11.buzz/2623644342936729/

Alibh

Alibh | 4/10/2024 11:31:03 PM

ثبت نام کنید تا 10 دلار آمریکا پاداش تازه وارد دریافت کنید! من با تماشای ویدیو در اینجا بیش از 200 دلار آمریکا به دست آوردم ، بنابراین شما می توانید آن را امتحان کنید. https://video-p11.buzz/2623644342936729/

فرهاد

فرهاد | 4/12/2024 3:47:08 AM

ثبت نام کنید تا 10 دلار آمریکا پاداش تازه وارد دریافت کنید! من با تماشای ویدیو در اینجا بیش از 200 دلار آمریکا به دست آوردم ، بنابراین شما می توانید آن را امتحان کنید. https://video-p11.buzz/2623644342936729/

فرهاد

فرهاد | 4/12/2024 3:47:08 AM

ثبت نام کنید تا 10 دلار آمریکا پاداش تازه وارد دریافت کنید! من با تماشای ویدیو در اینجا بیش از 200 دلار آمریکا به دست آوردم ، بنابراین شما می توانید آن را امتحان کنید. https://video-p11.buzz/2623644342936729/