مشاوره رایگان

درآمد غیر فعال یعنی چی

| از 0 نظر

در این محتوا برای شما عزیزان به بررسی مطالبی در ارتباط با درآمد غیر فعال یعنی چی پرداخته ایم. در صورتی که قصد کسب اطلاعات کافی در این حوزه دارید، حتما تا انتهای محتوا همراه ما باشید. چون در ادامه قرار است درآمد غیر فعال یعنی چی و چیست؟ تفاوت درآمد غیر فعال و فعال چیست؟ درآمد غیر فعال در ایران یعنی چی و چگونه به دست می آید؟  بهترین راه ها برای درآمد غیر فعال یعنی چی؟ انواع راه های درآمد غیر فعال یعنی چی؟ بپردازیم.


      برای کسب اطلاعات و ایده های بیشتر اینجا کلیک کنید و عضو پیج ما شوید.            


درآمد غیر فعال یعنی چی و چیست؟

خوب احتمالا شما هم بارها نام درآمد غیر فعال و منفعل را شنیده اید و این سوال در ذهنتان ایجاد شده که درآمد غیر فعال یعنی چی؟ با ما همراه باشید، چون در ادامه قرار است شما به بهترین جواب برای درآمد غیر فعال یعنی چی برسانیم. در درآمد غیر فعال نیازی به حضور و فعالیت مداوم افراد برای کسب درآمد نمی باشد. افراد زیادی هستند که از این طریق به ثروت های بسیار زیادی دست پیدا کرده اند. به این روش از کسب درآمد، به دلیل عدم نیاز به حضور کارفرما، کسب درآمد در خواب هم گفته می شود. افرادی که قصد افزایش بهره وری کار خود را دارند و می خواهند هر چه سریع تر به ثروت برسند، بایستی به سراغ روش هایی بروند که کسب درآمد غیر فعال به همراه داشته باشد.

درآمد غیر فعال یعنی چی؟ مگر امکان کسب درآمد بدون صرف زمان و تلاش هم وجود دارد؟ در شرایط امروزی این نوع سوالات در ذهن بیشتر مردم ایجاد می شود. عموم مردم بر این باور هستند که برای کسب درآمد بالا و ثروت زیاد باید به صورت شبانه روزی کار کنند. کسب درآمد بالا و ثروت زیاد، زمانی برای همه امکان پذیر خواهد بود که درآمد آن ها از منابع مالی و یا منابع کاری دیگران به دست بیاید. به این نوع درآمد زایی، درآمد غیر فعال گفته می شود. در درآمد غیر فعال، فعالیت فیزیکی زیادی برای درآمد زایی نمی باشد.

 همین طور برای کسب درآمد نیازی به اختصاص دادن زمان زیادی هم نیست. در واقع برای رسیدن به این درآمد، نیازی به صرف انرژی نمی باشد چون یک ابزار و وسیله موجب کسب درآمد می شود. روش های زیاد و متعددی برای ایجاد درآمد غیر فعال وجود دارند. از جمله ی آن ها  می توان به اجاره ی ملک، اجاره ی انواع ماشین آلات مانند کمپرسی و ...، سرمایه گذاری در بازارهای مالی مانند سکه و بورس و ... اشاره کرد.

درآمد غیر فعال یعنی چی

درآمد غیر فعال یعنی چی

تفاوت درآمد غیر فعال و فعال چیست؟

حتما شما هم این گفته را شنیده اید که می گویند، زمانی هم که در خواب است پول پارو می کند. این بهترین پاسخ برای سوال درآمد غیر فعال یعنی چی؟ می باشد. درآمد فعال همان کاری است که بیشتر مردم مشغول به فعالیت در آن هستند، یعنی زمان در برابر پول. به این صورت که در ازای مدت زمانی که کار می کنند، دستمزد دریافت می گیرند.

سقف درآمد در یک روز مشخص است، یعنی بیشتر از 24 ساعت نمی توان کار کرد. در عوض درآمد غیر فعال نیازی به حضور فیزیکی و صرف زمان و انرژی ندارد. پس اولین تفاوت درآمد غیر فعالی با درآمد فعال در این است که برای کسب درآمد در درآمد فعال نیاز به صرف زمان و انرژی و حضور فیزیکی می باشد. در حالی که در درآمد غیر فعال نیازی به این کارها نیست. زمانی که به زندگی افراد ثروتمند نگاه کنید، متوجه این موضوع می شوید که، اصلی ترین رمز ثروتمند شدن آن ها، درآمد غیر فعال می باشد. چون این افراد متوجه این حقیقت شده اند که، کار زیادی مساوی با استقلال مالی نبوده و برای کسب درآمد باید هوشمندانه کار کنند. ولی در درآمد فعال، برای کسب درآمد فرد نیاز به دخالت مستقیم و فعالیت روزانه دارد.

 در درآمد غیر فعال شاید در ابتدا نیاز به صرف وقت و یا سرمایه است، ولی اگر تمامی کارها به درستی و به صورت اصولی پیش روند، بعد از مدت زمان کوتاهی به بازدهی بالایی خواهند رسید. برای موفقیت در این نوع کسب درآمد بایستی در ابتدا بتوانید نگرش خود را تغییر داده و به جای سخت کار کردن و زحمت کشیدن، حساب شده کار کردن را در پیش بگیرید. در هر صورت بایستی برای کسب درآمد بالا کار کنید، اما سعی کنید کاری که انتخاب می کنید، هوشمندانه باشد. به این صورت که، به جای کار کردن با درآمد ثابت ماهیانه، بر روی کاری زمان بگذارید که بعد از مدتی بتواند سود دهی سرمایه ی شما را چندین برابر کند.

درآمد غیر فعال یعنی چی

درآمد غیر فعال یعنی چی


       برای کسب اطلاعات و ایده های بیشتر اینجا کلیک کنید و عضو پیج ما شوید.             


درآمد غیر فعال در ایران یعنی چی و چگونه به دست می آید؟

آیا می دانید درآمد غیر فعال یعنی چی؟ در ایران چگونه می توان درآمد غیر فعال داشت؟ درآمد غیر فعال در ایران از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است، چون در حال حاضر افراد چند شغله از بالاترین درآمدها برخوردار هستند. موضوع بسیار مهمی که وجود دارد، این است که بیشتر افراد به دنبال پیدا کردن روش هایی برای کسب درآمد غیر فعال هستند.به همین خاطر فهمیدن این که درامد غیر فعال یعنی چی، بسیار حائز اهمیت است. درآمد غیر فعال به معنای کار نکردن نمی باشد، اتفاقا برای داشتن درآمد غیر فعال یا نیاز به سرمایه ی بالا می باشد و یا مستلزم کار کردن می باشد. به این صورت که، کارها در ابتدای مسیر قرار دارند، با تلاش بیشتر در ابتدای مسیر می توانید جریانات نقدی را برای خود راه بیندازید. انواع درآمد غیر فعال در ایران به دو صورت می باشد:

  • درآمد غیر فعالی که نیاز به سرمایه ی کم دارد. جریان درآمد غیر فعال با سرمایه کم تر، برای شروع نیاز به هزینه ی کم تری دارد. این نوع درآمد در کنار ریسک کمتری که دارد، از پتانسیل بالایی برخوردار است. از جمله ی کسب و کارهایی که  درآمد غیر فعالی دارند می توان به وبلاگ نویسی و بازاریابی اشاره کرد.
  • درآمد غیر فعالی که نیاز به سرمایه بالا دارد. این نوع کسب درآمد غیر فعال نیاز به سرمایه ی به مراتب بیشتری دارد. پتانسیل این نوع کسب درآمد به مراتب برای سود سازی بیشتر می باشد. البته در همین راستا، ذکر این موضوع از این قاعده مستثنی نمی باشد که، این نوع کسب درآمد غیر فعال از ریسک بالایی هم برخوردار است. از جمله کسب و کارهایی که درآمد غیر فعالی دارند، می توان به سرمایه گذاری در ملک و بورس اشاره کرد.

درآمد غیر فعال یعنی چی

درآمد غیر فعال یعنی چی

بهترین راه ها برای درآمد غیر فعال یعنی چی؟

قبل از این که قدم های اولیه را برای کسب درآمد غیر فعال بردارید، اول ببینید درآمد غیر فعال یعنی چی؟ و بهترین راه های آن کدام ها هستند. ایده های زیادی برای کسب درآمد غیر فعال وجود دارند. البته در زمان انتخاب بهترین راه باید مهارت خود را ارزیابی کنید و مطابق با آن اقدام به انتخاب راه های درآمد غیر فعال نمایید. از جمله راه هایی که می توان با استفاده از آن ها به درآمد غیر فعال رسید، می توان به موارد زیر اشاره کد:

  • سرمایه گذاری در بازار بورس: آن دسته از افرادی که می گویند درآمد غیر فعال یعنی چی و به چه صورت می توان اقدام به کسب درآمد غیر فعال کرد، سرمایه گذاری در بازار بورس، یکی از ایده های کسب درآمد غیر فعال می باشد. هر اندازه سرمایه ی زیادی را در این بازار سرمایه گذاری نمایید در بلند مدت از سود بالایی برخوردار خواهید شد. البته این بازار از ریسک بالایی هم برخوردار است. کسب اطلاعات کافی در این حوزه می تواند میزان ریسک را در این بازار کاهش دهد.
  • سرمایه گذاری در املاک: خرید ملک و اجاره دادن آن یکی از روش های کسب درآمد غیر فعال می باشد. افرادی که می گویند درآمد غیر فعال یعنی چی؟ یکی از قدیمی ترین و سودآورترین روش های کسب درآمد منفعل، سرمایه گذاری در املاک می باشد. در صورتی که ملک مورد نظر از دسترسی مناسبی برخوردار باشد، قطعا در مدت زمان خیلی می توانید از طریق اجاره ی آن درآمد زایی کنید.
  • راه اندازی وبلاگ: یکی دیگر از روش های کسب درآمد غیر فعال، ایجاد وبلاگ می باشد. راه اندازی وبلاگ در ابتدا نیاز به صرف زمان، تلاش و اراده ی زیادی می باشد. بعد از مدتی که ترافیک سایت افزایش پیدا کرد، می توان از طریق تبلیغات درآمد های بسیار زیادی را از آن به دست آورد. همین طور می توان از طریق بازاریابی وابسته و فروش بک لینک به دیگر شرکت ها به درآمد رسید.
  • نوشتن کتاب: یکی دیگر از روش های کسب درآمد برای افرادی که فکر می کنند درآمد غیر فعال یعنی چی معرفی کرد، نوشتن کتاب به صورت دستی و یا الکترونیکی می باشد. به این صورت که با تولید و نگارش یک محصول می توانید از طریق فروش آن به درآمد زیادی دست پیدا کرد. هر اندازه کیفیت محصول شما بالاتر باشد، با بیشتر شدن تقاضا برای خرید، قطعا درآمد حاصل از آن رفته رفته افزایش پیدا خواهد کرد.

     درآمد غیر فعال یعنی چی      

درآمد غیر فعال یعنی چی

انواع راه های درآمد غیر فعال یعنی چی؟

روش های زیادی برای افرادی که فکر می کنند، درآمد غیر فعال یعنی چی می توان معرفی کرد. درآمد برخی از روش ها نا محدود می باشند. به این صورت که بیش از چیزی که پیش از راه اندازی درآمد به آن فکر می کردید، می تواند سود دهی داشته باشد. آن دسته از افرادی که می گویند درآمد غیر فعال یعنی چی، باید بدانند که درآمد غیر فعال زمانی حاصل می شود که بعد از مدتی انجام کارهای فعالانه، دیگر نیازی به کار کردن مداوم نخواهد بود، چون درآمدزایی قطع نخواهند شد.

  • استکینگ ارزهای دیجیتال: آیا می دانید درآمد غیر فعال یعنی چی؟ درآمد غیر فعال یعنی این که درآمد بازه ی زمانی خاص و تعیین شده ای نداشته و حتی در خواب هم می توان به درآمد رسید. یکی از روش های کسب درآمد غیر فعال استکینگ رمز ارز است. استکینگ رمز ارز چیزی شبیه به دریافت سود در ازای نگهداری از یک دارایی در محیط خاص می باشد. با نگهداری و ذخیره ی رمز ارز در یک پلتفرم امن می توان موجب دریافت سود شوید.
  • استخراج ارزهای دیجیتال: استخراج رمز ارز یکی از بهترین روش های کسب درآمد غیر فعال می باشد. به این صورت که با استفاده از واحد های پردازش گرافیکی و ماینرها می توان اقدام به استخراج رمز ارز نمود. دستگاه های استخراج رمز ارز دارای تراشه هایی هستند که با استفاده از الگوریتم های ساده و نرخ هش پایین می توانند سوددهی قابل توجهی را ایجاد کنند.
  • فروش محصولات دیجیتال: یکی دیگر از روش هایی که می توان در پاسخ به این که درآمد غیر فعال یعنی چی، نام برد فروش محصولات دیجیتال اشاره کرد. محصولات دیجیتالی از تنوع بسیار بالایی برخوردار هستند، به این صورت که شما با به وجود آوردن یک کتاب الکترونیکی و فروش آن می توانید به درآمد غیر مستقیم زیادی برسید. طراحی محصول دیجیتالی فقط یک بار انجام می شود و در ازای خر بار فروش آن درآمد غیر فعال به دست می آید.
  • طراحی اپلیکیشن: یکی دیگر از روش های کسب درآمد غیر فعال، طراحی اپلیکیشن می باشد. چون برنامه نویسی برای اپلیکیشن کاربردی تنها یک بار انجام می شود. ولی تا سالیان زیاد به وسیله ی کاربران خریداری شده و نصب می شوند. هر چند وقت یکبار این روش کسب درآمد غیر فعال نیاز به آپدیت دارند. ولی به مرور زمان قطعا به درآمد بالایی دست پیدا خواهید کرد.
  • تبلیغات اینفلوئنسری مارکتینگ: یکی از روش های کسب درآمد غیر فعالی که می توان به عنوان پاسخی مناسب برای افرادی که می پرسند، درآمد غیر فعال یعنی چی معرفی کرد، تبلیغات اینفلوئنسری مارکتینگ است. هر چند برخی از افراد این کار را کار ساده ای می دانند ولی اینفلوئنسر مارکتینگ یکی از شغل های پر مسئولیت و سخت می باشد. پشت صحنه ی این ویدیوها و پست های پر زرق و برق، کلی دردسر، زحمت و تلاش نهفته است.

درآمد غیر فعال یعنی چی

درآمد غیر فعال یعنی چی

 جمع بندی:

درآمد غیر فعال یعنی چی؟ منبع اصلی درآمد اکثر افراد ثروتمند، از طریق درآمد غیر فعال می باشد. کسب درآمد غیر فعال امروزه یکی از بهترین روش های پول درآوردن می باشد. به این صورت که افراد با راه اندازی شغل هایی مرتبط با کسب درآمد غیر فعال، حتی در خواب هم درآمد داشته باشند.


      برای کسب اطلاعات و ایده های بیشتر اینجا کلیک کنید و عضو پیج ما شوید.            


 

ممکن است از این مطالب خوشتان بیاید



نظر خود را بنویسید

ارسال نظر