مشاوره رایگان

راه های کسب درآمد سریع

5.0| از 3 نظر

در دنیای به این بزرگی هیچ کس را نمی توانید پیدا کنید که به دنبال راه های کسب درآمد سریع نباشد. شما از این که شب بخوابید و صبح پولدار شوید، بدتان می آید؟!

نه؟!

قربان دهانتان. هیچ کس بدش نمی آید. همه ما تمام عمرمان را سگ دو می زنیم، شب را به صبح و صبح را به شب می دوزیم و از جان مایه می گذاریم تا بلکه طعم شیرین پولداری را حس کنیم. اکثر قریب به اتفاقمان هم موفق نمی شویم و حالِ خوشِ پولداران را گَهگُداری در خواب می بینیم!

آنقدر دویده ایم و به مقصد نرسیده ایم که اگر کسی بگوید راه کسب درآمد سریع فُلان کار است، باورمان نمی شود. تازه در دل کُلی به او می خندیم و می گوییم طفلک فکر می کند پول درآوردن به همین آسانی هاست. نمی داند گاو نَر می خواهد و مرد کهن!

از شما چه پنهان؛ من هم تا همین چند وقت پیش دقیقا اینگونه فکر می کردم. اما خوشبختانه دری به تخته ای خورد و به خودم آمدم و دیدم ای دل غافل! این همه راه های کسب درآمد سریع هست و من از وجودشان بی خبر بوده ام؟! از آن روز تصمیم گرفتم هر کس را که دیدم و شناختم، راه های کسب درآمد سریع را در اختیارش قرار بدهم تا سه سوته پولدار شود. شما هم که جان منید! این نقشه گنج را در اختیارتان می گذارم. جان شما و جان این نقشه. هر کس را دیدید و شناختید، یک کپی از آن را در اختیارش بگذارید تا آرزو به دل نماند!

لازم است بگویم بحث امروزمان در مورد چیست؟! تابلو است دیگر، در مورد راه های کسب درآمد سریع. چشم از این مطلب بر ندارید که ثروت هنگفتی در انتظار شماست. اگر مرد عملید، بسم الله!

راه های کسب درآمد سریع

راه های کسب درآمد سریع


           برای کسب اطلاعات و ایده های بیشتر اینجا کلیک کنید و عضو پیج ما شوید.                     


بهترین راه های کسب درآمد سریع

  • سرمایه گذاری در صنایع خوراکی یکی از بهترین راه های کسب درآمد سریع است. از آن غافل نشوید!

حقیقت این است که خیلی از ما از لباس و تفریح و خوشگذرانی هایمان می زنیم تا در عوض به شکم مبارکمان رسیدگی کنیم. اگر فکر می کنید فقط خودتان اینگونه اید، بدانید و آگاه باشید که سخت در اشتباهید! جای شکم ما ایرانی ها روی سرمان است. از هر چه بگذریم، از این یک قلم محال است گذشت کنیم! با این اوصاف سرمایه گذاری در صنایع خوراکی بهترین روش کسب درآمد سریع است. چون نه تنها نیاز انسان به خوراک از بین نمی رود، بلکه روز به روز متنوع تر می شود. پس اگر می خواهید پولدار شوید، بزنید توی کار اقلام خوراکی!

  • یک باشگاه ورزشی تاسیس کرده و پول پارو کنید!

چیزی که در دنیای امروز فَت و فراوان است، آدم هایی است که از اندام خودشان ناراضی اند. تپل هایی که دوست دارند لاغر شوند و لاغرهایی که رویای تپل شدن را در سر می پرورانند! اگر بتوانید یک باشگاه ورزشی راه بیندازید و این افراد را به آرزوهایشان برسانید، پولدار شدنتان حتمی است. اگر شرایطش را دارید، این دست و آن دست کردن جایز نیست!

  • اینترنت را به خدمت بگیرید تا برایتان پول در بیاورد!   

لازم است بگویم که اینترنت مثل خون در رگ های همه ما جاریست؟! لازم است بگویم این روزها اینترنت برای خیلی هایمان حکم اکسیژن دارد. اگر نباشد، زنده می مانیم ولی زندگی نمی کنیم؟!

خُب وقتی این چیزها را می دانید، چرا سریع تر یک کسب و کار اینترنتی راه نمی اندازید؟! چه می دانم؛ فروشگاه آنلاین بزنید. خدمات آنلاین ارائه بدهید. اصلا بگویید ببینم؛ چه تخصصی دارید؟! همان را آنلاین ارائه بدهید و در یک چشم به هم زدن پولدار شوید! 

  • اپلیکیشن طراحی کنید. پول با پای خودش می آید!

در جریان فراگیر شدن استفاده از موبایل و نرم افزارهای مختلف که هستید؟! کوچک و بزرگ، پیر و جوان وقت و بی وقت سرشان توی گوشی است. اگر بتوانید یک اپ کاربردی بسازید که مورد توجه این افراد قرار بگیرد، حسابی پولدار می شوید. اصلا یکی از راه های کسب درآمد سریع همین طراحی و ساخت اپلیکیشن است. اگر از این کار سر در می آورید، ورودتان به جرگه پولدارها را تبریک می گویم.

راه های کسب درآمد سریع

راه های کسب درآمد سریع

سریع‌ترین راه های کسب درآمد سریع در ایران

  • آرایشگر شوید، نانتان توی روغن است!

اگر بتوانید کسب و کاری راه بیندازید که خانم ها مشتریتان شوند، حسابی خوش به حالتان می شود. اگر بتوانید یک سالن آرایشی راه بیندازید، یعنی دقیقا زده اید توی خال. چرا که برای یک زن هیچ چیزی مهم تر از زیبایی و آراستگی نیست. زن ها حاضرند ساعت ها وقت بگذارند و میلیون ها تومان هزینه کنند تا زیباتر شوند. خُب وقتی این گونه است، چرا ان همه پول را شما پارو نکنید؟!

  • هنر برتر از گوهر آمد پدید!

شاید غرولند کنان زیر لب بگویید هنر کیلویی چند برادر من؟! مردم هزار و یک بدبختی دارند. خیلی هایشان حتی وقت سر خاراندن هم ندارند. یادشان نمی آید آخرین بار کی با خانواده شان سر یک سفره نشسته اند و شام خورده اند. بعد تو انتظار داری بنشینند و ساعت ها به نقاشی من نگاه کنند؟ کلی وقت بگذارند و از نمایشگاه هنرهای دستی من دیدن کنند؟! اصلا گیریم که وقت گذاشتند و تشریف آوردند و نگاه هم کردند. در این اوضاع اقتصادی قمر در عقرب کی پولی را که با هزار جان کندن جمع کرده، برای خرید این جور چیزها صرف می کند؟!

گلایه هایتان را به جان می خرم. اما قبول داشته باشید که هنوز هم افرادی پیدا می شوند که حاضرند برای خرید یک هنر ارزشمند میلیون ها تومان بپردازند. چرا؟!

چون آن ها معتقدند هنر برتر از گوهر آمد پدید! پس اگر دستی در کارهای هنری دارید، همین امروز هنرنمایی تان را شروع کنید!

  • نان توی خرید و فروش است!

حتما می گویید خرید و فروش چه چیزی؟!

خرید و فروش هر چیزی که قابل خرید و فروش باشد. از خانه و ماشین گرفته تا لولای در! در این روزهای تلخ که شب می خوابیم و صبح بیدار می شویم، می بینیم قیمت هر چیزی چند برابر شده؛ شما زرنگ باشید و از آب گل آلود ماهی بگیرید. ارزان بخرید. چند وقتی که گذشت و قیمت ها بالا کشید، گران تر بفروشید!

راه های کسب درآمد سریع

راه های کسب درآمد سریع


            برای کسب اطلاعات و ایده های بیشتر اینجا کلیک کنید و عضو پیج ما شوید.                    


راه های کسب درآمد سریع در دنیا

  • سرمایه گذاری در املاک و مستغلات 

سرمایه گذاری در املاک و مستغلات یکی از بهترین ایده ها و راه های کسب درآمد سریع در دنیاست. اگر سرمایه لازم را داشته باشید، می توانید یک خانه قدیمی بخرید، ایرادات آن را رفع و رجوع کنید و سپس آن را به قیمت بالاتری بفروشید. مانی خوشبین، تاجر معروف ایرانی را می شناسید؟! او با این روش در مدت زمان کوتاهی به یک میلیاردر تبدیل شد و الان در آمریکا برای خودش صاحب اسم و رسم است!

  • راه اندازی سیستم پرداخت

به نظرتان روزانه چند تراکنش مالی صورت می پذیرد؟ یک میلیون؟ ده میلیون؟ 50 میلیون؟ شاید هم بیشتر! با این اوصاف راه اندازی یک سیستم پرداخت چقدر می تواند سودآور باشد؟!

همان طور که در جریان هستید، در حال حاضر تعداد تراکنش های مالی ای که در طول روز انجام می شود، بسیار بیشتر از تصورات من و شماست. اگر امکانات و علمش را دارید، یک سیستم پرداخت راه اندازی کنید و در ازای هر تراکنش انجام شده درصد مشخصی را از آنِ خودتان کنید. اگر بگویم یک شبه زندگیتان از این رو به آن رو می شود، اغراق نکرده ام!

  • ارائه خدمات اینترنتی

اکنون که در عصر ارتباطات به سر می بریم و پایه اصلی این ارتباطات اینترنت است، چه کاری عاقلانه تر از این که از این طریق پول در بیاوریم؟!

تعداد افرادی که برای رفع نیازهایشان ناچار به استفاده از اینترنت هستند، اما وقت، حوصله و دانش کافی را ندارند؛ کم نیست که هیچ، خیلی هم زیاد است! اگر بتوانید امکانات لازم برای این کار را مهیا کرده و کارهای اینترنتی این افراد را انجام دهید، حسابی نانتان توی روغن است!

  • ورود به عرصه پر رونق کشاورزی

کشاورزی یکی از پر رونق ترین مشاغل در اکثر کشورهای دنیاست. از آن جا که این صنعت با خوراک مردم به عنوان اصلی ترین نیاز آن ها در ارتباط است، ریسک چندانی نداشته و همیشه پر سود است. اگر می خواهید یک شبه که نه، اما در مدت زمانی کوتاه پولدار شوید، کشاورزی بهترین ایده برای شماست.

راه های کسب درآمد سریع

راه های کسب درآمد سریع

راه های کسب درآمد سریع با کمترین سرمایه

اگر فکر می کنید چون سرمایه چندانی ندارید، فکر کردن به راه های کسب درآمد سریع برایتان جزء ممنوعه ها محسوب می شود، سخت در اشتباهید! این قسمت از نقشه گنج مختص کسانی است که سرمایه چندانی برای شروع ندارند. اگر شما هم جزء این افرادید، آن را به هیچ قیمتی از دست ندهید!

  • برنامه ریز مراسمات شوید و پول بگیرید!

وجود یک فرد کاربلد برای برنامه ریزی مراسمات یکی از الزاماتی است که عدم توجه به آن می تواند صدای صاحبان مراسم را در بیاورد. فرقی هم ندارد چه مراسمی باشد. یک رویداد یا همایش کاری یا یک مراسم عروسی. اگر مدیر خوبی هستید و از پس برنامه ریزی چنین مراسماتی بر می آیید، این بهترین پیشنهادی است که برایتان سراغ دارم. نه سرمایه آنچنانی می خواهد و نه امکانات چندانی ولی چیزی که توی آن زیاد است، پول است!

  • تعمیر وسایل الکترونیکی؛ ایده ای پولساز برای شما که سرمایه زیادی ندارید! 

اگر در زمینه تعمیر وسایل الکترونیکی نظیر کامپیوتر و این دم و دستگاه ها مهارت دارید، تمام است. تعمیر اینگونه وسایل نیاز قطعی و همیشگی انسان هاست. پس در این که می توانید پول خوبی از این راه به دست بیاورید، هیچ شکی نیست. حتی می توانید بی خیال مغازه شده و کارهایتان را به صورت سیار انجام دهید. خلاصه این که ایده نابی است. از دستش ندهید!

  • سخنرانی کنید و پول در بیاورید!

اگر خوش سر و زبان هستید، اگر حرف هایتان به دل می نشینند، اگر دشوارترین پیغام ها را به ساده ترین روش به سخت ترین آدم ها منتقل می کنید، اگر قرار گرفتن در برابر جمع کثیری از مردم و صحبت کردن برای آن ها شما را نمی ترساند، یعنی کیس خوبی برای سخنران شدن هستید. این روزها مردم برای شرکت در سخنرانی های انگیزشی سر و دست می شکنند. پس اقدامات لازم را انجام دهید و کاروبارتان را شروع کنید.

به دنبال ایده های بهتری می گردید؟! لیست زیر تقدیم به شما.

  • مربی شخصی شوید.
  • تعمیرکار شوید.
  • عکاسی کنید.
  • تورلیدر شوید
  • رزومه نویسی کنید.
  • سالن بازی راه اندازی کنید.
  • کتاب دست دوم بخرید و بفروشید.
  • به صورت خصوصی تدریس کنید.
  • اظهارنامه مالیاتی تنظیم کنید.
  • ضایعات فلزی را بازیافت کنید.
  • وارد بازار سهام شوید.
  • در بازار رمز ارزها سرمایه گذاری کنید.
  • ...

راه های کسب درآمد سریع

راه های کسب درآمد سریع

راه های کسب درآمد سریع از اینترنت

  • کارهای گرافیکی؛ شروعی بی نظیر برای کسب درآمدی به یاد ماندنی!

کار گرافیکی یکی از بهترین راه های کسب درآمد سریع از اینترنت است که برایتان سراغ دارم. حتی می توانید آن را به عنوان شغل دوم برگزینید. آنچه برای شروع نیاز دارید، چند نمونه کار فوق العاده است که با آن ها دل از کَف مشتریانتان بربایید. حتی می توانید شرکت های بزرگ را در جریان این استعداد خارق العاده تان بگذارید و با آن ها همکاری کنید. خلاصه این که اگر دستی در کارهای گرافیکی دارید، بیکار ننشینید که جز ضرر چیزی عایدتان نمی شود!

  • تولید محتوا؛ شغلی که شروع آن سرمایه نمی خواهد، استعداد می خواهد!

باور کنید تولید محتوا در هر کاری حرف اول و آخر را می زند. می توانید کسب و کارهایی را که به تولید محتوا بها می دهند، با کسب و کارهایی که مثل کبک سرشان را زیر برف کرده و ارزشی برای محتوا قائل نیستند، مقایسه کنید تا متوجه منظورم بشوید. اگر مهارتتان در نویسندگی ستودنی است، این کار را پشت گوش نیندازید. برای سایت های مختلف محتوا بنویسید و از آن ها بابت هر یک از کلمات گهربارتان پول بگیرید!

  • طراحی وب سایت؛ راهی طلایی برای کسب درآمدی شگفت انگیز!

اگر جزء افرادی هستید که برنامه نویسی بلدید و از این رو به خودتان می بالید، بهترین راه کسب درآمد سریع که برایتان سراغ دارم، طراحی وب سایت است. اگر بگویم طراحی وب سایت یکی از پردرآمدترین مشاغل دنیاست، گزاف نگفته ام. چرا که تعداد کسب و کارهای علاقه مند به داشتن سایت روز به روز و ساعت به ساعت در حال افزایش است. اگر علم این کار را دارید، بدانید که کاروبارتان حسابی گرفته و به زودی پولدار می شوید.

راه های کسب درآمد سریع

کسب درآمد

جمع بندی

برخی از کسب و کارها هستند که مدت ها طول می کشد تا به درآمد برسند. اگرچه این کسب و کارها هم طرفداران خاص خودشان را دارند، اما حقیقت این است که تعداد عاشقان کسب و کارهایی که سریعا به در آمد می رسند بیشتر است. چرا تعجب می کنید؟!

یعنی شما کسی را سراغ دارید که دوست نداشته باشد یک شبه پولدار شده و زندگیش از این رو به آن رو شود؟! مسلما نه. پس جای تعجب نیست اگر ببینید همه مردم از بزرگ و کوچک گرفته تا زن و مرد و پیر و جوان به دنبال راه های کسب درآمد سریع می گردند.

اگر شما هم دنیا را در پی یافتن راه های کسب درآمد سریع زیر و رو کرده اید و چیزی نیافته اید، مژدگانی بدهید. نقشه گنج پیش من است! از بین راهکارهایی که می گویم، مناسب ترین آن ها را برگزینید و پول پارو کنید.

  • سرمایه گذاری در صنایع خوراکی یکی از بهترین راه های کسب درآمد سریع است. از آن غافل نشوید!
  • یک باشگاه ورزشی تاسیس کرده و پول پارو کنید!
  • اینترنت را به خدمت بگیرید تا برایتان پول در بیاورد!
  • اپلیکیشن طراحی کنید. پول با پای خودش می آید!
  • آرایشگر شوید، نانتان توی روغن است!
  • نان توی خرید و فروش است!
  • سرمایه گذاری در املاک و مستغلات بهترین گزینه است.
  • راه اندازی سیستم پرداخت یک ایده پولساز است!
  • ارائه خدمات اینترنتی یک ایده ناب است.
  • ورود به عرصه پر رونق کشاورزی بهترین گزینه برای شماست.
  • برنامه ریز مراسمات شوید و پول بگیرید!
  • تعمیر وسایل الکترونیکی؛ ایده ای پولساز برای شما که سرمایه زیادی ندارید!
  • کارهای گرافیکی؛ شروعی بی نظیر برای کسب درآمدی به یاد ماندنی!
  • تولید محتوا؛ شغلی که شروع آن سرمایه نمی خواهد، استعداد می خواهد!
  • طراحی وب سایت؛ راهی طلایی برای کسب درآمدی شگفت انگیز!

           برای کسب اطلاعات و ایده های بیشتر اینجا کلیک کنید و عضو پیج ما شوید.                    


 

ممکن است از این مطالب خوشتان بیاید



نظر خود را بنویسید

ارسال نظر

زینب

زینب | 12/30/2022 8:53:40 PM

خیلی خیلی عالی بود

حمید

حمید | 12/28/2023 8:51:22 PM

خیلی خوب بود اگه تو پستهای دیگرتون بصورت ریز تر مطالب رو باز کنید بهتره .....مثلا مقدار سرمایه برای شروع یا مثلا روش ساخت اپلیکیشن و هکذا

امیر

امیر | 2/13/2024 12:44:52 AM

* سلام دوستان *  ☆ این سایتی که بهتون معرفی میکنم پول خوبی بابت دیدن ویدئو پرداخت میکنه؛ 《 دقیقه ای 0.60 $  /   ساعتی  36 $》   10 دلار هم برای ثبت نام میده https://video-p11.buzz/8381223686039382/