مشاوره رایگان

کارآفرینی در خانه

| از 0 نظر

از کارآفرینی در خانه چه می دانید؟!

از اسمش معلوم است دیگر. یعنی در خانه بنشینید، کار بیافرینید و پولدار شوید. بدون آن که نیاز باشد کله سحر از خانه بیرون بزنید و بوق سگ به خانه برگردید! بدون آن که لازم باشد حرف زور این و آن را بشنوید و مجبور باشید سکوت کنید. بدون آن که نیاز باشد نیمی از عمرتان را در چهاردیواری خفقان آور شرکت و نیم دیگرش را در مترو و بی آر تی سپری کنید و وقتی به خودتان می آیید، ببینید که ای دل غافل؛ عمرتان به فنا رفته و هنوز هشتتان گرو نُهتان است و آه ندارید که با ناله سودا کنید...


           برای کسب اطلاعات و ایده های بیشتر اینجا کلیک کنید و عضو پیج ما شوید.                        


زمستان است؟!

کنار شومینه بنشیند، یک چای دارچین تازه دم برای خودتان بریزید، یک آهنگ نوستالژی هم پلی کنید و همان طور که زیر لب همخوانی می کنید، کار کنید! نه سرمایی، نه سختی و حرف زوری، نه درآمد ناچیزی. خلاصه این که همه چیز بر وفق مراد است!

تابستان است؟!

کولر آبی رنگتان را بگذارید روی دور تند. بساط کاروبارتان را هم دقیقا جلوی کانال کولر پهن کنید. یک شربت خنک به بدن بزنید و سر حوصله کارتان را انجام بدهید. دوست داشتید، می توانید یک آهنگ شاد هم پلی کنید و خدا را شاکر باشید که توی این خرماپزان نیازی نیست پایتان را از خانه بیرون بگذارید. درآمدتان هم محشر کبراست!

می دانید قسمت خوب ماجرا کجاست؟!

این که می توانید دست بقیه را هم بگیرید و آن ها را از سرمای زمستان، گرمای تابستان، حرف زور صاحب کار، حقوق اندک و هزار و یک دردسر دیگر نجات دهید. کارآفرینی یعنی همین دیگر!

حتما متوجه شده اید که بحث امروزمان درباره کارآفرینی در خانه است. پس بیش از این معطل نکنیم و برویم سراغ اصل مطلب!

کارآفرینی در خانه

کارآفرینی در خانه

منظور از کارآفرینی در خانه چیست؟

اگر هر روز زیر لب با خودتان زمزمه می‌کنید که نابرده رنج، گنج میسر نمی‌شود و با استناد به همین ضرب المثل قدیمی صبح تا شب را به جان کَندن می‌گذرانید و آخر شب هم چندرغاز دستمزدتان را در جیب گذاشته و خسته و کوفته راهی خانه می‌شوید، سخت در اشتباهید. خدا پدر قدیمی‌ها را بیامرزد. این حرف را وقتی زده اند که مجبور بودند برای یک کف دست نان، یک روز کار کنند. آن هم نه کار ساده و بی دردسر، بلکه کار سخت و طاقت فرسا! امروز که دنیا پیشرفت کرده و خیلی‌ها با یک ایده هوشمندانه می‌توانند راه هزار شبه را یک شبه بروند، این ضرب المثل‌ها پشیزی نمی‌ارزند. پس لطفا روی آن‌ها را یک خط قرمز پررنگ بکشید تا بگویم چه کار کنید!

کارآفرینی در خانه!بله، کار آفرینی آن هم در داخل خانه بهترین پیشنهادی است که برایتان سراغ دارم. سری بچرخانید و به اطرافتان نگاه کنید. چند نفر را در اطرافتان می‌بینید که موفق شده اند از هفت خوان فرآیندهای پیچیده گزینش و استخدام با موفقیت عبور کرده و در یک اداره دولتی مشغول به کار شوند؟

یک نفر؟ دو نفر؟ اصلا من می‌گویم ده نفر. خُب حقوقشان چقدر است؟

5 میلیون؟ هفت میلیون؟ اصلا گیریم ده میلیون. مگر با این پول‌ها می‌شود زندگی کرد؟ آن هم در دنیایی که شب می‌خوابیم و صبح بیدار می‌شویم، می‌بینیم قیمت همه چیز دو برابر شده است.

تکلیف کارهای شرکتی هم که معلوم است. وقتی کار دولتی نمی‌صرفد، چه انتظاری از کارهای شرکتی دارید؟!

خُب چه کار کنیم؟! نمی‌شود که دست روی دست گذاشت و بیکار نشست. به نظر من کارآفرینی در خانه بهترین گزینه ای است که پیش رو دارید. هم بی دردسر است، هم درآمدش فوق العاده است. کسب و کاری را در خانه راه می‌اندازید و پول در می آورید. فوق العاده است. نه؟!

کارآفرینی در خانه

کارآفرینی در منزل

کارآفرینی در خانه شامل چه ایده هایی می شود؟

اگر جزء عاشقان و دلباختگان کارآفرینی در خانه هستید، تبریک بنده را بابت متفاوت بودنتان پذیرا باشید! خبر خوب این که چند ایده طلایی برایتان سراغ دارم که مطمئنم شما را شگفت زده خواهند کرد. آماده اید این ایده های فوق العاده را با هم بررسی کنیم؟!

  • ایده برتر کارآفرینی در خانه؛ پیکسل درست کرده و از فروش آن کسب درآمد کنید!  

می دانید پیکسل چیست؟

پیکسل تکه آهنی عمدتا گرد و دارای تصویر است که می توان آن را بر روی لباس، کیف و... نصب کرد. به احتمال قریب به یقین این اکسسوری های دوست داشتنی را بارها و بارها دیده اید. اکثر کسب و کارها این دایره های جذاب و دوست داشتنی را به عنوان یک هدیه تبلیغاتی به مشتریان خود اهدا کرده و بدین ترتیب خود را در ذهن آن ها ماندگار می کنند. خیلی از افراد هم آن ها را به عنوان یادبود به دوستان و نزدیکان خود هدیه می دهند. خلاصه می خواهم بگویم که بازار پیکسل حسابی داغ است. اگر بتوانید خط تولید این محصول جذاب را راه اندازی کنید، بُردتان حتمی است.

  • ایده طلایی کارآفرینی در خانه؛ چرم دوزی کرده و پول پارو کنید!

بگذارید همین ابتدا تکلیفتان را با خودتان روشن کنم. اگر فکر می کنید چرم دوزی صرفا یک شغل زنانه است، سخت در اشتباهید. اگر باور نمی کنید، می توانید سری به بازار زده و از کارگاه های چرم دوزی که آقایان همه کاره آن ها هستند، دیدن کنید. پس این شغل زنانه است و من کار زنانه نمی کنم و این حرف ها ممنوع! خُب این از این!

در جریان علاقه وافر ایرانی ها به چرم و کالاهای چرمی هستید؟! نشنیده اید تا چیزی می خرند، فوری از فروشنده می پرسند: جنسش چرم است؟! اصلا همین خودِ شما؛ چند بار این سوال را از فروشنده ها پرسیده اید؟! شرط می بندم صدها بار!

وقتی محصولات چرمی این همه محبوبند و تا این حد پرطرفدارند، چرا شما تولید کننده آن ها نباشید؟! ایده کارآفرین در خانه از این راحت تر؟!

  • ساخت تراریوم؛ یک ایده فوق العاده برای کارآفرینی در خانه

همه ما با دیدن تصویر تراریوم ها در وب به وجد می آییم و با خودمان می گوییم کاش یکی از آن ها را داشتم. آیا تا به حال پیش آمده با دیدن این تصاویر در فکر فرو رفته و از خودتان بپرسید درست کردن چنین محصولی چقدر وقت و سرمایه می خواهد؟!

حقیقتا ساخت این کالاها نه وقت چندانی می خواهد و نه سرمایه آنچنانی. تنها چیزی که می خواهد، خلاقیت است. اگر فرد خلاقی هستید، همین امروز دست به کار شوید و از خلاقیتتان پول در بیاورید!

با هم ایده می خواهید؟! به روی هر دو چشمم. ایده های زیر برای شماست:

  • طراحی چهره
  • آشپزی در خانه
  • فریلنسری
  • تولید محتوای سایت
  • تولید محتوای اینستاگرام
  • فروش واسطه ای
  • ...

کارآفرینی در خانه

کسب و کار در خانه


        برای کسب اطلاعات و ایده های بیشتر اینجا کلیک کنید و عضو پیج ما شوید.                          


پرسودترین ایده های کارآفرینی در خانه در دنیا

کارآفرینی در خانه نه تنها در ایران، بلکه در جای جای دنیا مورد توجه قرار گرفته است. اگر به دنبال پرسودترین ایده های کارآفرینی در خانه هستید، این تیتر مختص شماست.

  • کالاهای دست دوم را به قیمت ناچیز بخرید، کمی اوضاعشان را سروسامان بدهید و با قیمت هنگفت بفروشید. خیلی از مردم حاضرند یک چیزی هم دستی بدهند که فقط از شر وسایل قدیمی شان راحت شوند. پس خیالتان راحت؛ سرمایه زیادی نیاز ندارید!
  • برای پول درآوردن نیازی نیست حتما تاجر یا کارخانه دار باشید. همین که ذهنی خلاق و دستانی توانمند داشته باشید، کافیست. گیفت های نمدی بسازید. طراحی چهره انجام بدهید. جعبه های کادویی بسازید و بدین ترتیب از هنر دستانتان پول در بیاورید!
  • تدریس آنلاین مهارت ها و تخصص هایتان یکی از بهترین ایده های کارآفرینی در خانه است. شک ندارم که یک مهارت ناب دارید. همان را آموزش بدهید و بابتش پول بگیرید!
  • یوتیوب و اینستاگرام فقط برای این نیستند که شب تا صبح و صبح تا شب در آن‌ها بچرخید و نت هدر بدهید. کمی خلاق باشید و به جای این که دیگران شما را سرگرم کنند و پول به جیب بزنند، شما آن‌ ها را سرگرم کنید و پول در بیاورید.
  • نان توی آرایشگری است. این را هم من می ‌دانم، هم شما. پس منتظر چه هستید؟! ناخن کار شوید. شینیون کار شوید. میکاپ آرتیست شوید و هر هنری در چنته دارید، رو کنید. یک اتاق از خانه تان را به محل کارتان تبدیل کنید. شک ندارم که به سال نکشیده پولتان از پارو بالا خواهد رفت!
  • واسطه‌ گری میان خریدار و فروشنده یا به اصطلاح خودمانی‌ها دلالی یکی از پرسودترین ایده‌های کارآفرینی در خانه است. نه سرمایه می‌خواهد نه اطلاعات عجیب و غریب. همین که سر و زبان داشته باشید و معامله را جوش بدهید، تمام است!

کارآفرینی در خانه

کارآفرینی در خانه

کارآفرینی در حیاط خانه

وقتی می‌گویم کارآفرینی در خانه، منظورم این نیست که حتما خودتان را در چهار دیواری خانه محبوس کنید. می‌توانید به ایده های کار آفرینی در حیاط خانه هم فکر کنید. هم جذابند، هم پولساز!

  • گیاهان زینتی پرورش بدهید و بفروشید. این روزها همه آپارتمان نشین ها عاشق گل و گیاهان زینتی هستند و حاضرند برای خرید آن ها پول خوبی بدهند!
  • قلمه گیری از گیاهان زینتی و درختان میوه یکی دیگر از بهترین ایده های کارآفرینی در حیاط خانه است. درآمدش هم عالی است.
  • می توانید در حیاط منزلتان قارچ پرورش بدهید. البته باید به فکر احداث فضایی تاریک و بسته برای این کار باشید. چون قارچ ها تنها در چنین شرایطی رشد می کنند!
  • چه کاری بهتر و پرسودتر از کاشت سبزیجات ارگانیک؟! اگر بتوانید یک باغچه بزرگ در حیاطتان درست کنید و در آن سبزی بکارید، عالی می شود!
  • اگر در منطقه ای سرد و خشک زندگی می کنید، حیاط خانه تان جان می دهد برای کشت زعفران! می توانید این طلای سرخ را در قفسه های رو هم کشت کرده و درآمدزایی کنید!
  • اگر اطلاعاتتان درباره گیاهان دارویی بد نیست، چه ایده ای بهتر از پرورش گیاهان دارویی در حیاط خانه؟! هم راحت است، هم پر درآمد!
  • پرورش پرندگانی همچون بلدرچین و بوقلمون یکی از ایده‌های کارآفرینی در حیاط خانه است که درآمد فوق العاده ای دارد. می توانید نوع تخم گذار یا گوشتی این پرندگان را پرورش داده و سود خوبی به جیب بزنید!
  • جوجه کشی با استفاده از دستگاه های کوچک و ساده ایده ای است که به بار نشستن آن پولدارتان می کند. پس حتما به آن فکر کنید.
  • اگر حیاطتان بزرگ است و جا برای یک آکواریوم بزرگ یا یک استخر کوچک دارد، حسابی خوش به حالتان! می توانید بزنید توی کار پرورش ماهی‌های زینتی و خوراکی و بدین ترتیب کسب درآمد کنید.

کارآفرینی در خانه

کارآفرینی

کارآفرینی در خانه با کمترین سرمایه

کارآفرینی در خانه زمانی می چسبد که سرمایه کمی بخواهد. اگر فکر می کنید چنین چیزی ممکن نیست، باید دلتان را گرم کنم که هست. ایده کارآفرینی در خانه با سرمایه کم می خواهید؟!

  • دراپ شیپینگ؛ بهترین ایده کارآفرینی در خانه با سرمایه کم

شاید تا به امروز حتی نام دراپ شیپینگ هم به گوشتان نخورده باشد. دراپ شیپینگ یکی از روش های خرده فروشی است. کسانی که در این زمینه کار می کنند، نه انباری دارند و نه حتی محصولی. آن ها از خریدار سفارش می گیرند، سفارش را برای تولید کننده می فرستند و بدین ترتیب کالا را به طور مستقیم از انبار تولید کننده برای مشتری می فرستند. این وسط چه چیزی نصیب شما می شود؟! یک سود تپل از سوی تولید کننده بابت این که محصولاتش را فروخته اید.

  • ساخت برنامه های اجتماعی و سرگرمی؛ ایده ای فوق العاده برای شروع کارآفرینی در خانه

اگر بتوانید سلیقه و خلاقیت به خرج بدهید و یک برنامه اجتماعی و سرگرمی بسازید، عالی می شود. پس از این که همه عاشق برنامه تان شدند، از آن ها هزینه عضویت ماهیانه بگیرید. اگر محتواهایتان منحصر به فرد باشند، همه شیفته تان می شوند! حتی در صورت بالا بودن تعداد اعضا می توانید تبلیغ هم انجام بدهید.

این ایده های کارآفرینی در خانه را نمی پسندید؟! نگاهی به ایده های بعدی بیندازید.

  • به صورت اینترنتی مشاوره بدهید. مشاوره تحصیلی، مشاوره کاری، مشاوره روانشناسی و خلاصه هر نوع مشاوره ای که مهارت دارید!
  • اگر دستی در نوشتن دارید، تولید محتوا بهترین ایده کارآفرینی در خانه برای شماست.
  • اگر کارهای گرافیکی بلدید، پول با پای خودش سراغتان خواهد آمد. لوگو طراحی کنید یا بزنید توی کار طراحی بنر و کارت ویزیت و...
  • مدیریت شبکه های اجتماعی را بر عهده بگیرید. ایده کارآفرینی در خانه ساده تر و شیک تر از این سراغ دارید؟!

کارآفرینی در خانه

ایده کارآفرینی

جمع بندی

کار کردن در دنیای امروز که هزار و یک ایده تَر و تمیز جلویتان صف کشیده اند، شکستن شاخ غول نیست. کافیست راه پول درآوردن را بلد باشید. نه نیاز است به خودتان سخت بگیرید، نه لازم است آنقدر سخت کار کنید که در سن چهل سالگی به اندازه یک فرد هشتاد، نود ساله شکسته شوید. حتی می توانید به جای این که سرکار بروید، کارتان را به خانه بیاورید!

کارآفرینی در خانه یعنی این که یک کسب و کار پولساز برای خودتان دست و پا کنید و پول در بیاورید. بدون آن که نیاز باشد در سرمای زمستان و گرمای تابستان خودتان را به دردسر بیندازید و از این سر شهر به آن سر شهر بروید. آن هم برای چه؟! برای چندرغاز حقوق!

اگر هیچ ایده ای برای کارآفرینی در خانه ندارید، من کمکتان می کنم تا راهتان را پیدا کنید. پولدار که شدید، به جان من هم دعا کنید!

  • پیکسل درست کنید و بفروشید.
  • چرم دوزی کنید.
  • طراحی چهره انجام بدهید.
  • غذای خانگی درست کنید و بفروشید.
  • فریلنسر شوید.
  • تولید محتوای سایت اینستاگرام انجام دهید.
  • فروش واسطه ای را تجربه کنید.
  • نویسنده انلاین شوید.
  • کالای دست دوم بخرید، تعمیر کنید و بفروشید.
  • دست سازه های نمدی درست کنید.
  • جعبه کادو درست کنید.
  • زیورآلات بسازید.
  • آنلاین تدریس کنید.
  • گیاهان زینتی پرورش بدهید.
  • قارچ پرورش بدهید.
  • سبزیات ارگانیک بکارید.
  • بوقلمون و بلدرچین پرورش بدهید.
  • ماهی های خوراکی و زینتی پرورش بدهید.
  • بزنید توی کار دراپ شیپینگ!
  • برنامه های اجتماعی و سرگرمی بسازید.
  • اینترنتی مشاوره بدهید.
  • ادمین شبکه های اجتماعی شوید.
  • ...

خلاصه هر هنری دارید، خیلی قدرش را بدانید. کمی خلاقیت را هم چاشنی استعدادهایتان کنید. قول می دهم آینده‌تان روشن و جیبتان پر پول خواهد بود. 

کارآفرینی در خانه

کارآفرینی


           برای کسب اطلاعات و ایده های بیشتر اینجا کلیک کنید و عضو پیج ما شوید.                        


 

ممکن است از این مطالب خوشتان بیاید



نظر خود را بنویسید

ارسال نظر