مشاوره رایگان

کسب درآمد از فضای مجازی

| از 0 نظر

این روزها بازار کسب درآمد از فضای مجازی آنچنان داغ است که خیلی ها را وسوسه می کند دست از کار اصلی خود کشیده، در خانه بمانند، پا روی پا بیندازند و پول روی پول بگذارند! اگرچه تلخ، اما حقیقت این است که خیلی از ما فقط برای سرگرمی و گاها پُز دادن به این و آن سر از فضای مجازی در می آوریم. رستوران می رویم نه برای این که ساعاتی خوش بگذرانیم و دلی از عزا در بیاوریم. بلکه برای این که چند عکس هنری از میز لاکچری ای که صدها هزار تومان برایش هزینه کرده ایم، انداخته، استوری کرده و آن را در چشم دوست و فامیل فرو کنیم! دروغ می گویم بگویید دروغ می گویی!


            برای کسب اطلاعات و ایده های بیشتر اینجا کلیک کنید و عضو پیج ما شوید.                          


 تا حالا شده به جای این که به فکر استوری کردن عکس غذاها و کادوهایتان باشید، به کسب درآمد از این فضا فکر کنید؟! می دانید اینستاگرام چند میلیون کاربر دارد؟! شما کدام بازار را سراغ دارید که چند میلیون مشتری در آن پرسه بزنند؟! بزرگترین بازارهای دنیا هم آنقدری که اینترنت کاربر دارد، مشتری ندارند. اصلا خیلی ها در اینترنت زندگی می کنند و منتظرند تا شما از کسب و کارتان رونمایی کنید و مشتری وفادارتان شوند. پس منتظر چه هستید؟! به فکر نان باشید که خربزه آب است!

بحث امروز ما درباره کسب درآمد از فضای مجازی است. فضایی که اکثر ما این روزها زندگی غیر مجازیمان را فدایش کرده ایم! اگر دوست دارید به راحتی آب خوردن پول در بیاورید، این مطلب با احترام تقدیم به شما!

کسب درآمد از فضای مجازی

کسب درآمد از فضای مجازی

چگونگی کسب درآمد از فضای مجازی

خیلی ها معتقدند که کسب درآمد از فضای مجازی یک کار تنبلانه است. اما من به شخصه اعتقاد دارم که این کار تنبلانه نیست، هیچ؛ خیلی هم خلاقانه است. بسیاری از افراد به جای این که ساعت ها وقت گذاشته و سخت کار کنند و در آخر چندرغاز حقوق بگیرند، نصف همان تایم را هوشمندانه کار می کنند و چندین برابر آن مقدار پول به جیب می زنند. پس این را آویزه گوشتان کنید که هوشمندانه کار کردن خیلی بهتر از سخت کوشانه کار کردن است. این را من نمی گویم، تجربه ثابت کرده است!

برای کسب درآمد از فضای مجازی نیازی نیست کلی سرمایه داشته باشید و به جنگ اژدهای دو سر بروید. با جیب خالی هم می شود نبض دنیای مجازی را در دست گرفت. کافیست کاربلد باشید!

کسب درآمد از فضای مجازی یعنی این که تخصص و دانش لازم برای فعالیت در این فضا را به دست بیاورید و سپس آن ها را به کار گرفته و پول به جیب بزنید. اگر صبر را چاشنی کاروبارتان نکنید، پُلِتان آن طرف آب است! می دانید چرا؟!

چون فضای مجازی پر شده است از کسانی که به جیبشان وعده پر پول شدن داده اند. پس شکی نیست که برای موفق شدن از جان مایه می گذارند. اگر می خواهید از قافله عقب نمانید، زمان بگذارید و آهسته و پیوسته پیش بروید که موفقیت از آنِ شما خواهد بود.

  • چگونه در فضای مجازی ثانیه ها را به پول تبدیل کنم؟!

اگر می خواهید به شاخ اینستاگرام تبدیل شوید، یک پیج بزنید و با فالوورهایتان ارتباط برقرار کنید. شنیده اید می گویند پول، پول می آورد؟! به عقیده من فالوور، فالوور می آورد و فالوور زیاد پول!

اگر فعالیت در تلگرام را به فعالیت در دنیای پرهیاهوی اینستاگرام ترجیح می دهید، یک کانال تلگرام بزنید و با محتواهای جذاب کاربران را شیفته خودتان کنید. آن وقت است که کاربران با یک نقل قول ساده شما را به آنچه که می خواهید، می رسانند!

اگر علاقه ای به اینستاگرام و تلگرام و این قبیل شبکه های اجتماعی ندارید، می توانید بزنید توی کار فریلنسری. آنچه برای کسب درآمد از این طریق نیاز دارید، سابقه کاری درخشان و رزومه قوی است. اندکی زمان می برد، اما شدنی است!

وبلاگ نویسی هم پیشه خوبی است. دردسر چندانی ندارد و درآمدش هم فوق العاده است. اگر خلاق هستید و قلمتان خوب است، یعنی می توانید در این مسیر موفق باشید.

مشارکت در فروش هم ایده خوبی است. به خصوص برای آن ها که هیچ سرمایه ای از خودشان ندارند! اگر اصول بازاریابی را از بَرید، می توان گفت که کاندیدای خوبی برای مشارکت در فروش هستید. پس آستین بالا بزنید و تا دیر نشده خودی نشان بدهید!

این ها که گفتم، تنها برخی از روش های کسب درآمد از فضای مجازی است. هزار و یک راه دیگر وجود دارند که شما را به سر منزل مقصود می رسانند. زرنگ باشید، پولتان از پارو بالا خواهد رفت!

کسب درآمد از فضای مجازی

چگونگی کسب درآمد از فضای مجازی

حکم شرعی کسب درآمد از فضای مجازی

شک ندارم که یک علامت سوال خیلی بزرگ ذهن شما را به خودش درگیر کرده و آن این است که: کسب درآمد از فضای مجازی حلال است یا حرام؟!

سوال خوب و به جایی است. ببین دوست عزیز؛ تو برای فعالیت در فضای مجازی و کسب درآمد از این طریق قرار نیست از دیوار کسی بالا بروی. قرار نیست نان کسی را آجر کنی. قرار نیست آبروی مومنی را ببری و به هیچ عنوان قرار نیست که نان حرام سر سفره خانواده ات بگذاری! با این حال بنده وظیفه خود می‌دانم که این موضوع را حسابی برایت روشن کنم که مبادا خطا بروی و بگویی فلانی گفت حلال است. درست و غلطش پای همان فلانی!

کسب درآمد از فضای مجازی از دو روش ممکن است. دو روشی که زمین تا آسمان با هم تفاوت دارند. اگر به اطرافتان نگاه کنید، خیلی‌ها را می‌بینید که مشغول کسب درآمد از فضای مجازی هستند. برخی از آن‌ها با هر زور و زحمت و قرض و قوله ای که شده یک فروشگاه اینترنتی راه‌اندازی کرده‌اند. گروهی دیگر نرم افزارهای کاربردی طراحی می‌کنند و ارائه می‌دهند. خیلی‌های دیگر تایپ می‌کنند، ترجمه می‌کنند، به صورت آنلاین تدریس می‌کنند، مشاوره غیرحضوری می‌دهند و خلاصه نان بازویشان را می‌خورند. در این که چنین درآمدی حلال است، هیچ شک و شبهه‌ای نیست. قبول دارید؟!

در سوی مقابل افرادی هستند که می‌خواهند یک شبه راه هزار شبه را بروند. آن هم بدون آن که خودشان را به زحمت بیندازند! نمونه اش همین افرادی که وارد سایت‌های قمار می‌شوند و به هوای پولدار شدن همان یک قِران دو هزار خودشان را هم به باد می‌دهند یا افرادی که برای تحقق رویای شیرین پولدار شدن به شرکت‌های هرمی اعتماد می‌کنند. اعتماد کردن همانا و به خاک سیاه نشستن همانا! خُب مسلما این روش‌ های کسب درآمد از فضای مجازی حرام اندر حرامند.

کسب درآمد از فضای مجازی

کسب درآمد از اینترنت        


 برای کسب اطلاعات و ایده های بیشتر اینجا کلیک کنید و عضو پیج ما شوید.                          


کسب درآمد از فضای مجازی با گوشی

یک بسته اینترنتی نه چندان پر و پیمان و یک گوشی هوشمند نه چندان مدل بالا داشته باشید، پولدار شدنتان حتمی است! کسب درآمد از فضای مجازی با گوشی بسیار ساده تر از چیزی است که فکرش را می کنید. هزار و یک روش مختلف برای این کار وجود دارد. هر کدام را که برگزینید، موفقیت از آنِ شما خواهد بود.

  • کسب درآمد از فضای مجازی با عملی کردن ایده شگفت انگیز همکاری در فروش

شاید عجیب و غریب به نظر برسد، اما حقیقت این است که افیلیت مارکتینگ یکی از برترین روش های کسب درآمد از فضای مجازی با گوشی است. مواد مورد نیاز برای همکاری در فروش؛ یک گوشی هوشمند، یک بسته اینترنتی پرسرعت و خوش سر و زبانی به مقدار لازم!

برای همکاری در فروش نیازی نیست حتما سرمایه دهان پُرکنی داشته باشید. دیگران سرمایه دارند؟! خُب شکر خدا. شما هم از همین فرصت استفاده کنید و سرمایه دار شوید. کافیست برای محصولات و خدمات برندهای مختلف تبلیغ کرده و آن ها را بفروشید. شاید بگویید این گونه که مشتری به محصول مورد نظرش می رسد و فروشنده به پولش. تکلیف من این وسط چیست؟!

تکلیف شما روشن است. زحمت کشیده اید، تبلیغ کرده اید و فروخته اید؛ پس حقتان است که کمیسیون دریافت کنید. نوش جانتان، گوارای وجودتان!

  • تولید محتوای ویدئویی؛ بهترین روش کسب درآمد از فضای مجازی با گوشی

تولید محتوای ویدئویی یکی از پولسازترین ایده های کسب درآمد از فضای مجازی با داشتن یک گوشی نه چندان لاکچری است. حتما می گویید چگونه محتوایی؟!

هر محتوایی که توانایی اش را دارید و مطمئنید که طرفدارش زیاد است. مثلا این روزها همه از خوردن قرمه سبزی و چلو مرغ و این غذاهای تکراری به ستوه آمده اند و دلشان می خواهد غذاهای تازه ای مثل ساراواک لاکسا را امتحان کنند. نکند نمی دانید که ساراواک لاکسا غذای سنتی کشور مالزی است؟!

از شما چه پنهان، من هم تا همین دیروز نمی دانستم. اما به لطف جناب گوگل الآن می دانم! خُب برگردیم سراغ اصل ماجرا. با وجود تنوع طلبی غذایی در دنیای امروز تولید ویدئوهای آشپزی می تواند یک پیشنهاد خوب برای شروع کسب درآمد از فضای مجازی باشد. اگر آشپزیتان خوب نیست، بروید سراغ دیگر استعدادهایتان. مسلما در یک زمینه ای متخصص هستید، شک ندارم!

اگر از این ایده های کسب درآمد در فضای مجازی با گوشی خوشتان نمی آید، بعدی ها را امتحان کنید:

  • مشاوره آنلاین
  • کسب درآمد از طریق یوتیوب
  • کسب درآمد از طریق اینستاگرام
  • کسب درآمد از طریق اینفلوئنسری
  • ایجاد کانال آموزشی
  • فروش کتاب های صوتی
  • فروش اکانت بازی موبایل
  • ...

کسب درآمد از فضای مجازی

کسب درآمد از فضای مجازی با گوشی

کسب درآمد از فضای مجازی و سایت های خارجی

اگر فکر می کنید تنها سایت هایی که برای کسب درآمد از فضای مجازی پیش رو دارید، سایت های ایرانی هستند، سخت در اشتباهید. اگر زرنگ باشید می توانید با سایت های خارجی همکاری کنید و دلاری دستمزد بگیرید. در جریان تفاوت فاحش دلار و ریال که هستید؟!

  • به freelancer.com پناه ببرید!

همان طور که در جریان هستید، فریلنسری یا به اصطلاح دورکاری یکی از پردرآمدترین مشاغل در دنیای دیجیتال محسوب می شود. جالب است بدانید که فریلنسری به حرفه خاصی محدود نمی شود. پس با هر دانش و استعدادی می توانید فراتر از مرزها کار کنید و پول در بیاورید. سایت freelancer.com یکی از بهترین بسترهای کاریابی در سراسر دنیاست که پای دلار را به جیب شما باز می کند!

  • با یوتیوب کُلی دلار از آنِ شما خواهد شد!

یوتیوب یکی از قدرتمندترین موتورهای جستجوی دنیاست که به احتمال قریب به یقین کم و بیش با آن آشنایید. می توانید محتواهای ویدئویی جذاب و دیدنی آماده کرده و در یوتیوب منتشر کنید. هرچه تعداد بازدیدها از ویدئوی شما بیشتر باشد، دلار بیشتری نصیبتان خواهد شد.  

  • محصولات وردپرسی را در theme forest بفروشید!

سایت theme forest یکی از برترین سایت های خارجی است که زمینه فروش محصولات وردپرسی از انواع قالب ها گرفته تا پلاگین ها و... را برای کاربران فراهم می سازد. اگر به زبان انگلیسی و زبان های برنامه نویسی وردپرس مسلط هستید، حقیقتا پیشنهادی بهتر از کسب درآمد از این سایت برایتان سراغ ندارم.

  • کلاس های آموزشی آنلاینتان را در skill share برگزار کرده و لذت کسب درآمد دلاری را تجربه کنید!

این وبسایت بستری ایده آل برای برگزاری کلاس های آموزشی آنلاین است. کافی است دانش، تخصص و مهارت هایتان را در قالب فیلم های آموزشی به علاقه مندان بفروشید و درآمد شگفت انگیزی را برای خودتان رقم بزنید. آن هم به دلار، نه به ریال!

کسب درآمد از فضای مجازی

کسب درآمد از سایت های خارجی

ساده ترین راه های کسب درآمد از فضای مجازی

یک بار گفتم، لازم باشد هزاران بار دیگر هم می‌گویم؛ کسب درآمد از فضای مجازی بسیار ساده‌تر از چیزی است که تصورش را می‌کنید. الآن هم می‌خواهم ساده‌ترین راه‌های کسب درآمد از فضای مجازی را خدمتتان معرفی کنم تا بر حرف‌هایم مُهر تایید گذاشته و خیالتان را راحت کنم.

  • ضبط پادکست و داستان‌های الهام بخش و اشتراک گذاری آن‌ها

هیچ هنری ندارید؟! حتی نمی‌توانید از روی یک داستان الهام بخش بخوانید، صدای خود را ضبط کرده و آن را به اشتراک بگذارید؟! مطمئنم که می‌توانید. این یکی از ساده ترین راهکارهای کسب درآمد از فضای مجازی است که برایتان سراغ دارم. در دنیای امروز که هیچ کس وقت و حوصله کتاب خواندن ندارد، هیچ چیز به اندازه یک پادکست هیجان انگیز حال آدم را جا نمی آورد!

  • ایجاد یک وبلاگ و خلق محتواهای جذاب

اگر احساس می کنید قلمتان متفاوت و جذاب است، به نظر من می توانید از همین حالا وبلاگ نویسی را شروع کنید. به گونه ای بنویسید که همه محو نوشته هایتان شوند و هر لحظه منتظر انتشار نوشته ای جدید در وبلاگتان باشند. شاید خودتان ندانید، اما با این کار فرصت های کسب درآمد مختلفی را برای خودتان فراهم می سازید!

  • فروش عکس

اگر عکاس خوبی هستید، چه کاری بهتر از فروش آنلاین عکس های زیبایتان؟ اگر کمی حوصله به خرج بدهید و مجموعه عکس هایتان را بزرگ و بزرگ تر کنید، طولی نخواهد کشید که پولدار خواهید شد. البته باید کمی سر کیسه را شُل کرده و برای کاروبارتان تبلیغ کنید!

  • فریلنسری

اگر از فریلنسرهای موفق بپرسید که چگونه می‌توان از فضای مجازی کسب درآمد کرد، شک ندارم که صدها ایده مختلف پیش پایتان می‌گذارند. از ترجمه و تایپ گرفته تا طراحی سایت و طراحی اپ و کارهای گرافیکی و... همه این کارها را می توانید از طریق فضای مجازی انجام داده و کسب درآمد کنید.

کسب درآمد از فضای مجازی

ساده ترین راه های کسب درآمد از فضای مجازی

جمع بندی

کسب درآمد از فضای مجازی اصلا کار دشواری نیست. قول می‌دهم طعم درآمدش زیر زبانتان برود، از جان برایش مایه می‌گذارید. کار اینترنتی خوب است؛ به هزار و یک دلیل. نمونه اش این که سرمایه لازم ندارد، درآمدش فوق العاده است، تایم آزاد تا دلتان بخواهد دارد، از منزل و بدون هیچ دردسری قابل انجام است، رئیس خودتان هستید و نوکر خودتان و...

برای کسب درآمد از فضای مجازی باید کمی خلاقیت به خرج بدهید. اگر اینستاگرام را برای فعالیت انتخاب کردید، تمام تلاشتان را برای افزایش فالوورها به کار بگیرید. اگر تلگرام را انتخاب کردید، خلق محتواهای جذاب یادتان نرود. اگر فریلنسری را انتخاب کردید، از تمام استعدادها و مهارت‌هایتان استفاده کنید. خلاصه این که جایش مهم نیست، کارش هم مهم نیست. خلاق و صبور باشید، نانتان توی روغن است!    

اگر از حلال و حرام بودن درآمدش می‌پرسید، باید بگویم تا وقتی که خطا نروید، حلال است. اما اگر در دام سایت‌های شرط بندی و قمار و شرکت‌های هرمی و... گرفتار شوید، پولی که عایدتان می‌شود، خوردن ندارد!

در پی ایده ناب برای کسب درآمد از فضای مجازی دنیا را زیر و رو کرده اید و چیزی نیافته اید؟! نقشه گنج دست من است. طبق نقشه پیش بروید، به سال نکشیده به جمع مُرَفَهان بی درد ملحق می‌شوید. این شما و این هم نقشه گنج:

  • مشاوره آنلاین
  • کسب درآمد از طریق یوتیوب
  • کسب درآمد از طریق اینستاگرام
  • کسب درآمد از طریق اینفلوئنسری
  • ایجاد کانال آموزشی
  • فروش کتاب های صوتی
  • فروش اکانت بازی موبایل
  • ضبط پادکست
  • ایجاد وبلاگ
  • فروش عکس
  • فریلنسری
  • برگزاری کلاس‌ های آموزش از راه دور
  • تولید محتوای ویدئویی
  • همکاری در فروش
  • دراپ شاپینگ
  • سئو
  • تایپ
  • ترجمه
  • طراحی سایت
  • طراحی اپ
  • نویسندگی
  • بازاریابی
  • ...

            برای کسب اطلاعات و ایده های بیشتر اینجا کلیک کنید و عضو پیج ما شوید.                          


 

ممکن است از این مطالب خوشتان بیاید



نظر خود را بنویسید

ارسال نظر