مشاوره رایگان

موفق ترین راه های کسب درآمد

| از 0 نظر

راه های کسب درآمد یکی دوتا نیستند که من بگویم و شما عجله عجله یادداشت کنید. سپس سر فرصت بروید سراغشان و یکی یکی آن‌ها را بیازمایید تا ببینید کدامشان بهتر است. هزاران راه برای کسب درآمد وجود دارد که شما و امثال شما را به نان و نوا می‌رسانند. از میان این همه راه قطعا یکی از آن‌ها با علایق، سلایق و شرایط شما سازگار است و به دردتان می‌خورد. پس لطفا یقه همان را بگیرید و ولش نکنید!


            برای کسب اطلاعات و ایده های بیشتر اینجا کلیک کنید و عضو پیج ما شوید.                          


 شاید ابرو بالا بیندازید و بگویید کو این هزاران راه کسب درآمدی که می‌گویی؟! اگر این همه راه کسب درآمد هست، چرا جوانان ما دراز دراز می آیند و می‌روند و خیابان گز می‌کنند؟! نکند این حرف‌ها را برای خالی نبودن عریضه می‌گویی؟!

نه دوست عزیز؛ آنقدر حرف‌های گل و بلبل برای گفتن دارم که نیازی نیست نگران خالی ماندن عریضه باشم! نه از سیاره دیگری آمده ام و نه نفسم از جای گرم در می آید. اهل همین آب و خاکم و با جنس دغدغه‌های مردم آشنا! قبول دارم خیلی‌ها بیکارند و ریالی ته جیبشان ندارند. اما به هیچ عنوان زیر بار این حرف ها نمی‌روم که کار نیست، کار کم است، کار خوب پیدا نمی‌شود و...

جوان ها از بی کاری نیست که بیکارند. آن‌ها بیکارند چون فرصت‌های شغلی را نمی‌شناسند. شاید هم می‌شناسند و قدر نمی‌دانند. خلاصه چیزی که زیاد است کار!

بحث امروز ما درباره راه های کسب درآمد است. اگر زمین و زمان را در پی یک کار خوب به هم دوخته ای و چیزی نصیبت نشده، این مطلب مختص توست!

موفق ترین راه های کسب درآمد

راه های کسب درآمد

راه های کسب درآمد اینترنتی برای نوجوانان

اگر جزء آن دسته از نوجوانانی هستید که هنوز هم پول توجیبیتان را از پدر و مادرتان می گیرید، حسابی از قافله عقبید. درست است که خیلی ها در این دوران به چیزی جز درس خواندن و خوش گذرانی فکر نمی کنند، اما قبول کنید که هیچ چیز به اندازه استقلال مالی آن هم در این سن نمی چسبد!

بگویید ببینم؛ از اینترنت چه استفاده های مفیدی می کنید؟!

دقت کنید گفتم مفید. این 24 ساعته در اینستا چرخیدن و دم به دقیقه چت کردن در واتساپ که نشد کار مفید. این طور که شما پیش می روید، ریالی از اینترنت گیرتان نمی آید هیچ، هرچه والدین گرامی دارند؛ صرف خرید بسته می کنید. اگر با راه های کسب درآمد از اینترنت آشنایی ندارید، من راهنماییتان می کنم. از همین اول بگویم که هیچ عذر و بهانه ای پذیرفته نیست. درس دارم و وقت ندارم و پول لازم ندارم و این حرف ها تعطیل!

اگر صدای دلنشینی دارید، صداپیشه شوید!

صداپیشگی یکی از راه های کسب درآمد اینترنتی برای نوجوانان است. اگر احساس می کنید صدایتان دلنشین است و توانایی صحبت کردن به لهجه های مختلف و ادای صداهای گوناگون را دارید، این بهترین پیشنهادی است که برایتان سراغ دارم.

از قدرت و سرعت انگشتانتان پول در بیاورید!

تایپیست شدن یکی از راه های کسب درآمد نوجوانان از اینترنت است. اگر به تایپ ده انگشتی تسلط دارید، می توانید از هنر انگشتانتان پول در بیاورید. آن هم چه پولی!

گیمر شوید؛ هم فال است و هم تماشا!

نوجوانی را سراغ دارید که شیفته گیم نباشد؟ آن هایی که من می شناسم، حاضرند جانشان را هم برای بازی هایی همچون کلش آف کلنز و پابجی و امثالهم بدهند! اگر شما هم به دنیای پرهیاهوی گیمر شدن علاقه دارید، تبریک می گویم. پولدار شدنتان دیر و زود دارد، ولی سوخت و سوز ندارد.

می توانید روی این ایده ها هم حساب کنید:

  • ادمین اینستاگرام شوید.
  • پشتیبان سایت شوید.
  • نویسنده شوید.
  • مترجم شوید.
  • از وردپرس کسب درآمد کنید.
  • آنلاین تدریس کنید.
  • برنامه نویسی کنید.
  • همکاری در فروش را امتحان کنید.
  • ...

موفق ترین راه های کسب درآمد

راه های کسب درآمد اینترنتی

راه های کسب درآمد از گوشی

برای دست یافتن به راه های کسب درآمد نیازی نیست تا قله قاف بروید. می توانید از همان گوشی موبایلی که گاه و بیگاه دستتان است، کسب درآمد کنید. شما که وقت گرانبها و سوی چشم هایتان را صرفش می کنید، حداقل یک قِران دو هزاری هم کاسب شوید! 

همکاری در فروش، ایده ای که به امتحان کردنش می ارزد!

افیلیت مارکتینگ یکی از راه های کسب درآمد از طریق گوشی است. برای شروع این کار کافی است برندهای ارائه دهنده سیستم فروش را پیدا کرده و استارت همکاری با آن ها را بزنید. محصولات و خدمات این برندها را بفروشید و به ازای زحمتی که برای فروش کشیده اید، کمیسیون دریافت کنید. خوبی این روش این است که هرچقدر بیشتر بفروشید، پول بیشتری نصیبتان می شود!

محتوای ویدئویی خلاقانه تولید کنید و پول به جیب بزنید.

تولید محتوای ویدئویی یکی از راه های کسب درآمد از طریق گوشی موبایل است که این روزها عده زیادی را مجذوب خود کرده است. ماجرا خیلی راحت تر از چیزی است که فکرش را می کنید. کافی است هر آنچه در چنته دارید، اجرا کنید و از خودتان فیلم بگیرید. چه می دانم؛ دابسمش درست کنید، کلیپ های طنز بسازید، مهارت خاصی را آموزش بدهید و خلاصه هر چه بلدید، دریغ نکنید!

آنلاین مشاوره بدهید، راحت پول در بیاورید!  

اگر فکر می کنید مشاور خوبی هستید، همین الان تلفنتان را بردارید و کارتان را شروع کنید! اگر روانشناس زبده ای هستید، اگر مشاور تحصیلی کاربلدی هستید، اگر دستی در مشاوره ازدواج و طلاق دارید، بسم الله.

اگر این ایده ها را نمی پسندید، به بعدی ها بیشتر فکر کنید:

  • کسب درآمد از یوتیوب
  • کسب درآمد از اینستاگرام
  • کسب درآمد از اینفلوئنسری
  • کسب درآمد از ادمینی شبکه های اجتماعی
  • کسب درآمد از تلگرام
  • کسب درآمد از راه اندازی کانال های آموزشی
  • کسب درآمد از فروش کتاب های صوتی
  • کسب درآمد از فروش اکانت بازی های موبایل
  • ...

موفق ترین راه های کسب درآمد

راه های کسب درآمد از طریق گوشی


           برای کسب اطلاعات و ایده های بیشتر اینجا کلیک کنید و عضو پیج ما شوید.                            


راه های کسب درآمد دلاری در ایران

اگر فکر می کنید داشتن درآمد دلاری در ایران یک رویای دست نیافتنی است، سخت در اشتباهید. در این که بالا رفتن قیمت دلار خیلی ها را به قهقرا برده است، هیچ شکی نیست. با این حال شما می توانید از آب گل آلود ماهی گرفته و این داستان عجیب و پیچیده را به نفع خودتان تمام کنید.

برای داشتن درآمد دلاری در پلتفرم یوتیوب تولید محتوا کنید!

اگر می خواهید دلار روی دلار بگذارید و شاهانه زندگی کنید، در پلتفرم یوتیوب اتراق کنید! برای شروع کافیست یک کانال در این پلتفرم اجتماعی راه اندازی کرده و الزامات یوتیوب برای کسب درآمد دلاری را اجرایی نمایید. اگر دوست دارید یوتیوب را به موتور تولید ثروت دلاری تبدیل کنید، بیش از این، این دست و آن دست کردن جایز نیست!

برای داشتن درآمد دلاری در بازار فارکس معامله کنید.  

اگر با شگردهای معامله گری در بازار فارکس آشنایی داشته و دل و جرأت معامله کردن دارید، کسب درآمد دلاری برایتان مثل آب خوردن است! البته توجه داشته باشید که این روش کمی تخصصی است و علاوه بر سرمایه، مهارت نیز می طلبد.

برای داشتن درآمد دلاری با سایت های فریلنسری خارجی همکاری کنید!

یکی دیگر از راه های کسب درآمد دلاری در ایران همکاری با سایت های فریلنسری خارجی است. آن ورِ آبی ها خیلی به رزومه و این چیزها اهمیت می دهند. اگر رزومه قوی ای دارید، باید بگویم که با سر افتاده اید توی ظرف عسل. اما اگر ندارید؛ ناچاری در ابتدا بیشتر کار کنید و کمتر دستمزد بگیرید تا شیفته تان شده و به توانایی هایتان پی ببرند! 

باز هم ایده می خواهید؟! به روی چشم. ایده های بعدی با احترام تقدیم به شما!

  • فروش دوره های آموزشی
  • فروش کتاب الکترونیکی در سایت آمازون
  • فعالیت در زمینه طراحی سایت برای کسب و کارهای خارجی
  • فعالیت در زمینه طراحی گرافیک
  • عکاسی و فروش عکس های زیبا
  • افیلیت مارکتینگ برای سایت آمازون
  • فعالیت در حوزه ارز دیجیتال
  • تماشای فیلم های تبلیغاتی
  • ...

موفق ترین راه های کسب درآمد

راه های کسب درآمد دلاری

راه های کسب درآمد در خانه

دوست دارید همین طور که در خانه روی کاناپه دراز کشیده و پا روی پا انداخته اید، پول در بیاورید؟! شاید فکر کنید مزاح می کنم، اما حقیقتا هیچوقت تا این اندازه جدی نبوده ام! من راهش را پیش پایتان می گذارم، بقیه اش با خودتان.

چه کاری بهتر از فریلنسری؟!

گاهی شرایط به گونه ای است که امکان کار کردن در بیرون از خانه برای افراد فراهم نیست. یکی بچه کوچک دارد. یکی شوهرش اجازه نمی دهد. یکی حال و حوصله بیرون رفتن ندارد و خلاصه هرکس به دلیلی ترجیح می دهد به جای این که سر کار برود، کار را به خانه بیاورد. اگر شما هم جزء این افرادید، فریلنسری بهترین گزینه ای است که برایتان سراغ دارم. تبلیغ و بازاریابی کنید. نویسندگی و تایپ کنید. برنامه نویسی کنید. انیمیشن بسازید. دوره های آموزشی مجازی برگزار کنید و...

نه مهارت خاصی دارید و نه سرمایه چندانی؟! فروشگاه اینترنتی راه اندازی کنید.

اگر جزء افرادی هستید که مهارت خاص و سرمایه چندانی ندارید، اما فکر راه اندازی یک کسب و کار خوب لحظه ای رهایتان نمی کند، یک فروشگاه اینترنتی راه اندازی کنید. اگر خودتان بتوانید اندک سرمایه ای دست و پا کرده و محصولی بخرید و بفروشید، فبها. اما اگر از پسش بر نمی آیید، محصول دیگران را بفروشید و از آن ها کمیسیون بگیرید!

نان توی طراحی سایت است. اگر می توانید؛ بسم الله!

شاید بگویید چه حرف هایی می زنی برادر من. از پس این یکی عمرا بر بیایم. نه برنامه نویسی بلدم، نه دانش فنی این کار را دارم. تازه سطح تجربه هم صفرِ صفر!

اگر بگویم برای طراحی سایت نیازی نیست برنامه نویسی بلد باشید، تعجب می کنید؟!       

خُب الان وقتش رسیده که حسابی تعجب کنید. چون واقعا نیازی به این چیزها ندارید. از پرتال نمایندگی طراحی سایت بگیرید و خیال خودتان را راحت کنید!

موفق ترین راه های کسب درآمد

راه های کسب درآمد در خانه

راه های کسب درآمد در فضای مجازی

اگر بتوانید نبض دنیای مجازی را در دست بگیرید، ثروت هنگفتی را از آنِ خودتان کرده اید. هزار و یک راه مختلف برای کسب درآمد از این فضای لایزال وجود دارد. دوست دارید با چند مورد از آن ها آشنا شوید؟!

برنامه نویسی تحت وب

جالب است بدانید که برنامه نویسی یکی از پولسازترین حرفه های امروزی است. پس اگر عاشق پول هستید، به جمع عاشقان برنامه نویسی ملحق شوید! برای شروع بهتر است محبوب ترین و کارآمدترین زبان های برنامه نویسی دنیا را بشناسید و روی آن ها مسلط شوید. شما کدها را یکی پس از دیگری بنویسید، پول با پای خودش به خدمتتان می آید!

طراحی اپلیکیشن و بازی موبایل

اپلیکیشن های کاربردی همواره محبوب بوده و هستند. اگر اپلیکیشن کارآمد باشد، مردم حاضرند پول خوبی بابتش بپردازند. اگر بتوانید یک ایده عالی را به یک اپلیکیشن کاربردی تبدیل کنید، بازی را برده اید!

متخصص سئو

تنها صاحبان کسب و کار می دانند سئو چه معجزه ای است. اگر در این زمینه حرفی برای گفتن داشته باشید، هم خودتان را به نان و نوا می رسانید و هم کسب و کارها را به قدرت. خبر خوب این که درآمد این کار فوق العاده است!

دیجیتال مارکتینگ

دیجیتال مارکتینگ از آن راه های کسب درآمد پولسازی است که دست خیلی از ایده های دیگر را از پشت بسته است. اگر بتوانید از طریق ابزارهای دیجیتال به بازاریابی برای کسب و کارهای گوناگون بپردازید، نانتان حسابی توی روغن است. از درآمدش نگویم برایتان که شیفته اش می شوید!

باز هم ایده می خواهید؟!

  • از شبکه های اجتماعی کسب درآمد کنید!
  • به صورت آنلاین تدریس کنید.
  • سایت محتوایی راه اندازی کنید.
  • فروشگاه اینترنتی راه اندازی کنید.
  • وبلاگ نویسی کنید.
  • در سایت های کلیکی فعالیت کنید.
  • پایگاه داده ایجاد کنید.
  • ربات اینستاگرام و تلگرام طراحی کنید.
  • فیلم های آموزشی تهیه کنید و بفروشید.
  • ...

موفق ترین راه های کسب درآمد

راه های کسب درآمد در فضای مجازی

جمع بندی

راه های کسب درآمد تا دلتان بخواهد فَت و فراوانند. یکی شور و شوق نوجوانی در سر دارد و می خواهد استقلال مالی را تجربه کند. دیگری دوست دارد از گوشی هوشمندش کسب درآمد کند. آن یکی رویای کسب درآمد دلاری در ایران را در سر می پروراند. یکی دیگر شرایط کار در بیرون از خانه را ندارد، ولی نمی تواند قید کار کردن را هم بزند. خیلی های دیگر هم دوست دارند سر خوان نعمتی که فضای مجازی پهن کرده است، بنشینند و جیبشان را پر کنند. شما جزء کدام دسته اید؟!

اگر نوجوانید و به فکر یک کار اینترنتی برای اثبات توانایی ها و استقلال مالی هستید، ایده های زیر برای شما:

  • ادمین اینستاگرام شوید.
  • پشتیبان سایت شوید.
  • از وردپرس کسب درآمد کنید.
  • برنامه نویسی کنید.
  • ...

اگر یک گوشی هوشمند دارید و می خواهید دنیایتان را با همان تغییر دهید، ایده های زیر مختص شما هستند:

  • کسب درآمد از یوتیوب
  • کسب درآمد از اینستاگرام
  • کسب درآمد از اینفلوئنسری
  • کسب درآمد از ادمینی شبکه های اجتماعی
  • کسب درآمد از فروش کتاب های صوتی
  • ...

به فکر کسب درآمد دلاری هستید و در به در به دنبال ایده ای ناب برای تحقق این رویا؟! لیست زیر تقدیم به شما:

  • فروش کتاب الکترونیکی در سایت آمازون
  • فعالیت در زمینه طراحی سایت برای کسب و کارهای خارجی
  • فعالیت در زمینه طراحی گرافیک
  • افیلیت مارکتینگ برای سایت آمازون
  • فعالیت در حوزه ارز دیجیتال
  • ...

دوست دارید با راه های کسب درآمد در فضای مجازی آشنا شوید؟!

  • از شبکه های اجتماعی کسب درآمد کنید!
  • به صورت آنلاین تدریس کنید.
  • سایت محتوایی راه اندازی کنید.
  • فروشگاه اینترنتی راه اندازی کنید.
  • وبلاگ نویسی کنید.
  • در سایت های کلیکی فعالیت کنید.
  • ...

            برای کسب اطلاعات و ایده های بیشتر اینجا کلیک کنید و عضو پیج ما شوید.                          


 

ممکن است از این مطالب خوشتان بیاید



نظر خود را بنویسید

ارسال نظر